lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 02.08.2020, 08:28:33   przez: nissin
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 185  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
nissin
2020-08-02 08:39:31
Ocena: 24(glosow:34)-+
"Najlepiej na banknocie bliżniaków - z dopiskiem ,, O DWÓCH TAKICH CO OKRADLI POLSKĘ "" - Jan Dąbrowski

kalijanek
2020-08-09 18:55:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
to zły pomysł, najlepiej gdyby był Tusk, albo Trzaskowski, oni tak ładnie wyglądają, jak opakowanie milk, nadają się

asmodeusz_1
2020-08-05 12:56:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

BOB444
2020-08-04 14:49:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ściema to będzie jaro tak zakradnie się do naszych portfeli

laser81
2020-08-03 22:09:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jan Paweł II to widocznie gorszy sort

broniar40
2020-08-03 18:02:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
jak mnie pamięć nie myli to pisowce wygrali bo sie pełowcom brudasów do kraju zachciało ściągać..a nie ze brat zginą...:P

sla666yer
2020-08-03 20:07:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Brat zginą"... całe pisiarstwo w pigułce. Zresztą całe zdanie to modelowy przykład pisiarstwa.

Ejkum-Kejkum
2020-08-03 16:19:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nowy banknot na hiperinflację o nominale 1000zł jak znalazł...

qubus92
2020-08-03 15:45:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
On nic nie był warty i pieniądz w dzisiejszych czasach tez traci na wartosci, kiedyś kradli tysiące, dziś kradną miliony a i tak mało....

sla666yer
2020-08-03 14:38:35
Ocena: 8(glosow:8)-+
Dlaczego nie ma banknotów np z Anną Jantar? Też zginęła w katastrofie lotniczej a przynajmniej coś w tym kraju zrobiła dla ludzi i można powiedzieć że była osobą coś znaczącą. Zaśpiewanie paru piosenek to co prawda nie jest wielkie wydarzenie ale jej dorobek jako piosenkarki wydaje się bardziej znaczący niż p. Kaczyńskiego jako polityka.

genui
2020-08-03 12:28:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bafomet
2020-08-03 12:19:29
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ja bym poszedł o krok dalej. Dajmy twarz Lecha temu gościowi przybitemu do krzyża, bo to i tak kwestia czasu jak zrobią z niego mesjasza nowej religii katolicyzm 2.0

coyote33
2020-08-03 12:09:41
Ocena: 4(glosow:4)-+
Najlepiej w wieńcu z małpek i setek.

RamboStallone
2020-08-03 12:04:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
To już dojdzie do tego że 🐷🐷będzie na banknocie w tym kraju 🤣🤣🤣🤣🤣Lepiej bym go wolał oglądać na 🧻🧻🧻w 🚽🚽🚽 Tam jego miejsce na pewno jest🤣🤣🤣🤣

harakir7771
2020-08-03 11:53:33
Ocena: 5(glosow:7)-+
no i właśnie dlatego że korzyści miał PiS, zostanie upamiętniony, czego nie rozumiecie?

TERPENTYNA
2020-08-03 11:27:50
Ocena: 10(glosow:10)-+
Polska to już w połowie Białoruś,tam Łukaszenko a u nas Kaczyński. Co dalej Polacy

rogslaw
2020-08-03 10:58:41
Ocena: -16(glosow:20)-+
A Wasz góru czyli Rafałek (wielki) powiedział, że był DUMNY z Lecha Kaczyńskiego jak leciał do Gruzji ratować ich razem z innymi prezydentami (podobno z jego inicjatywy to było). Wtedy politycznie się z niego śmiał i szydził. Teraz przyznał że był DUMNY. I jeszcze raz bo do Was to nie dociera. Rafałek NIE był dumny z Tuska kiedy ten podnosił wiek emerytalny czy haratał w gałę tylko wtedy kiedy Lech ratował demokrację w Gruzji!!Rozumiecie? A myślicie że nadanie nazw ulic przez polityków w: Ukrainie, Gruzji, Mołdawii,Liwie to przez to że tamci politycy za długo oglądali TVP?? Myślcie samodzielni

bialymis81
2020-08-03 11:48:01
Ocena: 12(glosow:14)-+
Brakuje ci merytorycznych argumentów i to jest powodem wypisywanie takich idiotycznie jak sądzę?

Genno_Laskolnyk
2020-08-03 12:03:37
Ocena: 9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

RamboStallone
2020-08-03 12:07:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
@Genno wielki +++ i ogromne 👏👏👏 trafnie to ująłeś nic dodać nic ująć 🤣🤣🤣Zaraz 🐕🐕pisorski Ci od szczeka 🤣🤣🤣

rogslaw
2020-08-03 12:40:00
Ocena: -3(glosow:5)-+
@biały i geno. Ale co z tego co napisałem NIE JEST prawdą? @geno. Nie piszesz PRAWDY. Nie ma żadnych dowodów ani nawet poszlak że LECHU rozbił samolot. Nic nie wiemy żeby sterował i nie ma NIC na dowód że kazał. A o jego zasługach to Twój szef Rafałek mówił JAKI TO ON BYŁ DUMNY, więc i Ty tez powinieneś być! A teraz popatrzcie inaczej. Jak zapisze się w historii Wasz prezydent (od bulu)? albo Wasze słońce peru (oprócz tego ze BYŁ I PEŁNIŁ FUNKCJE)? Bo to że Lech się zapisze jako ten kto ocalił Gruzję to już to widać i powoli staje się to bezsporne....

asmodeusz_1
2020-08-03 14:00:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
Rzeczywiście, Gruzja, wielka sprawa. Nic nieznaczący wypierdek na geopolitycznej mapie Europy. Jedyne miejsce gdzie z ś.p. Kaczyńskim ktokolwiek się liczył. Nie ma co, warto takiego człowieka uhonorować. Jeżeli dla Ciebie, rogslaw, Kaczyński jest na równi z Kazimierzem Wielkim czy Władysławem Jagiełło - a to oznaczałoby umieszczenie go na banknotach - no to serdeczne gratulacje.

rogslaw
2020-08-03 14:27:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
@asmo. Pisząc takie bzdury pokazujesz, jakim OLBRZYMIM JESTEŚ IGNORANTEM. Pisząc że Gruzja, Gruzini to "wypierdek" pokazujesz jaki poziom reprezentujesz. Możesz mieć inne zdanie, inne poglądy, itd ale patrzenie na rzeczywistość przez pryzmat tego jak bardzo kogoś "NIE LUBIĘ" tylko się ośmieszasz. Nie mnie oceniać który król czy przywódca, czy ktoś sławny jest na banknocie, a kogo tam nie ma. Mnie to nie przeszkadza. Nie muszą to być królowie czy politycy. Mogą na nich być tez pisarze, poeci, malarze czy ktokolwiek kto zapisał się POZYTYWNIE w historii.

Genno_Laskolnyk
2020-08-03 14:29:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sla666yer
2020-08-03 14:32:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dlaczego wy w tym pisie jesteście tak tępi że nie możecie pojąć jednej rzeczy: nie każdy kto odnosi się negatywnie do kaczorów musi być od razy z peło a jego guru to Trzaskowski. Nie interesuje co mówił Trzaskowski o Lechu Kaczyńskim, a umieszczenie kogoś na tabliczce z nazwą ulicy w innym kraju nie zmienia mojego postrzegania tej osoby. To tylko niewolnicy pis albo innych organizacji mają tak że wydaje im się że ocena osób lub wydarzeń MUSI się pokrywać z odgórną linią partii czy polityka. I tylko takie osoby widzą świat w dwóch kolorach: pis-po, komuchy-solidaruchy itp.

asmodeusz_1
2020-08-03 14:50:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sam się człowieku ośmieszasz. Gruzja nie jest i nigdy nie była państwem, z którym relacje mają dla nas jakieś większe znaczenie. Nie piszę poza tym o GRUZINACH, choć tak lubisz wkładać innym w usta słowa, których nie powiedzieli a nie nie napisali. Szanuję Gruzinów jak każdy inny naród a ich państwo jest na pewno pod wieloma względami wspaniałym miejscem. Napisałem o Gruzji w konkretnie kontekście geopolitycznym. Jeżeli Ty z kolei uważasz, że MAJĄ takie wielkie znaczenie - to sam jesteś ignorantem.

asmodeusz_1
2020-08-03 14:56:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Poza tym, rogslaw, skoro nie obchodzi Cię kogo umieszczają na nominałach, to po co w ogóle się udzielasz? Mnie obchodzi. Stawianie faceta, który nic istotnego dla Polski nie zrobił obok monarchów, których mamy obecnie na banknotach to jest jakiś chory absurd. Zabieg typowy dla państw komunistycznych.

RamboStallone
2020-08-03 14:59:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
@genno no co ty gadasz za głupoty 🤔🤔Przecież to DONALD kazał lądować tak myślą 🐕🐕🐕pisorskie tacy jak @rogi @krrzysiek @gebels @olaf i inne patologiczne badziejstwo 🤣🤣🤣🤣

rogslaw
2020-08-03 15:34:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
@genno weź NIE KŁAM! nie ma żadnego zapisu głosu prezydenta z samolotu. Nie ma też żadnego GŁOSU że ktoś coś każe pilotom. Tamte to były jakieś TVN-owskie fake newsy tak jak z tym alkoholem niby stwierdzonym. NIE KŁAM! To nie wypada!!!@slaw. A na jakiej podstawie postrzegasz osobę. Przecież nigdy z prezydentem nie rozmawiałeś. Postrzegasz ją tak jak TVN Ci każe albo inne medium!!Jak tego nie rozumiesz to masz problem chłopie! Ja zadaję tylko pytanie dlaczego politycy innych krajów go uhonorowali skoro był takim MIERNOTĄ? Pytam.Odpowiedz.No chyba nie zostali zmanipulowani przez TVP, nie sądzisz

rogslaw
2020-08-03 15:43:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
@amo. Ty IGNORANCIE. Jeżeli piszesz o GRUZJI to piszesz też o GRUZINACH źle! Jak tego nie rozumiesz to masz chłopie problem. Ale rozmawiałem z Tobą i miałem o Tobie lepsze zdanie. Dzisiaj pokazałeś swój poziom chłopie. DNO. Gruzja jest PAŃSTWEM co ty chłopie piszesz. Twoja wypowiedź pokazuje tez jak PŁYTKĄ MASZ WYOBRAŹNIĘ i OGÓLNIE JAK ŹLE jest z Tobą MASAKRA (pisząc że relacje nie mają znaczenia i dlatego niech Rosja robi z nimi co chce). Lech był kilka poziomów wyżej od Ciebie mówiąc: "dzisiaj Gruzja, jutro Ukraina, a .....". nie pisz więcej pod moimi komentarzami. Nie ten poziom.

rogslaw
2020-08-03 15:55:25
Ocena: -2(glosow:4)-+
@ i jeszcze asmo KŁAMIESZ PISZĄC że napisałem że mnie nie OBCHODZI. Gdzie jest takie słowo!!!!! Pisałem, ze nie musi to być król czy polityk, że może być poeta, pisarz, malarz, czy ktoś kto POZYTYWNIE zapisał się w historii. Po co tak KŁAMAĆ I MANIPULOWAĆ!!!Aaaa i UWIERZ w konstytucji nie ma słowa że na banknotach mogą być tylko MONARCHOWIE. A to że zrobił coś BARDZO ISTOTNEGO, coś co ZMIENIŁO BIEG HISTORII to nawet Twój Rałałek I Wielki przyznał ostatnio.

anabarbara
2020-08-03 16:52:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Widze ze tu znalazl sie wielki polityk - samouk wsiowy.Wez kmiocie bialy kij i po glupim swoim lbie sie bij,moze ci troche rozumu przybedzie i zaczniesz inaczej myslec popaprancu PiSdopwskik.

Genno_Laskolnyk
2020-08-03 17:16:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rogslaw
2020-08-03 17:32:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
@genno.Mnie naprawdę NIE interesuje Twoje zdanie(także na mój temat).Nie obrażam się i nie rusza mnie to że mnie obrażasz.Ten co powyżej zabełkotał o jakimś"głupim łbie"też mnie nie rusza.Pokazujecie swój poziom.Zagrzaliście sobie tutaj miejsce.Jest Was tu zdecydowana większość.I generalnie pasujecie do siebie.No ja rozumiem,że wszystko co piszę,a Ty sie z tym nie zgadzasz to BZDURA.Przyjmuje taka definicję.Ale miedzy bzdurą a PARSZYWYM KŁAMSTWEM jest przepaść.A pisanie,że jakiś człowiek jest WINNY ŚMIERCI prawie setki ludzi JEST PARSZYWYM KŁAMSTWEM.Nie wiem czy Ci lepiej jak tak sobie POŁŻESZ

Genno_Laskolnyk
2020-08-03 18:11:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

RamboStallone
2020-08-03 23:16:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
@rogi ty padlino i 🐕🐕🐕pisorski rób to co najlepiej robisz i lubisz 🐖🐖🐖pisorskim do samego końca 🍦🍦🍦🍦🤣🤣🤣🤣 Tylko do tego się nadajesz 🐕🐕🐕pisorski🤣🤣🤣🤣Pono ć jesteś ich Dziw...ą i cię walą wszystkie 🐖🐖🐖🤣🤣🤣

asmodeusz_1
2020-08-04 09:22:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rogslaw, Ty jesteś chyba chory psychicznie. Wkładasz mi w usta słowa, których nie mówię (MOŻNA pisać o znaczeniu danego państwa, a nie jego obywatelach, NIE wspomniałem też nic o tym, że "Rosja może robić z nimi co chce). Idź się leczyć. Też miałem o Tobie lepsze zdanie, bo w wielu kwestiach masz rację, ale jesteś zwykłym, chorym PiSowskim fanatykiem, który podejmie każdy, nawet najbardziej beznadziejny temat, żeby tylko bronić PiSu i ludzi z nim związanych. Wmawiasz mi, że sam lepiej wiem o czym piszę :D Przecież to jest kwintesencja jakiegoś zwichrowania psychicznego, jakieś chorej manii...

asmodeusz_1
2020-08-04 09:24:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jesteś tak zacietrzewiony w swojej PiSowskiej nienawiści do całego świata, że nawet nie potrafisz przeczytać całego zdania, więc powtórzę "Gruzja nie jest i nigdy nie była państwem, z którym relacje mają dla nas jakieś większe znaczenie." - a ty doczytałeś tylko do momentu "nigdy nie była państwem" i już się kuźwa zagotowałeś. Lecz się, poważnie, zanim będzie za późno.

asmodeusz_1
2020-08-04 09:43:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo TY lepiej wiesz co JA mam na myśli. No to jest k*rwa szczyt wszystkiego.

rogslaw
2020-08-04 12:07:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
@geno. Jaka prawda? Że zabił ludzi? Przestań. Żałosny jesteś.@asmo Ja napisałem że" Lech się zapisze jako ten kto ocalił Gruzję..." na co TY odpowiedziałeś, że to nie ma znaczenia bo Gruzja to wypierdek nic nie znaczący!!!. Daj spokój. Co Ty chłopie wypisujesz. Szczególnie widać klasę polityka jak staje w obronie "słabszych" i "mniejszy", a nie tylko robi łaski/laski dużym i ważnym. A w kolejnym komentarzu powtarzasz i bezmyślnie brniesz w tą SKRAJNIE GŁUPIA wypowiedź którą napisałeś wcześniej ponieważ w kontekście tego co Lech z innymi prezydentami zrobili i w kontekscie prawdziwości słów

asmodeusz_1
2020-08-04 12:34:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
NIE, CHŁOPIE, JAK MAM CI TŁUMACZYĆ?! KUŹWA, sam sobie wmawiasz to co ja miałem na myśli, wyjechałeś tutaj z taką dygresją, że wszystko ze sobą pokręciłeś. Odnieś się może do mojego komentarza ("Gruzja nie jest państwem"?!?!?)? Nie czytasz nawet w całości, odpisujesz na jakieś skrawki, itp. Robisz z igły widły. Owszem, napisałem że są "wypierdkiem" na geopolitycznej mapie Europy - i tak jest, to jest państwo bez znaczenia jako partner ekonomiczny/gospodarczy, militarny, itp. Czego nie rozumiesz? Jak Lech był takim wybitnym obrońcom Gruzji, to niech tam go drukują na banknotach.

rogslaw
2020-08-04 12:41:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
"dzisiaj Gruzja, jutro Ukraina, później przyjdzie czas być może na Polskę" to zmieniło bieg historii. Rozmowa dotyczyła kontekstu konkretnego a Ty niczym ....zastawiasz się ogólnym "geopolitycznym znaczeniem". Coś napisał napisałeś! Kontekst był znany. nie rób więc z siebie... i ze mnie.

asmodeusz_1
2020-08-04 12:45:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ty odpłynąłeś od tematu, nie ja, wmawiając mi coś czego nie napisałem - lub inaczej - błędnie interpretując moje słowa. Teorie spiskowe typu "przyjdzie czas na Polskę" to można sobie snuć w nieskończoność. Mogą być prawdziwe, mogą nie być prawdziwe. Może krasnoludki istnieją, a może nie istnieją.

rogslaw
2020-08-04 13:42:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
@AMO. Daj spokój. Rzeczywistość Ci chyba już udowodniła że to nie teorie spiskowe. To fakty. Przyzwyczaiłeś się już do tego że wojen nie mieliśmy "typowych" od dziesięcioleci. Wirusa też nie było...Nic nie jest dane jako pewnik. Trzeba przewidywać. I możesz cobie żartować o krasnoludkach.. Coś powiedział powiedziałeś

asmodeusz_1
2020-08-04 14:43:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolejna poprawka. Nie "co powiedziałem, to powiedziałem," tylko co TY sobie wmówiłeś, że powiedziałem. A to duża różnica. Jeżeli masz wątpliwości, poczytaj sobie cała tą dyskusję ponownie na spokojnie. Jest tu wszystko czarno na białym i przestań mi "wciskać" słowa czy twierdzenia, których nie wygłosiłem.

asmodeusz_1
2020-08-04 14:44:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Właściwie biało na czarnym, jeden kij. Jaka rzeczywistość? Co udowodniła? To że Ruscy zajęli część Ukrainy? I co, poszli dalej i zajęli może jakąś część Polski? Bo jakoś sobie nie przypominam.

rogslaw
2020-08-04 16:19:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
A rozumiem. Dopóki nie wejdą nie uwierzysz. A skoro JESZCZE NIE weszli to masz poczucie że miałeś rację....hmm tak się zastanawiam czy Ty brniesz w tą...niskich lotów argumentację bo nie chcesz przyznać że palnąłeś (może i przypadkiem) bo w rzeczywistości tak bezkrytycznie nie myślisz....czy niestety ta druga wersja.... Koniec dyskusji.

asmodeusz_1
2020-08-05 08:48:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzę, że dalej brniesz we wmawianie mi co napisałem i co miałem na myśli. Ponawiam moją prośbę - w jakim szale bojowym musiałeś być zarzucając mi twierdzenie, że "Gruzja nie jest państwem"? Prosiłem Cię już o odniesienie się do tego i uparcie milczysz. Odpływasz, roglsaw, od rzeczywistości. Nie odpisujesz mi w ogóle na temat i starasz się wywyższać - jak zawsze - jako ten mądry, wszechwiedzący obrońca PiSu. Ponownie więc - NICZEGO NIE PALNĄŁEM - z niczego się nie wycofuje, bo SAM SOBIE K*RWA DOROBIŁEŚ teorię do moich słów. Nie wiem czy jesteś na jakiś silnych lekach, czy o co chodzi, ale

asmodeusz_1
2020-08-05 08:50:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale ostatnio rozmowa z Tobą przypomina rozmowę z Macierewiczem. I co to za nonsens "dopóki nie wejdą nie uwierzysz"? No k*rwa oczywiście, że tak. Przecież nigdy nie było, nie ma i - oby - nie będzie przesłanek, żeby miało być inaczej. Ty może działasz na odwrót? Jak coś się dzieje to w to nie wierzysz ("nikt nie wmówi, że białe jest białe..."), a jak się nie dzieje to w to wierzysz? BO MOŻE SIĘ ZDARZYĆ? Bardzo ciekawy sposób postrzegania świata. Pewnie znowu odpiszesz mi na 1/20 część, coś tam sobie wybierzesz, dopowiesz... albo w ogóle nie odpiszesz.

rogslaw
2020-08-05 12:07:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam tu pakiet 20komentarzy/24h i wybacz że nie poruszam wszystkich kwestii.Staram się pomijać te które na to zasługują (aby je pominąć) tak jak z tym pytaniem twoim, że gdzie tak napisałeś.Z uwagi na ilość znaków zdanie skróciłem-wydawo mi się że "zrozumiesz".Wyszło "Gruzja jest PAŃSTWEM co ty chłopie piszesz".Powinno być "Gruzja jest PAŃSTWEM z którym nie mamy powodów się liczyć)co ty chłopie piszesz!!!Sorki.Lepiej teraz?W kontekście takim o jakim piszemy tamto wydarzenie miało KOLOSALNE znaczenie.WSZYSCY to wiedzą,nie wszyscy przyznają(z przyczyn politycznym).Są też tacy jak Ty..niestety

rogslaw
2020-08-05 12:12:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Przecież nigdy nie było, nie ma i-oby-nie będzie przesłanek, żeby miało być inaczej"-BREDZISZ CHŁOPIE BREDZISZ. Tacy jak Ty myśleli, ze nam Anglicy pomogą bo mamy umowę i że Rosjanie pomogą jak tylko powstanie warszawskie rozpoczniemy. Nie masz wyobraźni. Przesłanek jest multum i KAŻDY to wie. To jest oczywista oczywistość potwierdzona już przez rzeczywistość. Pisząc "każdy", "wszyscy" to pewien skrót myślowy żebyś się znowu nie czepiał. Tutaj już nie będę zaglądał-za daleko......

asmodeusz_1
2020-08-05 12:53:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jesteś odklejony od rzeczywistości. W jaki sposób obecna rzeczywistość niby to potwierdziła? Co, według Ciebie działania Ruskich wobec Gruzji miały być pierwszym krokiem do inwazji na Polskę? Przecież to jest chore. To dlaczego nie weszli do całej Ukrainy, a potem i Polski po zajęciu Krymu? Zagłębiasz się w jakieś nienormalne teorie spiskowe. Co ma do tego II WŚ? Znowu wmawiasz mi w co ja wierzę, jakim jestem człowiekiem. Lecz się, szkoda czasu na tą dyskusję, bo brniesz jak Macierewicz, bez kitu.

asmodeusz_1
2020-08-05 12:58:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
I przestań mi w gościu wmawiać jakie ja mam poglądy! Nie jesteś wszechwiedzący, wbrew temu jak się do innych wyrażasz ("ignorant" to chyba Twoje ulubione słowo). Najwyraźniej nie potrafisz zrozumieć najprostszych rzeczy. Jak dla Ciebie Gruzja jest istotnym partnerem dla Polski - moje serdeczne gratulacje i kończmy tę dyskusję bo to bez sensu, jak sam zauważyłeś.

asmodeusz_1
2020-08-05 13:02:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wytłumacz mi jeszcze co to za argument "KAŻDY to wie." - bo ostatnio takie słyszałem w przedszkolu.

wiesiek45
2020-08-03 10:38:27
Ocena: 9(glosow:11)-+
Polowa polakow nie nawidzi pisu i kaczynskich. Banknoty z ich podobizna sprawia ze ludzie przestana lubic pieniadze

Nightcrawler39
2020-08-03 00:18:33
Ocena: 9(glosow:15)-+
Kacze gówno na banknocie śmiech na sali

Albert41
2020-08-02 16:47:39
Ocena: -5(glosow:7)-+
Ja bede przyjmowac tego gowna.

Albert41
2020-08-02 16:46:11
Ocena: -1(glosow:11)-+
Kiedys mozna bylo sobie tylek Swierczewskim wycierac.

greenlony
2020-08-02 13:08:33
Ocena: -17(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2020-08-02 16:50:44
Ocena: 7(glosow:11)-+
To zmien strone a powietrze sie polepszy, naziolku...

tatko5958
2020-08-02 12:26:57
Ocena: 8(glosow:10)-+
Najlepiej niski nominał, np. 1 zł. Można by sobie raz po raz dupę wytrzeć

Bekaj
2020-08-02 12:19:31
Ocena: 8(glosow:8)-+
Będzie z napisem nieudacznik niby IV RP wytworu chorej wyobraźni braci karłów.

vacarius
2020-08-02 11:36:56
Ocena: 3(glosow:11)-+
Skoro obronca pedofili JP2 był na tylu banknotach i monetach to czemu nie walnąć kaczora?

net244
2020-08-02 09:57:31
Ocena: 11(glosow:11)-+
luzik, za poprzedniej komuny też na pieniądzach były wizerunki proletariuszy, np był świerczewski nowotko, nic dziwnego że dzisiejsza komuna nie chce być gorsza. Też to wyląduje na śmietniku historii i będzie tylko ciekawostką dla ciekawych

caleanka
2020-08-02 09:41:26
Ocena: 6(glosow:8)-+
Pomniki, tablice, ulice, znaczki, banknoty...tak naprawde to senilny Jaroslaw, sobie to wszystko robi.

nissin
2020-08-02 08:39:31
Ocena: 24(glosow:34)-+
"Najlepiej na banknocie bliżniaków - z dopiskiem ,, O DWÓCH TAKICH CO OKRADLI POLSKĘ "" - Jan Dąbrowski
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 44Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0