Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W dwójkę raźniej pajacem ruszać.
ANALNY_LOWCA  13-06-29, 23:50 Zgłoś
+ 620 -
Dodano: 2013-06-29, 23:50:53   przez: ANALNY_LOWCA
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 620  Zgłoś nadużycie
259
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(166)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pwol01
    Ocena: 168 (glosow:312)
2013-06-30 00:22:56
Popieram ten slogan wszystkimi kończynami jakie mam! Tyle w temacie. Tolerujący, tolerujcie moją nietolerancję.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-06 22:03:47
syfilizacja pod sztandarem uni

navoie
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-07-14 12:34:04
Zgadzam się, że ten transparent to kompletna wiocha! Homoseksualizm to nie choroba, aż dziwię się, że są jeszcze ludzie którzy tego nie wiedzą, a zdaje się, że bycie sobą w Polsce wymaga wielkiej odwagi i siły, wyklęci przez rodziny i społeczeństwo, wytykani palcami... upokorzenie i pogarda tłumu, nie macie pojęcia jakie to uczucie, a to wszystko tylko dlatego, że ktoś chciałby kochać w sposób jaki potrafi i chciałby być kochany...

AtlasPolski
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-07 23:15:14
Jedna z takich "ciot" to : Michał Szczepaniak adres : Kowalskiego 19/98 , 08-530 Dęblin . To dość znany w swoich rejonach homoseksualista . Do tego jest to prawdopodobnie pedofil bo nieraz widziano jak nagabywał dzieci .

Dead91
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-07-06 22:19:46
CHOLERNIE ZGADZAM SIĘ, ŻE TEN TRANSPARENT TO WIOCHA.

new_face
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-07-04 19:52:24
Ja was ludzie nie rozumiem. Dlaczego wy jesteście tak uprzedzeni do tych homoseksualistów, przecież wszyscy zasługują na to by żyć. Homoseksualistą może okazać się każdy- nasz brat, syn, kuzyn czy nawet przyjaciel. Jeśli widzisz jakichś gejów którzy okazują miłość a Ciebie to brzydzi, to może najłatwiej w świecie odwróć się i na nich nie patrz? Każdy zasługuje na szacunek, więc jeśli Ty wymagasz tego od nich to traktuj ich tak jak siebie. Jeśli nadal nie zmieniłaś/eś nastawienia do nich, to wyobraź sobie że większością są homoseksualiści i że oni traktują i mówią na Ciebie tak jak Ty o nich.

CENTAUR4334
    Ocena: -1 (glosow:25)
2013-07-05 17:45:57
Słucham? Traktujesz homoseksualistów na równi z heteroseksualistami? Uważasz to zjawisko za normalne, że dany mężczyzna nadstawia odbytnicy drugiemu i tworzą związek? To jest zboczenie i choroba psychiczna. Przede wszystkim jednak działanie wbrew naturze, która ukształtowała nas w taki, a nie inny sposób. Są dwie płcie, które wspólnie dają początek nowemu życiu, inaczej się nie da. Kto tej zasady nie respektuje powinien położyć szyję na pień!

Dead91
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-07-06 22:21:32
To homoseksualiści nie wzięli się z natury? Co, Szatan ich stworzył?

zenon008
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-03 23:06:20
wow jacy jesteśmy nietolerancyjni jacy oburzeni, moje łóżko to tak ma być nawet w łóżku nowaka bo ja tu jestem ten co fajnie jest nietolerancyjny taki jestem słuszny i przewodni i nie znam osobiście żadnego ale mi wolno bo jestem słusznie nietolerancyjny i cały czas zaglądam pod kołderkę może nie swoją ale co tam.....

laszlo26
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-07-03 21:49:41
No w koncu ktos jakis slogan wywiesil i nawet bardzo dobry i dlatego to nie jest jego miejsce poniewaz w Polsce nie mozna juz mówic ze rowerzysta pedalowal szosom bo to wg 2% dewiantów jest nie poprawne. Za to poprawne jest ze rowerzysta gejował szosą!!!. To w jakim kraju my zyjemy żeby reszta ich zakceptowala skoro oni osmieszja katolików. To nie moze tak byc ze 2% gejów z Biedroniem na czele chce cos wprowadzac moze zrobmy referendum na temat gejostwa i jego wproadzania w Polsce. Bo oni osmieszaja katolików, a jeszcze nie widzialem zeby osmieszali mulzumanow i zydow.

dlajajeec
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-07-03 17:45:22
Staralam sie wielokrokrotnie wyobrazic sobie jak to jest byc nimi , że czuja pociag do tej samej plci . Ale niestety nie potrafie . Powinni ich leczyc z tego . No na pewno sie da im to wybic z glowy ! Ja ogolnie nie mam nic do nich jesli oni sobie beda ale nie beda dziwnie sie ubierac , calowac sie na ulicy itd itd ! Nie chce tego widziec nie chce o tym wiedziec ble ! Tak , wiem ze oni chcieli by "zyc normalnie" ale korwa , zrozumcie .. Po prostu nie !

CENTAUR4334
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-05 17:58:38
Jest wielu normalnych gejów (nie, wymalowanych w tęczowe penisy odmieńców czy anorektycznych mięczaków gadających przez zatkany nos), ale z tego co widzę nap paradach równości, to oni w nich udziału nie biorą. To samo tyczy się lesbijek. Wniosek : wszędzie, w każdej sferze, grupie są ludzie normalni i chorzy, tych drugich zawsze będzie więcej.

paullo17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-03 00:57:54
-sicorec- twoja wypowiedz zaj*bista uzupełnione moja wypowiedz w zupełnosci!

paullo17
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-03 00:55:50
a ja powiem tyle ... tolerancja toleranja powinismy zaakceptowac w czesci takie cos.mam na mysli ,przeszkadzaja wam dziewczyna z dziewczyna... no mi nie po za tym tak ich zycie nie popiore geji !h*j im w d*upe tak to lubia!

sicorec
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-02 22:02:35
Każdy może żyć jak chce ale skoro ja nie krytykuje to niech mnie tez nie krytykują i każą zmieniać moje poglądy z hasłem sto pro zgody nie pasuje to wypier...stop islamizacji

owcazogorkowca
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-02 17:08:27
Chciałbym zauważyć że geje mają w dupie tolerancje :D

roksz21
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-02 15:38:28
Swięte słowa!!

roksz21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 15:37:00
Swięte słowa!!

Synapsse
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-02 12:03:03
POPIERAM

Zgon098
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-02 11:43:36
bez sensu jest mówienie że tolerancja jest modna, zresztą teraz to jak widzę nietolerancja wchodzi do tzw mody. Ludzie, ogarnijcie, każdy może żyć jak chce a wam nic do cudzego życia

mikolayss
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-02 10:31:07
JESTEM NIETOLERANCYJNY I PROSZĘ TO USZANOWAĆ!!!14/88!

eradicator
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-02 21:04:39
14/88? do piachu, nazisto! nietolerancja nietolerancją, ale w liczbie 14/88 to co najwyżej można zamknąć cały wasz poziom IQ.

Samwise_Gamgee
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-02 02:18:57
i ja sie z tymz gadzam, tylko dlaczego nie jest tam dopisany kler? dlaczego obrońcy moralności nie mają nic przeciw peadałom i pedofilom w kieckach? przecież to też dewianci i zboki, dlaczego ostatnio gdzieś tam chcieli zlinczować pedofila, a jak klecha zgwałci to jeszcze na ofiare nalatują i że "atak" na kościół? czy to hipokryzja jak z żydami? żydzi z po bee, ale żydzi z pis cacy? teraz wiecie dlaczego nigdy nie popre polskich prawaków, bo są zaklamani i obłudni w swoich poglądach

Konquista
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-02 18:23:55
Jestes zbyt ogólny w swojej wypowiedzi i głosisz stereotypy. że niewielki procent księży jest pedofilami lub ma na boku kochanki to nie znaczy ze wszyscy tak robią. Osobiście znam kapłanów, którzy są bardzo pokorni w swojej posłudze i wcale nie łakomi na kase. PS. wcale nie jestem PISowcem

ex-ogladacz1000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-04 17:01:22
sam jesteś zakłamany i obłudny. Na transparencie jest napisane "nie pozwólmy homoseksualnej gangrenie ... ześwinić Polski". W tym zawierają się księża homoseksualni - w gangrenie homoseksualnej. Całkiem logiczne jak się umie czytać.

Psychoness
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-07-01 19:00:00
Polska...jeden z najbardziej zacofanych i religijnych państw które kiedykolwiek poznałam. Trzymaj tak dalej i narzekaj że sytuacja jest taka a nie inna -.-

ZKRZ
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-02 04:06:27
Mówisz tak bo teraz jest modne popieranie homoseksualistów i poniżanie kościoła. Jak modne stanie się wieszanie tamponów na drzewie też tak zrobisz bo powiedzą ci że tak jest poprawne moralnie. Zastanów się dobrze i legalizacja homoseksualizmu to nie koniec a konsekwencja poprzednich kroków boję się pomyśleć jakie będą następne kroki.

Mnemoniuk
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-02 09:14:48
Skoro piszesz, że poznałaś, to może zauważyłaś, że Polacy po prostu są sobą, a nie dają sobie narzucić jakiejś głupiej mody na "syfilizację".

krzyzyk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-08 21:42:48
fakt Polska jest zacofana, ale co się zmieni jak pozwolimy pedałom ruchać się w kakaowe oczka na ulicach? Staniemy się potęgą gospodarczą???

Psychoness
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-01 18:58:04
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-07-01 13:11:21
Popieram takie banery.

fusion84
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-07-01 02:27:16
wystarczyło zaakceptować tą odmienność, a rozniosła się jak zaraza..

Nightmare09
    Ocena: -9 (glosow:29)
2013-07-01 01:21:41
I znowu to samo... Orientacja seksualna jaką jest homoseksualizm nie jest parafilią!! Dokształcie się w końcu, to nie boli.

toudy666
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-06-30 23:21:34
Jeśli chcemy tolerancji to bądźmy konsekwentni... w USA od dawna można spotkać grzecznych białych mężczyzn z ułożonymi fryzurami (na zero) w wypastowanych glanach przyozdobionych swastykami, u nas za tego typu ozdoby można wylądować w sądzie. Nie jestem skinheadem ale skoro popadamy w skrajność to żądam tolerancji dla ich nietolerancji !!

eradicator
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-02 07:34:32
żaden prawdziwy skinhead nie jest rasistą.

mikolayss
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-02 10:34:12
JESTEM JEDNYM Z NICH I MAM PODOBNE ZDANIE!POZDRAWIAM

eradicator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 21:02:16
komentarz usunięty przez użytkownika

Rebus364
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-06-30 22:01:56
Dlatego w naszym kraju trzeba rozwiązań które wprowadzono w Rosji gdzie ustawowo zakazano szerzenia Sodomii.

maremilk
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-30 21:46:11
jest miejsce ns ocen jest tez na skomentuj i zglos naduzycie.zglaszam naduzycie tolerancjii

krzyzyk
    Ocena: 9 (glosow:27)
2013-06-30 20:57:17
Wpadam do baru z dziewczyną napić się piwa, naprzeciwko siada dwóch kolesi, po chwili zaczynają się obmacywać a później lecą w ślinę. Piwa nie dopiłem, a moja dziewczyna o mało nie puściła bełta. W tym dniu zakończyłem swoją przygodę z tolerancją.

Zgon098
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-02 11:45:40
no to jak wam to tak bardzo przeszkadzało to trzeba się było przesiąść albo na nich nie lampić

MaRrYyXxX
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-06 17:50:44
Jak widzę kolesia i pannę liżących się publicznie i obmacujących się to też mam ochotę puścić bełta-.-

xxxdraco
    Ocena: 12 (glosow:26)
2013-06-30 19:46:41
No i wreszcie nie mam niczego do dodania. Podpisuję się pod transparentem.

cywil
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-06-30 21:21:42
Zawsze jest coś do dodania,bo niby sodomie i gomorze mówią NIE,a kościołów coraz więcej.

volante11
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-06-30 22:06:53
sory ale co ma do tego ilość kościołów ??? nie jestem wierzący ale nie widzę w tym sensu...

cywil
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-06-30 22:15:22
A ma,watykanizacja niczym nie różni sie od islamizacji czy jak to tu ujęto syfilizacji. Poza tym tam szerzy sie dopiero sodoma i gomora,pedalstwo i paradoksalnie nie popierają tego lewacy tylko prawicowcy.

slawek1979
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-01 07:07:27
komentarz usunięty przez użytkownika

pwol01
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-01 14:29:47
Cywil, lepiej więcej kościołów niż meczetów.

cywil
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-01 22:05:27
Lepiej więcej parkingów,bardziej pożyteczne,można też budować żłobki,przedszkola,ale np w Szczecinie wolą oddawać grunty za bezcen kościołowi. Skutkiem tego co 500m kościół a w kościele pustki.Tak jak Turasy zalali Niemcy tak Watykan zalewa Polskę.

pwol01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 08:14:28
@Cywil, masz całkowitą rację.

Lulaszynka
    Ocena: -11 (glosow:35)
2013-06-30 18:38:38
Czyli będąc lesbijką nie mam prawa kochać swojej partnerki, i żyć z nią w zalegalizowanym związku miłość jest miłością nie wybiera .

ringus136
    Ocena: 27 (glosow:31)
2013-06-30 19:47:54
ma prawo, ale w swoim domu i zachowując swoją miłość dla siebie ewentualnie najbliższych czy tam kolegów, a nie latać po paradach i telewizjach, czy domagać się jakiś chorych praw.

toudy666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-30 23:17:03
Zrozumcie że nagonka medialna na brak tolerancji wcale nie poprawi waszego położenia. Im więcej was w TV tym prędzej szary obywatel stwierdzi że "pedalstwo się zaczyna panoszyć" nawet ja zaczynam to odbierać w ten sposób a ludziom pod kołdrę nie zaglądam

Mnemoniuk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-02 09:19:21
A chcesz kochać, czy promować zboczenie? Bo jeśli kochać, to nikt nie ma nic przeciw temu. Co innego nachalna propaganda i publiczne promowanie zboczenia.

bearpaws231
    Ocena: -10 (glosow:32)
2013-06-30 17:58:24
Albo przestancie wycierać swoją katolicka mordę chrześcijaństwem, to co sobą reprezentujecie to gówno a nie religia :-)

skejt187
    Ocena: 10 (glosow:18)
2013-06-30 18:16:11
Człowieku, kto tu mówi o katolikach? Religia nie ma znaczenia. Tak samo drażni, żydów i innych... Gej ma prawo istnieć w naszym społeczeństwie, ale swoją erotykę niech zostawi w łóżku a nie pokazuje gdzie się da.

sangre666
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-06-30 21:33:45
skejt - erotykę? jak do tej pory 90% par zachowujących się erotycznie tj. uprawiających seks w miejscu publicznym stanowią pary heteroseksualne.

Jachociacho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-01 21:57:04
90 procent par uprawiajacych seks w miejscu publicznym to pary heteroseksualne? Osoby homoseksualne stanowią około 0,5 procenta społeczeństwa. Policz sobie...

skejt187
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 18:47:04
kolejne fakty naciągane na swoją korzyść...

bearpaws231
    Ocena: -9 (glosow:21)
2013-06-30 17:56:39
he he, komentarze nacjonalistycznych "chrześcijan" to większa wiocha od tego pożal się boże bilbordu. Skoro już wstawiacie krzyże w awatary i tak popieracie "normalność" to poczytajcie może własny katechizm albo biblię, poczytajcie w jakich kręgach obracał się Jezus i czy też, tak jak wy, pluł na ludzi. Piszący takie plakaty to ci sami którzy pluli jezusowi w twarz jak niósł krzyż, ale skąd taki nienawistny katolik ma wiedzieć co jest w biblii. No ale nie dziwię się, pokolenie wychowane na propagandzie nienawiści sianej przez księży na każdym kroku.

tub00sh
    Ocena: -10 (glosow:16)
2013-06-30 18:09:05
Jeszcze tego by brakowało żeby katolicy czytali (nie daj 'buk' ze zrozumieniem!!) biblię, pfff. Nie znam ani jednego takiego.

skejt187
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-06-30 18:18:15
Biblia nie popiera homoseksualizmu. A my plujemy na obnoszenie się ze swoją mniejszością. Nie na ludzi.

Mnemoniuk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 09:25:22
Jezus nie pluł na ludzi - mówił im: "Idź i nie grzesz więcej". Kolejna rzecz - "nienawiść siana przez księży". Tak się składa, że od kiedy księża przestali zabierać publicznie głos na temat moralności, zaczęli się odważniej odzywać tacy mądrale jak ty.

skejt187
    Ocena: 7 (glosow:21)
2013-06-30 17:52:26
największą wiochą są osoby hejtujące poniżej. Pedał to pedał.. a nasza poprawność polityczna zaszła za daleko.

Mr_Flood
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-06-30 17:31:28
islamizacja europy już jest, teraz czas na pedalizacje

orzel77
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-06-30 17:30:13
komentarz usunięty przez użytkownika

skejt187
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-30 18:20:07
Ja odkąd odkryłem swoją seksualność nie znudziłem się kobietami...

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-06-30 17:19:00
U którego taki transparent ???? Przyznać sie !!!! Jutro jestem u Ciebie z kratą whisky !!

wxxxxxxxxxx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-30 17:35:41
U mnie. Ale jak wpadniesz z whiskaczem to już masz prze...e na wiosze.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-30 18:05:51
Spokojnie ;) nikt nikomu spożyć dobrego alkoholu nie zabroni ...

wxxxxxxxxxx
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-30 18:10:17
Ale będziesz miał na głowie allaha ferdka i jego sektę. Więc uważaj.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-01 06:54:52
Spokojnie nie sa aż tacy zli .. a whisky też z pewnoscia piją .. Nie zabronią ;)

james19111
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-30 17:16:51
WOLNY POLAK WALDEMAR BONKOWSKI poczytajcie sobie. Oszust i oszołom skazany prawomocnym wyrokiem,który robiąc z siebie pajaca PIS na siłę chce dostać się do koryta.

salmaa
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-06-30 16:48:49
a oto nasza polska dzicz zupełnie jak muzułmanie , gdzie wasza tolerancja co ? a komu co gej złego robi ,katolickie bestie rządne tylko zemsty na tych wszystkich mniejszosciach was jest wiecej ale wiekszość nie oznacza lepszości

krzyzyk
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-06-30 20:55:57
już Ci powiem co mi gej zrobił. Wpadam do baru z dziewczyną napić się piwa, naprzeciwko siada dwóch kolesi, po chwili zaczynają się obmacywać a później lecą w ślinę. Piwa nie dopiłem, a moja dziewczyna o mało nie puściła bełta. W tym dniu zakończyłem swoją przygodę z tolerancją.

ethnie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-30 21:34:32
krzyzyk, jaki ty wrażliwy

salmaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-30 16:44:30
komentarz usunięty przez użytkownika

reunion1
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-06-30 15:59:56
Sodoma i Gomora z dużej litery bo to biblijne miasta.Ale skąd katoliby miałby wiedzieć co jest napisane w Biblii.

Mnemoniuk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-02 09:29:43
A może świadomie małe litery? Ale co taki oświecony gimbus (świadomie z małej litery) wie o ortografii?

SzalonyMagazynier
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-06-30 15:54:49
Tolerancja to nie: 1. Akceptacja 2. Zmuszanie do zmiany zdania A do obu rzeczy zmusza nas i Europa, i rządzący nami pseudliberałowie, których ciężko sklasyfikować, typowi populiści. Popieram transparent i minusuje autora za prostactwo i BRAK tolerancji dla innych poglądów.

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-30 16:26:07
I za brak mózgu:)

pitek599
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-06-30 15:47:59
jestem za 100%

tasior777
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-06-30 15:47:19
Ale czego to się znalazło na wiosze??? Popieram te hasła całym sercem!!!! nie wiem co analny dawca chciał osiągnąć wrzucając to na wiochę

Marek23033
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-30 15:45:16
w 100% popieram to !

magda713
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-06-30 15:38:09
także popieram takie slogany ,a partia palikota to dno polskiej polityki, ale zami ich wybieraliśmy!

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-30 21:13:43
Masz spory problem z pisownią.

martin987
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-06-30 15:21:58
Porownujac homoseksualizm (ktory jest spowodowany przeklamaniem genetycznym podczas ciazy) do zoofilii ktora jest czystym wypaczeniem/zboczeniem swiadczy o glebokiej niewiedzy i tym jaka mamy ciemnote w kraju. Z drugiej strony mamy demokracje w ktorej kazda mniejszosc (religijna, sexualna, etniczna etc) moze walczyc o swoje prawa - to nie korea pn ciemniaki

Mnemoniuk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-02 09:43:15
Onet wydaje owoce. Jakie "przekłamanie genetyczne"?! Homosiom właśnie chodzi o to , by nachalnie propagować zboczenie, któremu ulegli, bo inaczej się nie da wychowywać nowych zboków. A większość pedryli lubi wciąż nowe mięsko.

Deyk
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-06-30 15:05:23
Dobrze oby więcej takich bilbordów!

a1on
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-30 15:03:54
wstawiający jest ZA czy PRZECIW?? z opisu nie mogę nic odczytać...

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-30 16:27:13
Ale sądząc po awatarze to raczej lubi być łowiony na czyjąś wędkę...

marguyu
    Ocena: -9 (glosow:19)
2013-06-30 14:39:16
Od razu widac, ze to protest najbardziej "yntelygentnej" czesci spoleczenstwa. Sodoma i Gomora pisze sie z duzej litery, to nazwy miast, matolki. Zanim zaczniecie protestowac, przestancie zaswiniac jezyk polski. Pseudopatrioci i nieuki.

kapselxxx
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-30 15:06:22
skup się na treści zamiast na gramatyce bo przekaz do Ciebie nie dotarł

bakcyl00
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-06-30 14:27:03
Widze ze wiekszosc to homofoby... I bardzo dobrze boja tez nim jestem :)

daras301
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-06-30 14:24:58
Mnie uczono w szkołach,że to jest dewiacja,zboczenie i nadal uważam,że tak jest.Bo to naprawdę nie jest normalne.I tu nie chodzi o brak tolerancji,bo gejów i lesbijki mogę tolerować,kiedy nie demonstrują swojej inności,ale niech nikt mi nie wmawia,że to nie jest zboczenie,bo tego jako normy nigdy nie uznam.Dewiacji pod żadnym hasłem tolerować nie będę,ani wmawiania mi ,że brakiem tolerancji jest trzymanie się jedynej prawdy,że są to zwykłe zboczenia.

Spartacus85
    Ocena: 10 (glosow:18)
2013-06-30 13:45:53
Dokąd zmierza świat że bycie gejem czy lesbijką jest kool i na modzie. Ale największą wiochą jest pozwolenie na paradę miłości gdzie wszyscy ci homo-niewiadomo, robią z siebie pajaców i pokazują że są pajacami, a także wszech ogarniające programy TV które promują homoseksualizm i wielką tolerancje wobec nich. Niedługo żeby coś osiągnąć trzeba będzie być gejem czy lesbijką albo jeszcze innym odmieńcem.

kawalrafala
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-06-30 13:45:40
Opis z d.py analnego jurka wyjęty. Pedzie i te ich prawa to wiocha, to prawda.

Mundzio84
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-06-30 13:47:49
Ale wstawienie tego obrazka, przez analnego, osiągnęło efekt odwrotny do zamierzonego.I bardzo dobrze, bo widać, że mamy wielu trzeźwo myślących ludzi w tym kraju.

djyas
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-30 13:06:52
popieram!

xmaniax
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-06-30 13:00:11
Popieram w 100%!!!!!

darkflower
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-30 12:37:55
komentarz usunięty przez użytkownika

gabriezxc
    Ocena: -22 (glosow:40)
2013-06-30 12:34:24
Wrzucanie gejow i lesbijek do jednego worka z zoofilami pokazuje jacy sa katolicy, ktorzy to napisali.To po jakiego grzyba razem trzymają.Sami chcą aby ich tak postrzegać

Sebb31
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-06-30 12:48:51
1)napisali to "heterofoby-katolicy". 2)prawdziwy gej sie pod tym nie podpisze, 3) wbrew wszystkiemu, nie da wyleczyc z homoseksualizmu...4) tego typu akcje maja TYLKO cel polityczny (Palikot widzi w tym swoja szanse - a ze narod jest ciemny). Ubolewam rowniez nad tym, ze osoby ktore tym kieruja sa nieswiadome...i po czesci "chore". Osoba swiadoma nigdy tak nie powie. Starowac mozna wszystkimi nieswiadomymi - nie wazne co soba reprezentuja..

SuperGL
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-06-30 12:57:26
to katoli wymien w Polsce na ciapatych. oni tez lubia bara-bara ze swoimi młodszymi bracmi mimo, ze wielu uważa ze w islamie homo się zabija:d

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-06-30 17:25:10
gabriezxc jestes w błedzie !! Pedałow mozna leczyć !! Pedalizm to choroba ,a dokładniej choroba mózgu.wszsytko zwiazane jest z Udarem mózgu.

kermitzaba87
    Ocena: 21 (glosow:23)
2013-06-30 12:19:45
Jeśli ktoś jest gejem i zachowuje się normalnie to nie wiedzę problemu ale jak robi się jakieś parady dla kretynów to mnie szlag trafia - na takie rzeczy chodzą tylko patologie bo porządny gej się z tym nie utożsamia. Nie trzeba walczyć z gejami tylko z kretynami.

Ferencyvoros
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-06-30 12:52:24
komentarz usunięty przez moderatora

SuperGL
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-06-30 12:54:41
gej może publicznie i prywatnie zachowywać się jak człowiek. nie musi szukac rozgłosu, rzucac się w oczy i walic w kakao na ulicy

Mundzio84
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-06-30 13:17:22
Dokładnie, jest wielu gejów, którzy ograniczają się do swoich własnych czterech ścian.Wśród ludzi zachowują się normalnie i są w porządku - jedyne czego pragną to tylko prywatność, z niczym się nie obnoszą i nie krzyczą o małżeństwa i adopcję dzieci.Po ich zachowaniu nie poznasz, że są gejami.

kermitzaba87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-30 14:21:40
Pewnie że gej może być porządny. Przewrócisz się to poda Ci rękę, a pseudo gej pokaże dupę w stringach o pójdzie dalej z tym, że to może zrobić też osoba hetero

Ferencyvoros
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-30 14:44:58
komentarz usunięty przez moderatora

Sebb31
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-06-30 12:14:29
Wrzucanie gejow i lesbijek do jednego worka z zoofilami pokazuje jacy sa katolicy, ktorzy to napisali. Czlowiek swiadomy tak by nie napisal. Tylko ludzie reprezentujacy ciemnote. W Polsce wszystko jest znieszkszalcone, wyrwane z kontekstu. Kazdy walczy o cos, o czym nie ma zielonego pojecia - macie swoja demokracje. Jestescie "katolikami" a zachowujecie sie jak faryzeusze...to jest dopiero syf...a swoja droga ciekaw: czy jesli twoje dziecko okaze sie gejem lub lesbijka co zrobisz: wyprzesz sie go?, bedziecz "leczyl" elektrowstrzasami?, zniszczysz jego osobowosc? to dopiero

Mundzio84
    Ocena: 11 (glosow:21)
2013-06-30 12:02:25
Analny, brawo.Homoseksualna gangrena i poprawność polityczna to rzeczywiście wiocha.Jak najbardziej popieram te hasła.

akr69
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-06-30 12:02:13
a teraz kucac i bita smietane zlizywac....

boombeel
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-30 12:01:15
Jestem ZA.

kojak20
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-30 12:00:23
POPIERAMY KOJAK Z RODZINĄ :d

pajakpajak
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-06-30 12:00:21
Nie widzę wiochy bo to prawda , chyba że autor miał na myśli wszystkich popaprańców o których tu mowa.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-30 12:48:26
wstawki na wiocha nie zawsze sa wiocha. tak jak na demotywatorach nie wszystko to demotywatory.

bereichl
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-06-30 11:59:26
Jak ktoś nie popiera pedalstwa to już wiadomo że ciemnota, tu autor coś pisze o sterowaniu pajacem , ha to właśnie takimi pajacami steruje Palikot i jego szajka

pitbull33
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-06-30 11:40:40
Nie ma wiochy. Popieram, zakazac propagowania zboczeń.

RuterFull
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-30 13:25:38
Rosja to jednak 100% słowiański kraj. U nas też powinni taką samą uchwałę przyjąć. No ale cóż poPAPRAŃCE w efekcie zrobią nam na silę drugą Francje - wprowadza zakaz uzywania MAMA, TATA...

C2ShadowMan
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-06-30 11:33:26
tym od Paligłupa już się we łbach pier..., bo myślą, że ludzie głupi i zgodzą się, że slogan to Wiocha. Niestety wszyscy popierają te słowa. A wiochą jest wrzucający

kakaoo1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-30 11:31:46
Popieram. Niech ci "na górze" przejrzą wreszcie na oczy.

majdan_91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-30 11:30:46
Po prostu popieram.

kapselxxx
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-30 11:18:57
POPIERAM W 100% ORAZ JESTEM ZA I TYLKO ZA

astaii
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-30 11:11:14
Jak najbardziej ZA

Ferencyvoros
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-06-30 10:49:20
komentarz usunięty przez moderatora

Ajatollach
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-06-30 10:39:54
Warto też dodać, że kwestia homoseksualizmu nie jest taka oczywista jak się co niektorym wydaje. Proszę sobie przypomnieć burzliwe głosowanie lekarzy w WHO. 51% zagłosowało, że nie jest to choroba, natomiast wg. aż 49% głosujących jest to schorzenie dające się całkowicie wyleczyć, PRZY CZYM głosowanie było zorganizowane w chwili gdy frekwencja wynosiła tylko ok. 70% lekarzy (nacisk lobbystów). To daje do myślenia.

prymcik
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-06-30 11:19:48
Ja tylko czekam na ta chwile, gdy ktorys z was wysle swoje dziecko na lecznie, bo wyzna ze jest homo.

Ajatollach
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-30 11:49:54
prymcik czy jesteś na tyle kompetentny, aby podważyć zdanie 49% biegłych specjalistów? jestem głęboko przekonany, że nie zrobiłeś i nie zrobisz w życiu nawet 1/10000000 tego co najsłabszy z nich. Trochę pokory.

Sebb31
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-06-30 12:25:49
...z tego nie da sie wyleczyc!!!!!!!..49% lekarzy sie myli....chyba, ze wiesz jak zmienic kod DNA...zalecam glebsza ostroznosc w opieraniu sie na cudzych osadach

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-30 12:46:54
To nie wina kodu DNA tylko niewłaściwego wychowania lub/i zaburzeń psychicznych.

prymcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-30 13:27:54
Ajatollach, nie jestem. Dlatego nie bede wypowiadal sie na ten temat w sposob naukowy. Troche pokory? Czy ja sie tu wywyzszam, wypowiedzialem sie w taki sposob, poniewaz kazy z was uwaza sie za modrale w sprawach, o ktorych nie ma pojecia i ktore was nie dotycza. Nawet jakby byla to choroba, psychiczna, genetyczna vzy jakas jescze 'yczna', nie wyslalbym dziecka na leczenie tak jak na pewno kazdy z was. Latwo wam jest krytykowac cos co was osobiscie nie dotknelo.

prymcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-30 13:41:26
Ajatollach. W sprawie twojej pierwszej wypowiedzi, czy moglbys nam przekazac zrodlo tych informacji oraz w jaki sposob mozna wyleczyc, oraz przyklady wyleczen (udowodnione) nie osoby z otochenia kosciola, ktore w USA sa wynajmowane do pracy jako byli homoseksualisci.

klansman
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-06-30 10:37:35
Wiochy brak.

Ajatollach
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-06-30 10:36:36
Bardzo mądre hasła. Pierwszy raz w historii warto też wziąć przykład z Rosji, Serbi, Gruzji gdzie prawnie ustalono zakaz promowania nienaturalnych zachowań. Pedzie mogą sobie dalej wkładać penisy w odbyty we własnych domach, ale za próbę promowania tego typu zachowań jako normalne grożą wysokie mandaty i więzienie.

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-30 10:52:11
komentarz usunięty przez użytkownika

prymcik
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-06-30 11:21:41
W takim razie trzeba zakazac: celibat, malzenstwo, monogamie i religie. Zadne z nic nie jest naturalnym zachowaniem.

Ajatollach
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-30 11:40:21
prymcik nie mówisz na temat. Położ się jeszcze spać z godzinkę.

prymcik
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-06-30 11:44:36
Mowisz o krajach, z ktorych trzeba braz przyklad, a w ktorych jest zakaz promowania nienaturalnych zachowan. Zakaz powinien byc albo na wszystko nienaturalne albo na nic.

Sebb31
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-30 12:37:38
...widze, ze z ciebie prawdziwy "intelygent".....moze i masz informacje, ale nie jestes w pelni obiektywny....prawdziwy gej nie podpisze sie pod czyms tak prostackim jakim jest pochod organizowany przez Palikota....to jest wiocha i administrator ma racje...prymcik ma racje...wypowiadasz sie i myslisz ze wiesz wszystko - prawda jest taka, ze to ty musisz sie przespac...ale nie godzinke tylko cala wiecznosc...

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-30 15:08:24
komentarz usunięty przez użytkownika

sex4all
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-06-30 10:34:43
to dlaczego księża-pedofile są ok?!!!

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-30 12:50:52
są może dla innych pedofili i biskupów pedofili. No i lewicowców dla których pedofilia to namiętność, bo któż inny w polityce promuje dewiacje

Gruber
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-30 10:34:04
komentarz usunięty przez moderatora

Dune
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-06-30 10:31:26
Nie wiem gdzie tu widzisz wiochę. To jest cała prawda p[od którą się podpisuję. Nadmierna tolerancja powoduje wejście nam na łeb. Pewne zasady powinny być nienaruszalne... no chyba że lubisz rodzinę gdzie masz dwóch ojców, ale tylko jeden z nich robi analnie rolę matki.

davidstar
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-06-30 10:30:19
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-30 17:28:10
choroba mózgu .. Wystarczy udar mózgu ,by wszystko naprawić ..

Rexik
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-06-30 10:19:21
Ja tu wiochy nie widzę.. cała prawda w kilku słowach :)

czapiewski
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-30 09:17:22
Co prawda to prawda

kajo1502
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-06-30 09:05:04
jestem za

TotalnaWiocha11
    Ocena: -15 (glosow:25)
2013-06-30 02:16:39
jezu co za chory kraj

foytaz
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-06-30 01:28:37
W to mi graj muzyko.

matrosbum
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-06-30 00:32:51
freedom boli co??? boli boli heheheh

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-30 12:52:07
Bardzo dobrze, musi boleć

pwol01
    Ocena: 168 (glosow:312)
2013-06-30 00:22:56
Popieram ten slogan wszystkimi kończynami jakie mam! Tyle w temacie. Tolerujący, tolerujcie moją nietolerancję.

ex-ogladacz1000
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-06-30 02:52:21
+1

Dune
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-06-30 10:32:51
i brawa dla Ciebie. W tym temacie mamy idealną zgodność.

ringus136
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-30 12:32:10
również podpisuję się pod tym:)

salmaa
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-06-30 16:51:43
tyle że trudno to nazwać tolerancją ,tolerancja będzie wtedy gdy nie będziesz się wpieprzać ze swoją nienawiścią do czyjegoś łóżka

ringus136
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-30 19:55:26
@salmaa, nic nie wiesz o tolerancji, powtarzasz tylko marne hasełka :)Tolerancja jest wtedy gdy nie masz nic przeciwko innym poglądom i zachowaniom KTÓRE MIESZCZĄ SIĘ W GRANICACH ROZSĄDKU, DANEJ KULTURY I NIE SĄ DEWIACJAMI. Taka jest moja definicja. Pozdrawia.

pwol01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-01 18:50:34
@salmaa, widzę, że za dużo TVNu oglądasz, bo już nie myślisz samodzielnie. Ja nie pałam nienawiścią do nikogo (no, może z wyjątkiem muslimów) Po prostu szanuję wzorzec rodziny i nie chcę w Polsce żadnych dewiacji i nigdy nie będę tolerował pedałów, lesb, pedofili i tym podobnych! Koniec. @ringus, mam dokładnie taką samą definicję tolerancji. Pozdro

freedom80
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-06-29 23:55:23
Wyglada na dzielo numy:D

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-30 12:53:14
Wyciągasz błędne wnioski.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-30 13:51:19
SUPERGIRL będziesz teraz wszędzie to zdanie powtarzał? Z jednej strony mi miło, że tak mnie chętnie cytujesz, ale z drugiej obawiam się, iż robisz to całkowicie bez zrozumienia.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-30 16:12:02
obawiam się ze ty mnie nie zrozumialas. zresztą już nie pierwszy raz;)

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-30 18:56:26
i z wzajemnością ;)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Misiewicze i spółka.
  •  Wszystko dobrze
  •  Zawsze na drodze znajdzie się taka menda
  •  PROMOCJA Na młode ziemniaczki z Senegalu już jutro


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700