lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 07.04.2013, 16:07:28   przez: freedom80
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 15  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(195)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Rozalka_Olaboga
2013-04-07 20:30:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
Raczej teleturniej pt. "Moja racja jest najmojsza"

M1CLAY19
2013-04-09 22:27:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Obydwie maja wpievdol po powrocie do domu. Jedna poleci po browara i tluste zarcie ,druga oporzadzi dwunastke dzieki i rozpromieniona rozlozy nogi przed swoim wladca.

policjant11
2013-04-09 21:39:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2013-04-09 22:00:02
Ocena: 4(glosow:8)-+
afery są wszędzie :) i tutaj być muszą :)

murinforte
2013-04-07 20:26:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Premiera serialu pt."Kołtuństwo"

Rozalka_Olaboga
2013-04-07 20:30:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
Raczej teleturniej pt. "Moja racja jest najmojsza"

Spetro
2013-04-07 20:10:27
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2013-04-07 20:18:05
Ocena: -7(glosow:11)-+
Juz ci kiedys pisalam ze kobiety sa silniejsze psychicznie:)

ferdal
2013-04-07 20:21:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
A jak zawsze w takich okazjach z przekory zacytuję Brigitte Bardot "Kobieta jest wytchnieniem wojownika" :}

Spetro
2013-04-07 20:21:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2013-04-07 20:25:41
Ocena: -4(glosow:8)-+
A to nie jest udowodnione naukowo? Cos slyszalam ale znowu pewna nie jestem. Wystarczy spojrzec na to kto popelnia wiecej samobojstw albo wpada w nalogi:)

ferdal
2013-04-07 20:28:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
Co do nałogów to Oman mylisz się,na samobójstwach nie znam się,jeszcze nie próbowałem:}

Spetro
2013-04-07 20:31:47
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2013-04-07 20:36:26
Ocena: -3(glosow:7)-+
No w polsce mezczyzni 'wioda prym' w kwestii samobojstw. I nikt tu nie mowi o inteligencji. Spoko juz biegne:)

freedom80
2013-04-07 20:38:52
Ocena: -4(glosow:12)-+
Spetro, jara mnie to co mówisz.

PaniRak2
2013-04-08 19:50:53
Ocena: 2(glosow:10)-+
f80.Jeszcze mu loda zrób.

freedom80
2013-04-08 20:16:08
Ocena: -4(glosow:10)-+
PaniRak2 - Założę się, że masz się za inteligentną... a tu taki niewypał... eh.

PaniRak2
2013-04-08 20:19:36
Ocena: -1(glosow:11)-+
Toś mi pojechała.Płonę ze wstydu.Jesteś marną podróbą stylu Analnego i Szatano,zwykłym lizodupem bez własnego zdania.Koniec konwersacji.

Mundzio84
2013-04-08 20:23:29
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jeśli chodzi o inteligencję, to byś jej mogła co najwyżej buty lizać, freedom.

freedom80
2013-04-08 20:24:18
Ocena: -2(glosow:12)-+
hehe, dobre sobie. A czym Ty różnisz się od mundzia, lucy i reszty mądralińskich? Wy jesteście w jednym woru, a ja w drugim. Tak to już w życiu jest. Moja przewaga polega na tym, że ja to rozumiem, a Wam się tylko wydaje, że rozumiecie. The END

PaniRak2
2013-04-08 20:27:24
Ocena: -1(glosow:11)-+
I uwierz mi ,że wolę być z Nimi w jednym worku,niż z Tobą w salonie.

Mundzio84
2013-04-08 20:28:28
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nie, tobie się tylko wydaje, że nam się wydaje, że rozumiemy i że ty rozumiesz.Będziesz maskotką tego portalu.Użytkownikiem, który sam w sobie jest absurdem.Cieszysz się?

freedom80
2013-04-08 20:29:54
Ocena: 0(glosow:10)-+
z wzajemnością, uwierz mi. Mój wór przynajmniej jest otwarty a Wy się dusicie we wzajemnym smrodzie.

freedom80
2013-04-08 20:34:26
Ocena: -3(glosow:11)-+
Mundzio cieszę się:) bo to tylko świadczy o Tobie i Twojej klice. Powiedz lepiej jak Ci się podoba mój nowy avek.

Mundzio84
2013-04-08 20:40:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bardzo mi się podoba.Ale tu go na wiosce nie miałem.Nawet pozwalam ci go używać na cześć swego Pana.Na JM znalazłaś?

freedom80
2013-04-08 20:45:04
Ocena: 0(glosow:12)-+
Troche choojem zajeżdża, ale jakiś czas sobie go poużywam. A i uważaj bo masz kreta w swojej "drużynie".

Mundzio84
2013-04-08 20:49:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
Używaj do woli, doceniam to że to na moją chwałę i jako znak poddaństwa dla mnie.Krety to ja będę miał w ogródku, jak wiosna przyjdzie i tylko takimi kretami się przejmuję.

PaniRak2
2013-04-08 21:15:46
Ocena: 1(glosow:11)-+
f80 (a może raczej R;)-podsumowanie.Jedyne co potrafisz,to kopiowanie stylu,fotek,przysłowiowe lizanie tyłka każdemu,kto wykaże odrobinę poparcia i krzykliwy pusty bełkot.Żadnej logiki,żadnych konkretnych argumentów.Dno.

freedom80
2013-04-08 21:28:16
Ocena: 0(glosow:8)-+
Twoja argumentacja jest niczym uzasadniona. Jednym słowem DNO.

Mundzio84
2013-04-08 21:47:56
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ależ jest uzasadniona.Twoimi wypowiedziami i ogólnym zachowaniem.Aczkolwiek muszę cię pochwalić teraz - ten avek prezentuje się o wiele lepiej, niż twoje spuchnięte z przepracowania usta.Aż się miło patrzy.

freedom80
2013-04-08 22:03:35
Ocena: -1(glosow:11)-+
Zmieniłam już, bo mnie dźwigało. Nie dało się na to patrzeć, poza tym nie chce żeby ludzie mnie źle kojarzyli. A uzasadnienia nadal nie widzę. Jedyne co, to fakt, że nie jesteście w stanie przyjąć do wiadomości, iż ktoś może mieć odmienne zdanie. Ale to już Wasz problem, nie mój.

malgolina
2013-04-09 09:35:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja przyjmuję do wiadomości, że ktoś ma inne zdanie ;) nie nakazuję innym myśleć tak samo jak ja :) Tylko popatrz Freedom co się dzieje, kiedy ktoś myśli inaczej (gdzie Majorero to tak ładnie ujął: "A inaczej to nie znaczy źle, tylko właśnie inaczej"), znajdą się ludzie, którzy zbluzgają, wyzwą od ciemnogrodu, zacofania, fanatyków, homofobów itp. Dlaczego nie potrafimy rozmawiać na argumenty z zachowaniem szacunku dla innego myślenia drugiej osoby?

freedom80
2013-04-09 09:49:28
Ocena: 1(glosow:9)-+
No właśnie malgolina, dlaczego ? Dlaczego, jeśli myślę inaczej jestem atakowana?! Ja nie mam problemu z tym, że ktoś ma odmienne zdanie i absolutnie tego nikomu nie odmawiam. Z Tobą można normalnie rozmawiać, masz własne zdanie, ale nikomu go nie narzucasz, tylko przedstawiasz. Komunikacją z Toba jest bardzo przyjemna, chociaż poglądowo jesteśmy na dwóch różnych krańcach. Natomiast inne osobniki maja patent na rację, są upraci i zaślepieni nienawiścią.

ferdal
2013-04-09 10:10:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kiedy czytam tą dyskusję zew smutkiem stwierdzam że mało tu argumentów,a mnóstwo wyzwisk i pejoratywnych aluzji do intelektu i prowadzenia się.Mundzio bystrzak jesteś,a w tej drugiej kategorii przodujesz,dlaczego ?

malgolina
2013-04-09 10:12:54
Ocena: 4(glosow:6)-+
Bo może ludziom nie podobają się Twoje skrajne absurdy, jednoznaczne komentarze, podteksty, sugestie i generalizowanie...? ;) Ludzie myślą, że istnieje tylko białe i czarne a jest przecież mnóstwo odcieni szarości. I nie każdy jest łagodny jak baranek :)

freedom80
2013-04-09 10:21:02
Ocena: 1(glosow:9)-+
Mogą się nie podobać, wtedy klika się czerwona łapkę, ewentualnie daje się komentarz. Mogą również nie rozróżniać kiedy żartuję, a kiedy mówię serio, a kiedy z przekąsem. Ale to nie daje im prawa do obrażania, bo ja tego nie robię. Co do generalizowania i jednoznaczności to nadal uważam, że to nie ja mam problem.

Mundzio84
2013-04-09 10:26:59
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ferdal, bo lubię się czasem odmóżdżyć.Poza tym takie coś w moim wykonaniu to nie tyle epitety a aluzje, i przemawia to czasem bardziej aniżeli kulturalna dyskusja przy herbatce.Poza tym jeśli ktoś, wrzuca głównie rzeczy, które mają za zadanie obrazić jakąś grupę ludzi, lub przedstawić ją w jakimś krzywym zwierciadle, to i ja dostosowuję się do poziomu intelektualnego, tego kogoś.Mało tego, dodając takie komentarze, przedstawiam, to co naprawdę uważam o danej osobie.Nie lubię braku oryginalności, lizania dupy, obłudy i aferek.Reaguję adekwatnie do danej osoby.

ferdal
2013-04-09 10:39:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
Rozumiem,mnie też czasem nie chce się rozwijać górnolotnych myśli,jeśli w ogóle potrafię,tylko wolę pir*dolnąć.Chodzi mi o komasację w tym konkretnym przypadku i do tego usera.

klisza08
2013-04-09 10:39:32
Ocena: 4(glosow:6)-+
mialam sie juz tutaj nie wypowiadac,ale zapytam Cie czy rzeczywiscie nie obrazasz ludzi?-A kto mnie wyslal do mycia garow i do rodzenia dzieciakowi w momencie,kiedy zaczynalam przedstawiac rzeczowa argumentacje i pare sugestii co do Twojej"nieomylnosci"?Powiem jedno-na poczatku jeszcze chcialo mi sie z Toba rozmawiac,bo dostrzeglam w Tobie iskre,potencjal-teraz jestem przekonana,ze jeszcze duzo wody uplynie,zaniem zrozumiesz,ze tendencyjnosc doborze absurdow+slepa,niczym nie poparta merytoryka jest skazana na porazke.Szukasz dialogu czy leczysz jakas frustracje?

ferdal
2013-04-09 10:40:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zresztą moja wypowiedź tyczy się nie tylko Ciebie,ale i innych osób,choć Ciebie wymieniłem z Imienia jako przodownika.

Mundzio84
2013-04-09 10:47:26
Ocena: 3(glosow:9)-+
Owszem, akurat zgodzę się, ze jestem przodownikiem.A tyczy się to akurat tego usera, ponieważ on przedstawia w sobie najwięcej cech, których nie lubię.Do tego, ów user próbuje tu zabłysnąć na siłę niczym jakaś gwiazdeczka.Zresztą, próbowałem z nią na początku kulturalnie dyskutować, powiedziała, że nie widzi sensu dyskusji ze mną, choć nie użyłem w stosunku do niej żadnego obraźliwego stwierdzenia i nie potrafiła podać argumentów.Ja zadałem jej proste pytanie, dotyczące dodanego przez nią absurdu i ostrzegłem, że jeśli to też oleje, to przestanę ją traktować poważnie.Olała, więc tak zrobiłem.

freedom80
2013-04-09 10:55:42
Ocena: -2(glosow:8)-+
Mundzio, przestań gadać pierdoły. Miałam argument i to bardzo poważny. Jesteś tak samo zawzięty jak i jak. Doskonale wiesz, że sobie nie przegadamy, dlatego Ci kiedyś napisałam, że możemy rozmawiać na wszelkie inne tematy, ale nie te światopoglądowe bo nie ma szans byśmy się dogadali. Ty np gejów stawiasz na równi z pedofilami, a ja koran z biblią. Rozumiem, że nie podobna Ci się mój świat, ale to nie znaczy, że Twój jest lepszy.

Mundzio84
2013-04-09 11:14:33
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nigdy nie powiedziałem, że stawiam gejów na równi z pedofilami to po pierwsze.Po drugie, nie wymiguj się, bo wtedy ewidentnie nie miałaś czym obalić mojego stwierdzenia, dyskutowałaś tam gdzie było ci wygodnie, i co najważniejsze nie potrafiłaś odpowiedzieć na proste pytanie, gdzie za odpowiedź wystarczyłoby "tak", lub "nie".Miałaś to gdzieś, wolałaś olać.Poza tym wyjaśniałem ci, że sensem dyskusji nie jest przegadanie drugiej strony.Ja potrafiłem tu nawet z niejednym homosiem dyskutować kulturalnie.Dało się.Z tobą jednak się nie da.

freedom80
2013-04-09 11:24:16
Ocena: 1(glosow:9)-+
No i widzisz. Znowu zaczynasz. Zero konstruktywnej krytyki. Przypomnę Ci, że rozmowa o gejach była i stawiałeś ich na równi z pedofilami, zoofilami i wszelkimi innymi filami, argumentów nie przyjmowałeś żadnych. Moim zdaniem jesteś uprzedzony do mnie i nie jesteś w stanie obiektywnie myśleć. Pomijam fakt, że mi zarzucasz, że naskakuję na KK a sam robisz to w stosunku do Islamu. Dla mnie hipokryzja. Ja przynajmniej konsekwentnie do każdej religii mam ten sam stosunek.

Mundzio84
2013-04-09 11:31:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie stawiałem na równi, tylko próbowałem powiedzieć, że moim zdaniem też są chorzy.A czy przeziębienie, to to samo co zapalenie płuc mimo, że jedno i drugie to choroba?Nie jestem uprzedzony.Sama dałaś mi powody, żebym podchodził do ciebie w taki a nie inny sposób.Wiesz co to znaczy rozprzestrzenianie się Islamu w krajach zachodnich, a co znaczy katolicyzm, który jest w Polsce tradycyjnym systemem wierzeń i na ateistów ma znikomy, jeśli nie żadnego wpływu?Wiesz w ogóle jak wygląda państwo islamskie?Co je różni od takiego państwa w jakim ty teraz żyjesz?No właśnie, nie wiesz.

Mundzio84
2013-04-09 11:36:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
Powiedz mi jaki sens ma poważna dyskusja z kimś, kto nie potrafi odróżnić jednej religii od drugiej, nie ma żadnej wiedzy na ich temat i nazywa hipokrytą kogoś, kto to potrafi?Jaki sens ma dyskusja z kimś, kto nawet nie umie wyszukać w googlach cytatu z koranu, który byłby na temat?I wreszcie jaki sens ma dyskusja z kimś, kto wstawia absurdy pod publiczkę i sam nie rozumie tego co wstawia?Wybacz, kariery na tym portalu nie zrobisz.

freedom80
2013-04-09 11:46:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
Co do cytatu to był bardzo na temat, odniosłam się do tego co napisałeś w poście wyżej. Dla przypomnienia skopiuję Ci:[ "Nie znajdziesz tam wersów, w których kobieta byłaby zrównywana z mężczyzną" - ja Ci udowodniłam, że jest inaczej. Wygłupiłeś się i tyle. Przyznaj się chociaż raz do błędu. ] Zastanawia mnie jeszcze jedno, skoro nie widzisz sensu w dyskusji ze mną to dlaczego ciągle do mnie zagadujesz ? Co Tobą kieruje ?

Mundzio84
2013-04-09 12:10:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dyskutowaliśmy o równości kobiet i mężczyzn pod względem egzystencjalnym, pod względem podziału ról i pod względem stosunku do siebie obojga płci, widzianych przez pryzmat danej doktryny religijnej.Nie o ich obowiązkach względem religii, nie o prawach kobiet i wdów w danym systemie.Więc kto się wygłupił?Ja?Co mną kieruje?Jestem uparty.Podobnie jak i ty.I w przeciwieństwie do ciebie nie mam zwyczaju olewania rozmówców, nawet jeśli nie bardzo widzę sens.

freedom80
2013-04-09 12:30:25
Ocena: 1(glosow:9)-+
Oj, czyli o WSZELKICH aspektach życia...

Mundzio84
2013-04-09 12:40:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
K*rwa, ręce opadają...Jak się chodziłaś do szkoły, to nauczycielce czasem nie siadła, i nie przyj*bała ci linijką przez głowę?Widzisz różnicę pomiędzy obowiązkami względem religii, a przedstawianiem danej płci jako niższą lub wyższą przez jej pryzmat?Czytałaś w ogóle o czym była mowa zanim wkleiłaś co popadło z wyszukiwarki?Czy poprostu zrozumiałaś to tak jak ci było wygodnie, żeby potem zabłyszczeć?

dedede66
2013-04-09 12:48:54
Ocena: 2(glosow:8)-+
A wy jeszcze tutaj? Ja pier.dole, freedom. No nie wyszedl Ci ten absurd i tyle, wiec nie bron go bo robisz publiczne harakiri. Daj se spokoj. Ja ide w tym czasie na kebaba.

freedom80
2013-04-09 13:03:22
Ocena: -4(glosow:10)-+
:D - tyle w tym temacie. Potwierdzasz Mundziu tylko i wyłącznie to, iż nie da się z Tobą poważnie dyskutować. Niepotrzebnie się unosisz kiedy nie masz racji. Te nerwy nie są na miejscu. A przez moment było już tak dobrze. Eh.

Mundzio84
2013-04-09 13:18:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
No i git.Niech tak zostanie, że nie da się ze mną dyskutować, nie mam racji i ogólnie ty jesteś najlepsza.Wygrałaś z Mundziem Wszechpotężnym, final bossem na wiosce i możesz teraz dostąpić wniebowstąpienia.Idź w pokoju.

ferdal
2013-04-09 13:33:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dede nie jedz tego świństwa wytwarzanego przez islamistów,jak nie patrzysz to dosypują sproszkowaną spermę diabła:}

klisza08
2013-04-07 19:56:44
Ocena: 5(glosow:15)-+
freedom08-nie wiem ile wiesz o przyjazni ponad podzialami,ale ja ze wzgledu na miejsce,w ktorym obecnie mieszkam mam najlepszy punkt obserwacyjny obydwu religii, ich roznic i podobienstw...Zycie nauczylo mnie,ze nie dzielimy ludzi na rase,religie czy pochodzenie tylko na...madrych i glupich..Madrzy podchodza do blizniego z szacunkiem i toleruja cudza odmiennosc,natomiast glupi wybuchaja z nienawisci w samolotach/pociagach/samochodach-pulapkach.To doprawdy fascynujace,ze latwiej Ci zrozumiec nieznajoma muzulmanke z obrazka i glupkowato madrzyc sie na temat rzekomej przyjazni z nia,

klisza08
2013-04-07 19:59:50
Ocena: 2(glosow:10)-+
a rzecza wrecz niemozliwa jest zaakceptowanie przez Ciebie rodaka,ktory ma swoj odmienny system wartosci...Ciekawe, jak wygladalby Twoj pobyt w wielokulturowym kraju,skoro w swoim wlasnym weszysz podstep i wmawiasz wszystkim fanatyzm.Podejrzewam,ze za granica siedzialabys caly dzien w swoim pokoju z podkulonymi pod brode kolanami i pomstowalabys wszystkiemu na czym swiat stoi..Taka szkola zycia uczy pokory.Sprobuj-wyjedz z "Ciemnogrodu" na jakis czas a potem dziel sie z innymi swoimi spostrzezeniami.Powodzenia!

freedom80
2013-04-07 20:32:54
Ocena: -2(glosow:10)-+
klisza skopiuje Ci coś co napisałam niżej. Przemyśl to: "klisza, jakim cudem wysunęłaś taki wniosek ? napadliście na mnie za porównanie dwóch religii. Fotka wyżej pokazuje przykład przyjaźni poza podziałami, znalezienie wspólnego języka. Symbolika tej fotki wydaje się być jasna. Dla mnie zdjęcie powyżej jest bardzo pozytywne, a wiocha jest w Was. I mam nieodparte wrażenie, że to nie ja mam problem z nienawiścią... "

klisza08
2013-04-07 21:02:53
Ocena: 4(glosow:10)-+
tak-przeczytlam ten Twoj post uprzednio i dlatego napisalam dwa powyzsze..Przykre,ze nadal z uporem maniaka,nawet nie zadajac sobie trudu polemiki,ponownie go przekleilas..Swiadczy to o Twoim zacietrzewieniu i slepym samouwielbieniu...Diagnoza?-Fanatyzm wielkomiasteczkowy w pelnym rozkwicie, wchodzacy w poczatkowa faze fobii..

freedom80
2013-04-07 21:07:42
Ocena: -2(glosow:8)-+
Bardziej świadczy o Twoim braku zrozumienia.

klisza08
2013-04-07 21:21:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
ja prdl-wymiekam.Ide sie schlac z moim znajomym muzulmaninem,ktory dzis wyjatkowo ma w dooopie prawo szariatu,bo podobnie jak ja-zmarnowal czas na swoim arabskim portalu na jakiegos innego fanatycznego islamiste,o to ze slonce ZAWSZE wstaje na wschodzie....LOL!

lucy123
2013-04-07 21:27:10
Ocena: 5(glosow:9)-+
Freedom, wstawiasz absurdy w których opierasz się jedynie na tym co mówia media , bo wątpie abys poświęciła swój cenny czas na poczytanie lektór w tej tematyce. Masz wyprany mózg przez telewizję, zero samodzielnego myslenia. Gubisz się w argumentach, o ile już jakieś masz. Nie potrafisz konkretnie odpowiedzieć na pytanie. Jesteś nastawiona na " ja i tylko ja mam rację"

freedom80
2013-04-07 21:32:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
lektÓr ? idź, lepiej sama coś poczytać...

lucy123
2013-04-07 21:41:16
Ocena: 5(glosow:9)-+
I co w zwiazku z tym że popełniłam bład ortograficzny? Ach mozesz odnieśc się do niego i "wyśmiac" mnie odwracajac tym samym uwagę od tematu jaki poruszamy i w jakim sobie nie radzisz? Zgadłam? Rozumiem, że ty nigdy nie popełniłaś błedu ortograficznego. Gratujuje, przynajmniej w tym jesteś "dobra"..

klisza08
2013-04-07 21:41:33
Ocena: 4(glosow:10)-+
freedom80- u Lucy123 tylko czasem kuleje ortografia,ale u Ciebie caly swiatopoglad wymaga reanimacji z defibrylacja wlacznie

freedom80
2013-04-07 21:46:05
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jestem też dobra w zlewaniu takich śmiesznych, niskich lotów prowokacji.

lucy123
2013-04-07 21:51:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jakiej prowokacji?

klisza08
2013-04-07 21:52:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
mowilam-fobia....

Anti-Religion
2013-04-09 22:21:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
lucy123 - ja interesuje się między innymi tą tematyką i znaczy też mam mózg wyprany bo uważam że trafny absurd? :-) Ja pierdziu, napadliście na nią wszyscy, z pazurami, z wyzwiskami, ale to niby ona ma problem z .... nienawiścią? :-) "Uwielbiam" te katolickie przekonywania na siłę do swoich racji, patrząc od razu z góry na oponenta i nie dając mu nawet dojść do słowa, a jedyna siła argumentu to wyzwiska. Już nie wspominając o wysłuchaniu jego zdania.

Mundzio84
2013-04-07 19:27:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
2013-04-07 18:10:50
Ocena: -1(glosow:11)-+
To smutna prawda że wszystkie wielkie religie sprowadzają rolę kobiety do posługaczki-nałożnicy

Mundzio84
2013-04-07 18:21:23
Ocena: 1(glosow:15)-+
Tak Ferdal, szczególnie chrześcijaństwo.Religia w tym kraju z pewnością nakazuje być kobiecie służącą, zabrania jej się uczyć, mówi o bezwzględnemu podporządkowaniu się mężczyźnie, odbiera kobietom, te prawa, które mają mężczyźni.Aż mi was teraz żal dziewczyny.

lucy123
2013-04-07 18:25:29
Ocena: -1(glosow:11)-+
Nie zauważyłam.

ferdal
2013-04-07 18:31:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
Mundzio rozumiem do czego zmierzasz,tylko nie rozumiem dlatego w tak pokrętny sposób.To że z naszego punktu widzenia Islam jest bardzo autokratyczny,nie czyni innych religii demokratycznymi.Dlatego że mniej zabraniają kobietom,czy jak wolisz na więcej pozwalają,nie zmienia faktu że traktują kobietę ja człowieka drugiego gatunku.

freedom80
2013-04-07 18:37:42
Ocena: -4(glosow:14)-+
Ferdal... nie warto. Jak grochem o ścianę... chodź lepiej do innych absurdów, tu jest bardzo niesympatyczne towarzystwo i śmierdzi fanatyzmem.

lucy123
2013-04-07 18:38:43
Ocena: 3(glosow:9)-+
A w chrześcijaństwie też traktuja kobiety jak drugi gatunek?

Mundzio84
2013-04-07 18:40:45
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ferdal, dobrze, zatem podaj cytaty z bibli, gdzie jest umniejszana rola kobiety.Ja mogę ci w odpowiedzi podać takie, w jakich rola kobiety i mężczyzny przedstawiana jest równorzędnie.To co, małe zawody?

ferdal
2013-04-07 18:41:01
Ocena: 0(glosow:8)-+
Lucy czytałas biblie,chyba nie.

ferdal
2013-04-07 18:42:15
Ocena: -2(glosow:8)-+
Mundzio nie będę teraz szukał cytatów,ale kobieta jest przedstawiana tak jak napisałem służka i kochanka.

ferdal
2013-04-07 18:44:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ef 5, 22-24 " 22 Żony niechaj będą poddane swym mężom, jak Panu, 23 bo mąż jest głową żony, jak i Chrystus - Głową Kościoła: On - Zbawca Ciała. 24 Lecz jak Kościół poddany jest Chrystusowi, tak i żony mężom - we wszystkim. " Prosze pierwszy z brzegu

ferdal
2013-04-07 18:45:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Teraz twoja kolej.

BoaKrztusiciel
2013-04-07 18:48:50
Ocena: 4(glosow:10)-+
A ja tylko dodam, że to nie religia zabija, tylko psychole. Tak jak broń sama nie wypali, chyba, że ktoś jej użyje. A 'książka' ma udzielać wskazówek, a nie być wyrocznią.

lucy123
2013-04-07 18:50:12
Ocena: 2(glosow:12)-+
Zależy kto jak rozumie posłuszeństwo, dla mnie znaczy to tyle że nalezy być wierną, wspierać męża, być dla niego sotoją i pomagać mu. Kiedyś czytałam biblie bo bardzo chciałam zrozumieć, ale nie znam cytatów na pamięć, fanatykiem nie jestem.

dedede66
2013-04-07 18:53:44
Ocena: 0(glosow:10)-+
Lucy, dlatego jestes moja przyjaciolka :D Masz chociaz z piec dych na zbyciu?

Mundzio84
2013-04-07 18:54:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Podam to trochę w inny sposób, bo na cytaty brakło by mi miejsca w komencie.W tych przypisach, biblia mówi o równych rolach kobiet, jako proroków, władców a nawet kapłanów:Dz 2,17-18; 21,9, natomiast w tych mówi, ze oboje są traktowani przez Boga jako równorzędni dawcy życia i zobowiązani wobec siebie nawzajem do posłuszeństwa i uległości:1 Kor 7,3-5; Ef 5,21, a w tych wersach traktuje o równej roli rodzicielskiej i szacunku dzieci do obojga rodziców: Prz 1,8; 6,20; Ef 6,1-4.Możecie wszystko sobie sprawdzić.

ferdal
2013-04-07 18:54:58
Ocena: 0(glosow:8)-+
Lucy tradycyjnie odkręcasz kota ogonem,to co jest napisane wcale tego nie znaczy bo Ty rozumiesz to inaczej.Daj spokój ośmieszasz się.

Mundzio84
2013-04-07 18:56:04
Ocena: -5(glosow:7)-+
Trochę czasu mi to zajęło, żeby znaleźć, bo nie znam Biblii na pamięć, choć przeczytałem ją kilka razy.

ferdal
2013-04-07 18:56:07
Ocena: -1(glosow:7)-+
Czego uczy nas Słowo Boże: Podział ról w rodzinie jest jasny. Żony powinny zapewnić mężom bezwzględne posłuszeństwo. Źródło j/w.

ferdal
2013-04-07 18:58:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
1 Kor 11, 8-10 " 8 To nie mężczyzna powstał z kobiety, lecz kobieta z mężczyzny. 9 Podobnie też mężczyzna nie został stworzony dla kobiety, lecz kobieta dla mężczyzny. 10 Oto dlaczego kobieta winna mieć na głowie znak poddania, ze względu na aniołów. " Ja tez nie jestem taki sprytny Mundzio,pomagam sobie:}}

lucy123
2013-04-07 19:01:59
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ferdal widzę że nie umiesz bez osobistych wycieczek. W czym się ośmieszam, przecież tak jest ze wszystkim ile ludzi tyle rozumowań. Każdy odbiera , różne rzeczy inaczej. Dla mnie porównanie traktowania kobiet, przez islam i chrześcijaństwo jest absurdalne. Dedede nie mam kasy , przepiłam wszystko wczoraj :) ale niech Ci wystarczy moja przyjaźń w darze :)

Mundzio84
2013-04-07 19:02:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
Proszę, cytat także z Listu do Efezjan, jeśli chodzi o kobietę i mężczyznę. „Bądźcie sobie wzajemnie poddani w bojaźni Chrystusowej!” (Ef 5,21)

ferdal
2013-04-07 19:08:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
Mundzi jestem w stanie znaleźć jeszcze z setkę cytatów,Ty pewnie też,więc dajmy spokój bo do rana nie skończymy.Jedno jest pewne biblia jest tak dwuznaczna że nie można powiedzieć iż traktuje kobiety równo z mężczyznami,bo gdyby tak było w jeden konkretny i jasny sposób by to powiedziała.Lucy nie dramatyzuj to nic osobistego,kazdy kto Cię zna wie ze jesteś mistrzem przekręcania.Nikt nie broni Ci rozumieć że czarne jest białe.

Mundzio84
2013-04-07 19:11:58
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ale nie można też powiedzieć, że umniejsza w jednoznaczny sposób rolę kobiety w życiu.Ale zgadzam się, tymi cytatami moglibyśmy do rana rzucać.Ja chciałem tylko powiedzieć, że w Koranie rola kobiety określona jest w ściśle jednoznaczny sposób.Nie znajdziesz tam wersów, w których kobieta byłaby zrównywana z mężczyzną.Tam widać kto jest górą czarno na białym.

freedom80
2013-04-07 19:18:46
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nie ma różnic między mężczyzną i kobietą w płaszczyźnie czysto religijnej: Wierni obojej płci, którzy strzegą pobożności i sprawiedliwości, są cierpliwi i pokorni, którzy dają, jałmużnę, zachowują posty i żyjąc w powściągliwości, myślą o Panu, przyjemni są niebu, chwalebne nagrody otrzymają za swe cnoty

freedom80
2013-04-07 19:19:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
Gwarantowane jest kobietom minimum praw majątkowych i okresowe zabezpieczenie zamieszkania i wyżywienia po rozwodzie, a także utrzymanie przez męża w czasie trwania małżeństwa. Wdowy powinny mieć zabezpieczone zamieszkanie i utrzymanie przez rok po śmierci męża.

freedom80
2013-04-07 19:21:26
Ocena: 2(glosow:8)-+
I mogłabym dać jeszcze parę przykładów, że jest również pozytywny wizerunek kobiety w koranie. Mundzio kompletnie nie masz pojęcia na temat islamu. A koran co najwyżej widziałeś na filmie.

ferdal
2013-04-07 19:24:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Free skąd te cytaty?Mundzio skoro nie jest jednoznaczna to znaczy że jej autorom zależało na tym by była dobra na kazdą okazję.Jako sznujący się antyklerykał biblię znam dobrze,przeczytałem cała z tzw. zrozumieniem,co do koranu to zam go pobieżnie i wyrywkowo i poddaję się z góry w dyskusji na jego temat

lucy123
2013-04-07 19:30:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ferdal, bo postrzegam coś inaczej niż Ty to już znaczy że dla mnie czarne jest białe? To bardzo ograniczony tok myslenia..

Mundzio84
2013-04-07 19:30:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ech, naprawdę muszę ci tłumaczyć interpretację tego, co napisałaś?W pierwszym poście, chodzi o płaszczyznę czysto religijną.Czyli o to, względem religii kobiety i mężczyźni mają identyczne obowiązki i oboje są za to nagradzani przez allaha.W drugim poście jest mowa o prawach kobiety jako żony i wdowy.A we wszystkim co napisałaś nie ma żadnego porównania kobiety względem mężczyzny.Myślisz że wystarczy wyszukać w googlach, co się da i bez namysłu tu wkleić?Nie, trzeba jeszcze rozumieć, co się wkleja.

Mundzio84
2013-04-07 19:33:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Cieszy mnie że ją przeczytałeś.To niekoniecznie znaczy, że biblia ma być dobra na każdą okazję.Poprostu została napisana dawno temu i na przestrzeni dziejów przez wielu ludzi, którzy patrzeli na świat przez różne pryzmaty, i interpretowali istotę wiary chrześcijańskiej na swoje sposoby.

ferdal
2013-04-07 19:36:17
Ocena: -1(glosow:5)-+
Lucy jesli na siłe próbujesz wmówić że sens tekstu jest kompletnie inny niż jest,to masz bardzo ograniczony tok myślenia,pozwolisz że Cię zacytuję, sądząc ze inni to kupią.Twoje święte prawo wierzyć w co tylko chcesz i mnie nic do tego bo to twoja święta wolność.

malgolina
2013-04-07 19:46:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
Mówicie tu o poddaniu kobiety wg Biblii, ale to nie jedyny przykład umniejszania roli kobiet w społeczeństwie. Pomijając sprawy religijne, zauważcie, że kobieta poniżana jest również w wielu innych dziedzinach życia i Biblia nie ma z tym nic wspólnego.

Mundzio84
2013-04-07 19:47:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
Zgodzę się, ale są też aspekty życia, w których traktowana jest lepiej od faceta.

ferdal
2013-04-07 19:51:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
I tu muszę się z Mundziem zgodzić,seksizm funkcjonuje w obie strony.

Mundzio84
2013-04-07 19:56:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
I dlatego tak nie lubię feministek.Chciałyby, żeby zniknęły te złe, dla nich, różnice społeczne między facetami i kobietami, przy zachowaniu tych dobrych.Niestety, jak to ktoś tu niedawno powiedział - albo rybki, albo akwarium.

lucy123
2013-04-07 20:04:30
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ferdal ja nikomu nic nie próbuje wmówić na siłę i nigdy nie próbowałam, ja po prostu dyskutuje, zadaje pytania. Według mnie jak już napisałam każdy interpretuje wszystko inaczej ale Ty sugerujesz że rozumowanie inaczej niż Ty jest ośmieszaniem się.

ferdal
2013-04-07 20:07:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
Konfabulujesz Lucy,wskaż mi tekst gdzie piszę że jeśli ktoś myśli inaczej niż ja to się myli.Ja tylko tak jak Ty wyrażam swoje opinie.

lucy123
2013-04-07 20:12:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie napisałeś tego dosłownie, ale to sugerujesz, przynajmniej tak to odbieram po Twoich wypowiedziach. Napisałam inaczej niż Ty , a Ty napisałeś że się ośmieszam wmawiając że czarne jest białe , tyle tylko że dla mnie miedzy czarnym a białym jest bardzo dużo odcieni szarości...

freedom80
2013-04-07 20:17:22
Ocena: -1(glosow:7)-+
"Nie znajdziesz tam wersów, w których kobieta byłaby zrównywana z mężczyzną" - ja Ci udowodniłam, że jest inaczej. Wygłupiłeś się i tyle. Przyznaj się chociaż raz do błędu.

ferdal
2013-04-07 20:17:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
No widzisz Lucy i znów wszystko sprowadza się do Twojej interpretacji,do tego jak Ty rozumiesz,innymi słowy to wytwór Twojego umysłu,we wszystkim znajdujesz treści takie jakie Ci pasują,odrzucając faktyczny sens.Stosując taki sposób myślenia mogę powiedzieć ze kiedy ktoś do mnie mówi "dzień dobry" to rozumiem to jako spier..... to nic osobistego,po prostu manipulantka jesteś i to nie jest zarzut,taka Twoja uroda:}

lucy123
2013-04-07 20:24:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tak , sprowadza się do mojej interpretacji bo piszę tylko i wyłacznie za siebie, to że rozumiem Cie czy kogokolwiek innego inaczej, lub źle nie znaczy że odwracam kota ogonem. Lubie afery jeśli do tego bijesz ale to nie znaczy że cały czas do nich prowokuje, jest czas na zabawe i jest czas na dyskusję.

ferdal
2013-04-07 20:37:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jakaś nerwowość się wkradła w Twoje pisanie,bo mało zrozumiale Ci wyszło.Jesteś bystrą i inteligentną kobietą i dobrze wiesz że nie uwierzę w inne rozumienie czy mylną interpretację.Ty robisz to z wyrachowaniem,prowokując rozmówcę,lubisz to robić,wystarczy prześledzić Twoje komenty:}}Jeszcze raz powiem to nie jest zarzut,taka jesteś,a ja to przyjmuję do wiadomości:}}

lucy123
2013-04-07 20:53:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
To nie nerwowość, to kac po wczorajszym nie pozwala mi odpowiednio dobierać dzisiaj słów. Nie odbieram tego jako zarzut , ja to lubię i przyznaje się do tego.

freedom80
2013-04-07 21:09:06
Ocena: -3(glosow:11)-+
lucy idż strzel kackupę jak dedede. Będzie Ci lżej.

faille
2013-04-07 17:44:12
Ocena: -3(glosow:5)-+
Mundzio84 wypowiada się na absurdzie, będzie wszystkim dawał minusy, podwyższy to ego jego ciotostwa ;) !

faille
2013-04-07 17:38:37
Ocena: -4(glosow:10)-+
Jest mundzio84 na absurdzie , będą minusy od jełopy !

Mundzio84
2013-04-07 17:40:10
Ocena: 1(glosow:11)-+
To masz tu jeszcze jednego od dziadzi.Kup sobie lizaka.

faille
2013-04-07 17:51:09
Ocena: -6(glosow:6)-+
to jeszcze klęknij i possij cioto !!!!!!!

Mundzio84
2013-04-07 17:53:27
Ocena: 0(glosow:10)-+
Wow, frustracja sięgnęła zenitu.Tylko nie rozj*b monitora z nerwów, bo jutro nie będę miał się z kogo śmiać.

faille
2013-04-07 17:35:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2013-04-07 17:38:50
Ocena: -2(glosow:8)-+
Fallus, zobacz, zminusowałem cię.A ty miałeś niby to robić pod każdym moim postem.

faille
2013-04-07 17:46:23
Ocena: -2(glosow:6)-+
...to konto jest do minusiowania tępa cioto ! .... a ty cwelu zdechniesz cwelem !

Mundzio84
2013-04-07 17:50:02
Ocena: 0(glosow:8)-+
Mi się wydaje że ty cały sam jesteś do minusowania.W domu cię minusują, w szkole pewnie też, co?

faille
2013-04-07 17:58:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
pisze się MNIE a nie MI idioto !

Mundzio84
2013-04-07 18:02:15
Ocena: -2(glosow:10)-+
Widzę, że boli.Lubisz cierpieć?

freedom80
2013-04-07 18:05:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
ROTFL

lucy123
2013-04-07 17:26:10
Ocena: 5(glosow:9)-+
Przez takich "ateistów" jak freedom jest mi wstyd, robicie nam opinię jak pedały gejom.

freedom80
2013-04-07 17:33:13
Ocena: -1(glosow:11)-+
To idź się wstydzić z dala ode mnie.

faille
2013-04-07 17:36:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
z dala, z dala, gejownia do eutanazji !!

lucy123
2013-04-07 17:37:14
Ocena: 3(glosow:15)-+
To publiczny portal, nie Twój prywatny, wstawiasz "absurd" a ja go oceniam jak kazdy inny uzytkownik. Gdybyć była dojrzała umiałabyś normalnie podyskutować, ale jesteś zaślepiona nie wiadomo czym. Niżej zadałam Ci grzecznie pytanie a Ty nawet nie umiałaś na nie odpowiedzieć tylko z góry założyłaś że nie zrozumiem, co jest poniekąd obrazą. Tymbardziej , że chciałam zrozumiec a ty mi to uniemozliwiłaś ...

freedom80
2013-04-07 17:45:23
Ocena: 0(glosow:10)-+
odpowiedziałam i zapytałaś ponownie. Uzasadnione zatem było przypuszczenie, że nie zrozumiesz. I nikomu nie bronię oceniać, każdy ma takie prawo - nigdzie, z mojej strony nie padło takie stwierdzenie.

lucy123
2013-04-07 17:50:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
Odpowiedziałaś? Gdzie? Bo na pewno nie pod moim pytaniem, ja zadałam pytanie a ty pod nim napisałas że wiochą jest nie rozumienie tego, a to nie odpowiedź na moje pytanie...

freedom80
2013-04-07 17:19:29
Ocena: -4(glosow:12)-+
malgolina, wydaje mi się że to Ty mi tu ściągasz tych wszystkich katofilów :) zaczynam się obawiać o moje życie, czuję się co najmniej zaszczuta przez tych prawych ludzi.

Mundzio84
2013-04-07 17:27:58
Ocena: -3(glosow:13)-+
Tak se tłumacz, tępa dzido.Sorry, że tak prostolinijnie, poprostu zszedłem kilka poziomów niżej, żeby się dostosować do ciebie.

freedom80
2013-04-07 17:30:56
Ocena: 0(glosow:10)-+
To dziwne, bo ja nikogo nie wyzywam... a Twoje teksty świadczą tylko i wyłącznie o Tobie, nie o mnie...

Mundzio84
2013-04-07 17:34:22
Ocena: -5(glosow:9)-+
A ja teraz właśnie ciebie wyzwałem.Możesz poczuć się wyjątkowa.

malgolina
2013-04-07 20:28:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
To źle Ci się wydaje Freedom :) Ludzie oglądają obrazki i kiedy mają potrzebę, komentują. I nie martw się, nikt Ci krzywdy nie wyrządzi,choć sądzę, że napisałaś to specjalnie ;) Prawi ludzie to tacy, którzy swym postępowaniem dają dobry przykład, są uczciwi, pomagają słabszym i potrafią mądrze dyskutować.

piosz47
2013-04-07 22:26:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie musisz sie znizac,ty to reprezentujesz.

ster000
2013-04-09 09:17:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
stul pysk pioszu prostaku, pilnuj żeby twoje latorośle koguty za pępowinę nie targały po gnojowisku jak ciebie, żeby z nich taka kupa nie wyrosła, kupa chodzącego gówna jaką reprezentujesz swoją marnością:)

piosz47
2013-04-09 19:05:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak ty piekna polszczyzna wladasz gnojowisko,gowno,pysk temat widac ci nie obcy jest.musiales kiedys miec zle przezycia z tym.Moral z tego taki ze znalezli cie na gnojowisku gownem przykrytego a znalezli cie bo darles pysk na cala wies.

ster000
2013-04-09 20:52:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
nawet dobrze zdania nie potrafisz złożyć:)

freedom80
2013-04-09 21:30:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
Idźcie się kłócić gdzie indziej :) Tu już tyle gnoju się przelało, że więcej już ten absurd nie przyjmie :)

klisza08
2013-04-07 17:17:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
tylko kompletny ignorant moze porownywac te dwie religie ze soba...Sprobuj autorko wyrazic ten sam poglad w kraju muzulmanskim,to tatulo z bracmi sprawiliby Ci takie lanie,ze obudzona w nocy caly Koran recytowalabys na bacznosc od tylu...Brak slow

freedom80
2013-04-07 17:20:37
Ocena: -2(glosow:12)-+
Idź rodzić dzieci i stać przy garach. Twoja wypowiedź jest przykładem ignorancji totalnej.

lucy123
2013-04-07 17:23:30
Ocena: 3(glosow:9)-+
A kto Ci mów że masz stać przy garach i rodzić dzieci? To jest jakiś nakaz czy coś bo nie zauważyłam...

klisza08
2013-04-07 17:24:30
Ocena: -1(glosow:7)-+
nie nasladuj Arakiela i jemu podobnych,ktorym przyklaskujesz na znak przymierza przeciwko mnie.Oni to robia z wrodzonym wdziekiem.Tobie to jakos sztucznie wychodzi-Plagiat zawsze bedzie plagiatem.Wymysl cos bardziej orginalnego:-p

Mundzio84
2013-04-07 17:32:46
Ocena: -2(glosow:12)-+
Koleżanka z opuchniętymi od pracy ustami, teraz dała przykład na prawdziwość powiedzenia - "inteligentny, może udawać głupiego, ale głupi inteligentnego, nigdy".

lucy123
2013-04-07 17:09:26
Ocena: 2(glosow:8)-+
No dobrze ale gdzie tu wiocha? Jeśli chciałaś ukazać podobieństwo między tak różnymi religiami to mogłaś poszukac czegoś innego, bo w traktowaniu kobiet nie ma żadnego podobienstwa. U nas kobieta może robić wszystko, u nich bardzo niewiele więc prosze wytłumacz mi...

lucy123
2013-04-07 17:10:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
Dodam że napis "poniżaja kobiety" jest bardzo wymowny...

freedom80
2013-04-07 17:14:57
Ocena: -2(glosow:10)-+
Wiocha jest w tych, którzy tego nie rozumieją. Ot co!

Mundzio84
2013-04-07 17:17:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2013-04-07 17:19:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
Czyli w tobie, bo nie rozumiesz swojej wstawki?Dobrze, masz choć odrobinę samokrytyki.

lucy123
2013-04-07 17:21:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale freedom ja się kulturalnie zapytałam i oczekuje aby autor mi wyjaśnił, jeśli nie potrafisz mi tego wytłumaczyć to chyba sama nie rozumiesz...

lucy123
2013-04-07 17:31:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rozumiem, że nie doczekam się odpowiedzi?

ferdal
2013-04-07 17:35:49
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie chodzi o podobieństwa między religiami,biblia i koran symbolizują różne kultury,często sprzeczne ,a ona mimo to potrafią ze sobą rozmawiać i uśmiechać się do siebie

lucy123
2013-04-07 17:38:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ferdal ja to rozumiem, ale pytam , co ma znaczyć ten napis.. Sama fortka jest jak najbardziej dla mnie zrozumiała..

dedede66
2013-04-07 17:41:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ferdal, a teraz zdejmij sanglasys, zaloz swoje pingle do czytania i przeczytaj napis umieszczony na gorze absurdu, tuz nad napisem "www.wiocha.pl".

ferdal
2013-04-07 17:46:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ależ ja widzę ten napis i oczywiście interpretuję go na zwój złośliwy sposób,czyli na wzajem naśmiewają się z tego jak te "święte" księgi każą im żyć w sprzeczności z ludzką naturą,każda księga na swój odmienny,chory sposób:}}PS biblia też nakazuje kobiecie podległość wobec mężczyzny....właściwie czemu nie...:}

dedede66
2013-04-07 17:01:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
Co za szit? Dzisiaj rano cos podobnego z siebie wydalilem na kacu :)

freedom80
2013-04-07 17:04:18
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ty i kac? chyba moralny :P

dedede66
2013-04-07 17:06:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mszalne daje do wiwatu:)Moralniaka tez mam. Poza tym dupa mnie piecze bo najadlem sie takich malych papryczek.

Mundzio84
2013-04-07 17:06:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
Moralnego to raczej mają kolesie którzy rano obudzą się obok ciebie i nie wiedzą o co chodzi.

freedom80
2013-04-07 17:09:58
Ocena: 3(glosow:11)-+
dedede - jesteś pewien, że to od papryczek Cie dupcia piecze ? Nie piłeś czasem wczoraj z Mundziem ?

dedede66
2013-04-07 17:13:04
Ocena: -1(glosow:5)-+
Chetnie bym to zrobil, ale do Mundzia mam daleko. Nie ma to jak wypic z inteligentnym czlowiekiem.

Mundzio84
2013-04-07 17:16:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dokładnie, dlatego ja też bym się chętnie napił z dede.Teraz Freedom wytłumacz wszystkim, co wspólnego ma jedzenie ostrych papryczek i następstwa z tym związane, z piciem.Wiem, że stawiam cię teraz przed bardzo trudnym zadaniem, jakim jest rozwinięcie myśli, ale wierzę w ludzi i myślę, że podołasz.

freedom80
2013-04-07 17:23:00
Ocena: 2(glosow:12)-+
Mundzio, tylko taki ograniczony człowiek jak Ty mógł nie zajarzyć aluzji, ze po pijaku wydymałeś dedede. Dziwne, że musiałam Ci to wyjaśniać. A może chcesz abym to rozrysowała ?

Mundzio84
2013-04-07 17:25:20
Ocena: -3(glosow:9)-+
AAA, po pijaku wydymałem dedede..Faktycznie, k*rwa jak mogłem nie zajarzyć...A to że po tym piecze dupa, pewnie wiesz z autopsji co?

lucy123
2013-04-07 17:28:48
Ocena: 1(glosow:7)-+
To znaczy że faceci nie mogą ze sobą pić i juz broń PANIE BOŻE jeść ostrych papryczek, bo to znaczy że jeden drugiego wydymał. Fajne to to :) Beton jak to mówi Dedede :D

Mundzio84
2013-04-07 16:50:39
Ocena: -3(glosow:11)-+
Rozumiem, że chcesz porównywać islam z chrześcijaństwem, pod względem traktowania kobiet?Zatem radzę pojechać do choćby Turcji(jednego z najbardziej liberalnych państw islamskich), zobaczyć jakie prawa mają tam kobiety, a następnie porównać to choćby z Polską.Twoja wiedza w tym temacie jest zerowa, skoro pokusiłaś się o taką wstawkę.

freedom80
2013-04-07 16:52:43
Ocena: -4(glosow:8)-+
lov u2

Mundzio84
2013-04-07 16:57:09
Ocena: -1(glosow:9)-+
To jest twoja odpowiedź jako autorki absurdu?Ok, to mówi wszystko za siebie.

freedom80
2013-04-07 17:00:21
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jestem pewna, że nie przyjąłbyś ode mnie żadnego argumentu. Wolę zatem siać miłość niż nienawiść. Powinieneś brać ze mnie przykład.

Mundzio84
2013-04-07 17:03:24
Ocena: 2(glosow:6)-+
I to właśnie twój kolejny argument?Ok, pani już podziękujemy.

klisza08
2013-04-07 17:22:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
patrzac ostatnio na Twoje absurdy stwierdzam ,ze to Ty jestes przesaczona nienawiscia i jadem.W taki sposob nie zawojujesz swiata ani przekonasz nikogo do Twojego punktu widzenia...Spalisz sie szybkowewnetrznie ,zwiedniesz,zbrzydniesz i zamienisz lada dzien w stara,swarliwa przekupke przed jarzyniakiem...

freedom80
2013-04-07 17:29:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
klisza, jakim cudem wysunęłaś taki wniosek ? napadliście na mnie za porównanie dwóch religii. Fotka wyżej pokazuje przykład przyjaźni poza podziałami, znalezienie wspólnego języka. Symbolika tej fotki wydaje się być jasna. Dla mnie zdjęcie powyżej jest bardzo pozytywne, a wiocha jest w Was. I mam nieodparte wrażenie, że to nie ja mam problem z nienawiścią...

lucy123
2013-04-07 17:34:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
To Ty nie rozumiesz, było by takie jak mówisz , ale bez tego napisu o ponizaniu kobiet. Zniszczyłaś całą ideę tego" zdjęcia takim napisem. Ona pokazuje tak jak mówisz , że dwie różniące się religie mogą mieć wspólny język, ale "ponizanie kobiet" proszę Cię... To Ty nie rozumiesz.

Mundzio84
2013-04-07 17:37:21
Ocena: 3(glosow:7)-+
To idź znajdować wspólny język do Jemenu, albo Arabii Saudyjskiej, z krzyżykiem na szyi.Wtedy napewno to nie ty będziesz miała problem z nienawiścią.

freedom80
2013-04-07 17:42:37
Ocena: 1(glosow:9)-+
lucy... qrwa, gdzie ja napisałam coś o poniżaniu ?!?!?!?!?!?!?!?!

lucy123
2013-04-07 17:51:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie widzisz napisu na swoim obrazku? Dziwne...

freedom80
2013-04-07 18:00:42
Ocena: 1(glosow:11)-+
Jest na obrazku, nie ja go napisałam. Różnica kolosalna. Ale jak już tak bardzo chcesz to w waszej świętej księdze jest np nakaz bezwzględnego posłuszeństwa mężowi, bycie krową rozpłodową itp itd ( dla mnie to poniżające ). Ale założę się, ze dla Was i tak podobieństw nie ma żadnych...

lucy123
2013-04-07 18:09:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Po pierwsze nie w Waszej bo ja jestem ateistką a po drugie , może i jest napisane, ale biblia była pisana prawie 2000 lat temu , czasy się zminiły i nikt kobiecie nie każe być ślepo posłuszną mężowi i płodzić dzieci. Tak więc chrześcijaństwo też się ulepsza. Nie napisałaś ale dodałaś z takim napisem.

Mundzio84
2013-04-07 18:15:01
Ocena: 1(glosow:7)-+
Biblia traktuje w równy sposób kobiety jak i mężczyzn.Mówi o tym, że żona ma być posłuszna mężowi, a mąż jej, a oboje mają być posłuszni bogu.Zresztą weź sobie za przykład postać Maryi i znajdź mi podobny przykład jeśli chodzi o jakiekolwiek wywyższanie, lub choćby zrównywanie z mężczyznami kobiet.Zresztą czego ja wymagam...

Mundzio84
2013-04-07 18:16:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Edit: Znajdź podobny przykład kobiety w Koranie.

malgolina
2013-04-07 16:43:59
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ale my, kobiety w Polsce możemy być posłankami, kierowniczkami w sklepie Biedronka ;P możemy studiować co chcemy, a że niektórzy nas poniżają to tylko pozostałość po czasach przeszłych. Mamy też organizację feministek ;) Latem możemy pokazywać cycki, możemy się upijać, sypiać z kim popadnie, więc nie jest tak źle ;)

freedom80
2013-04-07 16:47:45
Ocena: 0(glosow:8)-+
Pewnie, że tak. Ale w absurdzie powyżej raczej chodzi o coś innego. Dwie przeciwstawne religie siejące sporo nienawiści, mają więcej wspólnego niż się niektórym wydaje. Obie "księgi" narzucają kobietom pewien wzorzec i to co napisałaś powyżej jest prawdą, ale tylko dlatego, że tego wzorca nie przestrzegamy :)

gurool
2013-04-07 16:48:59
Ocena: 1(glosow:5)-+
dobrze mówisz:) w arabstwie za pokazanie cycków groziłaby kara śmierci. Podobnie jak za inne wybryki które w PL można robić.

Mundzio84
2013-04-07 16:51:42
Ocena: 0(glosow:10)-+
Freedom, a przeczytałaś choćby jedną z tych ksiąg?Nie sądzę.Ja przeczytałem obie.

freedom80
2013-04-07 16:53:56
Ocena: 4(glosow:6)-+
Mundzio, ja nie jestem taka MONDRA jak Ty.

Mundzio84
2013-04-07 16:55:53
Ocena: 1(glosow:7)-+
Oczywiście, że nie jesteś.Dlatego daruj sobie tematy, o których nie masz zielonego pojęcia.

freedom80
2013-04-07 16:59:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2013-04-07 17:01:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
A Ty masz ? Jeśli naprawdę nie widzisz ŻADNYCH podobieństw to znaczy, że jesteś pospolitym ignorantem.

Mundzio84
2013-04-07 17:05:43
Ocena: -3(glosow:11)-+
Oczywiście, że mam.Podobieństwa są, ale napewno nie w kwestii kobiet i ich złego traktowania.Przeczytaj (najlepiej kilka razy), potem dyskutuj.

Untraceable
2013-04-08 15:47:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TWW123
2013-04-07 16:10:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
Żal dla autora - lecz się z kompleksów a nie nabijaj sie z poglądów innych ludzi.

freedom80
2013-04-07 16:14:10
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie mam kompleksów. A to co powyżej jest bardzo inteligentne. Nie dziwi mnie, że niektórzy nie są w stanie tego pojąć.

Mundzio84
2013-04-07 17:21:58
Ocena: -2(glosow:8)-+
Taaa, to jest tak samo inteligentne jak i ty.

freedom80
2013-04-07 17:49:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
Chyba Ty...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pisowscy " profesjonaliści buahahaha
  •  Żulczyk nie doszacował...
  •  Rozdwojenie jaźni.
  •  Świetna diagnoza obecnej sytuacji i dosadne słowa!
główna
Dodano: 14.08.2018, 12:41:42   przez: cooler100
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (69) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0