Ukryj komentarze(154)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Snajper
biegaczka
2012-04-03 22:55:37
Ocena: 15(glosow:19)-+
Jakże bym śmiała.
Podlasiak1977
2012-04-09 10:27:56
Ocena: -1(glosow:9)-+
tyle zdjec zbokow jest na tym portalu,wiec wychodzi na to ze bycie pedziem to totalna wiocha
hardcor1929
2012-04-04 17:16:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
hę oni wyglądają jak kumple....a nie jak...geje o.0
sonchita
2012-04-03 23:27:57
Ocena: 9(glosow:17)-+
No to już im niedaleko do nazistów :/ Nie rozumiem, jak można kogoś karać za orientację seksualną. Jak w ubiegłych wiekach za "sodomię". "Prsegiętych ciot", ale jeśli zwykły gej nikomu nie robi krzywdy, nie obnosi się ostentacyjnie ze swoją orientacją, zupełnie mi się przeszkadza
Staradziffka
2012-04-03 23:30:54
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ale cię zaraz zminusują. :) Spokojnie, tylko to potrafią. Niestety masz rację. Ludzie zieją tu nieuzasadnioną nienawiścią do homoseksualistów. Widocznie nikogo takiego nie znają. Ciekawe, czy mieliby odwagę wygłosić swoje chore poglądy w miejscu publicznym. :) Czekam na dwudniowego bana.
Staradziffka
2012-04-04 00:01:59
Ocena: -2(glosow:14)-+
Ja jestem deistką i też jestem nietolerancyjna... dla nazistów, ksenofobów i homofobów. :)
Staradziffka
2012-04-04 13:44:48
Ocena: -2(glosow:12)-+
Czy jest zboczeniem, czy nie to tylko twoja subiektywna opinia na ten temat.
szatano999
2012-04-04 14:36:19
Ocena: 3(glosow:13)-+
bardziej dupa boli...
Staradziffka
2012-04-04 14:53:44
Ocena: -1(glosow:11)-+
Może tym, że homoseksualizm to orientacja seksualna? :)
Sammie
2012-04-04 15:56:24
Ocena: 6(glosow:14)-+
dedede66, drogi gimbusie. Wytłumaczę jak dziecku. Są trzy orientacje seksualne: heteroseksualizm, homoseksualizm i biseksualizm. Stwierdzone jako zupełnie naturalne. Pedofilia, Zoofilia etc to parafilie seksualne. Skąd ten brak wiedzy, no ludzie... CZYTAJCIE KSIĄŻKI!!! TO NIE BOLI!!!
dedede66
2012-04-04 17:47:45
Ocena: 4(glosow:10)-+
Droga sammie czy jak ci tam.Za moich czasow to jeszcze gimnazjow nie bylo.A co do reszty.Co to w ogole za okreslenie "orientacja seksualna"?Pedofil odczuwa poped do dziecka, zoofil do zwierzecia, a pedal do osoby tej samej plci.Podajcie jakies konkretne argumenty, bo widze, ze oprocz tego
Staradziffka
2012-04-04 19:11:54
Ocena: -5(glosow:11)-+
Biegaczka, niektórzy użytkownicy dostają minusy/plusy nie za treść. Lecz za nick. Dedede66, tak samo heteroseksualizm do pociąg seksualny do płci przeciwnej, a homoseksualizm to pociąg seksualny do płci tej samej. Wyjaśniać dalej nie trzeba. Piszesz o argumentach, a sam nie potrafisz ich podać.
W1kt00r
2012-04-04 22:47:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jak świat światem to było traktowane jak zboczenie, a teraz nagle się nam wmawia, że to normalne... Nie, to nie jest normalne. A już tym bardziej nie jest normalne propagowanie przez wszelkie media i wiele rządów i w ogóle sporą część UE, że jest to coś zwyczajnego, co trzeba tolerować!
W1kt00r
2012-04-04 22:50:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
A z tą Ugandą czy to prawda, to pojęcia nie mam. Ale spójrzcie na to z drugiej strony - w wielu państwach afrykańskich warunki sanitarne i ogólna higiena i ochrona przed zachorowaniami jest naprawdę niska. Takie prawo pomogłoby uniknąć trochę chorób przenoszonych drogą płciową w tamtejszych regionac
dedede66
2012-04-05 10:38:48
Ocena: -4(glosow:8)-+
Nie, nie moge.Oprocz obrazania mnie nie przedstawilas zadnych konkretow.Ciesze sie, ze mam poglady takie jakie mam(wiekszosc normalnych ludzi rowniez) bo w takim duchu zostalem wychowany.Czy ja tu pisze o nabijaniu na pal czy inych bzdetach?Nie, bo to, ze ktos jest pedalem nie sprawia, ze nie moze b
Staradziffka
2012-04-03 22:21:44
Ocena: 1(glosow:11)-+
To wy nie wiecie jakie prawo jest w Indonezji. Kara śmierci za... masturbację !
malgolina
2012-04-03 21:21:51
Ocena: 1(glosow:11)-+
Foczka, czyli, jeśli nie dobierają się do Twojej d... tylko do d... innych nie tolerujących tego,to nie rusza Cię to, tak? Tolerujemy coś wg swoich przekonań, racji, wychowania, świadomości i przede wszystkim wg punktu widzenia natury człowieka. Już w którymś komentarzu pytałam:
malgolina
2012-04-03 21:46:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
A co złego jest w stereotypowym myśleniu? W nim przecież dorastamy i wokół tego wytwarzamy swoją własną opinię. Daję żyć innym, nie wykrzykuję haseł na ulicy za ludźmi o innej orientacji tudzież o innych przekonaniach. Zauważ, że gdyby ludziom pozwolono na wszystko, w końcu i taka sytuacja doszłaby.
foczka255
2012-04-03 21:54:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
malgolina powiem Ci najprościej jak potrafie idąc Twoim tokiem myślenie powinniśmy powielać stereotypy w których wychowywali się np nasi rodzice tak? bo MY jako jednostki nie mamy własnego zdania tylko nabyte z otoczenia tak?i nie przesadzaj uważasz że gdyby nagle nie
opuncja
2012-04-03 21:59:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
@malgolina, pytasz, co jest złego w stereotypowym myśleniu? Wszystko. Zgodnie ze stereotypami Polacy to w większości nieroby, alkoholicy i złodzieje. Wszystkie Niemki są brzydkie, a wszyscy księża to pedofile. Uogólnienie i stereotypy są krzywdzące. Dlatego nie warto.
malgolina
2012-04-03 22:11:04
Ocena: -4(glosow:6)-+
Za mało miejsca jest tutaj na pisanie elaboratów :) Nie twierdzę,że powielamy te same stereotypy,tylko na ich podstawie wyrabiamy swoje zdanie, obserwujemy otoczenie, zachowanie, uczymy się myśleć. Nie jestem jak moja mama,mam w wielu sprawach inne zdanie, bardziej nowoczesne można powiedzieć, ale..
Staradziffka
2012-04-03 22:26:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Stereotypami (tylko nimi) kierują się ludzie bez własnego zdania, ograniczeni. Nie pojadą do Niemiec, bo są "uprzedzeni" do Niemek, nie pojadą do ameryki, ponieważ są tam same grubasy. Nie pojadą do Włoch, bo tam wszyscy nastoletni chłopcy to "pedały". Można wymieniać jeszcze bar
foczka255
2012-04-03 22:27:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
malgolina we własnych wypowiedziach sama sobie zaprzeczasz...i bez przesady w profilu wpisałaś 33 lata to nie jest jakaś inna epoka wszyscy (+ -) wychowywaliśmy się w tym samym czasie więc nie przesadzaj z tym starszym pokoleniem ...brak argumentów i tyle
Homo_erectus
2012-04-03 22:38:40
Ocena: 6(glosow:12)-+
a ja się częściowo zgadzam z Malgolina, jej nie chodzi o to, że trzeba myśleć stereotypami czy w nich trwać, chodzi o to, że kultura w której się wychowaliśmy ma na nas ogromny wpływ niezależnie od nas samych i nie chodzi tu o śmieszne stereotypy jak uroda Niemek tylko coś innego
foczka255
2012-04-03 22:39:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
opuncja zauważ że zaczyna się tak trochę łamać...że niby wiek,że epoka nie ta....myśle że stereotypy które jej wpojono mają wpływ na tok myślenia i wypowiedzi a Jej chwiejnośc spowodowana jest tym że kilka osób mówi że nie ma racji przy dłuższej roz. polubiła by gejów....
malgolina
2012-04-03 22:46:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
Foczka, bo każdy z czasem mięknie gdy dookoła niego zbiorą się osoby zagłuszające jej przekonania :P Dzięki Homo_, o to mi również chodziło. W realu, w takiej grupie byśmy pewnie całą noc dyskutowali. A na klawiaturze ciężko czasem wystukać co się ma do powiedzenia. Dobranoc :)
Homo_erectus
2012-04-03 22:49:10
Ocena: 1(glosow:9)-+
również uważam, że takie dyskusje ciekawsze są w rzeczywistości, w każdym bądź razie, jakiekolwiek te poglądy i zdania nie są, plus dla Malgoliny za kulturalne i rzeczowe komentarze, bez złości, zgryzoty i osobistych przytyków, tego tu mi ostatnio brakowało... (buziaki Tensor)
Staradziffka
2012-04-03 23:17:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Oto to Opuncjo. Stereotypy są ludziom potrzebne chociażby dla zaznajomienia się z dany tematem/kulturą. Ale żeby kierować się tylko stereotypami trzeba być ograniczonym. I to na własne życzenie. Tak napisałam.
Mundzio84
2012-04-03 19:47:09
Ocena: 7(glosow:21)-+
Wiadomo, że bambusy w Afryce zawsze były zacofane i od zarania dziejów wyżynali się między sobą z najróżniejszych powodów.Bycie homosiem to nie żadne przestępswo, żeby wsadzać za to do paki.Jednak, nie można też żądać od każdego tolerancji dla nich.Niektórzy, w tym ja nigdy nie będą uznawać
Mundzio84
2012-04-03 19:50:36
Ocena: -3(glosow:11)-+
bycia homosiem za normalną rzecz.Jeśli się nie afiszują i ograniczają swoje wyczyny do ścian własnego domu, nie domagają się adopcji dzieci, ani małżeństw to ok.Ale jeśli ktoś nazywa mnie homofobem, dlatego, że uważam homoseksualizm za nienormalny to sam przeczy propagowanej przez siebie idei.
Mundzio84
2012-04-03 19:53:23
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ja nikogo nie nienawidzę.Ale nie będę też patrzył obojętnie jak jakieś pedały i cioty manifestują na ulicy swoją seksualność, tudzież obrzydzają mi obiad wstawianymi przez siebie obleśnymi fotkami.Bez afiszowania się i domagania się praw, które z racji orientacji im się nie należą, to będzie ok
Mundzio84
2012-04-03 20:09:10
Ocena: -3(glosow:7)-+
Heteroseksualiści raczej nie skomlą o tolerancję, organizując jakieś parady równości.Poza tym manifestowanie seksualności nie sprowadza się tylko do "machania fajfusem".Oni robią to na bardzo różne sposoby.Niektóre z nich są irytujące, niektóre obrzydzające.
Mundzio84
2012-04-03 20:31:13
Ocena: 0(glosow:10)-+
I też do tych "skromnych" homo nic nie mam.Mówię o tych złych przykładach, bo z tego co widzę jest ich coraz więcej i wydaje mi się, że przydałaby się w końcu jakaś granica.Podejrzewam, że tym homosiom, o których mówisz też jest nie na rękę to, że niektóre cioty psują im wizerunek.
Mundzio84
2012-04-03 20:47:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
Można tak powiedzieć, chociaż to nie do końca tak.Ale prócz tego nie będę tolerował tego, że w internecie, tv przedstawia się homoseksualizm jako coś zupełnie normalnego, czasem nawet jako jakiś trend.Druga sprawa to to, że niektórzy z nich domagają się adopcji dzieci, czy małżeństw
Mundzio84
2012-04-03 20:49:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
czyli praw przeznaczonych typowo dla normalnych heteroseksualnych par.Związki partnerskie jestem w stanie przełknąć, ponieważ ich brak ograniczałby im prawa przysługujące każdemu obywatelowi.A jak ty się zaopatrujesz np. na adopcję dzieci przez homosiów?
Mundzio84
2012-04-03 21:10:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
Spokojnie Darcy, czasem nerwy biorą górę i nawet mistrzom ortografii zdarzy się byk.Ja uważam że homoseksualizm nie jest normalny.Znasz moje zdanie nie od dziś.Nie musisz się hamować, ale nazwałeś mnie już kretynem czy homofobem.Ja ciebie w podobny sposób ani razu.
Mundzio84
2012-04-03 21:20:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
Darcy, jeśli uważasz, że wszystko z tobą w pełni w porządku to twoja sprawa.Nazywanie kogoś chorym to nie obraza, choroba nie zależy od nas.Aczkolwiek akurat ta nie jest szkodliwa, dopóki nie nazywa się jej czymś normalnym i propaguje jako normalnego zachowania i braku zachowań odstających od normy.
Mundzio84
2012-04-03 21:24:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
Dave my polemizowaliśmy tylko raz.Ty przyjąłeś do wiadomości moje zdanie ja twoje.Obyło się bez ubliżania, wyzwisk, powtarzania w kółko tych samych rzeczy.I jest spokój.Mało tego mogę śmiało powiedzieć, że mam do ciebie tu szacunek.Jednak Darcy, to twardsza sztuka.
Darcy
2012-04-03 21:25:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dave, może jestem naiwny i się łudzę , że kogoś 'nawrócę'... Cóż, nic na to nie poradzę. NO H8 ;) Tak, Mundzio, uważam się za całkowicie normalnego. To nie jest choroba i dobrze o tym wiesz ;) Zastanawia mnie dlaczego nigdy, nikt mi w twarz nie powiedział tego co piszesz...
Mundzio84
2012-04-03 21:32:01
Ocena: 2(glosow:10)-+
Darcy, jeśli chodzi ci o to, że pod twoim wpływem zmienię poglądy, to zapomnij.Ja powiedziałem tu co myślę.Jeśli twierdzisz, że to nie choroba, ok.Wiadomo, że lepiej żyć w świadomości, że wszystko jest dobrze.Ja powiedziałem to tym homosiom których znam.Paru się obraziło, ale nie wszyscy.
Staradziffka
2012-04-03 22:33:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
Chce ci się znów powielać ten temat? owszem adopcja dzieci przez homoseksualistów to rzecz zbędna i szkodliwa dla nich jak i dzieci, ale co w małżeństwach jest złego? To tacy sami ludzie. Już dawno rząd powinien to poprzeć. Homofobia powoli umiera.
Staradziffka
2012-04-03 22:46:25
Ocena: -3(glosow:5)-+
@Dave2024, tak się zastanawiam. Jaką ty masz orientacje seksualną. Możesz odpowiedzieć na pw. jeśli tu się boisz.
Staradziffka
2012-04-04 13:46:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
Pytam szczerze, więc nie odpowiadaj ironicznie.
uitNL
2012-04-04 15:51:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
Argument Mudzia jest bez sensu. Mówi, że hetero- się nie afiszują ze swoją orientacja itp itd. i że homoseksualiści (słowo homoś wyraża pogarde dla tych ludzi) sa ok dopóki się nie ujawniają. Przepraszam bardzo, ale jakby z chodzeniem za rękę z dziewczyną i całowaniem się w miejscach publicznych był
uitNL
2012-04-04 15:52:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
związane obelgi i chamskie wyzwiska to nikt by nie protestował. Wg Ciebie gej jest ok dopóki udaje że jest hetero. A niby dlaczego nie może iść za rękę z chłopakiem np? Tobie naprawdę to tak by przeszkadzało??? Bo ja tego nie jestem w stanie zrozumieć, co w tym jest takiego niestosownego?
uitNL
2012-04-04 15:56:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
W Polsce panuje demokracja i wolność orientacji seksualnej. Jeśli komuś takie rzeczy tak strasznie przeszkadzają no to taki ktoś powinien sie zastanowić nad zmianą miejsca zamieszkania, a nie ten gej. Naprawde - to jest czasem nie do pojęcia że inteligentny, wykształcony człowiek (zakładając) w XXI
Mundzio84
2012-04-04 16:20:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
UitNL, chodzenie za rączkę to pół biedy, ale od tego byłoby niedaleko do przyzwolenia publicznego na np. przelizywania się na oczach tych ludzi, których tak jak mnie mogłoby to obrzydzać.Chodzi o to, że trzeba postawić gdzieś granicę i tyle.Tak masz rację panuje demokracja i to mniejszość powinna si
Mundzio84
2012-04-04 16:23:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
się dostosować do większości, a nie na odwrót.Podejrzewam, że dużą większość hetero facetów obrzydza widok całujących się homosiów, więc nie ma o czym gadać.Poza tym nie dziwię się że próbujesz negować to co mówię, bo też jesteś gejem.A co do ciebie Sammie, nie przypominam sobie
uitNL
2012-04-05 10:25:23
Ocena: -3(glosow:3)-+
Masz mylne pojęcie o demokracji... Normalnemu człowiekowi nie przeszkadza to, że 2 facetów pogłoby sie pocałować w miejscach publicznych... No hello - to w ogóle nie podlega kategorii czy to kogoś obrzydza czy nie. Mnie może obrzydzać para hetero całująca się w miejscu publicznym bo są np. obleśni w
uitNL
2012-04-05 10:28:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
dwójkę. Ale świat sie składa z wielu różnorodności i chodzi o to, żeby wszyscy nauczyli się jakoś żyć ze sobą, wzajemnie się szanując , a nie na zasadzie, ja jestem w wiekszości - wiec ja mam rację - ty jesteś w mniejszości - nie masz żadnych praw - bo ten argument jest zwyczajnie prymitywny!
Ubermensch
2012-04-03 19:44:06
Ocena: -1(glosow:15)-+
Palić pedałów żywcem, niech zdychają w męczarniach.
Ubermensch
2012-04-03 19:53:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dobra dobra niech zdychają na palach.
Ubermensch
2012-04-03 20:09:59
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ostateczni zamknać w rezerwacie.
Staradziffka
2012-04-03 23:07:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja mam dobre znajomości z wieloma homoseksualistami biseksualistami. Najczęściej są to wrażliwi ludzie, godni zaufania, przyjacielscy i są całkowitym zaprzeczeniem stereotypów, jakie o nich krążą.
EnjoyTheSilence
2012-04-03 19:43:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
niech się pukają nawet w uszy, tylko po co się z tym afiszować...
sedziadread
2012-04-03 19:41:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
malgolina
2012-04-03 20:15:23
Ocena: -1(glosow:9)-+
A co wyniknie z tego miłowania? Zwłaszcza wśród dwóch osobników tej samej płci. Sedzia ma rację. A rozwijając jego zdanie można zapytać, jaka przyszłość czeka ludzkość,kiedy nastąpi eksplozja homo i nie będzie możliwości rozmnażania...? Niestety na tym świecie jest tak, że część z nas nigdy....
sedziadread
2012-04-03 20:15:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
malgolina
2012-04-03 20:20:08
Ocena: 3(glosow:9)-+
...nie zaakceptuje takiej sytuacji, zawsze ktoś będzie z pogardą patrzył na dwóch całujących się chłopców lub dziewczyny. Nie można obrzucać się wyzwiskami tylko dlatego, że komuś się to nie podoba i nie akceptuje tego. I na odwrót. Ciężko jest zmienić swoje przekonania.
Staradziffka
2012-04-03 23:08:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
Biegaczka, oj tak. To by było dziwne. :)
raflo997
2012-04-03 21:21:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
out mogę zafundować kilka biletów,byle by mniej tego pedalstwa w Polsce było,albo lepiej do Holandii na darmową eutanazję?
Staradziffka
2012-04-03 23:15:09
Ocena: 4(glosow:6)-+
Holandia? zbyt cywilizowana jak na naród Polski. Ostatnimi czasy wielu polaków wyjeżdża do tego ciekawego kraju. :)
Psiapsiolek
2012-04-03 19:31:13
Ocena: -2(glosow:8)-+
Katole najchętniej palili by niehetoresexualistów na stosach. DOść zabobonu ustalającego prawoo
raflo997
2012-04-03 21:24:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie masz zielonego pojęcia kto to jest katolik,a nie tylko katolicy palili by homo na stosie,znasz jakąś religię na świecie która legalnie dopuszcza homoseksualizm??
sonchita
2012-04-03 23:35:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
out, "homików na stos". Znowu wyłazi z Ciebie prymitywny (a może nieszczęśliwy) homofob. Oglądałeś "American Beauty"? Jeden z bohaterów (ten wojskowy) jako żywo przypomina ciebie. Każdy, kto pisze pedałów/Cyganów/mohery/Żydów itd. na stos/do gazu nie zasługuje nawet na odrobinę s
wiochmenczlowieku
2012-04-02 22:14:12
Ocena: -4(glosow:10)-+
PRAWIDŁOWO !
Devon-Devon
2012-04-02 20:17:20
Ocena: 2(glosow:14)-+
Widocznie Uganda to chory kraj.
outlaws13
2012-04-03 20:03:52
Ocena: -1(glosow:9)-+
Były wyzwiska,dialog i ponownie wyzwiska ale dlatego ze tym homo się znudził dialog i na ich własne życzenie powróciłem do swojej miłości dla nich. Homo są chorzy a nie hetero . Im najbardziej doskwiera brak uznania sie za innych od normalnych. :) Pobiegamy razem? Pale dla Kolegi Ubermenscha
biegaczka
2012-04-03 20:08:57
Ocena: 3(glosow:7)-+
Upieram się, że ze mną nigdy o tym nie rozmawiałeś, więc nie uogólniaj... Jeśli dobrze kminię - wnosisz, że homo potrzebują uznania za ałtsajderów, że inność ich podnieca...hm..Pobiegać możemy, ale nieskromnie obawiam się, że nie dotrzymasz mi kroku..
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0