lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A teraz dzieci siadamy w kółku i wkładamy sobie rączki w majtki
główna
Dodano: 18.02.2014, 08:31:15   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 554  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(212)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
grigore
2014-02-18 10:05:31
Ocena: 51(glosow:71)-+
tu jest bardziej edukacja dla rodzicow potrzebna niz dla dziecka bo dzieci robia to nieswiadomie i nie ma potrzeby im nic uswiadamiac.Mozna ewentualnie rodzicom tlumaczyc ze ich dziecko nie jest zboczone i bicie po lapach czy krzyk nic nie dadza.

Kaziej
2014-02-25 12:54:38
Ocena: -4(glosow:4)-+
jak by tu napisać, że rząd chce oddać wasze narządy kosmitom , to też uwierzycie? Pamiętajcie używanie gumek jest grzechem!!!!! Średniowiecze i ciemnogród...

sebololo
2014-02-25 00:05:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wyrwanie z kontekstu to manipulacja. Młodzież (nie dzieci) musi o seksie dowiadywać się od przygotowanych pedagogów bo inaczej będą dokształcać się przez internet albo od księdza dowiedzą się że antykoncepcja to grzech.

BellaRosa
2014-02-26 21:55:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przez wieki młodzież dowiadywała się od rodziców i było dobrze. teraz dzieciaki mają większą wiedzę o antykoncepcji niż kiedykolwiek! Tylko mózgu im brak a na to pedagodzy nie mają wpływu. Dwa- ja sobie nie życzę jako matka by ktokolwiek poza mną uświadamiał moje dzieci i mam do tego prawo. Nie podoba mi się taka edukacja, jest wbrew moim poglądom.

Hawaka
2014-02-22 02:01:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale nie, nie gdzie tam! To przecie zupełnie normalne! To tylko ten zły kościół i złe prawicowe media robią nagonkę na ten temat! Ohhh! Ile głupot i przekłamania! Czy oni czytać nie potrafią ani dowiadywać się PRAWDZIWYCH informacji na dany temat? To jest skandal po prostu! Jako prawdziWA PolKA czuję się zniszczoNY!

Drago33
2014-02-21 20:31:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wreszcie czas by świat otworzył oczy PEDOFILIA WYSTĘPUJE NIE TYLKO U MĘŻCZYZN !!!!!!!

Adrianesq
2014-02-21 14:21:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

large87
2014-02-21 08:30:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Że co ? oni są nie nie normalni! do psychiatry !

mamedIC
2014-02-20 22:12:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
komuś się w główce równo pierdoli!!

epoim
2014-02-20 21:02:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak i zaraz zrobią rewolucję. dzieci będą się rozmnażać a rodzice już "dziadkowie" będą wychowywać by "rodzice" mogli się w szkołach uczyć i w sumie wtedy jak już "rodzice" skończą szkoły to będą pracować już na swoje wnuki bo ich dzieci już będą się rozmnażać. I problem starzejącego się kraju mamy z głowy. HAHAHAHAHA

wilokna.86
2014-02-20 20:56:43
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie rozumiem co jest złego w masturbacji? Ja żałuję że nikt mnie tego nie nauczył w dzieciństwie. Do tej pory sie uczę poznawać swoje ciało, bo przecież od małego wpajajno nam że to ZŁO. A i pożytek z tego taki, że nastolatki uczyłyby się same sprawiać sobie przyjemność, zamiast dawać du...y byle komu o!

asiek890
2014-02-20 23:52:35
Ocena: 5(glosow:5)-+
Masturbacja 0-4. Moje dziecko ma roczek. Grzebie jej przy strefach intymnych podczas zmieniania pieluchy. Mam przy okazji córkę uczyć przyjemności z dotykania sie? Czy dzieci bez tej wiedzy dotychczas dawały sobie rade? Tak. Nie widzę więc potrzeby uświadamiania dziecka wcześniej niż przed okresem dojrzewania (10 lat). Już wole edukacje domową. Nie kazda zmiana jest zmiana na lepsze.

BR41N-FCK
2014-02-20 20:12:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Poza edukacją-masturbacją nic mi w wymienionych wytycznych nie przeszkadza.

kostacz
2014-02-20 19:13:36
Ocena: -2(glosow:4)-+
A z jakiej to strony? Gdzie można znaleźć te wytyczne? Prosiłbym o info, jak ktoś coś takiego wstawia, to warto to jakoś poprzeć, bo mimo wszystko nie chce mi się w to wierzyć. Zero hejtu tylko jak ktoś wie to niech da jakieś źródła na potwierdzenie.

omenI00
2014-02-20 21:24:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zamknij morde bo widze,ze nie masz nic ciekawego do powiedzenia:D

asiek890
2014-02-20 23:53:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie czytaj nawet wypowiedzi multikont. Ja sie z toba zgadzam.

grigore
2014-02-21 06:15:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
jakie potwierdzenie czlowieku przeciez to pic na wode z jednej z tych stronek co to maja odwracac nasza uwage od prawdziwych problemow. z doopy wyjeta wiadomosc, rzad niczego takiego nie uchwalil (artykul wyraznie to mowi), nie bedzie lekcji masturbacji w przedszkolach, chodzi tylko o podkrecenie ludziom nerwy na nieistniejacy temat zeby nie zadawali prawdziwych pytan.

architekcik
2014-02-20 18:10:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
dalszy ciąg pierd......o nie tym co trzeba! Niech się w końcu zajmą Polską gospodarką a nie nauką dzieci co i jak i gdzie należy wkładac! Patrzymy co się wyprawia na Ukrainie, a nie długo może byc to samo u Nas w Polsce, jak się nie polepszy! a znając Polski Rząd i jak oni zarządzają Polską,to nie długo do takich radykalnych zachowań dojdzie i u Nas!

kriss92
2014-02-20 17:23:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masturbacja nie potrzebna,ale środki antykoncepcji jaknajbardziej ok,widząc gowniary w wieku 16-18 lat majace juz dziecko/dzieci az sie plakac chce.

NoZastanowSie
2014-02-23 14:32:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
te gowniary o antykoncepcji slyszaly juz na biologii!!!! a to ze jej nie uzyly, bo chlopakowi bardziej imponuje bez, to zupelnie inny temat, wez kartke dlugopis, zaczep losowo wybranych 20 nastolatkow i pytaj sie czy wiedza co to prezerwatywy, o ile nie bedziesz stal pod szkola specjalna, to cie zapewniam, ze odpowiedzi twierdzace beda 20/20. Moze inaczej, zdarzylo ci sie kiedys odbyc stosunek bez prezerwatywy? jelsi tak, to czy dlatego, ze nie wiedziales co to kondomy czy raczej z innego powodu?

magda713
2014-02-20 13:07:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
powoli tracimy suwerenność przez te wilki w owczej skurze , i w polskim rządzie i w UE

mw71
2014-02-20 10:51:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grigore
2014-02-20 19:11:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
na kogo czekasz? idz smialo!

praszu
2014-02-20 01:44:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
To je standal. Moim zdaniem dzieci trzeba chronić przed masterbancją. Przecież jest to forma zachowania aspołecznego.

qarla
2014-02-20 01:13:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Teraz i tak dzieciaki beda slyszec w TV i internecie o "takich" sprawach, wiec moze lepiej je uswiadomic wczesniej, nie wiem co sie dzieje z tymi rodzicami, ze nie potrafia usiasc z dzieckiem i wytlumaczyc niektorych spraw. Lepiej jest cokolwiek objasnic a nie potem sie za glowe chytac, ze zboczenca wychowalismy.

ferdziopierdzio
2014-02-20 12:05:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
w wieku 4 lat? co chcesz tlumaczyc czterolatkowi.. jak połowe tego coi się do niego moi to spływa po nim..

paulineczka1652
2014-02-20 00:49:46
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ciekawa jestem czy swoim dzieciom w wieku 4 lat pokazała jak się masturbuje.. Idealna matka.. Brawa dla Pani.. Owacje na stojąco.. Kondolencje dla dzieci.. Śmiechem żartem niech yebnie się w ten pusty czerep. Takie dziecko w wieku 4 lat, ktoremu pokazuje, uczy sie jego takich spraw do konca zycia moze miec uraz psychiczny do stosunkow seksualnych.. A po 2 jakim kurfa prawem bedziecie uczyc nasze dzieci!!! Chyba kazda matka wie najlepiej w jakim wieku dziecka mozna porozmawiac z nim, a nie wielcy znawcy do uja sie znalezli!!! Byscie sie zajeli pomoca dla ludzi a nie aby swoje kieszenie napchać

fulis
2014-02-19 23:52:20
Ocena: -2(glosow:10)-+
Lepsze to niz idiotyczne koscielne kursy przedmalzenskie ,gdzie "eksperci od tych spraw " opowiadaja bzdury o przemakajacych prezerwatywach.

asiek890
2014-02-20 23:56:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lepsza nauka masturbacji w żłobku, gdzie dzieci jeszcze chodzić nie potrafią, MASZ RACJE GENIUSZU.

jebnijsmajlaxd
2014-02-19 23:10:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
To jest chore.

gizmo80
2014-02-19 22:53:47
Ocena: 6(glosow:8)-+
Jarek sie nia zajmie ;) Wara od mojego dziecka ścierwa.

SuperGL
2014-02-19 21:57:04
Ocena: -1(glosow:7)-+
zydolewica widze robi swoje...

atrix1983
2014-02-19 21:49:23
Ocena: 4(glosow:4)-+
Tak a w gimnazjum obowiązkowo 1 dzień w tygodniu praktyki pod hasłem - sex bez tajemnic

matrosbum
2014-02-19 21:35:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
no lewacy gdzie jestescie freedom??? gdzie ?? do nogi

grigore
2014-02-19 21:47:21
Ocena: 3(glosow:9)-+
Pamietam bardzo ciekawa dyskusje na wiocha o ksiazce o cipkach i siusiakach dla dzieci i prawie wszyscy byla za zeby takie ksiazki dzieciom kupowac bo polska to nie ciemnogrod i trzeba dzieci edukowac zeby potem w ciaze nie zachodzily - tu mamy ciag dalszy czyli propozycja zajec praktycznych (w ksiazce bylo rowniez o masturbacji). Ciekawe co dalej...?

NoZastanowSie
2014-02-23 14:53:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
no jak to co, praktyki. Dzis nazwalibysmy to pedofilia i molestowaniem... zobaczymy co przyniesie jutro.

PROWOKATOR123
2014-02-19 21:31:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ta babka to pedofilka jakaś, wprowadzają swoje widzi mi się, jeszcze brakuje by sprawdzali czy dzieci robią to wg wskazań. Ten kraj robi się coraz gorszy, wstyd mi ze niektórzy maja czelność nazywać się Polakami wyniszczając moralność narodu

davidbrian35175
2014-02-19 21:13:10
Ocena: -3(glosow:3)-+
TYDRYS iuz swoja majowke zaczal ;)I wlasnie takimi "inteligentnymi" wstawkami odkrywasz swa gimbusowa nature TYGRYS.A moglbys bardziej przyblizyc to "odkrycie"?

nie_mam_reki
2014-02-19 21:08:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
To są genialne pomysły nie tylko WHO, ale lobby LGBT i feministki tez takie chece popierają z naszej kochanej UE i dokładnie dziecko nie jest zboczone jako maluch i to co robi jest naturalne ale można to przecież wykorzystać do ogłupiania społeczeństwa od małego ucząc tego i owego.

kasiasz7
2014-02-19 20:51:34
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ale po co o tym uczyć dzieci skoro one to robią nieświadomie, jest to naturalnie i w dodatku nie robią tego dla osiągnięcia orgazmu, czy coś tylko jest to dla nich po prostu przyjemne, nie ma absolutnej potrzeby edukować dzieci, szczególnie takie maluszki o tym.

Artik1993
2014-02-19 20:47:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
masturbacja jest nie zdrowa -.- a tak wgl to prywatna sprawa każdego z nas

NoZastanowSie
2014-02-23 14:56:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale gadanie o tym malym dzieciom na pewno nie jest zdrowe dla ich psychiki

grog
2014-02-19 20:20:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
chcialbym zeby moj piecdziesiecioletni sym dowiedzial sie ze klamalem o bocianach

Alcatraz91
2014-02-19 19:53:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chc? wyhodowa? pokolenie bardzo mlodych matek

Aniolek1989
2014-02-19 19:51:19
Ocena: 0(glosow:6)-+
ja pierd**ę ... i jeszcze na zajęcia praktyczne niech Trynkiewicza zaproszą ..... W tym rządzie to na prawdę DEBILE siedzą ... i ja muszę za to płacić....sic!

bbm19
2014-02-19 19:50:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Te pajace którzy uchwalają ustawy dotyczące dzieci najczęściej są to osoby które same nie mają dzieci i mężą. Krótko mówiąc stare dewoty którym sie nudzi i wymyślają durne pomysły

arecki86
2014-02-19 18:36:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
tu juz nie chodzi o edukacje dla rodzicow tylko dla naszego niedorozwiniętego rządu rozkmiń 4-letnie dziecko idzie po chodniku i trzyma rękę w gaciach jak waldek kiepski tylko ze ruszalby tam jeszcze no w dywan debili i na śmietnik

MINTOR
2014-02-19 18:34:23
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ja sobie nie życzę, żeby moje przyszłe dzieci były jakimiś obiektami testowymi w pieprzonych eksperymentach socjalnych.

antony
2014-02-19 18:29:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Aniolek1989
2014-02-19 19:52:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
niech się kur** nie zesrają na rzadko ..... żeby jakiś pedał uczył mnie jak mam dziecko wychowywać - tego jeszcze nie było...

puszczyk82
2014-02-19 21:19:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
widze ku...a ze koniecznie chca drugi majdan zobaczymy!!

Ssijpanto
2014-02-19 18:18:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
Niech dalej Ci pajace zajmują się takimi pierdołami zamiast ważnymi sprawami, a prędzej czy później będziemy mieć w Polsce drugą Ukrainę.

kylma111
2014-02-19 18:15:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kazsu
2014-02-19 18:03:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
Czy aby ta pani ma wszystko w głowie na miejscu. Chyba nie zabardzo.

Aniolek1989
2014-02-19 19:53:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czy ta pani ma coś w głowie ??

kasiula89123
2014-02-19 18:01:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
JAK TO WPROWADZA TO WYDAM WSZYSTKIE PIENIĄDZE NA DZIHAD Z RZĄDEM W TYM KRAJU .CO ZA ŁBY ,JAK TO WPROWADZĄ TO BĘDZIE JAK W AMSTERDAMIE ,JAK KTÓRYŚ NAUCZYCIEL DOTKNIE MI CÓRKĘ TO ...JUŻ NIC NIE DOTKNIE .NIECH SIĘ LEPIEJ ZAJMĄ BIEDĄ W POLSCE ZAGŁOSUJE NA PIS NA PIS NA PIS A NIE PEDO....

jko69
2014-02-19 17:49:54
Ocena: -4(glosow:20)-+
Wszyscy wielce oburzeni, a jak dziecko wpadnie to wstyd. Niech się każdy zastanowi, czy wasi rodzice przeprowadzili z wami szczerą rozmowę? Czy wyjaśnili wam jakie są odpowiednie środki antykoncepcji? Czy pogadali z wami o masturbacji? Podejrzewam, że nie. Więc jeżeli nie robią tego rodzice to kto inny? Ksiądz?

zimny21
2014-02-19 18:00:47
Ocena: 7(glosow:13)-+
nie mam ochoty, żeby moje kilkuletnie dziecko się masturbowało. Doskonale wiesz, że można się od tego uzależnić i jakie mogą być tego konsekwencje w przyszłości. Takiemu programowi mówię zdecydowanie NIE!

rumar72
2014-02-19 19:26:33
Ocena: -4(glosow:8)-+
zimny ty chyba sie uzależniłeś od trzepania jko69 ma racje

Aniolek1989
2014-02-19 19:56:22
Ocena: 7(glosow:9)-+
jest czas na to, żeby z dzieckiem rozmawiać o masturbacji... oczywiście, że dziecko w wieku 3-4 lat może wkładać rączkę w majtki ale w celu poznania swojego ciała a nie w celu zaspokojenia potrzeb seksualnych, których jeszcze nie posiada. Oczywiście, że nie należy na nie krzyczeć, ale przychodzi czas kiedy dziecko przestaje to robić....Nie wyobrażam sobie, żeby w przedszkolu uczono moje dziecko masturbacji. Przychodzi też czas na rozmowy o seksie i antykoncepcji - ale na Boga - nie w wieku 9 lat - kogoś chyba poje**ło

NoZastanowSie
2014-02-23 14:58:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
jko69 czy wedlug ciebie masturbacja to forma antykoncepcji?

Ann001
2014-02-19 17:49:27
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ci ludzie są na prawdę popierd*leni,a mimo w wyborach dopuszczamy ich ponownie do władzy. Ciekawe czy oni tak chętnie nauczą tego swoje dzieci.. no chyba, że sami są niewyżytymi seksualnie maniakami..

zNoJa_sTaRy
2014-02-19 17:41:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
ja już umiałem w wieku 3 lat :)

NoZastanowSie
2014-02-23 15:00:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
zdradze ci cos, wszyscy umieja nawet szympansy, tego nie trzeba uczyc....

szatanoslaw
2014-02-19 17:29:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ludzie się cieszą, że dostaną "darmowy podręcznik" - tyle, że nie będą mieli wpływu na to co w nim jest.

aneta.buziaczek
2014-02-19 16:49:43
Ocena: 1(glosow:19)-+
zakamuflowana pedofilia, mam juz dosc tego rzadu, przy najblizszych wyborach pokaze srodkowy palec platformie i zaglosuje na Korwina Mikke.

sex4all
2014-02-19 16:44:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
czemu o. Gil nie dokazywał jej miłości za młodych lat?

kermitzaba87
2014-02-19 16:21:57
Ocena: 6(glosow:20)-+
Nikt nie ma prawa wpajać dziecku czegoś czego rodzice sobie nie życzą. Jeśli to wejdzie w życie dziecka nie będę miał bo szkoda jego istnienia w takim kraju.

reunion1
2014-02-19 16:45:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

reunion1
2014-02-19 16:47:11
Ocena: 1(glosow:13)-+
skoro nie zadałeś sobie trudu sprawdzenia czy te brednie to prawda to masz racje nie rozmnażaj się bo dzieci są często równie głupie jak rodzice.A jak widać na tym portalu idiotów mamy w PL pod dostatkiem.

zbysiula154
2014-02-19 17:24:15
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nie wiem czy te brednie to prawda. Ale wiem, że jakiś minister i grupa innych urzędasów za twoje pieniądze twierdzi, że lepiej od ciebie wie czego ma się twoje dziecko uczyć. I to jest fakt, czy tego chcesz czy nie.

justyna96
2014-02-19 18:33:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Z tego co wiem to WDŻ nie jest obowiązkowe.Przynajmniej tak nam powiedzieli jeszcze w gimnazjum. Rodzic ma prawo podpisać jakieś dokumenty czy coś,że nie zgadza się aby jego dziecko uczestniczyło w tych zajęciach.Jednak moim zdaniem to dobry pomysł,bo może uświadomi więcej.W tej chwili mówi się w technikach o rzeczach które wiedzą dzieci z podstawówki,a o sprawach które ciekawią młodzież nikt nie wspomina. Moim zdanie na tą chwile jest to prowadzone beznadziejnie.Niby są te stopnie,u nas jest najłagodniejszy ale uważam że to tak jakby tego nie bylo bo nie wnosi rzadnej nowej wiedzy

Aniolek1989
2014-02-19 20:03:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
reunion1 - ja zadałam sobie trud. Fakt.pl "Seksualizacja czterolatków"; Naszeblogi.pl "Kluzik Rostowska zabiera się za seksualizację dzieci" .... Szukać dalej ??

SuperGL
2014-02-19 21:58:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Aniolek nie szukaj. Raz wypranego mózgu nie uleczysz.

reunion1
2014-02-19 23:35:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
aniołek weź mnie nie rozśmieszaj jakie źródła? szmatławiec i gazeta polska. Może Rydzyka jeszcze zapytaj

Aniolek1989
2014-02-20 10:00:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
reunion1 akurat mnie Rydzyk i jego zdanie nie interesuje...

kostacz
2014-02-20 19:18:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aniołek, rzeczywiście teraz to wszystko już potwierdzone, z takimi wiarygodnymi źródłami nie ma co dyskutować.

chester111
2014-02-19 16:21:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
Zboczeni politycy-zboczone pomysły.

jankes117
2014-02-19 16:12:35
Ocena: 3(glosow:13)-+
a co to przygotowanie jakieś do małżeństwa ? antykoncepcja w wieku 9-12 lat ? co to przygotowanie do islamu czy co jest?

cubajszpil
2014-02-19 15:54:00
Ocena: -3(glosow:23)-+
nie mam absolutnie nic przeciwko, co za moherowy ciemnogród wrzucił tą "wiochę"?...

reunion1
2014-02-19 15:34:40
Ocena: 5(glosow:17)-+
słyszałem tez że rząd przyjął wytyczne w temacie obligatoryjnej eutanazji dla idiotów,większość z was ma duże szanse się załapać

awesomebeauty
2014-02-19 15:29:11
Ocena: 2(glosow:12)-+
Juz wiem dlaczego polska jest tak cofnieta, bo polakom można wszystko wmówić patrząc po wpisach.

caleanka
2014-02-19 15:16:35
Ocena: -4(glosow:12)-+
Nareszcie PiSiory i mohery znalazly temat i jak Polska ma nalezec do Europy? Slonce zachodzi nad Polska. Totalna ciemnota.

owcazogorkowca
2014-02-19 15:12:51
Ocena: 3(glosow:15)-+
Dlatego właśnie socjaldemokracja to najgorsze KUR...STWO jakie człowiek mógł wymyślić. Według nich należycie do państwa i jesteście niewolnikami, nie macie prawa decydować o swoich dzieciach o tym czego Wasze dzieci uczą, ani nawet czy chcecie zapinać pasy czy nie. Dzięki socjalizmowi (demokratycznemu :D ) płacicie ponad 80% podatek i jesteście karani za pracę- tak, tak, karzą was za pracę podatkiem dochodowym! Jeśli nie pracujesz jesteś nagradzany zasiłkiem. Proste i... PATOLOGICZNE!!!!

zbysiula154
2014-02-19 17:31:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bo ludziom już komuniści wmówili, że socjalizm jest komuś potrzebny. Ludzie myślą, że jak rabuje ich rząd to już nie jest rabunek tylko cel społeczny.

Samsara
2014-02-19 19:12:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Można podejść do tego od drugiej strony i zadać pytanie, po co są w ogóle podatki? Po co płacić na cokolwiek? Ba, po co w ogóle jest państwo? Zlikwidować państwo, rozdać majątek innym państwom, zakazać języka polskiego (bo to też przymus) i tacy jak Ty będą happy, bo wreszcie będziesz wolna. No bo jeśli bycie częścią Państwa do dla Ciebie niewolnictwo, cóż.... za nasza wschodnią granicą mają teraz wspaniały prowolnościowy ustrój, zwie się on anarchia, wszystkie media teraz patrzą na ten kraj. Pasi ci ten ustrój? No pewnie nie bardzo....

BlackHare
2014-02-20 00:24:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Widać samsara, że czytanie ze zrozumieniem jest ci zupełnie obce.

owcazogorkowca
2014-02-20 09:41:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Samsara czy ty w życiu zrozumiałeś tekst dłuższy od komiksu z myszką Mickey?

Samsara
2014-02-20 09:46:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
BlackHare - No właśnie czegoś nie rozumiem, albo po prostu interlokutorzy czegoś się nawąchali. Obowiązek zapinania pasów to socjalizm. A wymaganie prawa jazdy to nie socjalizm? Dlaczego państwo zmusza do posiadania uprawnień do prowadzenia pojazdów? Dlaczego państwo zmusza do przeglądu kierowców samochodów? Po co? Przecież to socjalizm. Dlaczego państwo zmusza do rejestrowania samochodów? Przecież to socjalizm! Ba, po co jest kodeks drogowy? Przecież to też ograniczenie wolności na drodze. Nie wiem czy zauważyłeś ale właśnie was ośmieszam, bo wasze argumenty są z dupy wzięte.

zbysiula154
2014-02-20 16:44:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Samsara chcesz to wyjedz krzyż na drogę, a nie mnie tym częstuj. Chcesz wiedzieć po co są podatki to ci powiem: na policje, wojsko i sądy ewentualnie drogi, chodniki, mosty i tym się powinno zajmować państwo, a nie, że za moje pieniądze we własnym aucie ryzykując własnym życiem ktoś mi mówi i twierdzi, że wie lepiej co dla mnie dobre i nakazuje jeździć w pasach. Ograniczę się tylko do tego jednego przykładu bo wiochy by brakło by napisać wszystkie kretynizmy państwa socjalno opiekuńczego i półgłówków popierających ten najgłupszy ustrój świata gdzie występują debilne problemy nieznane innym ust

zbysiula154
2014-02-21 00:26:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Samsara nie rznij głupa wiadomo, że ogólne przepisy muszą istnieć inaczej doszło by do anarchii, a ja anarchistą nie jestem nie popadaj w skrajności. Ja twierdze, że być prawdziwie wolnym to możliwość podejmowania własnych decyzji i ponoszenia tego konsekwencji, a nie rozkładania tego na ogół jak w socjaliźmie. Czyli każdy niech płaci za swoje błędy, każdy jest kowalem własnego losu to wszystko

GotoToiletXD
2014-02-19 15:10:18
Ocena: 8(glosow:14)-+
A kto będzie tego uczył Prof.Trynkiewicz ?

E_S_C
2014-02-19 15:07:07
Ocena: -1(glosow:9)-+
no i ewentualnie z dzieci wyrosną duże rynkiewicze

E_S_C
2014-02-19 15:05:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
Taa pasuje, żeby TRYNKIEWICZ poszedł jeszcze w tym czasie do szkoły jako nauczyciel WF a w dzienniku temat lekcji był wpisany trening szybkości^^

mrdaniel
2014-02-19 14:50:01
Ocena: 2(glosow:14)-+
Pan Janusz Korwin-Mikke dobrze mówił o tym, że ci co wymyślają takie rzeczy to śa po prostu pedofile którzy się aż oblizują tworząc takie nauczanie.

awesomebeauty
2014-02-19 15:25:33
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

alfaminde
2014-02-19 18:24:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
@awesomebeauty Ciekawe bardzo gdzie Pan Korwin tak mówił:) W tvnie Ci tak powiedzieli? Czy na innym kanale? Totalne bezmózgowie, ludzie nauczcie się myśleć samodzielnie...

rysa100
2014-02-19 14:48:23
Ocena: -3(glosow:11)-+
Po mim trupie sz*ato jeb*na!Nikt absolutnie nikt nie ma prawa pokazywac takich żeczy mojemu dziecku.

owcazogorkowca
2014-02-19 14:46:27
Ocena: 3(glosow:9)-+
A już niedługo zajęcia z KAMASUTRY dla klas 1-3 ;D Brawo Patologia Obywatelska!!!

caleanka
2014-02-19 17:15:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
Niema to jak kursy przedmalzenskie i kalendarzyk, tam wszystkiego sie mozna dowiedziec co potrzebne do produkcji "owieczek".

NoZastanowSie
2014-02-23 15:12:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
caleanka Na nauki przedmalzenskie sie chodzi dobrowolnie i jest sie juz wtedy doroslym, a tu mowimy o dzieciach z przedszkola i jestes tak samo ohydny jak ten temat, ktory w ogole nie powinien miec miejsca. Ta zboczona ruda suka, powinna teraz byc przesluchiwana w prokuraturze, bo informowala o zamierzeniu popelnienia przestepstwa, bo poki co, cale szczescie, prawo chroni dzieci i udostepnianie tresci erotycznych, kazanie wkladac rak do majtek i dotykania okolic intymnych i opowiadanie o seksie maloletniemu, to jest molestowanie i pedofilia, wiec jesli nagabuje innych doroslych do takich aktow

NoZastanowSie
2014-02-23 15:15:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
to popelnia przestepstwo. Powinno zadac jej sie pytanie czy uwaza, ze nalezy to robic i wlasnie tak wychowywac dzieci, i wtedy odebrac jej wlasne.

NoZastanowSie
2014-02-23 15:16:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LisciuKrk
2014-02-19 14:42:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Może sexem wśród dzieci chce się zapewnić wyższy przyrost naturalny? Gdyby każda biedniejsza matka dostawała 10 tyś, a te bogatsze powiedzmy 5 tys to na pewno "przyrost" by wzrósł a nie ryć banie dzieciakom. Dziecko ma być dzieckiem a nie małym zboczuszkiem któremu wmawia się że to normalne!

LisciuKrk
2014-02-19 14:44:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oczywiście nie mowa o sexie między 5 latkami bo to wbrew naturze ale taki 12 latek? paranoja...

caleanka
2014-02-19 14:34:20
Ocena: 4(glosow:12)-+
Najlepiej jak dziewica Maryja rodzi i nikt nie moze tego wytlumaczyc.

owcazogorkowca
2014-02-19 15:03:57
Ocena: 1(glosow:9)-+
Myślę że jest znacznie więcej spraw na tym świecie, których człowiek nie potrafi wytłumaczyć i nie będzie umiał a jednak mają miejsce. Odrobina wyobraźni jeszcze nikomu nie zaszkodziła. To zapewne będzie szok dla Ciebie ale głowa którą nosisz na szyi nie służy do noszenia okularów jedynie ale czasem do myślenia.

caleanka
2014-02-19 15:40:37
Ocena: -2(glosow:8)-+
@owco - proboszcz Ci wytlumaczy tego czego Twoj maly rozum nie moze zrozumiec. Absolutnie potrzebujesz pasterza w zyciu.

NoZastanowSie
2014-02-23 15:24:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale co to ma do tematu? kazdy moze sobie wierzyc w co chce i nikt nikogo do niczego nie zmusza, jedynie do tolerowamia reszty ludzi niezalenie od ich pogladow. A edukacja dzieci w szkole to wspolny temat dla calego spoleczenstwa.

NoZastanowSie
2014-02-23 15:28:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

NoZastanowSie
2014-02-23 15:29:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja i mysle, ze nie jestem odosobniona nie zamierzam pozwalac na molestowanie mojego dziecka. A co do porodu Maryi, to swieta to zajebista rzecz i niewazne czy ktos w to wierzy czy nie, to sa fajne, rodzinne tradycje, nawet te opowiesci, to samo z mikolajem, kazde dziecko lubi ta magie. To chyba najlepszy czas w roku, wiec nie rozumiem co cie tak boli (ups moze sam je spedzasz...).

cielak12345
2014-02-19 14:30:40
Ocena: -5(glosow:5)-+
Niestety rząd zamiast zwiększyć wypłaty polaków i dać miejsca pracy byśmy zaczęli chcieć dzieci (bo jedyny powód dla którego nie chcemy to brak warunków i pieniędzy) to postawili na naturalny popęd, już niedługo dzieci rodzą dzieci, dzieci zostają babciami i dziadkami. Będzie nowy pomysł dla MTV na program. Polski rząd i ich patologia.

caleanka
2014-02-19 14:50:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
"rząd zamiast zwiększyć wypłaty polaków" - proste rozwiazanie, tylko wydrukowac wiecej pieniedzy.

cielak12345
2014-02-19 15:22:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
Spoko, tylko że chodzi o to że prawo pozwala na wyzysk ludzi, śmieciowe umowy i zapierdziel kosmiczny.

caleanka
2014-02-19 16:02:23
Ocena: -2(glosow:4)-+
@cielak - kapitalizm bazuje na wyzysku, gdybys chodzil do szkoly to bys o tym wiedzial. (Chcieliscie to macie)

Cipkozaur
2014-02-19 16:11:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
@caleanka - precz z kapitalizmem, wróćmy do socjalizmu. Było tak pięknie, że ludzie woleli dać się spałować i zamknąć na pół roku, niż zdjąć znaczek solidarności z klapy.

Cipkozaur
2014-02-19 16:12:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
@caleanka - precz z kapitalizmem, wróćmy do socjalizmu. Było tak pięknie, że ludzie woleli dać się spałować i zamknąć na pół roku, niż zdjąć znaczek solidarności z klapy.

wieszjak
2014-02-19 14:16:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

radecki01
2014-02-19 13:52:17
Ocena: 0(glosow:12)-+
Na tychże zajęciach dzieci będą także odbywały praktykę pod czujnym okiem nauczycieli. Do tego zadania będą wybierani księża z wieloletnim stażem kapłaństwa, którzy będą pokazywać jak prawidłowo powinno się masturbować.

jacek.jacek
2014-02-19 14:01:07
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
2014-02-19 13:50:50
Ocena: -3(glosow:5)-+
co tu sie wogóle wyprawia co to ku....a za pomysły kazdego kto z takim wychodzi g....em dozywotnio wywalić z polityki i przebadac psychiatrycznie a jak to nie pomoze to edukacja kijem po grzbiecie reszte WON MI KU.....A z tmi ludzmi bo roz....emy ten system!!!!

Mr.Spook
2014-02-19 14:05:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Znowu zasłona dymna by ludzie nie pytali się o 19mld zł z ofe, o sprzedane za bescen złoża miedzi po niższej cenie niż oferował KGHM... siedźcie i płaczcie w kolejkach do lekarzy specjalistów...

puszczyk82
2014-02-19 14:13:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
jezeli to załona dymna to tych redaktorkow po grzbiecie a to co piszesz to prawda jest i trza wywiezc rzadzacych i zrobic dym!!

Mr.Spook
2014-02-19 14:40:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Big_John
2014-02-19 13:29:03
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie wiem kto opracowywuje takie przepisy i wciela je w zycie ale moim zdaniem powinien strzelić sobie w łep.

puszczyk82
2014-02-19 13:40:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
zgadzam sie! tylko w łeb!

ethnie
2014-02-19 13:24:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
a wy nigdy się w lekarza nie bawiliście za dzieciaka?

caleanka
2014-02-19 15:09:49
Ocena: -3(glosow:3)-+
O bawilem sie, nasypalem piasku do c..ki i byla afera, piekne czasy. Potem rowniez sie bawilem i bawie, na spowiedz zabraklo by czasu. Moze dlatego jestem szczesliwy. W piekle przynajmniej jest cieplo i wiele kobiet "chetnych".

C2ShadowMan
2014-02-19 13:22:03
Ocena: 0(glosow:6)-+
jeszcze nadejdą takie czasy, ze wszelkiej masci Trynkiewicze beda pedagogami w przedszkolu, bo jako jedyni maja odpowiednie kwalifikacje.

LenaK
2014-02-19 13:16:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
"wychowane przez nauczycieli"? Rodzice sa od wychowywania dzieci, nauczyciele maja przekazywac wiedze, choc i z tym bywa roznie.

awesomebeauty
2014-02-19 13:06:20
Ocena: -1(glosow:11)-+
Wy katoliczki zaszyjcie sobie piczki, nadeszła pora by nie zaglądać do cudzego rozpora.

enteros
2014-02-19 19:05:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Awesomebeauty, one i tak ruchają się i trzepią, pomimo tego, że klecha zabronił im tego z ambony. Oczywiście nie wszystkie, ale właśnie te wszystkie dupodajy to katoliczki żyjące po katolicku z katolicką moralnością i katolickimi zasadami.

pascolo
2014-02-19 12:53:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
W takiej W Brytanii dużo wcześniej wprowadzili tego typu charakter edukacji młodego człowieka. Dzisiaj mówi się o straconym pokoleniu... Zapanował upadek obyczajów i zdegenerowanie rodem z programów MTV.

awesomebeauty
2014-02-19 13:08:31
Ocena: -2(glosow:6)-+
Toż to sam diabeł tym pewnie steruje hihi helo kitty i BoB square pants te w tym lapska maczali

Cipkozaur
2014-02-19 13:55:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
To nawet dość ciekawe, bo mam córkę w brytyjskiej podstawówce. Nie zauważyłem jeszcze, żeby masturbowała się przy śniadaniu, ale teraz zacznę zwracać szczególną uwagę. Dzięki wam, redaktorzy Faktu, za ten artykuł!

jacek.jacek
2014-02-19 14:03:29
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
2014-02-19 14:32:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
szkoda mi twojej córki ze ma tate idiote bo tylko idiota moze nazwac sie publicznie cipkozaurem

caleanka
2014-02-19 14:32:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Diabel w tym maczal... rece.

Cipkozaur
2014-02-19 16:07:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
@jacek.jacek to wciąż jednak lepiej, wobec 2 milionów emigrantów i kraju rządzonego od dziesięcioleci przez niedouczonych ekspertów parówkowych, bo takie są efekty "starej, dobrej polskiej edukacji". O ilości patentów czy noblistów szkoda nawet wspominać, bo z brytyjskiego systemu edukacji wyrasta ich więcej rocznie, niż w Polsce od czasu drugiej wojny światowej.

arena177
2014-02-19 12:51:51
Ocena: 2(glosow:10)-+
pedofilstwo scigaja i za uprawianie sexu z nieletnia ponizej 15 roku zycia atu chca masturbowac 14 nastolatki wszkolach to juz bedzie legalne rząd bawi sie sam w pedofilstwo potem niech nie pisza na glownych stonach ze ktos zgwalcil 14 nastolatke hahah potem bedzie wywiad z poszkodowana 14 nasta a zgwalcil mnie ale wiedzielm jak sobie dogodzic przy okazj bo mnie szkole nauczyli hahahahah

caleanka
2014-02-19 14:31:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ksiadz z ambony by lepiej tego nie ujol.

Cipkozaur
2014-02-19 16:39:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Patrząc na twoją ortografię i gramatykę można dojść do wniosku, że do szkoły i tak zbyt często nie chodziłeś, więc skąd to zaniepokojenie o program?

cyc1982
2014-02-19 12:51:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
każdy polityk za swoje chore pomysły i działający na szkodę własnego państwa dostaje dożywocie w kamieniołomach,czyż to nie cudowne,powinna być też możliwość obcinania języków i łamanie kołem,aż mi się cieplej robi jak o tym myślę,

caleanka
2014-02-19 15:00:23
Ocena: -5(glosow:5)-+
Zapomniales wziac lekarstwa? Pomodl sie.

cyc1982
2014-02-20 13:07:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
do caleanka;w przeciwieństwie do ciebie ksiądz nie musi mi dyktować jak mam żyć,bo wnioskuje po twoich opisach że jesteś ich oddanym słuchaczem,jak chodzi o branie lekarstw to ciebie akurat w tym nie pobije,po trzecie modlitwa to prywatna sprawa każdego z nas a więc ślepo do niej nie nawołuj.

michalng
2014-02-19 12:46:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ciekawe jak nauczyciele maja uczyć masturbacji dzieci w wieku 0-4 lat. ;-) Jak można bezmyślnie wierzyć w takie farmazony.

antony
2014-02-19 12:42:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Terfice
2014-02-19 12:40:50
Ocena: -2(glosow:4)-+
taa niech nauczyciele jeszcze pokzuja na uczniach jak to sie robi , to jest legalizacja pedofilii ^^

caleanka
2014-02-19 15:03:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tylko na lekcjach religji.

Terfice
2014-02-20 09:27:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
caleanka na lekcjach "religi" ale lewicowej , bo nie znam żadnej religii która by coś takiego poparła^^ gdybym mial dziecko napewno bym nie pozwolił na takie coś , w tym wieku dzieci powinny sie bawić a nie uczyć ruchania i itp , a jeli ktoś uważa inaczej to jest chory i powinien byc izolowany od społeczeństwa obojetnie kim by nie był czy ksiedzem popem , prezydentem...

davidstar
2014-02-19 12:14:11
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2014-02-19 12:15:25
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Cipkozaur
2014-02-19 12:33:26
Ocena: -6(glosow:14)-+
Czerwona gęba, opluty z wściekłości monitor, pisz dalej, bo mam niezły ubaw. :D

RozczochranyLep
2014-02-19 13:36:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
Po co się produkujesz? przecież lewactwo nawet tych słów nie zrozumie i dalej będą marnie trollować.

Cipkozaur
2014-02-19 13:53:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
No to śmigaj na strony dla prawicowców, gdzie jedyną dopuszczalną formą edukacji jest ta na plebanii, przy zasłoniętych firankach. Broni ktoś?

Cipkozaur
2014-02-19 13:54:29
Ocena: 1(glosow:7)-+
P.S. - To jest artykuł z "Faktu". W Ufoludki podające numery totka też wierzysz, bo tam pisali? Co za kretyn.

jacek.jacek
2014-02-19 14:06:42
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cipkozaur
2014-02-19 16:09:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Może i jestem lewackim kretynem, ale to nie ja pienię się z wściekłości przed ekranem wierząc święcie w pierdoły z tabloidu. ;)

antyciapaty
2014-02-19 12:11:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

antony
2014-02-19 11:52:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

enteros
2014-02-19 11:50:20
Ocena: -5(glosow:19)-+
Masturbacja jest czymś zupełnie naturalnym. Ale dzięki klechom ludzie zaczęli wierzyć, że to coś złego i że masturbacja jest wytworem szatana. Tak to jest. Tej ciemnocie nie da się niczego wytłumaczyć. Dziwi mnie jednak to, że klechy są zapraszane do telewizji jako ludzie podający "obiektywną" wiedzę.

RozczochranyLep
2014-02-19 13:35:29
Ocena: -2(glosow:6)-+
Biedroń-Pedroń?

puszczyk82
2014-02-19 13:55:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
jest naturalnym ale nie ku....a!! w takim wieku idioto!!!

antifa_sprinters
2014-02-19 16:47:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Potrafisz napisać coś poza "klechy" i "ciemnogród".

jaa28
2014-02-19 11:47:24
Ocena: -2(glosow:10)-+
Gender ku**a jak trzeba być poje***ym i mieć nasrano pod deklem żeby coś takiego zaproponować zatrudnijcie jeszcze jako znawców pedofilii niech pokażą dzieciom jak to się robi bo do tego chyba idzie kilka lat temu nikt nie pomyślał by o adopcji dzieci przez pedałów ślubach itp a dziś ubiegają się o takie same prawa jak normalne rodziny a jutro co pedofile i inni zboczeńcy też będą się ubiegać o swoje ten świat schodzi na psy do gazu z nimi !!!!!

enteros
2014-02-19 14:43:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiesz czym jest gender?

puszczyk82
2014-02-19 21:33:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
wiem wymysłem znudzonych pedałow

jaa28
2014-02-19 11:45:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kertmaster24
2014-02-19 11:42:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
Raj dla pedofilów

Butryk
2014-02-19 11:41:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak nauczyciel o tym nie będzie mówił to sami między sobą będą rozmawiali. Nie wiem po co tyle szumu.

bierut1
2014-02-19 11:36:53
Ocena: -6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
2014-02-19 13:59:41
Ocena: -3(glosow:5)-+
niski przyrost to masz w porach imbecylu!!

bierut1
2014-02-19 15:12:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
2014-02-19 21:41:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
ma, jestem z pokolenia 8 klas byłem w wojsku mam dwoje dzieci i wkurza mnie narzucanie nam jakichs idiotyzmow trzeba zrobic porzadek w tym kraju bo nasi dziadkowie i pradziadkowie wychowali sie i walczyli w ciagłych wojnach gineli i mieli ciezko a to wszystko co sie tu wyprawia woła o pomste! tak czy nie?

bierut1
2014-02-20 08:57:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
2014-02-20 09:56:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie, tylko tak mi zaleciało ze porownałes nasze pokolenie z zacofaniem,ale spoko jusz wyjasnione

caleanka
2014-02-19 11:32:57
Ocena: 0(glosow:10)-+
Pamietam jak 40 lat temu, ksiadz na rekolekcjach uczyl ze od masturbacji mozna oslepnac. Widocznie uprawialem to za malo, bo do tej pory nie potrzebuje okularow.

jacek.jacek
2014-02-19 14:09:17
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2014-02-19 15:50:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
@jacek - Tobie juz nic nie pomoze, tylko modlitwa pozostaje.

zaldbag
2014-02-19 11:09:04
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie, nie chciałbym. Wolałbym, żeby moja córka w wieku 15 lat urodziła dziecko i była szczęśliwą matką. Czy takiej odpowiedzi autor artykułu się spodziewał?

C2ShadowMan
2014-02-19 11:24:30
Ocena: 3(glosow:9)-+
no tak. Jak się nauczy zabezpieczać w wieku 4 lat, to w ciąże nie zajdzie. A może trzeba tak wychowywac dzieci, zeby nie yebały się po dyskotekach w wieku 14 lat? Od czego są rodzice?

enteros
2014-02-19 12:18:54
Ocena: -1(glosow:7)-+
ShadowMan, katolicki obrońca "wartości i moralności". Spier.dalaj na plebanię i daj żyć po swojemu samodzielnie myślącym obywatelom, dobrze?

puszczyk82
2014-02-19 14:07:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
enteros zlo i glupota znajdzie sie wszedzie nawet na plebani ale to co ty piszesz to z mysleniem nie ma nic wspólnego i spi...aj do paligłupa wachac tylek biedroniowi

enteros
2014-02-19 14:46:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Puszczyk, te teksty z Paligłupem i Biedroniem są już troszeczkę stare i straciły na wartości. Wymyśl coś lepszego, dobrze ? :)

puszczyk82
2014-02-19 21:44:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
to idz głosic te hasełka do arabów tam cie sowicie wynagrodza dostaniesz rownosc a nam Polakom daj zyc a nie pier...ol

cavefalcon
2014-02-19 11:06:09
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

polkowski
2014-02-19 11:04:50
Ocena: 6(glosow:12)-+
gdzie jest policja , przecież to jest pedofilia kazirodcza. Dopiero był krzyk w mediach jak dzieci chronić przed "złym dotykiem" a teraz będą zmuszać by rodzice przyzwyczajali do takiego dotyku własne dzieci . Zapewne by te dzieci nie wzbraniały się gdy jakiś obleśny pedofil je zaczepi. A jak rodzic tego nie zrobi to trzeba zatrudnić zboczeńców w żłobkach i przedszkolach by zrealizowali planowy program edukacyjny. Gender, jak chcecie wiedzieć to jest wymysł Marksa , który o dziwo nie był ateistą ale satanistą- warto poczytać o tym.

minimale_ldz
2014-02-19 11:01:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
I co - nadal twierdzicie, że "gender to wymysł Kościoła"?

ZeuS112
2014-02-19 22:57:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
ty weź najpierw posłuchaj kogoś mądrego a nie zgrywasz tutaj inteligenta i nawet nie wiesz co komentujesz. Szkoda, że w internecie każdy może pisać te swoje bzdury.

witsopot
2014-02-19 10:58:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
kłamstwo ale debile łykają to ,że Tygrys-1984 to idiota wiemy nie od dziś ale komenty pozostałych wieśniaków mnie dobijają

nikuliszonek
2014-02-19 10:46:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
z ta masturbacja to przesada ale o antykoncepcji powinno sie mowic w tak wczesnym wieku, bo pozniej powstaja odcink w RwT "mam 12 lat i urodziłam dziecko" w takim wieku dzieci sa nieswiadome jakie sa konsekwencje takiej przyjemnosci nie oszukujmy sie.

C2ShadowMan
2014-02-19 11:26:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
to trzeba tak dziecko wychować, zeby w wieku 12 zajmowało się nauką a nie seksem.

T_ensor
2014-02-19 10:44:00
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

antony
2014-02-19 10:37:37
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

beeveer
2014-02-18 12:24:00
Ocena: 6(glosow:14)-+
ja pi..le czy wy jesteście już do końca nienormalni? po co w ogóle publikujesz takie brednie? równie dobrze możesz napisać że 3-latki będą objęte programem kosmicznym.

Suliss
2014-02-18 14:30:53
Ocena: 6(glosow:12)-+
"Fakt" napisał to ciemnota łyka, brukowiec ma stałą rzeszą fanów na wiocha.pl, pewnie będzie z tego główna :)

beeveer
2014-02-19 13:24:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
prorok jakiś, czy co...

BatNaWas
2014-02-19 15:25:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z gówna główna.

laurencja
2014-02-18 09:37:22
Ocena: -3(glosow:9)-+
jak widze geby tych babsztyli, co pie*ola o "nauce wlasnego ciala", to noz sie w kieszeni otwiera. wspolczuje ich dzieciom, pewnie matka nakazuje im grzebac w majtkach i robic sobie dobrze, to jest jakas patologia... to pod paragraf podchodzi.. jaki kraj tacy "psychologowie".

grigore
2014-02-18 09:53:45
Ocena: 3(glosow:9)-+
naprawde myslisz ze to dojdzie do skutku w katolickiej polsce? Przeciez ten artykulik to z jakiejs propagandowej strony pochodzi ktora wszystko przekreca. Nie bez powodu uzywaja wyrazenia "wkrotce moze sie tak stac" czyli nic sie nie stalo ale my juz robmy panike.Ktos powiedzial cos o masturbacji dzieciecej a drugi madry wpadl w panike ze w przedszkolach beda tego uczyc. A wy sie srajcie i bojcie. Jacy ludzie taki kraj.

majorero
2014-02-18 09:05:40
Ocena: 6(glosow:18)-+
Tu nie chodzi o naukę masturbacji dla dzieci 0-4. Tu chodzi o to,żeby dzieci się dowiedziały i zrozumiały,że masturbacja w tym wieku jest fizjologiczna i nie jest to nic złego (tzw. masturbacja wczesnodziecięca).Można dzieci za to karać i potem są frustracje seksualne. Można powiedzieć,że to nic złego i wtedy dzieci rozwijają się normalnie.

grigore
2014-02-18 09:44:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
Mozna ignorowac nic nie mowiac i dzieci same przestaja i zapominaja na dlugie lata.

grigore
2014-02-18 10:05:31
Ocena: 51(glosow:71)-+
tu jest bardziej edukacja dla rodzicow potrzebna niz dla dziecka bo dzieci robia to nieswiadomie i nie ma potrzeby im nic uswiadamiac.Mozna ewentualnie rodzicom tlumaczyc ze ich dziecko nie jest zboczone i bicie po lapach czy krzyk nic nie dadza.

pies.pawlowa
2014-02-19 11:03:57
Ocena: 2(glosow:8)-+
Czym innym jest masturbacja wczesnodziecięca i spontaniczne odkrywanie stref erogennych i przyjemności płynącej z ich spontanicznego pobudzania, a czym innym jest zachęcanie dzieci do takiego pobudzania się - a o to chodzi w dokumencie WHO z wytycznymi, co i jak ma być wdrażane na którym etapie nauki. Mam dwóch synów w wieku przedszkolnym, obaj już za sobą mają epizod masturbacji wczesnodziecięcej, u obu trwał może tydzień i się skończył.

pies.pawlowa
2014-02-19 11:10:07
Ocena: -1(glosow:7)-+
I jeszcze: streszczając wspomniany dokument WHO, to chodzi o to, by jak najbardziej rozbudzać seksualność już od najwcześniejszych lat życia. Więcej seksu = więcej sprzedanych środków antykoncepcyjnych = więcej kasy dla koncernów. A jak wiadomo, antykoncepcja nie jest w 100% skuteczna, więc kwestie wpadek załatwią sieci klinik aborcyjnych po kilkaset euro za zabieg. Niedowiarkom przypominam sprawę ptasiej grypy i ogłoszenie pandemii przez WHO i przymuszanie rządów do masowego zakupu szczepionek. A kto siedzi w WHO? Szefostwo wielu koncernów farmaceutycznych... wystarczy pomyśleć.

C2ShadowMan
2014-02-19 11:27:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
majorero w Irzahellu też uczycie dzieci masturbacji?

michalng
2014-02-19 12:48:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
Bo seks jest zły , grzeszny i ludzie uprawiają go jedynie dla zysków koncernów ;-) Jak dzieciom o seksie nie powiemy to nie będą go uprawiać i będzie spokój ;-)

grigore
2014-02-19 20:05:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
@piespawlowa, a w jaki sposob mozna rozbudzic seksualnosc u dzieci w jak najwczesniejszym wieku? to juz chyba nawet w tych koncernach wiedza co to hormony i ze bez tych konkretnych u dzieci seksualnosc sie nie obudzi a tym bardziej rodzice nie beda kupowali mlodszym srodkow antykoncepcyjnych bo nie sa plodne. Natura jest natura i jeszcze zaden czlowiek jej nie zmienil w tej kwestii. Nawiazanie do swinskiej grypy troche malo adekwatne bo sprzedaz tych szczepionek zakonczyla sie wielomilionowymi pozwami do sadu o falszywe ogloszenie pandemii.

grigore
2014-02-19 20:11:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
BigPharma najlepiej zarabia na raku i chorobach przewleklych jesli chodzi o dzieci to wystracza rosnaca otylosc i zachorowalnosc na cukrzyce bo to oznacza "klientow" na cale zycie i bez wzgledu na plec (pigulki kupuje sie tylko kobietom/dziewczynom-to tylko pol rynku). Rzady nie byly przymuszane do zakupu szczepionek - przeciez polski rzad odmowil (jak raz zrobil cos dobrze)i nie kupil bo nie byly przetestowane.Koncerny farmaceutyczne najscislej wspolpracuja z koncernami spozywczymi bo to dzieki nim maja najwiecej amatorow tabletki na wszystko:)

grigore
2014-02-18 08:45:49
Ocena: 1(glosow:7)-+
Obawiam sie ze wiekszosc chcialby tego naiwnie wierzac ze ta "wiedza" w jakis sposob uchroni przed niechcianymi ciazami wsrod nastolatek hehe. 0-4 latkow to mozna uczyc i tak nic nie zrozumieja a dziecieca masturbacja jest faktem.

pitbull33
2014-02-18 09:00:46
Ocena: -4(glosow:14)-+
je bnij się w łeb. w kółku w przedszkolu? jeszcze niech trynkiewicz zajęcia prowadzi.

grigore
2014-02-18 09:43:05
Ocena: -1(glosow:7)-+
pitbull sam sie je bnij jesli myslisz ez to moj pomysl zeby wychowanie seksualne bylo w przedszkolu. Faktem jest ze niechciane ciaze ludzie winia na brak edukacji wsrod mlodziezy no to rzad wam szuka rozwiazan od przedszkola.

grigore
2014-02-18 09:55:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
"0-4 latkow to mozna uczyc" bylo ironiczne tylko czytac i myslec jednoczesnie trzeba.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Bolesna prawda
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
A wy się dziwicie czemy wygrywają wstarym sporcie dla ci.t
główna
Dodano: 05.07.2018, 23:57:32   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0