lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 17.11.2019, 08:16:15   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 326  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
FireCrow
2019-11-17 10:07:36
Ocena: 17(glosow:25)-+
Już dawno to powinno być zrobione. Sam wyjechałem z kraju 14 lat temu. Nie mam dokładnego wglądu w to co się dzieje w kraju, jedynie co to mogę mieć mniej więcej zarys a i tak będzie on zakrzywiony, bo zależy kto pisze jakiś artykuł, i która partia mu się bardziej podoba. Nie głosuję na żadne partie w Polsce, pomimo iż znajomi nakłaniali mnie kilka razy. Nie mieszkam w Polsce, więc nie wtrącam się w sprawy Polski. Proste.

nocny_narrator
2019-11-20 04:14:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ostatnio byłem w konsulacie RP po paszport .czekam w kolejce a babka przedemna pytała się czy bez paszportu będzie mogla iść głosować, to miałem ochotę zaj... z otwartej w ten durny ryj

piczun
2019-11-18 18:47:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale jajcarze w tych stanach

maslanatomek
2019-11-18 14:16:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
w więzieniach najwięcej głosowało za PO. dlaczego oni mają prawo głosować?

zbycho6305
2019-11-18 10:50:44
Ocena: -4(glosow:6)-+
ty jesteś chyba z konfederacji oni chcą wszystkim odebrać prawo do głosowania tylko pany będą mogli głosować

ar2r13
2019-11-18 10:34:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
Już to pisałem ale napiszę jeszcze raz "Mieszkam we Finlandii i nie głosowałem , nie poczuwam się aby głosować ponieważ nie mogę komuś wybierać władzy nie mieszkając w Polsce."

kubanos33
2019-11-18 10:23:12
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Beznickowy
2019-11-18 07:15:22
Ocena: -7(glosow:13)-+
Czy autor pytania jest debilem? Może pójść krok dalej i odebrać prawo głosu elektoratowi PiS? Albo wprowadzić obowiązek glosowania na PO, bo do tego to sie sprowadza. Po to uczestniczymy w wyborach aby mieć do czego wrócić, bo zostawienie losu polski lebiegom które nie potrafiły nawet za chlebem wyjechać a jedyne co potrafią to ujadac z internetów byłoby dosyć nieodpowiedzialne. Dziękuję za uwagę.

No_stupidity
2019-11-18 02:06:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ile osób na emigracji przeciwko PiS aby jeszcze mieli kiedyś do czegoś wrócić...... to lepszy?sort? wybrał i mamy to co mamy

robsen
2019-11-18 02:01:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
To jest wielkie gówno i propaganda... Tylko w Chicago mieszka 1milion Polaków a do wyborów poszło niecałe 10tys, czyli raptem 1%. i tylko z tych 10tys na pis głosowało chyba 70%. czyli 7tys na 1milion

Toja1110
2019-11-18 05:20:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Toja1110
2019-11-18 05:32:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hans5000
2019-11-17 21:43:54
Ocena: -3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tem101
2019-11-17 21:22:35
Ocena: 3(glosow:3)-+
Frekwencja za granicą jest wysoka, bo jest obliczona od ilości zarejestrowanych a nie wszystkich uprawnionych. Raczej na głosowanie idą ci, co się wcześniej rejestrowali.

grabcan
2019-11-17 20:48:47
Ocena: 3(glosow:15)-+
Każdy obywatel PL ma prawo głosować,bez względu na to gdzie w danej chwili przebywa,bo to gwarantuje mu KON-STY-TUC-JA. Lepiej niech opozycja ruszy doopą i głową jak przekonać do siebie większość,bo póki co ,to jest zbieranina przegrywów bez pomysłu na cokolwiek.

pibi80
2019-11-17 22:29:38
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ale tu nie jest mowa o tym, co gwarantuje obecnie konstytucja, tylko o tym, co powinna gwarantować. Jeśli od pół wieku mieszkasz na innym kontynencie to jakie masz prawo decydować o kształcie kraju tych, którzy nie spie****lili za granicę za dobrobytem?

grabcan
2019-11-18 17:09:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
pibi80, aha, o tym co powinna gwarantować ,aby zadowolić pewną część społeczeństwa kosztem pozbawienia równouprawnienia i swobód innej części obywateli? Czy gdyby okazało się,że wiekszość Polaków na obczyżnie (stale czy tymczasowo) głosowała na POKO,czy lewicę to też byś wznosił ten postulat? Chhyba nie,a przynajmniej na to wskazuje mem i dyskusja wokół niego. Jeszcze raz,każdy obywatel musi mieć takie same,równe prawa i tyle,na tym polega demokracja i równość. Gdyby POKO miała pomysł na wybory i przekonanie do siebie ludzi,,nie było by problemu

pibi80
2019-11-18 22:28:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oczywiście, że bym wznosił ten sam postulat. Zawsze go wznosiłem, bo nie widzę sensu aby komuś innemu dom meblować.

danzby
2019-11-17 20:31:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
mieszkam na stale za granica i popieram,

muchomorro
2019-11-18 19:12:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja nie popieram. Płacę wciąż w Polsce mnóstwo różnego rodzaju podatków i posiadam tam nieruchomości. Chcę móc współdecydować co się z nimi dzieje.

pazur1111
2019-11-17 20:26:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
ale Was tam w polszy w ch...a robia. Musieli pokazac ze gdzies ich ktos popiera bo bynikt nie uweirzyl ze wygrali to doj..ali tym na wygnaniu

Krzysztofd55
2019-11-17 16:59:24
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2019-11-17 12:45:03
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

muchomorro
2019-11-17 17:52:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie ma szans, bo autor mema by nie mógł głosować ...

Robimax
2019-11-18 08:22:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
A może zabrać tylko gejom, feministkom i tym co mają podwójne obywatelstwo? Pier....cie , bo wygrali ci ,ktorych nie lubicie.

x2d2
2019-11-17 11:07:32
Ocena: 6(glosow:6)-+
Nie nie odebrać bo to jest nie tolerancja. A może zastanowić się czy prawo do głosu powinni mieć tylko ci którzy płacą podatki w kraju lub poza krajem są krócej niż 2 lata .

robertw977
2019-11-17 10:18:20
Ocena: 3(glosow:11)-+
A tym co głosowali na PO w UK też odebrać prawa głosu czy zostawić?

roman2272
2019-11-17 11:26:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wszystkim.

starszypanzkotem
2019-11-18 07:00:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

starszypanzkotem
2019-11-18 07:03:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tego typu pytanie może postawić jedynie pisowski młotek głosujący, sprzedawczyk 500- :) taki jak krzysio kilka komentarzy wyżej.

Jarosław69580
2019-11-18 23:07:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
robertw977 Cico są w UK są w Polsce conajmniej parę razy w roku ci z USA raz na parę lat, "mówi ci to coś"?

Zubkownik
2019-11-17 10:12:08
Ocena: -5(glosow:13)-+
Wygnała ich na tułaczkę za chlebem świetlana polityka gospodarcza POprzedników gdy bezrobocie było dwu cyfrowe i ŻADNYCH perspektyw. Przy okazji każdych wyborów dziękują odpowiednio głosując za tę tułaczkę po świecie.Dziwi was to?

LaRambla
2019-11-17 13:22:04
Ocena: 3(glosow:7)-+
Mieli prawie 5 lat żeby wrócić. Wg mnie głosować powinni tylko ci,którzy płacą podatki w Polsce obywatele Polski.Wowczas ani kler ani Polonia nie decydowałyby za nas.

Toja1110
2019-11-17 18:06:12
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bialymis81
2019-11-17 20:18:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
Twoja spadaj do toiToja , skoro tak im się podoba w Polsce to zapraszam do powrotu. Nie mieszkam nie głosuje!!

Toja1110
2019-11-17 20:35:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

starszypanzkotem
2019-11-17 22:03:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Goowno prawda, głosują na pis bo to za rządów pisu Polska stała się frajerem która płaci grube miliony USA ..uj wie za co!!! Dla nich jak i Trumpa to po prostu biznes.

FireCrow
2019-11-17 10:07:36
Ocena: 17(glosow:25)-+
Już dawno to powinno być zrobione. Sam wyjechałem z kraju 14 lat temu. Nie mam dokładnego wglądu w to co się dzieje w kraju, jedynie co to mogę mieć mniej więcej zarys a i tak będzie on zakrzywiony, bo zależy kto pisze jakiś artykuł, i która partia mu się bardziej podoba. Nie głosuję na żadne partie w Polsce, pomimo iż znajomi nakłaniali mnie kilka razy. Nie mieszkam w Polsce, więc nie wtrącam się w sprawy Polski. Proste.

kornas1988
2019-11-17 10:29:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
O w końcu nareszcie głos rozsądku

Wojda_lwo
2019-11-17 23:11:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Większość ludzi w Polsce wie tylko to, co im pokażą media. No i od tego, które media oglądają/czytają/słuchają zależy ich poparcie. To samo wydarzenie jest przedstawiane z różnymi komentarzami i od tego komentarzu zależy, co ktoś "sam sądzie na ten temat"

FireCrow
2019-11-18 00:20:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czyli podążając Twoim tokiem myślenia, większość ludzi nie ma żadnej perspektywy co do kosztów życia codziennego, typu żywność, paliwo, wypad do kina, ich własne zarobki?... O to mi chodzi. Nie mam odniesienia względem rzeczy podstawowych, jak się na prawdę żyje w Polsce. A to też ma duży wpływ na moją decyzję. A że bajzel wielki wszędzie, to wiem, ale co tu nowego, jak w polityce te same mordy od ponad 30 lat?

pienek
2019-11-18 07:33:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Bo ci się nie chce i będziesz miał czyste sumienie że nie głosowałeś,bo tam głosować to nieraz trzeba pojechać ponad setkę kilometrów,stracić kupę czasu a ty janusz jesteś.

all4you_9
2019-11-18 19:49:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie chcesz, nie głosuj, ale nie decyduj za innych. Dziś emigranci, jutro bezrobotni, pojutrze emeryci, na końcu wszyscy których dochody są poniżej 1mln zł roczne. Chcecie państwa feudalnego i cofnąć się do średniowiecza? Po za tym jak chcecie odebrać prawo głosu emigracji? Trzeba konstytucję zmienić, PiSowi trochę brakuje, a o opozycji nie wspomnę.

kornas1988
2019-11-19 06:01:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
All4you tak trzeba odebrać prawo wyborcze ludzia co nawet przez chwilę nie myślą o powrocie do Polski a wybierają nam rząd czy prezydenta . Przed wyborami byłem na robocie w Niemczech i robiliśmy sufity napinane w domku jedno rodzinnym u Polaków . Co ciekawe było ich w jednym domku 3 rodziny i każde stwierdziło ze do Polski nie wracają bo drogo bo ujowo ale na PiS zagłosują tak żeby inni Polacy mieli jeszcze gorzej . No myślałem ze ich chyba zayebe tam na miejscu

FireCrow
2019-11-19 17:42:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
kornas1988 i to jest januszostwo pełną gębą. A takich w UK też jest od cholery. Mieszkają na kupie, robią za grosze w fabryce, bez ambicji, ale jeśli mają okazję spieprzyć komuś innemu życie, to to zrobią, nie ważne jakim kosztem

kornas1988
2019-11-20 18:10:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Fire dokładnie tak sami nie mają w życiu żadnych ambicji itp to spiwddola życie innym

leniubumelant
2019-11-17 09:39:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jednym przykładem chcesz zmieniać zasady? Popatrz na wyniki, tylko w USA. A jak bys chciał wiedzieć dlaczego to wyjechali zaraz po tym jak u nas komunizm padł i mają informacje gazetowe więc dla nich Kaczyński w pamięci ten co był między innymi w solidarności i jest aktualnie u władzy a dotego dodaj trochę patriotyzmu którego nauczyli się w Stanach że nasze i tylko nasze i masz ich mentalność i powód głosowania na pis

MTeresaJP
2019-11-17 09:00:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nie ja jestem za tym, żeby teraz wracali do tego raju .... Btw jeśli się jest obywatelem USA nie można mieć innego obywatelstwa, ciekawe jak ta wiara z Chickago głosuje ...

Toja1110
2019-11-17 18:29:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grabcan
2019-11-17 20:50:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Prawo amerykańskie nie zabrania obywatelom USA posiadania równorzędnie obywatelstwa innego kraju. Tak samo jest w prawie polskim.

MTeresaJP
2019-11-18 17:34:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cóż, moja ciotka mieszkająca tam od 1981 roku jest innego zdania niż wy

muchomorro
2019-11-18 19:16:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Twoja ciocia jest oczywistym debilem, widać pokrewieństwo zobowiązuje. Bana na google masz? Sam znam kilka osób z podwójnym obywatelstwem, w tym amerykańskie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
"Jeśli nie mieliście z kumplami takiego tripa, to nie znacie życia".
główna
Dodano: 04.08.2018, 18:29:13   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 44Skomentuj (21) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0