lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ceterum censeo Ecclesiam Catholicam esse delendam
główna
Dodano: 16.06.2022, 13:11:02   przez: RonaldB
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 96  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(83)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gruzawik
2022-06-21 14:53:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co to znaczy "tzw Wolne Sady"? To jakas organizacja? W krajach gdzie pro esy swieckie odbywaja sie bez przeszkod parafie bankrutuja, placac odszkodowania. Ksiadz z Tylawy nawet u nas znany. jankowski nastepny. Masz bana na gugla, czy ograniczenia w przymowaniu informacjji?

s_argus
2022-06-19 06:38:19
Ocena: -3(glosow:3)-+
Podobnie ateista prędzej zgwałcił by czyjeś dziecko niż poszedł na procesję.

mar_mir
2022-06-19 10:32:13
Ocena: -1(glosow:3)-+
a u was bijo murzynów.... argumentacja przedszkolna...

oloff
2022-06-19 20:02:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-20 11:00:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dlaczego niby? Uzasadnienie masz nizej, ale sprobuje jeszcze raz: soro idziesz na procesje, to ufasz duszpastuchowi, i wszelkie doniesienia o popelnia ych obrzydliwosciach odrzucasz. Takich wlasnie wybieraja.

oloff
2022-06-20 11:22:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-20 12:50:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Procesy i wyroki. 17.06 23:15. Tutaj. Jeszcze raz.

oloff
2022-06-20 21:33:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-20 21:41:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pytales, jakie doniesienia mam na mysli. Sygnature akt mam podac? Sam mozesz wyguglac, abys zechcial:) To laczy, ze podazacie za przdstawicielem organizacji systemowo ukrywajacej pedofili. A moze i samego dewianta, po transferze miedzyparafialnym. Jak mozna sie identyfikowac z taka organizacja-nie wiem.

gruzawik
2022-06-20 22:00:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
jakby prezes kółka filatelistycznego pedofilią się splamił, to by go filateliści na kopach pognali. a katolicy-nic. wstydzą się tylko, ale żeby coś z tym zrobić, to nie. bo wrzaskliwa mniejszość katolików również ich wyklnie. i w ten sposób owa mniejszośc wskazuje kierunek, w którym podąża kościół, wspierana samobójczo przez hierarchię. ci rozumniejsi boją się otworzyć gębę przeciw durniom. aczkolwiek przeciętny "członek" kościoła katolickiego czy ksiądz może być całkiem OK, sama przynależność do TAKIEJ organizacji kładzie się cieniem ponurym. dlatego prezes parszywy filatelistom nie przewodzi

oloff
2022-06-21 07:42:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-21 08:06:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-21 08:15:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-21 14:50:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Samo nalezenie juz plami, a procesja to demonstracja tej przynaleznosci. Z Jordanowa sie urwales? Dlaczego mieliby palic klasery? Przeciez mova go wymienic albo sobie nowe kolko zalozyc.

oloff
2022-06-21 15:42:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-21 20:58:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie zbieranie znaczkow, tylko zbieranie w tym klubie. Trzeba zmienic klub:)

oloff
2022-06-21 21:11:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-21 21:56:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
znaczy, ma kto zainteresowanie czy pasję stracić, albo i wiarę, bo o tym mowa, bo szef klubu okazał się padalcem? czyja tu logika pokrętna? szefa się wymienia, i tyle, zamiast przestać być sobą, bo jakiś się okazał zwyrolem. co on, niewymienialny? jaka logika potrzebna do twierdzenia, ze zainteresowania nalezy porzucić, bo ktoś o takich samych hobby miał trupa w piwnicy? też monetki zbierał... albo rybki trzymał. akwarium na śmietnik, ryby na patelnię, bo pan z zoologicznego brzydko sobie poczynał. jak go nie sadzają, to się zmienia sklep, a nie smaży rybki albo mumifikuje kanarka.

gruzawik
2022-06-21 22:11:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
to jakby chadzać na wystawe psów rasowych organizowaną przez gwałciciela, lub takiego, co gwałciciela publicznie broni i usprawiedliwia. jak niedawno można było usłyszeć o lgnięciu dzieci, cierpieniach pedofila, oraz współwinie zgwałconego w wyroku sadu kościelnego. jaja sobie robisz? po wyroku sądu takiej organizacji nadal do niej dobrowolnie nalezeć? zarząd filatelistów uznał, że prezes lokalny miał pokusę, ale kufniarz współwinny! dlaczego na kuriozalnośc sytuacji jestes w przypadku tej szczególnej sytuacji ślepy? czy takie kółko znaczkowców uznajesz za normalny?

gruzawik
2022-06-21 22:51:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
protestanci dawno temu zrozumieli, że kościół jest organizacją hierarchiczną jednostronnie, i za swoją swobodę opuszczenia go, aby nie firmowac swoim ryjem podłości, nieraz płacili zyciem? co prawda rzecz dziś się odbywa po cichu: zwyczajnie ludzie dzieci nie chrzczą, a za mało ich to obchodzi, żeby apostazję zrobić. nie identyfikuja się widac jako katolicy. tymczasem własnie ci zdeklarowani niby jak? na zebrania chodzą, tylko prezesowi, co banialuki w obronie lubieznego Henia powtarza po prezydencie, w oczy nie patrzą? udają, że nie słyszą chwilowo? jak to się robi?

oloff
2022-06-21 23:20:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-21 23:33:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
ani chadzam, ani jakiejs sawickiej bronię, ani polańskiego... tytułem słowotoku bez sensu i odniesienia do tematu. może i gdzies biją Murzynó, ale co to ma do tematu przynalezności do organizacji otwarcie broniącej pedofilów? tylawiec po wyroku, ale przełożeni kościelni wczesniej wiedzieli, i władzom swieckim jakoś nie doniesli. wyobrażasz sobie, żeby akademia filmoa miała kwity na pedofila, i policji odmówiła? albo kółko filatelistyczne?

oloff
2022-06-21 23:45:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-21 23:47:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-22 00:46:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
uwielbiam te osobiste insynuacje:) to takie dziecinne, gdy brak argumentów... nie potrzeba nawet prowokacji, wystarcza akta z szafy biskupa, i juz masz kilku. biskupi nie donosili władzom świeckim na swoich pedofili, i to jakims "nam" wygodniej czyms grać? od kiedy sądy sa zmuszone uznawać wyroki wzajemne miedzynarodowo bez rozpatrywania sprawy samemu?

oloff
2022-06-22 21:03:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-22 21:59:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
wystarczy, że biskup powiedział, że nie udostępni prokuraturze. sam musisz teraz znaleźć niewinne wytłumaczenie: dlaczego. a, to teraz są Niewolnicze Sądy? tak dla odmiany? czy mają byc dopiero? bo słyszałem o rejonowych, okręgowych, administracyjnych, ale o wolnych: nie. niezawisłe, owszem. oczywiście, ze strony wymiaru sprawiedliwości wiele można więcej wymagać: żeby żądanie prokuratury odbywało się jak w każdym innym wypadku: nakazik z rana i buszujący policjanci po chałupie. nie wiem, jak zawisłość od polityków ma to naprawic, skoro "wolne" się nie podobają. no i szybciej też by mogło być.

gruzawik
2022-06-22 22:09:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
tylawiec się za sprawą przełożonych po coraz nowych łowiskach bujał, więc z pewnością szafa biskupa zawiera daty, wpisy itd. dodatkow szczegóły aktu oskarżenia. możesz mi wskazać jedno miejsce, w którym broniłem jakiejś sawickiej czy polańskiego, jakby mieli w ogóle mieć cos wspólnego z tematem mema? a było o posyłaniu dzieci w łapska, którym ci ludzie ufają. każdy inny, kto to zaufanie zawodzi ma przes... dotyczy zasadniczego problemu religii: ideologia ponad ludzi. mnóstwo wypływa ostatnio, w stanach parafie bankrutują, śledztwa wykazują udział przełożonych w ukrywaniu, masz swoje fakty.

gruzawik
2022-06-22 22:25:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
kuratorium nauczyciela nie przenosi. pojmujesz różnicę? kasowanie wpisów nie pomoże:)

oloff
2022-06-24 00:11:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-24 00:13:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-24 09:17:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zeby nie udostepnil. przeciez pisze, ze zmiany sa potrzebne, ale uzaleznianie sadow od politykow to akurat przeciwdzialanie. Nie trzeba wyroku, nauczyciel jest zawieszany z punktu do wyjasnienia, a nie przenoszony do innej szkoly. Zdaje sie, ze tylko koscielnych nie zauwazasz. To ja twoj wpis skasowalem?

gruzawik
2022-06-24 09:28:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przeciez podporzadkowywanie sadow politykom to wlasnie stalinizm czystej proby, ale nic to: wazne, ze dowalaja...

oloff
2022-06-24 10:08:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-24 10:09:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-24 10:19:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kuratorium. Jakos przypadki tylawcow wsrod nauczycieli sie nie zdarzaja. Musialbys najpierw politykow woli wyborcow podporzadkowac. Oczywiscie, ze kazdy pedofil powinien byc ukarany, wlasnie w tym problem, a ty uporczywie nie dostrzegasz chronionych systemowo. Co stwierdzily te same sady, ktore polanskiego scigaja. Takze jak nego scigaja, to slusznie,a jak stwieerdzaja system ochrony zwyroli, to nie?

oloff
2022-06-24 10:28:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-24 10:30:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-24 21:29:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zona moze niekoniecznie, ale roznie bywa. Jak sad ma skazac pedofila, jak prokurator go broni, ze ciumka tylko dawal? Jakim cudem reczne sterowanie sadem przez politykow ma cokolwiek naprawic? W dodatku politykow jawnie nadskakujcych organizacji systemowo broniacej zbokow.

gruzawik
2022-06-24 21:31:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Walcza z kk przy pomocy pedofilii. Czy to nie prowokacja wlasnie? Wystarczy nie dac sie sprowokowac, prawda?

oloff
2022-06-25 08:39:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-25 08:41:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-25 22:28:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten prokurator od dawania ciumka tylko to piotrowicz. On ma byc tym nowym po reformie? Przed reforma sady w pl systemowo bronia pedofili, bo kilku dzieki sztuczkom prawnym obroncow sie wykpilo. Nie prokuratorow. Ja chce? Tez bym na przymusowy urlop trafil, i slusznie. Ksiadz nie trafia gdzie indziej, tylko na nowe lowisko, bo go tam biskup przenosi. Jego to nie dotyczy.

oloff
2022-06-26 22:05:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-18 19:56:09
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-20 10:57:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie ciesza sie tlumkiem obroncow.

oloff
2022-06-20 11:19:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-20 12:53:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
I co? Poleci do stanow? Gdzie ci obroncy Polanskiego? Demonstruja gdzies pod sadami w USA?

gruzawik
2022-06-20 13:06:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Raczej trudno Ci bedzie wykazac, ze to niekatolickosc lub ateizm laczy obroncow ewentualnych rezysera, a nie sympatia wynikajaca z jego tworczosci:)

oloff
2022-06-20 21:40:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-20 21:45:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
A nie wiem kto go bronil. No kto? W przeciwienstwie? A ja go gdzies bronie? Wjazdu do stanow nie ma, a nie zostal do innego miasta przeniesiony. Proporcja, mocium panie. To nie wesolowski...

gruzawik
2022-06-20 21:48:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
znaczy, Polański nadal, mimo wieku, w PL grasuje, że go przywołujesz? może i w stanach biją Murzynów, ale co to ma wspólnego z tematem? ktos za polańskim łazi, jego ględzenia słucha, i dzieci mu podsyła?

gruzawik
2022-06-20 22:08:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
a jakoś niedawno się w szkole jakiś odnalazł, doprawdy, masz bana na gugla? jak mi wypada dyskutować z kreacjonistą czy innym foliarzem, to z zażenowaniem zapoznaję się z "dowodami". zamierzasz twierdzić, że nie ma takich księzy, co w jednym miejscu się zhańbiwszy, w innym nie wypływają? poproś ludzi śledzących na bieżąco i mocniej zainteresowanych tematem, to może nawet uda się dotrzeć do materiałów konferencji episkopatu sprzed lat, gdzie Pieronek wyznał, ile jest spraw prowadzonych przez kościół przeciwko swoim, bez wyraźnej ochoty podzielenia się wiedza ze świecką Temidą. coś 3x>średnia...

oloff
2022-06-21 07:50:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-21 07:51:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-21 14:53:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co to znaczy "tzw Wolne Sady"? To jakas organizacja? W krajach gdzie pro esy swieckie odbywaja sie bez przeszkod parafie bankrutuja, placac odszkodowania. Ksiadz z Tylawy nawet u nas znany. jankowski nastepny. Masz bana na gugla, czy ograniczenia w przymowaniu informacjji?

oloff
2022-06-21 15:54:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-21 21:58:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
organizacja przestępcza? a według jakiego kodeksu, wolno spytać? zaręczasz, że tylawiec procesji nie prowadzał? co za ulga...

gruzawik
2022-06-21 22:03:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
znaczy, nikt nie wył pod sądem w obronie tylawca? biskupi spolegliwie udostepniają informacje niezbędne do świeckich procesów? wesołowski pierdział w pasiak?

gruzawik
2022-06-21 22:15:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
"...oprganizacja przestępcza działająca w Polsce (pozostałość po sowieckim reżimie) broniona przez opozycje i marksistów z ue. W krajach gdzie pro esy odbywaja się przez naprawdę wolne sądy wszyscy ubowcy, PZPR-owcy i inni czerwoni folksdojcze odsiadywaliby wieloletnie wyroki." gumka na foliowej czapeczce nie uciska przypadkiem? czy to nie ten element teraz własnie ma sądy reformować? do trybunałów się pcha?

oloff
2022-06-21 23:33:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-22 00:50:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
politycy tak tańcują, jak im tłuszcza gra. nie wiedziałeś? według jakiego prawa, bo twoje widzimisię na sprawy to trochę za mało. co kwasniewski ma wspólnego z posyłaniem własnych dzieci w łapy organizacji systemowo chroniącej pedofilów prócz podpisywania dokument, którego się ci posyłający domagali? kto na sądach presję w obronie próbował wywierać demontracjami? kto ofiary prześladował? kwasniewski? wolne sądy(kryże czy piotrowicz, oto jest pytanie...)?

oloff
2022-06-22 21:23:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-22 21:25:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-22 22:16:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
według wyroków sądów USA, których honorowania się domagasz :) myslisz, że łachudra nie wiedział, komu się warto dla poklasku podlizywać? przykro mi, ale tak to się nazywa. niezaleznie, czy się podoba, czy nie. jak z kibla chcesz zrobić samolot, skoro "wolne" się nie podobaja, to nie wiem. może system anglosaski wolisz? a może jeszcze inny, jakiś znany sobie szczegółowo, na którym warto się wzorować? może jesteś specjalista prawa francuskiego? i wylazło na koniec: aby cisnęli, nie ważne, czy ws. tego w ogole nie będzie dopiero tragedii w 3 aktach. akurat ci, 3kowi magistrzy naprawią...

gruzawik
2022-06-22 23:54:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
twoim zdaniem...to jakiś opozycyjny piotrowicz w trybunale zasiada? podoba mi się to uzasadnienie: byle tym na świeczniku dowalali. a że niekoniecznie tym, co trzeba: nie szkodzi, gawiedx klaszcze i wyje zachwycona. z potrzeby zmian nie wynika, że właśnie takie, i właśnie ci mają je wprowadzać, bo sądząc po dotychczasowych dokonaniach będzie jedynie katastrofa. to już zaczyna być ich pseudonim artystyczny... inwestycje: ruina, stosunki zagraniczne: katastrofa, gospodarka: tragedia, jedynie propaganda ma się dobrze, ale aż rodzinę pytałem, czy to prawdziwe ceny. jeszcze sądy im dać?

oloff
2022-06-23 23:55:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-24 09:19:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Panstwo moze i przetrwa, komune przetrwalo jakos, ale czy przetrwaja to obywatele? My? Ilu mnie widzisz?

oloff
2022-06-24 10:21:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-24 10:27:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2022-06-24 10:34:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-06-16 19:01:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
podoba mi się sposób argumentacji przeciwników mema: jak można tak uogólniać, pewno po sobie sądzi(ad personam). nie: jak można po takich ekscesach wciąż się za katolika mieć i dziecko posyłać. masz rację ronald: kwestia zasad. i tego, z czego one wynikają. kto wazniejszy: sprawcy i milczący(oby) poplecznicy, czy dzieci? skoro taki katolik o ohydzie wiedzieć nie chce i na procesje chadza, to i o gwałcie na swoim dziecku też nie przyjmie do wiadomości.

HybrydXXL
2022-06-16 14:14:00
Ocena: 2(glosow:12)-+
Nie oceniaj innych swoją miarą - że ty tak zrobisz nie znaczy że nie znajdą się rodzice którzy zarżną "wieprza". Zgadza się, jest zbyt dużo upośledzenia społecznego gdzie ludzie bronili księdza zwyrodnialca, ale są i tacy co nie dadzą skrzywdzić dziecka. A teraz pomyśl - skoro taki zbok jest wykształcony i działa jak drapieznik, to specjalnie wybiera ofiary takie a nie inne, by mu się nie stala zbytnia krzywda. I tu jest najbardziej smutny obraz, bo ludziska się odwracają i udają że ich to nie dotyczy skoro ich dziecka nie zgwałcił. A powinny być publiczne lincze za to.

RonaldB
2022-06-16 15:51:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RonaldB
2022-06-16 16:00:02
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jestem przeciwny linczom. Co do reszty, masz rację. Za dużo u nas tumiwisizmu.Co do oceniania swoją miarą - tak, wzdrygają mną ludzie biorący udział w marszu poparcia dla organizacji krzywdzącej ludzi i ukrywającej ten proceder przy pomocy państwa polskiego. Nadal będę piętnował takie postawy, mimo oburzenia rozkochanych w tej organizacji i szerzonej przez nią ideologii. Nie ma mnie na marszu z tymi, którzy zadają cierpienie - mam proste motto życiowe.

baca77
2022-06-18 19:32:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
Procesja mu przeszkadza ale to ze dzięki temu ma wolny dzień i długi weekend to już nie!!! Ja nie świętowałem tylko poszedłem do pracy jak w normalny dzień tygodnia i nie mam z tym problemu ze reszta świętowała

Yiddish
2022-06-16 14:11:09
Ocena: -2(glosow:10)-+
RonaldB sądzisz po sobie? Piszesz bzdury jak dziecko z podstawówki. I proszę nie wrzucać katolików do jednego worka. Bo to samo można by napisać o Lewakach.

RonaldB
2022-06-16 16:32:02
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wyobraź sobie, co czułby powstaniec warszawski, gdybyś rzucił w jego kierunku tekstem typu “ Nie wszyscy naziści pacyfikujący Warszawę w 1944 r. byli źli i nie należy wrzucać ich do jednego worka ”. Także, nie wiem co Ci odpowiedzieć by Cię nie urazić. To kwestia zasad, po prostu.

gruzawik
2022-06-16 17:51:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jesli ktos wciaz sie identyfikuje z organizacja ukrywajaca takie zbrodnie, jako katolik, to czego sie spodziewa? Atak personalny na krytyka to kompromitacja. A tak: oceniam wg. siebie, ani sam nie chcialbym za dziecka byc zgwalcony, ani moim dzieciom tego nie zycze.

Yiddish
2022-06-16 23:43:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
RonaldB, Gruzawik, zasady wy macie swoje ja mam swoje. Ja nie sądzę wszystkich Niemców jako nazistów, śp. AK-owiec Pan Włodzimierz którego dane mi było poznać został uratowany przez SSmana więc różnie bywa. Fakt na wojnie nie patrzysz czy ten wróg zły czy dobry zabijasz wszystkich i skoro jesteście na wojnie z Katolikami to się nie dziwcie że odpowiadam Ad persona skoro jestem wywoływany do tablicy. Jestem za ochroną dzieci i za indywidualnym rozliczaniem za zbrodnie każdego kto je popełnia. Nie jestem za to za osądami nad całymi grupami społecznymi. Jako Katolik wstyd mi za organizację za to

gruzawik
2022-06-17 00:04:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
i co robisz z tym wstydem? piszesz do biskupa? buciki wieszasz? wypisujesz się z tego kółka? aha: wywołanie ogólne "katolików" usprawiedliwia atak personalny na wywołującego. chyba ze wstydu. organizacja do której nalezysz systemowo krzywdzi dzieci. jesli jest jakaś grupa, której członkowie są świadomi zbrodni, to czemu się z tą grupą identyfikuja wciąż, będąc przeciwko zbrodniom, ponoć? a miej sobie swoje, razem ze świadomością, że identyfikując się w ten sposób twierdzenie o wrażliwości na krzywdę dzieci podminowujesz.

gruzawik
2022-06-17 00:15:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
gdyby moja gildia zawodowa albo kółko modelarskie takie numery odwalało, to zarząd tak postępujący wyleciałby łamiąc zasadę, że nic się nie porusza szybciej od światła. albo zarządzałby sam sobą, najwyżej, bo nikt inny by z nimi nie gadał. koniec składek członkowskich. nikt by się nie wstydził, własnie. taka różnica w zasadach. moze własnie dlatego, żeby nikt nie mógł uogólnić, że modelarze to(wedle potrzeby). skoro ci ponoć zawstydzeni katolicy jakoś porządku nie robią, tylko prokurator się od drzwi biskupa odbija, to tą biernością się przyczyniają.

gruzawik
2022-06-17 00:23:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
to zdanie w memie to logiczna konsekwencja bycia katolikiem: idziesz na procesję, bo ufasz prowadzącemu. zawiedzenie tego zaufania niosłoby takie koszty psychologiczne, że taniej jest zaprzeczyć. ew. powstydzić się, przynależąc wciąż do grupy, której przywódcy czynią zło. kto to jest katolik, to można jakoś okreslić, ale niech mi ktoś powie, co to jest lewak? każdy liberał, czy może trzeba być niewierzącym, a może szczepić się? bo to jakoś za każdym razem niemal wypływa, gdy katolik poczuje się jakoś wytknięty. zamiast przeprosić: u was Murzynów biją. czy z tego wstydu się spowiadasz?

gruzawik
2022-06-17 00:33:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
a na procesji byłeś? bo jeśli nie, to raczej nie Twoje dziecko zostanie wybrane jako ofiara. być katolikiem tak nie tylko nominalnie to nie jest tak hop-siup: trzeba NAPRAWDĘ wierzyć w niepokalane poczęcie, transsubstancjację, czyściec itp.. taka zdolność do dwójmyślenia, jednocześnie na codzień polegając na faktach, ale robiąc od nich wyjątki, zdaje się sprzyjać takim okracznym siadem traktowanym zasadom, co może znów zawstydzać. zakładam wykształcenie, wystarczające do zrozumienia niemoznosci powicia dziecka płci męskiej bez wkładu samca. ja nie wiem, po co się tak katować, zamiast wyjść.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To kanał prowadzony od jeziora
  •  Boją się, że tu pójdą do pierdla, więc tam idą po
  •  Mądrego dobrze i miło posłuchać
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
"Jeśli nie mieliście z kumplami takiego tripa, to nie znacie życia".
główna
Dodano: 04.08.2018, 18:29:13   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 45Skomentuj (21) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0