lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 01.02.2020, 21:35:05   przez: AQQQ62
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 199  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(41)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bekaj
2020-02-01 22:20:36
Ocena: 7(glosow:11)-+
Już jest!

Aditurek
2020-02-04 11:49:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
A kiedy to rzekomo ŚP Józef Piłsudski tak powiedział? Fake znowu?

cafemax
2020-02-04 07:54:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jeśli siłą lewicy jest umiejętne manipulowanie niedoukami, wkładanie w usta prawdziwych postaci fikcyjnych wypowiedzi, oczernianie i oszukiwani, to pewnie dlatego lewica zawsze doprowadzała do ruiny i upadku każdy kraj w którym przejęła władzę. Lewicowy socjalizm zadziałał jedynie w bardzo bogatych i rozwiniętych krajach ( np Skandynawii) gdzie starczyło zasobów i pieniędzy na taki styl rządów. Nie zmienia to faktu, że nie ma kraju socjalnego będącego w rozkwicie gospodarczym. Takie są fakty, lewicy zawsze kończą się cudze pieniądze.

MothersFan
2020-02-04 08:14:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
Cafemax 100% racji

DonaldDrumpf
2020-02-04 09:05:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Lepiej nie da się opisać rządów pisu wygranych głosami patologii kupionej za 500+, w porozumieniu z pedofilską katolicką sektą, popieram.

Bru_Net
2020-02-04 12:03:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bru_Net
2020-02-04 12:03:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cafemax
2020-02-04 14:56:45
Ocena: -3(glosow:5)-+
Bru_net w żadnym z postów na nikogo nie pluję. Punktuję jedynie waszą ignorancję, niewiedzę, kłamstwa i nieprzyjazną Polsce propagandę. To nie ja kasuję swoje wpisy z bredniami i przekłamaniami. To nie ja walę minusy z multikont. Mnie akurat to wali, bo mam przyjemność w edukowaniu. Ty robisz to za kasę więc musisz. Mogłeś np podać przykład sukcesów rządów socjalistów, albo przytoczyć źródła cytatów. Krzykiem i kłamstwem tylko utwierdzasz mnie w przekonaniu o mojej racji. Każdy minus niepoparty jakimkolwiek argumentem to oznaka bezsilności i braku prawdy w tym co robisz.

Bru_Net
2020-02-04 15:34:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cafemax
2020-02-04 17:34:23
Ocena: -3(glosow:3)-+
Bru_net. Wstawiłeś w awatar Housa i myślisz że jesteś błyskotliwy, bądź inteligentny. Nie obraziłem cię ani razu, co ty robisz po raz kolejny. Nie jesteś konsekwentny. Nie jestem ani Prawakiem, ani lewakiem. Jestem Państwowcem. Piętnuję patologie, popieram to co dla kraju dobre. Nie napie...dalam w rząd, dla zasady, nie krytykuję opozycji kiedy ma rację. Jestem bezpartyjny, mam wiedzę której brakuje gamoniom powtarzającym bezrozumnie brednie byle tylko dowalić. Wiem, że socjaliści doprowadzili do ruiny nie jeden kraj, czego nie można powiedzieć o Kościele Katolickim. Tyle faktów. Przełknij.

Bru_Net
2020-02-04 19:24:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-02-04 19:39:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
ależ mozna: poczytaj Jasienicę-oddanie edukacji jezuitom zaskutkowało upadkiem kultury i dyplomacji, jako efektom ustaw zakazujących urzedów i publikacji innowiercom. niejeden.

zewiko
2020-02-04 00:14:07
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2020-02-05 03:18:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lepiej być pedałem niż takim śmieciem jak ty .

beetlejuicee
2020-02-03 23:53:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
To największa zaraza jest jak dzuma.

masiaciongalska
2020-02-03 21:05:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
WIELKI człowiek, WIELKI przywódca, WIELKI wizjoner, niedoceniony, bał się go ale i szanował: Hitler, Stalin, Mussolini, cesarz Japonii, podziwiali politycy całego świata, tylko i wyłącznie dzięki niemu ( nie żadnemu pedalskiemu Dmowskiemu) odzyskaliśmy w 1918r niepodległość i państwowość, musiał przy tym "kolaborować" z klerem (kupił kler w zamian za nawoływanie z ambony do zaciągu powszechnego) któremu nie zależało na państwowości Polski, tylko na kasie, czyli zyskach tak jak teraz - dlatego gardził sprzedajnymi pazernymi klechami i czarną zarazą

cafemax
2020-02-03 21:25:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
Trochę to dziwne, że chcesz bronić Marszałka a dowaliłeś mu zestawiając go z tylko z podziwiającymi go dyktatorami.

masiaciongalska
2020-02-04 09:25:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Marszałka nie ma za co bronić, wymieniłam łotrów którzy trzęśli wówczas światem na dowód, że Marszałek był wielkim człowiekiem, wodzem i politykiem przez co z Polską się liczono ( na marginesie w przeciwieństwie do czasów obecnych gdzie jesteśmy na arenie międzynarodowej jak blisko 40 milionowy naród powszechnie lekceważeni i wyśmiewani. dowaliłam Dmowskiemu z oczywistych i powszechnie znanych powodów.

cafemax
2020-02-04 14:51:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
Masia Jeśli nie rozumiesz geopolityki i polityki międzynarodowej, to powtarzasz brednie swoich pracodawców. To,że Polskę klepano po plecach nie było oznaką uznania, ale spolegliwości. Zwyczajnie ten kto chce realizować cele dla własnego narodu bywa niewygodny dla innych państw. Wtedy albo szuka się kompromisu, albo próbuje przy pomocy takich niedouków realizować wewnętrzną wrogą propagandę, by znów cieszyć się z tego że jesteśmy chwaleni za np zamykanie stoczni, podczas gdy chwalący ratuje własne stocznie. Proste i chyba to rozumiesz i piszesz tu za kasę, alebo nie rozumiesz i bezrozumnie pow

gruzawik
2020-02-04 19:52:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
podoba mi się ta perspektywa: kto ma inne zdanie, temu widać za to płacą, jako idiocie i zdrajcy. retoryka oblężonej twierdzy jedynie sprawiedliwych. kazdemu własną miarą:)

cafemax
2020-02-05 09:42:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gruzawik, jesteś bystrym facetem, naprawdę nie widzisz tego sączenia ludziom we własnym kraju bredni o powszechnym lekceważeniu za granicą? To co powiedziała a. Merkel po wyborach, że Niemcy muszą zrewidować swoją politykę wobec Polski i skończyć ze stawianie nas w roli petenta a wprowadzić porozumienie partnerskie? Masz Trumpa, Macrona. No nie można bezrefleksyjnie powtarzać takich opinii i być traktowanym poważnie. To nie oblężona twierdza, tylko obiektywizm. Więc skoro to widzę to albo ktoś nie rozumie tego jak działa polityka albo celowo za kasę lansuje fałszywy obraz.

gruzawik
2020-02-06 00:04:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
dopóki mamy bajzel a nie silną gospodarkę, racjonalne zarządzanie, logiczne i cywilizowane prawo, to tak będzie. rzecz w tym, że to niczyja wina prócz nas samych. zamiast inwestować-konsumpcja, zamiast kompetencji-kolesiostwo, zamiast swobód-zamordyzm religiancki, zamiast opieki-wypas kleru. to czego się spodziewasz? łatwiej zamknąć klapę, i udawać, że to ich wina, zamiast przyjrzeć się sobie. własne zdanie mieć za obiektywizm to już naprawdę arogancja. a jak merkel zapraszała imigrantów to też ją za wzór stawiałeś, czy tylko w wygodnych okazjach? dopłacamy, czy pobieramy, że petent nie pasuje

cafemax
2020-02-08 17:14:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Gruzawik. To,że więcej uzyskujemy z budżetu UE, nie oznacza że to za darmo. Wszystkie kraje biedniejsze są dofinansowane w rozmaitych dziedzinach, by wyrównać różnicę a co za tym idzie utrzymać popyt wewnatrz-Unijny. Nie stawiałem Merkel za wzór, bo to było nieodpowiedzialne i do dziś UE boryka się z konsekwencjami tego "hercliś wilkomen" Zamordyzm religijny?. Masz swój światopogląd i życie zbudowane na własnych zasadach, nikt ci tego nie broni. Nie broń innym żyć w zgodzie z ich wartościami. Zgadzamy się co do tego, że kolesiostwo, partyjniactwo to plaga i trzeba z tym walczyć.

masiaciongalska
2020-02-03 21:02:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Pysialek8888
2020-02-03 19:22:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
Piłsudski to był pewnie z PO albo lewakiem według pissowskiej ubeckiej ciemnoty

cafemax
2020-02-03 19:47:22
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dziś nie ma ani jednej partii, która dopowiadała by ideałom Marszałka. Marszałek popierał kneblowanie mediów, czyli cenzurę, scentralizowane zarządzanie państwem, funkcjonowanie monopoli państwowych, penalizowanie opozycji (Bereza Kartuska). WięcPysialek8888, pis nic tu nie ma do rzeczy, podobnie jak PO i inni. Matolstwo nie rozumie ani czasów ani spuścizny wiec dyskusja wydaje się być jałowa.

cafemax
2020-02-03 16:11:41
Ocena: -5(glosow:17)-+
NAjwiększym wrogiem państwa polskiego była lewica i stąd jej ataki na kościół, jako konkurencję.

Bru_Net
2020-02-03 17:21:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cafemax
2020-02-03 19:27:21
Ocena: -4(glosow:6)-+
Piłsudski należał do PPS, sam we wspomnieniach mówił, że ten mezalians z socjalistami był narzędziem koniecznym. Nie znam wypowiedzi Marszałka w której tak wyrażał by się o kościele. Jestem pewnym, że to lewicowy facke-neews bo gdyby tak było, kościół nie uhonorował by go takim pogrzebem i miejscem w Krypcie Wawelskiej. Męczące jest to prostowanie kłamliwej propagandy, ale konieczne. Ze zwyczajnej przyzwoitości. Nie jestem fanem zinstytucjonalizowanej organizacji KK jako takiej, ale jestem członkiem wspólnoty wierzących i to uderza bezpośrednio w człowieka nie w instytucję.

Bru_Net
2020-02-03 19:48:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cafemax
2020-02-03 20:51:37
Ocena: -3(glosow:3)-+
Piłsudski swój udział w PPS nazwał tramwajem który go dowiózł na miejsce ale z którego należało wyskoczyć. Więc zmienił orientację polityczną. Nie poparł PPS w wyborach, stworzył propaństwowy BBWR. Boli nie? ;)

cafemax
2020-02-03 20:57:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie zapominajmy też,że Marszałek wbrew obowiązującej podówczas KONSTYTUCJI obalił legalny rząd Witosa i doprowadził do rezygnacji prezydenta Woyciechowskiego.

darek286
2020-02-03 22:51:04
Ocena: 4(glosow:6)-+
Największym wrogiem państwa polskiego był jest i będzie kościół.A bogiem JEGO jest pieniądz.I tyle w temacie.Dobranoc.

Bru_Net
2020-02-04 06:54:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cafemax
2020-02-04 07:48:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
Bru_Net Nie przesadzał bym z tą miłością do socjalizmu, to był pragmatyzm wynikający z nastawienia socjalistów do czynnej walki z Caratem, który to słusznie uważał Marszałek za cel nadrzędny. Fakt, że Piłsudski był agentem trzech wywiadów, ale jak to się ma do tematu kościoła? Mówi się o jego fascynacji Ossolińskim, a to też ciekawy wątek i ciekawa postać. Nie chodzi w tym co piszemy o licytację na ciekawostki. Mówmy o metodach lewicy oczerniania kościoła wierzących, z wykorzystaniem fikcyjnych wypowiedzi autorytetów, postaci historycznych itp.

Bru_Net
2020-02-04 12:05:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Edek_Kotek
2020-02-03 15:03:33
Ocena: 3(glosow:7)-+
No jak to ? Największy idol PISlamu tak powiedział ?

m_a_c_i_e_k_85
2020-02-02 01:43:48
Ocena: 0(glosow:8)-+
Kościół nakłada na nas przymus ubezpieczeń, podatki dochodowe, wysokie podatki na paliwa, wszelkiego rodzaju dyrektywy, przepisy, ograniczenia, nasyła kontrole skarbowe, traktuje przedsiębiorców jak potencjalnych przestępców, niszczy polskie rolnictwo, górnictwo i przemysł?

pibi80
2020-02-02 12:00:16
Ocena: 2(glosow:10)-+
To wszystko nakłada państwo, które z radością futruje kościół. Zrozumiałeś, kucu, czy ołtarzyk z Korwinem przesłania rozum?

m_a_c_i_e_k_85
2020-02-02 14:00:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
No to już sobie odpowiedziałeś na pytanie co jest źródłem zła.

rb84
2020-02-01 22:34:00
Ocena: 2(glosow:10)-+
Od zawsze był. Nasza historia to potwierdza.

Bekaj
2020-02-01 22:20:36
Ocena: 7(glosow:11)-+
Już jest!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Tak to wygląda
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
główna
Dodano: 20.07.2018, 21:40:39   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0