lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 28.10.2014, 11:18:27   przez: kewals69
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 472  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(283)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
moskalito
2014-10-29 10:21:37
Ocena: 53(glosow:109)-+
Ja go nie lubę, nawet nie oglądam jego programów.. ale odnośnie grzechów księży to się z nim zgadzam..

lidzia222
2014-11-09 21:48:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pewnie ten pogrzeb skłonił go do głębokiej refleksji. Bo kazało się, że jako ateista będzie miał marny pogrzeb: bez księdza, kazania na jego temat. I swoją złość wyładował w tym chłamie.

pixio07
2014-11-07 21:29:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
oczywiście jeśli człowiek jest niewierzący, każda okazja będzie dobra, żeby obrazić Kościół Katolicki. Kuba nie wydaje się być idiotą i ignorantem, ale tą wypowiedzią pokazał mi, że nim jest. Skoro nie zna obrzędu mszy to niech się nie wypowiada ('Przeprośmy za nasze grzechy' usłyszymy na każdej, kapłani nie mówią 'wy przeproście, a ja popatrzę'). 'Bóg jest łaskawy i sprawiedliwy' naprawdę go uraziło? Każdy musi pożegnać kogoś bliskiego prędzej czy później, Kuba zapewne nigdy nie umrze...

idzidzia
2014-11-06 23:29:21
Ocena: -3(glosow:5)-+
A pisanie, iż zrobił sobie szopkę i żerował na pogrzebie Ani to już przesada....Niektórzy z Was spadając z poziomu swojego EGO na poziom swojego IQ mogliby się zabić....

idzidzia
2014-11-06 23:25:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
nawet nie czytam do końca komentarzy, w 99% zresztą żałosnych....no cóż, naród mamy zacofany,ciemny, i pseudo-katolicki niestety.... mieszacie wiarę w Boga z tym, co robi kler- jedyna legalna mafia- za parawanem, którym niestety jest dla nich Bóg..... oczywiście dopuszczam fakt, iż nie wszyscy księża są tacy, jak nie każdy jest złodziejem, bandytą itp..... Spotkałam się już z wieloma negatywnymi opiniami na temat Kuby,wniosek nasuwa się jeden - inteligencją i elokwencją większość Polaków niestety nie grzeszy i to,że Kuba tę jedną i drugą rzecz posiada , strasznie kuje w oczy... A prawda boli..

lidzia222
2014-11-09 21:50:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pogrzeb Anny P. nie jest momentem do wytykania błędów kleru. To jest bardzo słabe

Cosmicleaf
2014-11-18 08:46:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
@idzidzia. Tak, tak, bardzo nas ten Kupa "kuje" w oczy analfabetko z inteligencjom i elokwencjom :))

Cosmicleaf
2014-11-03 21:28:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
słownika tez nienawidzisz:))

marlenaw
2014-11-03 01:26:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
_Popieram Wesolowskiego nie nawidze kosciola co sie wplatuje w sprawy normalnych ludzi,upasionych biskupow nic nie wiedzacych o zwyklym zyciu.Popieram.

Cosmicleaf
2014-11-03 21:32:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wesołowskiego? :))) "nie nawidzisz" kościoła? To może najpier kup słownik ortograficzny? :) Konto założone rok temu żeby napisać ten jeden jedyny post "o nie nawiści do kościoła":)) Tak komuchy i ludzie Putina działają w sieci.9

merlyn1
2014-11-02 22:20:30
Ocena: 3(glosow:9)-+
brawa dla Kuby. dlaczego tylko radio Maryja i tv Trwam musi mieć wyłączność na mówienie prawdy ?

pitbull33
2014-10-31 20:51:24
Ocena: -1(glosow:17)-+
Skoro Ania Przybylska była grzebana po katolicku, znaczy wierzyła. Więc Kuba debil pojechał swojej przyjaciółce po śmierci że była idiotką że wierzyła??? Prostak jakich mało.

antony
2014-10-31 19:21:15
Ocena: -8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Radek2069
2014-10-31 15:06:19
Ocena: 0(glosow:10)-+
God is not great...to Nie bóg stworzyl ludzi, to Ludzie stworzyli boga

mic1
2014-11-05 15:17:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
A kto stworzył ciebie?

kotek2806
2014-10-31 14:42:45
Ocena: 0(glosow:16)-+
Bardzo mądre słowa ,szacun Kuba .

siak
2014-10-31 13:13:50
Ocena: 1(glosow:9)-+
prostak

przemek5d
2014-10-31 09:10:30
Ocena: 2(glosow:10)-+
Wojewódzki widać pierwszy raz w życiu w kościele

Kinestetyczna
2014-10-31 08:35:21
Ocena: 1(glosow:13)-+
Słowa owszem są mocne, ale ma rację. Zastanawiam się czy gdyby tym krytycznie wypowiadających się osobom zmarł ktoś bliski to czy stać ich by było na obojętność. Tylko psychopaci nie odczuwają emocji. Oczywiste jest, że śmierć jest rzeczą naturalną, lecz każdy ma prawo przeżyć ból, żal, złość, rozczarowanie tak długo aż czas złagodzi pustkę po utracie.

owcazogorkowca
2014-10-31 11:27:12
Ocena: 1(glosow:13)-+
Założyłeś konto tylko dla tego jednego postu?:)) Nieee to wcale nie jest zastanawiające :)) 90% pochwalnych komentarzy dla słów tego starego narkomana to właśnie konta założone przed chwilą lub w ogóle dotychczas nieaktywne :) Lewactwo gra starą piłką jeszcze z czasów tatki Stalina. Nie ważne czy mamy racje czy nie, ważne żeby tamci mysleli że jest nas dużo :))

milorda
2014-10-31 13:22:31
Ocena: -3(glosow:9)-+
Wiesz co, Wypatroszony Baranie? W mojej ultra zaje..bistości, szkoda mi cię. Czytam te twoje komentarze i po prostu mi cię żal. Ty tak nienawidzisz tylko w necie, czy również w realu? Idź może do psychiatry ( są na NFZ) albo do księdza dobrodzieja. Albo spuść sobie z krzyża, chyba że uważasz że onanizm to grzech. No zrób cokolwiek, ale ogarnij się jakoś.

owcazogorkowca
2014-10-31 19:21:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
Cóż za fantastyczny bełkot milordzie. Jak zawsze o niczym:] Gratuluję, powinieneś pracować w TVN lub być asystentem Pani Gozdyry:) Podobny poziom inteligencji i umiejętności bredzenia. Ileż elokwencji w tych wypocinach o "spuszczaniu z krzyża", "onanizmie" i "psychiatrze". To tak jakby w jednym zdaniu zaprzeczać samemu sobie. Gratuluję, rzadka umiejętność. Jak już nauczysz sie czytac ze zrozumieniem zdania wielokrotnie złożone, pochwal się. Będę trzymał kciuki:)

GanGstaRR
2014-11-01 11:54:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
Brzydka, pryszczata, stara dziewica, katol fanatyczka - wiec czego sie spodziewac, milorda.

milorda
2014-11-01 20:44:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wybaczam ci, Wypatroszony Baranie. Gdybym była wierząca, uwzględniłabym cię w swoich modlitwach. Domyślam się, że nie skorzystasz z moich rad płynących z dobroci serca, jednak pozwolę sobie udzielić Ci jeszcze jednej. Dokształć się. Może miejscowe urzędy pracy prowadzą nabór na jakieś kursy z logiki? Albo chociaż z szydełkowania? PS. A ty z działu HR TVN'u? Nie oglądam TV, nie jestem zainteresowana. A asystować byłabym skłonna jedynie Cioranowi albo Lemowi, ale oni nie żyją niestety.

owcazogorkowca
2014-11-02 14:01:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zacięła ci się płyta? Wypatroszony Baran? Ależ oryginalnie i jak straszliwie mnie zabolało:) Jesteś małym dzieckiem? Gimbusem? Z taką retoryką?:] Tym razem nie będzie o moim rzekomym "spuszczaniu z krzyża", "onanizmie", "transseksualizmie", etc.? Zatem o czym tutaj bełkoczesz? Tradycyjnie już o niczym. Popelina dla samego pisania. Wysyłasz mnie na kursy logiki? Ty, który nie potrafisz przeczytać jednego zdania ze zrozumieniem, ty który masz problemy ze składnią na poziomie 10-cio latka? Wybaczasz mi? Moje serce drży z radości:]

milorda
2014-11-02 14:26:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
A czemuż zakładasz że miałoby cię to zaboleć? Masz w avku wypatroszonego barana! Ogarnij się dziecko :)

owcazogorkowca
2014-11-02 14:37:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
Skoro już nie odróżniasz owcy od barana to co ja mogę??? :)) Schizofrenię można powstrzymać lekami, zapytaj mamy i taty, niech ci odsypią.

milorda
2014-11-02 14:57:41
Ocena: -2(glosow:6)-+
Przyznam, że nie mam pojęcia w jakim wieku baranom zaczynają rogi rosnąć. A że jesteś płci męskiej i do tego słabej kondycji psychicznej( ta wieczna agresja! To pomieszanie tożsamości płciowej! Może pomiędzy tymi dwoma zjawiskami zachodzi związek, hę?), postanowiłam dodatkowo cię nie drażnić i nazywać jak samca. Skoro upierasz się jednak, że więcej masz wspólnego z płcią żeńską- ok, niech ci będzie, Wypatroszona Owco :) Dzięki za radę, pewnie z autopsji? Może to te leki odsypywane(?) rodzicom tak ci szkodzą? Trzymam kciuki za poprawę!

jurrek
2014-11-02 22:27:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gender kur.wa!

owcazogorkowca
2014-11-05 10:57:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cóż za fantastyczne kreatywne wyjałowienie. Aż musisz powielać całe moje zwroty, zdania i porównania. Za ciasny rozumek, brak talentu, kompleksy czy jednak wspomniana wcześniej niezidentyfikowana choroba psychiczna? Wysil się trochę, naucz się składać zdania, nie kopiuj... bo to po prostu żenujące zjawisko:)

Daroeu
2014-10-31 08:06:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ależ tutaj jest intelektualistów (pseudo) i tych którym sie wydaje, ze sa ateistami, a nawet nie maja pojęcia jak są zmanipulowani i sterowani

crazybread
2014-10-31 05:10:50
Ocena: -3(glosow:3)-+
koscciol stoi w miejscu. Powinien by zreformowany. Ksieza powinni miec zony, i przestac pierd0lic o biciu sie w klate za jakies wymyslone bledy. Powinna byc rozwinieta nauka nad praca rozwiniecia osobistej duchowosci, a nie jakis bullshit o starych Hoo yach ze zyebanego klubu (nie mowie tu o jezusie). "Jak nie jestes winny, to i tak jestes winny" Hooya prawda!

m_p_123
2014-10-30 20:23:38
Ocena: 3(glosow:13)-+
Ja to jednego nie rozumiem - jak to możliwe, że tylu dorosłych ludzi na całym świecie wierzy w jakieś bajkowe postaci, a nawet do nich gada?

caleanka
2014-10-30 17:07:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
Po tylu wypowiedziach, plusach i minusach, mozna zauwazyc intelektualny postep w spoleczenstwie. Jest nadzieja...

moczita
2014-10-30 16:39:49
Ocena: 0(glosow:18)-+
On nie musi się lansować... To co chciał już dawno osiągnął... Dla mnie jest to mega inteligentna osoba mówiąca o Polskich realiach tylko społeczeństwo mało dojrzałe na przyjęcie prawdy na klatę.

caleanka
2014-10-30 17:20:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie przesadzaj @moczita, tutaj dyskutujemy tylko jego konkretna wypowiedz. Zgadzam sie z nia ale osoby Wojewodzkiego nie chce dyskutowac.

owcazogorkowca
2014-10-31 12:06:33
Ocena: 1(glosow:9)-+
A od kiedy ty dyskutujesz? :)) Wstawiasz jedynie swoje dziecinne komentarze ze "Świata Muminków", które niczego nie komentują, a jedynie obnażają twoje ubóstwo intelektualne. Kto nie wierzy niech zajrzy na twój profil. Kupa Wojewódzka śmiechu :]

idzidzia
2014-11-06 23:16:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
jedyna rozsądna wypowiedź w tym temacie..... krótko, zwięźle i na temat, brawo, podpisuję się pod tym obiema rękami

arturoo109
2014-10-30 16:09:23
Ocena: -3(glosow:15)-+
na smierci swojej przyjaciolki sie lansuje bydlak jeden!!!

munios123
2014-10-30 13:50:48
Ocena: 2(glosow:10)-+
A czy pisanie takich wypocin nie jest żerowaniem na śmierci Ani? obrażanie Boga nie jest żerowaniem na Bogu? Na tym kmiotowi zależało, żeby dyskusja się zaczęła.

GanGstaRR
2014-11-01 12:00:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czyli co, nie mozna sie swobodnie wypowiedziec na temat twojej religii bo ci sie pod d@pą zapali? Wiesz jak sie zachowujesz? Jak dżihadysta, tylko oni w przeciwieństwie do ciebie obcinaja lby kolo samej d@py, ty co najwyzej bys sr@ł w wypsiane portki, szczekaczu.

munios123
2014-11-04 10:27:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gangsta ćwoku.... czy ja napisałem o mojej religii? Naucz się czytać! Napisałem o obrażaniu Boga! A Boga uznaje wiele religii.

munios123
2014-11-06 08:35:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poza tym obsrancu jeden, kler i pedofili w Kościele, ojca rydzyka możesz lżyć ile chcesz bo to tylko urzędnicy, ale od mojego BOGA ci wara psie niewierny!!!

fwio
2014-10-30 11:34:41
Ocena: -3(glosow:9)-+
ale jak będzie na zdechu sam pokornie poprosi o nawrócenie, jako jejgmerał...

tuchrem
2014-10-30 11:17:29
Ocena: -4(glosow:16)-+
Kuba pierdolnij się zdrowo w łeb hehe

anonim84
2014-10-30 10:47:42
Ocena: -7(glosow:17)-+
nie nam to oceniać a już na pewno nie jemu - Bóg wie co robi i nikt z ludzie tego nie pojmie nawet za 100 lat !!!

MrMotuk
2014-10-30 22:28:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oczywiście, że Bóg wie, co robi, przecież z tą Przybylską to Bóg sobie znowu zażartował. Tak samo jak z tymi wszystkimi dziećmi chorymi na chłoniaki, białaczki i inne tumory. To wszystko tylko żarty, a my podłe istoty ludzkie tych żartów nie rozumiemy.

PawelSan
2014-10-30 10:16:50
Ocena: 2(glosow:12)-+
Wszystko się temu Kubusiowi pomieszało, żal czytać te jego wypociny. Kubo wszystkich nas czeka śmierć: biednych i bogatych, starych i młodych, wierzących i "ateistów" . A czy to sprawiedliwe czy nie kto umiera i w jakim wieku i na co , to nie nam o tym sadzić. Wysil się bardziej bo nudne stały się te twoje wypociny.... powtarzasz się . Gdyby nie Twoi rodzice z przeszłością komunistyczną to nikt by o Kubusiu dziś nie wiedział i nie musiał by go znosić ....

biadameszek45a
2014-10-30 10:05:19
Ocena: -2(glosow:8)-+
niektore tu owieczki strasznie madre sa, widac najmadrzejsze, pluja na kube i na kazdego co ma inne zdanie :) brawo!

megasam1
2014-10-30 09:02:38
Ocena: 2(glosow:18)-+
10/10 Szacunek Kuba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

owcazogorkowca
2014-10-30 08:50:54
Ocena: 3(glosow:23)-+
Zabawne, że ten odpad moralny, cyniczny, załgany, narcystyczny, naćpany skur.wysynek, manipuluje w tym tekście na chama prostaczkami, bredząc o "pozycji kolan", gdy w rzeczywistości sam klęczy każdego dnia przed prezesem stacji TVN i przed swoim bożkiem- pieniędzmi i kokainą. Obleśny łysawy, stary clown udający młodego chłopaczka, który nie rozumie nawet podstaw wiary, przypełzł jednak do kościoła, którym się tak brzydzi:)) W ten sposób Kupa Wojewódzka robi Was regularnie w trąbę żerując tym razem na śmierci Ani Przybylskiej, jej wierze oraz na jej rodzinie jak jeb.ana hiena cmentarn

jurrek
2014-10-30 09:34:54
Ocena: -5(glosow:17)-+
I ty piszesz o moralności, chamstwie, prostactwie ? Zlituj się nad sobą, i nad tym portalem

milorda
2014-10-30 14:29:20
Ocena: -3(glosow:7)-+
@jurrek czyżby poraziło cię miłosierdzie chrześcijańskie owcy?

caleanka
2014-10-30 17:35:58
Ocena: 1(glosow:7)-+
Niewatpliwie jestes "owieczka" i bez pasterza czujesz sie mentalnie zagubiony.

owcazogorkowca
2014-10-31 12:03:09
Ocena: 1(glosow:7)-+
Niewątpliwie jesteś clownem z zawodu i stanu umysłu, a twoje miejsce jest w Cyrku wśród orangutanów w czapkach z napisem "Twój Ruch":]

skaner10
2014-10-30 07:37:12
Ocena: 4(glosow:12)-+
nie przepadam za człowiekiem , może bardziej za sposobem bycia , technikami komunikacji ale co do sensu tych słów to zgadzam się w całości , to ostatnie zadnie świetnie pasuje do słów Radka o "murzńskości "

owcazogorkowca
2014-10-30 08:59:38
Ocena: -2(glosow:14)-+
Wygląda na to że nie zrozumiałeś powyższego tekstu tego prostaka ani samego tekstu Zdradka o "murzyńskości" :) Współczuję, bo tak pomieszać jedno z drugim to trzeba być imbecylem.

pepe333
2014-10-30 07:32:09
Ocena: 1(glosow:9)-+
wojewódzki to jełop,z putinem w śliniaka mógłby iść.niech opowie kim byli jego starzy za komuny to jeszcze bardziej go po lubicie

milorda
2014-10-30 08:49:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale wybrał sobie sam rodziców?

owcazogorkowca
2014-10-30 08:52:55
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nie wybrał ale oni go wychowali w odpowiednim "duchu", ponieważ sami nigdy nie zostali osądzeni za swoje przestępstwa wobec niewinnych ludzi. Jeszcze jakieś pytania?

milorda
2014-10-30 14:19:24
Ocena: 3(glosow:7)-+
To może osądźmy rodziców a samego Wojewódzkiego za jego postępowanie? Co to kurna- odpowiedzialność sięga ileś pokoleń w te i wewte?

owcazogorkowca
2014-10-31 11:34:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
"To może osądźmy rodziców a samego Wojewódzkiego za jego postępowanie" - a po jakiemu to jest??? Po "murzyńsku"? Widzę że podłapałaś nowomowę:) A i owszem, sięga. Jeśli dzieci naśladują rodziców zbrodniarzy, są tak samo traktowane. Jeśli powielają ich zwyrodniałe poglądy, nietolerancję, chamstwo i próbują je jeszcze lansować publicznie niech nie oczekują głaskania po główce. Przykład? Hans Frank i jego syn. Pozamiatane czy jeszcze czegoś nie rozumiesz?

milorda
2014-10-31 13:17:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zrozumiesz, dasz radę! No spróbuj! Udało się? Uff. Może w tej swojej agresji i ziejącej nienawiści, padło ci na mózg? Hans Frank i jego syn... Który? Chyba nie Niklas? Jego wrzucasz w swym gorejącym kato-miłosierdziu do kotła nazistów? Jak go osądzisz w swej nieomylności, o Wypatroszony Baranie?

milorda
2014-10-31 13:55:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
A tak całkiem na marginesie- strach myśleć kim byli twoi rodzice:) Gdyby nie anachroniczność powiedziałabym, że ojcem musiał być Tomás de Torquemada. A matką.. hmmm...Pawłowicz? Wróbel?

owcazogorkowca
2014-10-31 19:35:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ty naprawdę nie rozumiesz zdań wielokrotnie złożonych, a czytanie ze zrozumieniem sprawia ci istną intelektualna torturę (nie mówiąc o składaniu zdań małego dziecka). To jest jakaś nowa forma lewackiego masochizmu-zboczenia?:) Wyjrzyj czasem z dziupli i zetrzyj pianę z pyska, bo zioniesz tolerancją i postępem:] Twoja bezsilność mnie tylko bawi, szczególnie wycieczki pod adresem moich rodziców i histeryczny skowyt o Pani Pawłowicz:)

jurrek
2014-10-31 19:39:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak to kim byli rodzice? Może z Ukrainy, a może jest owocem gwałtu banderowców nazistów ? Nie mamy pewności, ale nie powinno się nikogo oczerniać.Lepiej zapytać niż gdybać...

GanGstaRR
2014-11-01 12:05:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ty, wilczy mocherze.... a moze ocenimy twoich starych, ze taką j@bnietą w łeb urodzili i wychowali? Twoi rodzice tez maja takie objawy? Dziedziczne czy nie?

milorda
2014-11-02 13:05:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
W swym zacietrzewieniu pominąłeś moje pytanie o Niklasa. Więc? Czy on nie pasuje do twojej czarno- białej wizji świata? A tak na marginesie- w profilu masz KOBIETA, a używasz męskich końcówek. Rozdwojenie jaźni? Świeży transseksualista nieprzyzwyczajony do używania odpowiednich form gramatycznych?

owcazogorkowca
2014-11-02 13:46:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Niczego nie pominąłem. Dla mnie pewne sprawy są oczywiste, ponieważ swoją wiedzą buduje głównie na książkach. Niklas jest właśnie przykładem człowieka, którego niezwykle cenię i który powinien być przykładem dla Kupy Wojewódzkiego. Naprawdę tak ciężko zrozumieć prosty tekst i aluzję? A w profilu wpisuję sobie co mi sie podoba i jaką mam fanaberię. Bawią mnie natomiast kretyni, którzy nie mając juz nic do powiedzenia, grzebią w cudzych profilach szukając nieścisłości. Żal dpę ściska koleżko... Jeśli podajesz prawdziwe dane w sieci (jakiekolwiek) to musisz być wyjątkowym cymbałem. Gratuluję.

milorda
2014-11-02 14:07:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czyli szybki odwrót wściekłego barana połączony z próbą kąsania niczym wilk. Hahahahah. Oj Baranie, chyba zbyt poważnie podchodzisz do życia internetowego, skoro chce ci się kogokolwiek dodawać do wrogów:) Pozdrawiam! PS. Może zacznij budować swój światopogląd na innych książkach niż lektury do 3 klasy gimnazjum?

owcazogorkowca
2014-11-02 14:23:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kto tutaj zalicza odwrót i bełkocze bez sensu od klikunastu postów żeby zatuszować miałkość swoich "przemyśleń" (Pożal się Boże), to akurat doskonale widać. Nieudolne próby szydzenia ze mnie, na poziomie małego bitego w szkole dziecka, nie wyszły, snucie fantasmagorii na mój temat także, a te rozpaczliwe stękanie o "lekturach gimnazjum" na koniec to już tylko wisienka do całego tortowego zakalca jaki udało ci się tutaj wyprodukować. Zastanawia jedynie jak bardzo musisz być zakompleksionym małym człowieczkiem, żeby tak nieustannie popiskiwać tylko po to aby w końcu zostać...

owcazogorkowca
2014-11-02 14:38:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
olanym :]

milorda
2014-11-02 14:46:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
:) Biedny, biedny ty!

GanGstaRR
2014-11-02 15:18:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
gościu/gościówa ma serio problem z głową... pewnie jakiś transiak, źle mu pochwę z małego freda zrobili i teraz się mści na portalach xD

jurrek
2014-11-02 22:44:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
ten osobnik owca tak jak wilk, podszywa się teraz pod Pis i KK. Ludzie opamiętajcie się! Tak samo jak 7 lat temu widzieliście obłudę,teraz to samo widzicie - czyli fałsz. Uwaga! Ponieważ te wygłodniałe wilki pod skórą owcy was dopadną i unicestwią... Serdecznie pozdrawiam

new100
2014-10-30 07:14:28
Ocena: 0(glosow:10)-+
Wojewódzki to prostak.

robert34
2014-10-30 06:36:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
program który ma prowadzi w dość chamski sposób ale co do tej jego wypowiedzi w końcu powiedział coś mądrego

krzychu2301
2014-10-30 05:41:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
jedyny sprawiedliwy, qoorva jego mać.

nexus4610
2014-10-30 01:19:12
Ocena: 2(glosow:12)-+
99% madrali ktorych nazywa go glupkiem nie oglada jego programow a co dopiero nie widzieli go poza nim. jakbyscie cos osiagneli w zyciu moze byscie byli w jego programie i ciekawe kto by wyszedl na glupka ;]

robert34
2014-10-30 06:39:58
Ocena: 5(glosow:5)-+
Oglądałeś ten odcinek jak był u niego Andrzej Grabowski no i Wojewódzki się go pyta jak to jest grać głupka w telewizji na co Grabowski sam powinneś najlepiej wiedzieć , wię nie pisz że on robi z kogoś głupka bo sam taki jest

Ingenue87
2014-10-30 07:06:50
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ty z pewnością wyszedłbyś na głupka. Myślę, że Kuba po cichu drwi sobie ze swoich "zwolenników" bo wie, że to po prostu bezmózga masa, na której można zbić niezłą kasę. Oceniasz "mądrość" tego pajaca na podstawie ustawionych programów, żenująco głupi jesteś. Nadajesz się do telewizji.

PawelSan
2014-10-30 10:27:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
ha ha ha sam osiągnął, poczytaj najpierw kim był jego ojciec a zrozumiesz dlaczego to właśnie Prostacki Kuba a nie jakiś wartościowy człowiek tyle osiągnął. Trzeba mu przyznać że sam też się do tego przyczynił ale nie zawsze start ułatwiają "dobre plecy" pozdrawiam

NoZastanowSie
2014-10-30 00:29:47
Ocena: 6(glosow:8)-+
show to show, a on z tego zyje, wiec nawet na grobie go musi zrobic, to ten sam czlowiek co flage Polski w gowno wcisnal wczesniej.. Ksieza nie maja grzechow wspolnych, kazdy czlowiek ma i jest odowiedzialny za swoje wlasne, jesli mial cos do zarzucenia ksiedzu prowadzacemu ceremonie, to mogl byc bardziej konkretny, bo nie rozumiem co ma wspolnego kaplan z Przechlewu Dolnego z pedofilem z Dominikany.

CalliforniaGirl
2014-10-30 00:00:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
Człowiek porywczy, może i stąpa przy granicy dopuszczalności ale kurczę jakby się tak nad tym zastanowić to ma rację. Może jedynie kłóciłabym się z pretensjonalnością do Boga, za to że Anna odeszła. Choroba silniejsza od modlitwy.

owcazogorkowca
2014-10-30 08:57:57
Ocena: -2(glosow:8)-+
To ty sie lepiej juz nie zastanawiaj skoro nie jesteś w stanie wyłapać ordynarnej manipulacji w powyższym tekście i nieprawdopodobnej bezczelności w opluwaniu samej Przybylskiej i jej rodziny, która była wierząca. Jeśli nie widzisz tego kure.stwa to naprawdę wyłącz ten swój mózg i zacznij kierować sie sercem (o ile jeszcze posiadasz) w myśl przysłowia "W życiu kieruj się rozumem, jeśli ci go zabraknie, sercem"- Poleca moja wspaniała babcia.

CalliforniaGirl
2014-10-30 14:49:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Poczytaj trochę o relacjach Anna Przybylska i Kuba Wojewódzki. Wszyscy wiedzą, że jest niewierzący a jednak jak sam przyznał skłoniło go coś żeby wreszcie się pojawić na jakimkolwiek obrządku katolickim. Cenił Przybylską o czym nie raz mówił. Wszędzie widzisz podstępne lewactwa. TO już choroba.

owcazogorkowca
2014-10-31 11:41:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
"skłoniło go coś żeby wreszcie się pojawić na jakimkolwiek obrządku katolickim"- Polska języka, trudna języka??? :)) I co z tego że sie pojawił. Skoro już sie pojawił to powinien milczeć. Napisac że pożegnał "najcudowniejsza osobe jaka znał" i koniec. A nie wylać się na jej wiarę, cały obrządek, jej rodzinę, kilkaset milionów katolików na całym świecie i to publicznie. Szokujący jest twój bełkot. Na tym polega lewacka tolerancja w dniu pogrzebu? Pożegnanie bliskiej osoby? Szacunek dla zmarłych? To jest zwykły taniec na jej grobie SKUR>WYSYNA i tyle. Nic tego nie zmieni.

theeminemshow22
2014-10-29 23:22:34
Ocena: -1(glosow:15)-+
popieram w 100% KUBĘ!!!Dobrze gada dać mu wódki!!

zajcew26
2014-10-29 23:04:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ostro o śmierci Przybylskiej ? Ostro to tak, ale o Świętym Kościele Katolickim, a raczej o jego reprezentantach. Trafił w sedno. A Ty autorze, kopiujesz coś co zapewne dodał jakiś pismak z Faktu dla sławy

rafixwpt
2014-10-29 23:01:41
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie przepadam za typem, ale co do kościoła w 100% się zgadzam.

DRAlkocholek
2014-10-29 23:00:35
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Valdi75014
2014-10-29 22:40:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
No coz jak by byl w synagodze to by nic zlego nie powiezial

dliro
2014-10-29 22:25:46
Ocena: 2(glosow:12)-+
Głupi komuch - syn komucha!

Firever
2014-10-29 22:04:58
Ocena: 3(glosow:15)-+
Pytanie zasadnicze - co on robił w kościele w takim razie? Nikt mu nie kazał tam iść. A rodzina Przybylskiej jakby nie chciała takiego 'upokorzenia' to by zrobiła świecki pogrzeb, tym samym Kuba obraża wolę rodziny Anny(i pewnie jej samej). Dla mnie to człowiek z kryzysem wieku średniego i tyle. Dodam też, że nie jestem zwolennikiem instytucji kościoła kat. ale lepsze to niż np. islam.

BlackHare
2014-10-29 23:22:36
Ocena: -3(glosow:11)-+
Nikt mu nie kazał... a wytłumacz mi jak niby miałby pójść na pogrzeb bez pójścia do kościoła? On nie poszedł tam dla kościoła tylko do Anny, to taka mala różnica.

Hokku
2014-10-30 00:56:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
@BlackHare normalnie idzie na cmentarz i opuszcza mszę. Chyba mi nie powiesz, że ciało jest pochowane w kościele?

owcazogorkowca
2014-10-30 09:04:54
Ocena: 2(glosow:12)-+
Przypełzł do kościoła i na cmentarz, a powinien pożegnać ją w kostnicy lub szpitalu "skoro to była najcudowniejsza osoba jaka znał" a ten skur.wysyn wyszydził ją, jej rodzinę, ich wiarę w najbardziej ordynarny i cyniczny sposób jaki można sobie wyobrazić, udając "żałobę". Kawał TVNowskiej kur.wy i nic więcej.

BlackHare
2014-11-04 12:06:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
No właśnie, zegna się zmarłego ostatecznie w kościele, potem zamykają trumnę. A na cmentarzu to co najwyżej może sypnąć ziemia i rzucić wieniec na nagrobek, żadne pożegnanie. Co do owcy, do prosektorium nie wpuszcza się byle kogo bo chce się pożegnać. Co do cynizmu, nie wiem, nie wypowiem się. Nie zajrzę mu do głowy by sprawdzić czy robi to pod publikę czy nie. Nie każda osoba medialna musi robić wszystko by się pokazać.

ramzesx
2014-10-29 22:00:14
Ocena: 1(glosow:15)-+
W Boga nie wierzycie, ale mimo to za śmierć ludzi go obwiniacie. Paranoicy? A co ten ksiądz miał mówić na pogrzebie? O pedofilii wśród księży? Przeprosić że budowane są kościoły? Jeśli ktoś rzeczywiście jest wierzący, to nie będzie przeklinał Boga za śmierć jak robi to Wojewódzki i ci co są tu przychylni jego wypowiedzi. Bo jeśli wierzy, to wierzy też w ten drugi lepszy świat, w raj do którego można odejść po śmierci. I mimo bólu, cierpienia, żalu do Boga nie będzie go przeklinać, raczej zastanawiać się nad jego nieodgadnionymi wyrokami.

DRAlkocholek
2014-10-30 00:49:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidbrian35175
2014-10-29 21:54:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Czy te oczy mogą kłamać? Chyba nie! Czy ja mógłbym serce złamać? I te pe... Gdy się farsa zmienia w dramat, nie gnam w kąt. Czy te oczy mogą kłamać? Ależ skąd!

monsteer
2014-10-29 21:30:40
Ocena: 4(glosow:16)-+
Przecież prawdę powiedział a większość Polaków ze zniewolonymi umysłami te słowa obrażają. Kościół nie ma nic wspólnego z nauczaniem Jezusa poza tym, że się na Niego powołuje i czerpie z tego profity. Kler potrafi być bezlitosny, bezwzględny o obłudzie wielkiej jak wszechświat. Są księża z powołania ale to są wyjątki. Na poparcie moich słów cała masa pobożnych i gorliwych Katolików teraz mnie zmiesza z błotem i wtrąci do piekła i tym osobom życzę aby choć raz w życiu przeczytały Pismo Święte i zrozumiały co też Jezus miał im do przekazania."Kto ma oczy niechaj patrzy, kto ma uszy niechaj

DRAlkocholek
2014-10-29 22:16:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DRAlkocholek
2014-10-29 22:29:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DRAlkocholek
2014-10-29 22:56:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DRAlkocholek
2014-10-29 23:05:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Hokku
2014-10-30 00:48:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jakieś konkrety? Bo takie pustosłowie to każdy może uprawiać. Wyjątki księży jest kilka/kilkadziesiąt tysięcy w Polsce, a ilu dopuściło się pedofilii? Właśnie te wyjątki, a to że akurat te sprawy są nagłaśniane i masz wrażenie, że jest to powszechne to nie jest wina KK. I co ma masa katolików która Cię "zmiesza z błotem" do księży(jakoś ich nie widać)?

Hokku
2014-10-30 00:50:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
@ DRALkocholek kościół nie potępia tych ludzi tylko ich czyny. Grzech jest potępiany a nie człowiek. To jest dość trudne do rozgraniczenia ale możliwe.

DRAlkocholek
2014-10-30 01:18:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DRAlkocholek
2014-10-30 01:20:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wertyxal
2014-10-29 21:23:57
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vectorius12.80
2014-10-29 21:17:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
I za to lubie Wojewódzkiego pomimo jego kilku wad , krótko zwięźle i na temat. Rafał 12jk a ty kimjstes nazywając drugiego człowieka kundlem za to że ma inne poglądy niż ty. Pewnie pisałeś to cichcem z komórki siedząc w ławce na mszy odliczając ostatnie grosze na tace. Kiedyś ktoś mądry powiedział że aby wierzyć nie trzeba pośredników i złotych filarów w światyniach

Mr_Flood
2014-10-29 21:15:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
Lubie Wojewódzkiego, ale ten wypowiedzi nie ogarniam. miałbym ochotę się go zapytać, co takiego powinien uf ksiądz na pogrzebie powiedzieć? "Mimo iż to pogrzeb chciałbym przeprosić za księży pedofilii itd. itp.? "

Mifkan
2014-10-29 23:02:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie. idąc waszym chrześcijańskim tokiem myślenia to Przybylska powinna przepraszać Boga, że zostawiła dzieci i męża, za to że żyła i była człowiekiem. Reszta ciemnoty siedzącej w ławkach ma przepraszać, za to ze żyją i myslą. Pedofilów prosze nie ruszać, oni nie mają za co przepraszać, bo są wysłannikami boga, którzy zboczyli z drogi... Prosze was czytajcie ze zrozumieniem..

Hokku
2014-10-30 00:52:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Mifkan idąc Twoim "wyzwolonym" tokiem myślenia kościół powinien przepraszać również za niewierzących ponieważ uważa ich za dzieci boże.

Mr_Flood
2014-10-30 20:52:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Mifkan chodzi mi tylko o to że to jest czyjś pogrzeb i trzeba wypowiadać się na temat tej zmarłej osoby. porównując do tego ksiądz mógłby przed udzieleniem ślubu opowiedzieć coś o filmie "stygmaty" a ja jutro na zebraniu w sprawie ograniczenia odrzutów produkcyjnych mógłby się wypowiedzieć na temat mojej ostatniej gry na PS3

Rafal12jk
2014-10-29 21:10:53
Ocena: 3(glosow:19)-+
Wypowiedział się w swoim stylu, po chamsku, naginając - naciągając kilka rzeczy, rzeczy o których ma mgliste pojęcie, ot zwykły kundel ujadający na krótkim łańcuchu...

Mifkan
2014-10-29 23:05:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie rozumiem czemu piszesz, że Wojewódzki jest na krótkim łańcuchu...

Eric_Cartman
2014-10-29 20:43:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wertyxal
2014-10-29 21:21:49
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

noktowizor
2014-10-29 20:15:52
Ocena: -1(glosow:17)-+
No cóż,jak już my będziemy chodzić na kolanach to Wojewódzki nadal będzie jeździł najnowszym Lamborgini na niemieckich numerach z połowę młodszą utrzymanką o blond włosach i krokiem w kolanach.

lukas81
2014-10-29 20:13:10
Ocena: -1(glosow:17)-+
Cham i prostak

redgun
2014-10-29 20:07:31
Ocena: 11(glosow:19)-+
Kuba Wojewódzki mocno o śmierci Przybylskiej, tytuł chyba troche nietrafny. Wyraża się mocno ale o kościele, o kapłanach, o katolikach. I chyba ma racje.

stoney
2014-10-29 19:45:31
Ocena: 1(glosow:13)-+
Czym wypowiedź Wojewódzkiego różni się od lansu siłowni, która po śmierci Przybylskiej umieściła kondolencje podając adres? Niczym.

esoxpw
2014-10-29 19:31:11
Ocena: -6(glosow:18)-+
czasy, kiedy frazesy pana Kuby były śmieszne i poczytne, niepowtarzalnie się skończyły. jestem zdania, że jego przyszłość związana będzie z zakładem psychiatrycznym.

corvus_pl
2014-10-29 19:30:11
Ocena: -2(glosow:14)-+
Jak taki kozak to niech zacznie krytykować islam.

Arakiel666
2014-10-29 19:52:32
Ocena: 2(glosow:10)-+
Dlaczego o islamie skoro religia dominujaca w Polsce jest islam?

owcazogorkowca
2014-10-29 19:28:03
Ocena: 0(glosow:30)-+
Iść na pogrzeb "najcudowniejszej osoby jaką się rzekomo znało" aby potem wysr.ać sie na jej ostatnią wolę, wiarę i całą jej rodzinę i to publicznie - HIMALAJE SKUR.WY.SYŃSTWA.

julu
2014-10-29 19:19:43
Ocena: 2(glosow:18)-+
Chlerka. Nie wygląda na dwa tysiące lat. A chwali się, że tyle lat czyta. Błazen to mało.

bambamluplup
2014-10-29 21:10:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeśli to miało być śmieszne, to Ci nie wyszło. Przypuszczam, że po prostu tak płytko myślisz.

owcazogorkowca
2014-10-29 19:14:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ks.proboszcz
2014-10-29 18:07:01
Ocena: -2(glosow:16)-+
Święte słowa!

linaxis
2014-10-29 17:38:58
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ma racje, chociaż też go nie lubie.

thyr
2014-10-29 17:20:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Trocki znowu miesza , polacy chca chleba nie igrzysk na waszych warunkach

caleanka
2014-10-29 17:03:00
Ocena: -2(glosow:8)-+
A to sie Wojewodzki narazil katolom, widocznie wie skad wiatr wieje w spoleczenstwie.

HeniuN
2014-10-29 16:59:38
Ocena: 5(glosow:29)-+
Jestem wierzącym katolikiem. Nie interesuje mnie, czy ktoś wierzy, czy nie, ale nie wyobrażam sobie pójść np. na pogrzeb do synagogi, a później jechać po rabinie, czy cadyku za jego słowa. Zwłaszcza po to, by pisały o mnie gazety, internety, czy mówili w tv. To się nazywa tolerancja ;)

SuperGL
2014-10-29 16:59:19
Ocena: 8(glosow:18)-+
czemu taka nagonka żydów na katolików? czemu tak chętnie się rozmawia o problemach kościoła a ozapisach żydowskiego talmudu którego uczą się wszystkie małe żydki nikt nic nie mówi? no powiatowy, czekamy na twoje wypociny może na początek opowiedz nam jak to jest z tymi gojami...

carlos53
2014-10-29 16:51:12
Ocena: 1(glosow:21)-+
Brawo Kuba, za odwagę.

owcazogorkowca
2014-10-29 19:03:51
Ocena: 1(glosow:23)-+
Chamstwo i prostactwo jest dla ciebie odwagą???

puszczyk82
2014-10-29 21:02:27
Ocena: 4(glosow:12)-+
"brawo",a ty wiesz co mówiła Anna Przybylska o Bogu i wierze,wojewódzki to przychlast i niech spie.dala z tym swoim pie.doleniem!

Python013
2014-10-29 21:14:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie wiem czy są to słowa Wojewódzkiego bądź tylko powtórzone, ale niestety zgadzam się z tym co tam pisze.

sebololo
2014-10-29 21:49:52
Ocena: 3(glosow:9)-+
Mam nadzieje że Bóg istnieje. A jeśli tak jest to polskie klechy i ich ograniczeni ślepi wyznawcy nie mają z Nim nic wspólnego. Na pohybel przysłowiowym polaczkom- "katolikom" za państwowe pieniądze!

miro0377
2014-10-29 16:48:40
Ocena: 1(glosow:15)-+
Kuba, masz racje ale nie napisze nic wiecej, bo napisale co mysle o tej sytuacji to moderator strony niedopuscil mojego komentarza...heh

Townsville
2014-10-29 19:48:32
Ocena: -3(glosow:5)-+
Tobie tez ??

miro0377
2014-10-29 16:42:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawelfarciaz
2014-10-29 16:36:50
Ocena: 8(glosow:18)-+
nie wrzucajmy wszystkich księży do jednego wora

Eric_Cartman
2014-10-29 20:42:17
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

qanciastic
2014-10-29 16:16:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
Święta prawda xD

Medyk85
2014-10-29 16:02:48
Ocena: 0(glosow:14)-+
A od kiedy żydzi chodzą do kościoła

bezpieczna123
2014-10-29 15:48:09
Ocena: 15(glosow:27)-+
Nie ma to jak lansowac sie takimi wypowiedziami przy okazji czyjegos pogrzebu, gdy rodzina prosila o szacunek i spokoj. Tym bardziej ze rodzina Przybylskiej jest katolicka i wierzaca i zupelnie inaczej patrza na sprawy Boga. A czego on sie na tym pogrzebie spodziewal ze taki rozczarowany?

milorda
2014-10-29 16:00:15
Ocena: 2(glosow:20)-+
Może tego że powiedzą coś o zmarłej? Ja po pogrzebach paru bliskich osób wyznania katolickiego, miałam podobne uczucie niesmaku. Frazesy+ anons o możliwości wykupienia mszy w intencji.

bezpieczna123
2014-10-29 17:44:02
Ocena: 2(glosow:14)-+
to jest msza, ktora sie odbywa wg pewnego schematu. nie wierze ze ani slowa nie powiedziano o zmarlej. wojewodzki to nie wyrocznia, i nie mozna wierzyc slepo w kazde jego slowo. gdyby rodzina sie wypowiedziala to by mozna bylo oceniac. tyle ze rodzina milczy bo smierc Anny to nie cyrk a pogrzeb to nie medialna imprezka dla wojewodzkiego.

sunlee1234
2014-10-29 18:36:56
Ocena: 1(glosow:9)-+
nie licz na to że na tym portalu ktoś myśli. Stado baranów leci tam gdzie ktoś zamacha czerwoną flagą.

milorda
2014-10-29 19:01:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
A ja, na podstawie doświadczeń własnych, jestem skłonna uwierzyć pajacowi Wojewódzkiemu.

kawalrafala
2014-10-29 21:45:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

milorda
2014-10-30 14:32:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
No cóż, jak dla mnie ani narodowość ani homoseksualizm nie przekreśla człowieka. Za to zianie nienawiścią do inności, pardon!- katolickie miłosierdzie, jak najbardziej.

owcazogorkowca
2014-10-31 11:46:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
@bezpieczna123, czasami mnie szokujesz swoją... mądrością. Chapeau bas! :*

tczew
2014-10-29 15:20:46
Ocena: 5(glosow:11)-+
Nie podoba mi się w sposób postępowania Wojewówdzkiego ale w tym przypadku przyznam mu 100 % racji lecz nasi pseudo politycy zawsze będą patrzyć na księży jako generator elektoratu i nic z tym nie zrobią.

Vaccine
2014-10-29 15:20:33
Ocena: 3(glosow:9)-+
też się zgadzam ale mam wątpliwości jak ktoś tak moralnie skrzywiony może umoralniać mnie śmierdzi mi hipokryzją.

Sebo30
2014-10-29 15:18:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
chyba po raz pierwszy powiedział coś mądrego . Popieram jestem za

trebron78
2014-10-29 15:13:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
zgadzam się z nim

zbigniewboniek
2014-10-29 15:02:05
Ocena: 1(glosow:13)-+
Zabawne, że wszystkie pochwalne dla Wojewódzkiego wypowiedzi i obrażające rodzinę Przybylskiej pochodzą z kont założonych przed chwilą lub dotychczas nieaktywnych. Żenująca banda tchórzliwych pedałów:]

polak17_17
2014-10-29 15:01:15
Ocena: 5(glosow:17)-+
Idiota. Nie wierzy w Boga, a chce żeby przepraszał rodzinę. Poza tym czego szukał ateista na ceremonii katolickiej? Mógł przyjść na cmentarz. Oszczędził by sobie zaciskania piąstek ;)

zbigniewboniek
2014-10-29 15:03:59
Ocena: 0(glosow:10)-+
Na cmentarz? Przecież to uświęcone miejsce dla katolików. On mógł przyjść do kostnicy, szpitala, a sobie niech wybuduje cmentarz dla ateistów:)

milorda
2014-10-29 15:25:06
Ocena: 0(glosow:14)-+
Co robi ateista na ceremoniach katolickich? Pewnie to samo co robiłby na ceremoniach żydowskich gdyby zmarły był tego wyznania. Uświęcone miejsce dla katolików. Hahahahha tak samo uświęcone jak aquparki i autostrady?

zbigniewboniek
2014-10-29 15:43:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
milorda "pewnie to samo robi" czyli co???

milorda
2014-10-29 16:08:35
Ocena: 1(glosow:9)-+
A jak myślisz po co się chodzi na pogrzeby? W celach matrymonialnych? Rozrywkowych? Chodzi się ze względu na żywych- rodzinę oraz siebie. Jeśli zmarły był na tyle niedbały duchowo i intelektualnie by wyznawać jakąkolwiek wiarę, to robi się to na pogrzebach w danym obrządku. Zbiorowe rytuały maja swój urok i moc.

owcazogorkowca
2014-10-30 09:15:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
milorda, zatem co robił ten pan naćpany pan ateista w kościele i na cmentarzu? Opluwając od góry do dołu ostatnią wolę Przybylskiej, jej rodzinę i cały twój "obrządek, który ma swoja moc"? Naprawdę nie dostrzegasz kure.stwa i obłudy tego "człowieka"? Jak się kogoś szanuje i uznaje "najcudowniejszą osoba jaka sie zna" to choćby to było w cyrku czy przed ołtarzem światowida, neleży uszanować to chociaż na tyle aby trzymać swoją skur.wiała mordę na kłódkę a nie szydzić z ceremonii, całego kościoła, kilkuset milionów wiernych na całym świecie przy okazji. Czego tu nie

milorda
2014-10-30 18:00:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
A co ma szacunek do zmarłego do oceny pogrzebu? Ja moją teściową bardzo ceniłam, a po pogrzebie miałam ochotę joby wieszać na księżulku, specjalnie sprowadzonym z parafii zmarłej, który nawet jej imienia nie pamiętał, nie mówiąc o znajomości rodziny. Ale kasa się zgadzała ( podwójna, bo ksiądz z innej parafii. Co za łaska, że pozwolili mu mszę odprawić!). Nie komentował tego podczas pogrzebu, a swoje zdanie JESZCZE w tym kraju można wyrazić.

owcazogorkowca
2014-10-31 11:53:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zatem pytanie jest bardzo proste? Miałaś ochote ale nie napisałaś o tym w gazecie, swoim blogu, fejsie? Na tym polega kultura osobista i tolerancja. Do tego jak mniemam nie jesteś osobą znana publicznie? Mnie także trafił się "ksiądz bełkot" na pogrzebie mojej fantastycznej babci co zupełnie nie zmieniło mojego stosunku do wiernych, religii, kościoła czy nawet tego księdza, który z kartki musiał odczytywać co mu tam o zmarłej napisałem i pomylił się z 5 razy. Jakie to ma znaczenie? Pogrzeb był, babcia do końca moich dni jest w mojej pamięci, obrządek się odbył zgodnie z jej życzeniem

milorda
2014-11-02 12:56:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie wiem jak bym się zachowała gdybym tego bloga prowadziła albo była redaktorem. Uważam, że ma prawo wyrażać swoje zdanie, podobnie jak ksiądz Oko( którego ja mam w takim poważaniu jak ty Wojewódzkiego. Którego, notabene, nie cenię zbyt wysoko). I prawa do wolności słowa będę broniła, bo wygląda że nasza Polsza obyczajowo zmierza do katolickiej odmiany Emiratów Arabskich albo ISIS. Natomiast to co mówi Wojewódzki na pewno nie jest w 100% podyktowane bezinteresowną troską o laicyzm państwa( ale nie chodzi o jego pobudki).

owcazogorkowca
2014-11-02 14:09:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
No cóż milordzie, chama znać po obyczajach jego:]

milorda
2014-11-04 08:51:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ależ dokładnie, Wypatroszona Owco. Takiego zalewu chamstwa, buty i elementarnego szacunku do innych ludzi, jaki zalewa ten portal za sprawą twoich palców i wynaturzonego umysłu- nie zaobserwujesz nigdzie poza wiochą! No chyba że na frondzie. Albo na onetach. Kurde! Jednak takie chamskie i prostackie trole są wszędzie! Nawet w swoim zajadłym prostactwie nie jesteś wyjątkowy!

owcazogorkowca
2014-11-05 10:40:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Konfabuluj dalej nieudaczniku. Na szczęście wszystko można przeczytać i sobie sprawdzić, kto i do kogo zionie nienawiścią (w twoim świecie nazywacie to tolerancją) i aż musi kopiować całe zdania od innych żeby się wyrazić, bo nie starcza własnej inwencji:] Widzę że te kilka dni spędzone produktywnie nad książką od biologii klas 1-3, pozwoliły ci wreszcie ustalić że na zdjęciu jest owca. Brawo. Jednak jakiś tam postęp u ciebie ma miejsce! W tym tempie być może już pod koniec gimnazjum będziesz potrafił jeść łyżką a klaszcząc trafiać dłonią w dłoń, kto wie?:] Trzymam kciuki.

panzer72
2014-10-29 14:57:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie lubię go, ale akurat w tym konkretnym przypadku zgadzam się z nim całkowicie!

Zbyhu
2014-10-29 14:46:28
Ocena: 1(glosow:15)-+
Wojewódzki ( moim zdaniem nawet nie Powiatowy - Gminny, to jest maksimum) to komunistyczny pomiot. Wystarczy sprawdzić kim był jego ojciec.

DkNG
2014-10-29 15:12:00
Ocena: 3(glosow:7)-+
a co to zmienia? syn komunisty musi być komunistą? głupi jesteś zbyhu głupi zacofany i prowincjonalny

owcazogorkowca
2014-10-31 12:01:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie musi, ale jego rynsztokowe pochodzenie zaszczepiło mu pewien patologiczny system wartości czyli całkowity brak tolerancji, szacunku do ludzi, rasizm, narkomanię, pogardę dla biednych, narcyzm, bizantyjski styl życia, zboczenia, chamstwo, obłudę, cynizm, hipokryzję... i tak można bez końca wymieniać... Nie znam żadnej wartości, którą kieruje się Kupa, ty znasz? Wątpię. A właśnie wartości jakie wyznajemy odróżniają nas od zwierząt. Przy czym porównanie ich do Kupy W. jest obrazą dla tych stworzeń.

Zbyhu
2014-10-29 14:45:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wojewódzki ( moim zdaniem nawet nie Powiatowy - Gminny, to jest maksimum) to komunistyczny pomiot. Wystarczy sprawdzić kim był jego ojciec.

El_kapusto
2014-10-29 14:37:52
Ocena: -1(glosow:9)-+
Facet dobrze gada! taka prawda !

zbigniewboniek
2014-10-29 14:48:03
Ocena: -1(glosow:9)-+
Cóz za trafna argumentacja! "Dobrze gada" i "ch.uj" zapomniałeś pewnie dodać

kawalrafala
2014-10-29 21:48:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bonifacq
2014-10-31 08:24:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bonifacq
2014-10-31 10:53:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
Rafalala ty masz jakiś duży kompleks biedaka .Każdy kto jest od ciebie mądrzejsz i potrafi robić kasę to " miniwacek" żyd itp . Błąd to ty jesteś nieudacznikiem a nie inni PUSTAKU

kawalrafala
2014-11-01 23:46:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bonifacq
2014-11-02 20:43:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
My tu gadu gadu a ja robię kasę a ty nadal szczekający mały biedny latlerek. Nie mam brzucha bo mój osbisty trener mi na to nie pozwoli ;)

kawalrafala
2014-11-03 16:48:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jw12
2014-10-29 14:36:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
może i jest napinator, ale tu ma rację ! !!!!!

lukasz83f
2014-10-29 14:33:16
Ocena: 4(glosow:16)-+
Sądziłem iż jest to całkiem inteligenty gość, ale okazuje się że ma tylko dobrą gadanę i ciete riposty co z inteligencją ma tylko trochę wspólnego. Rozpatrywanie wiary w Boga przez pryzmat księży i ich grzechów jest na poziomie goscia po podstawówce. Nie bronię księży i oczywiscie zgadzam się że są tacy a nie inni, zespsuci, zdemoralizowani, ale czy wszyscy? Dziwne jest to, ze w rozmowach o tzw. klerze nie wspomina się o misjonarzach którzy swoje życie poświecają dla nauki i wsparcia innych, często ryzykująć utratę zdrowia i życia. Nie sądzcie abyscie nie byli sądzeni.

zbigniewboniek
2014-10-29 15:09:46
Ocena: 5(glosow:11)-+
Bardzo rozsądnie napisane. Niestety misjonarze i księża pracujący np. w hospicjach, o siostrach zakonnych nawet nie wspominając, nie "Tańczą z gwiazdami" i nie są "fajni" dla mediów. Więc nikt o nich nie słyszy...

milorda
2014-10-29 15:27:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale o takich misjonarzach jak ksiądz Gil? Czy Agnes Gonxha Bojaxhiu vel Teresa z Kalkuty?

seba_wolin
2014-10-29 14:32:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mówisz żeby się nie lansować na czyjejś śmierci? Myślę, że w obliczu całej tej medialno-szmatławej otoczki jaka się tworzy w momencie śmierci znanej osoby, takie stwierdzenie jest hipokryzją.

rysiouhu
2014-10-29 14:07:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
"o śmierci Przybylskiej" czy o obludzie kleru - bo to jest malenka roznica.

slawek06052
2014-10-29 13:54:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
A coś Ty Kuba się spodziewał,że ksiądz Ci zrobi laskę?Oni chcą tylko się pokazać,jacy to oni są wspaniali.

Ingenue87
2014-10-29 13:47:16
Ocena: 8(glosow:20)-+
Decyzją najbliższej rodziny i samej Anny pogrzeb miał charakter katolicki i poprzedzony został mszą, a naczelny pajac tvnu, którego gwiazda wyraźnie gaśnie, nawet tę rodzinną tragedię wykorzysta do tego, by pluć jadem na kościół. Porachunki z bogiem, jeśli w niego wierzą, zostawmy członkom najbliższej rodziny, którzy teraz na prawdę cierpią, bo to jest ich tragedia, nie wasza i nie Kuby Wojewódzkiego.

DkNG
2014-10-29 15:13:59
Ocena: -4(glosow:8)-+
ale prawda jest taka że rodzinie predzej kuba pomoże niż kościół z tym chyba nie będziesz polemizowac...

bezpieczna123
2014-10-29 15:50:40
Ocena: 2(glosow:8)-+
rodzina da sobie rade bez pomocy Kuby, tak jak przez caly czas dotad.

Ingenue87
2014-10-29 16:55:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
A jak niby Kuba pomoże tej rodzinie? Co cię to w ogóle obchodzi jak ci ludzie sobie radzą ze swoją życiową tragedią? Co to obchodzi Kubę Wojewódzkiego, którego zapewne mają w głębokim poważaniu?

erhaminus
2014-10-29 13:32:39
Ocena: 4(glosow:8)-+
Co myślę? Wojewódzki to cham i prostak. Do tego jak widzę populista. Głupi nie jest, ale to nie wystarczy. O Kościele można powiedzieć wiele złego, ale też wiele dobrego. Polecam też cykl który ukazał się na Planete (m. in. starają się tam ujawnić nadużycia finansowe Kościoła w kontekście m. in. tuszowania afer pedofilskich - ciekawy materiał). Lepsze to niż takie bezsensowne mielenie ozorem - w życiu liczą się fakty.

Suiram87
2014-10-29 13:21:37
Ocena: -1(glosow:9)-+
Moje prywatne zdanie brzmi: szkoda mi tego człowieka, taka gorycz w wypowiedziach nie rodzi się pod wpływem chwili, tylko jej geneza leży gdzieś głębiej. Co się tyczy samej wypowiedzi: jest ona niebezpieczna, bo rodzi właśnie tego typu dyskusje, często agresywne. A to samo w sobie nie jest dobre. Co do wiedzy merytorycznej czy jej braku się nie wypowiadam. Każdy ma swoje zdanie, które niekoniecznie powinien wyrażać miedialnie, bo może zwyczajnie urazić czyjeś przekonania. Mnie zdanie to uraziło.

milorda
2014-10-29 15:29:57
Ocena: -1(glosow:7)-+
Idź się poskarż. Możesz nawet wytoczyć proces, bo podobnie jak we wszystkich krajach muzułmańskim w naszym katolandzie można kogoś skazać za obrazę uczuć religijnych. Super, nie?

Suiram87
2014-10-30 09:00:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z tego co wiem obraza to obraza, nieważne czy na tle religijnym, personalnym, politycznym etc. Poza tym co mnie uraziło, to to, że ktoś obraża mojego Boga, nie instytucję. Boga, w którego dodatkowo nie wierzy. I tak, SUPER, że kogoś można skazać za obrazę, bo jest to naruszenie obowiązujących norm praw i wartości.

milorda
2014-10-30 14:16:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
To może pozwól Bogu bronic sie samemu? Ojej ,nie może? Nie, nie jest to super, bo co w przypadku świrów, których obraża zwykłe: "dzień dobry"? Jak będę miała więcej czasu na emeryturze, zacznę skarzyć katolików za obrazę moich uczuć religijnych przez choćby wieszanie krzyży.

owcazogorkowca
2014-11-05 10:52:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Milordzie, a jakiegoż to wyznania jesteś, skoro krzyże obrażają twoje "uczucia religijne" prosty człowieku? Z tego co wszędzie podkreślasz jesteś ateistą:] Ten twój bełkot jest taki komiczny i dla mnie i pewnie dla Pana Boga, że az pokazuję go rodzinie jako przykład "nowoczesnego postępowego i tolerancyjnego lewaka". A Bóg się doskonale broni sam, właśnie poprzez cierpliwe przyglądanie się takim śmiesznym krzykaczom jak ty, którzy koniec końców i tak na łożu śmierci błagają księdza o absolucję całkowitą, dokładnie jak twój Lenin i Jaruzelski:))

tefaltefal
2014-10-29 13:21:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wiocha dla tego portalu czyli wiochy bo Wojewodzki nie ma nic do tego tytułu wiochy czyli ( Kuba Wojewódzki mocno o śmierci Przybylskiej )Tylko ma problem dla kapłanów którzy w czasie nabożeństwa zaprzeczają swoim poglądom i wyzwaniom religijnym !!!

bonifacq
2014-10-29 13:13:41
Ocena: -3(glosow:3)-+
AMEN

kawalrafala
2014-10-29 21:49:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bonifacq
2014-10-31 08:26:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Oj biedny pustaku . Wom do biedronki palety wozić

kawalrafala
2014-11-01 23:49:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
2014-10-29 12:44:00
Ocena: 14(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
2014-10-29 12:53:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GanGstaRR
2014-10-29 13:22:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nasze to nasze, grzechy NAS WSZYSTKICH to NAS WSZYSTKICH. Ogólnie to chyba nie zrozumiałeś jego wypowiedzi, ale nie chce mi się tłumaczyć. ŻYJ (SE) Z BOGIEM :)

Paolcia2486
2014-10-29 20:14:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
doman800- ale to przecież nie chodzilo o samą osobę Przybylskiej, tylko o ceremonię pogrzebową. Wyobraź sobie śmierć jakiegokolwiek małego dziecka i to wszystko co powyżej opisane. Brak zaangażowania księdza, który odniechcenia odklepuje tą samą formułkę jaki to Bóg jest miłosierny i zabiera słodką dziecinę do nieba pogrążając rodziców w rozpaczy. A potem czas na przeproszenie za swoje grzechy, a potem czas zbierania na tacę, a na koniec jeszcze chętnie przyjmą datki na organizację mszy za duszę zmarłego dziecka. Tak wyglądał pogrzeb na którym ostatnio byłam.

PamDejzi
2014-10-29 12:43:26
Ocena: -5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lemingjager
2014-10-29 12:28:21
Ocena: 6(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kermitttt
2014-10-29 12:19:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dlaczego w przypadku sławnych osób tak bardzo unika się słów konkubinat, czy bękart?

owcazogorkowca
2014-10-29 12:07:36
Ocena: 8(glosow:24)-+
A kiedy Ty Kupo przeprosisz za swoją i kolesi: pedofilię, zachłanność, bizantyjski styl życia, chamstwo, pogardę, rasizm, narkomanię, obłudę i narcyzm. Jak zwykle Kupo pomieszałeś Boga z kościołem i jakimś słabym kazaniem księdza. I powiedz nam jeszcze- CO TAM ROBIŁEŚ Kupusiu? Co robiłeś w kościele obłudny hipokryto i ateisto, synu prokuratora-komucha? I co w ogóle robiliście na katolickim cmentarzu w dodatku z księdzem (zapewne pedofilem?). Jakaż to miałkość własnego charakteru zaprowadziła cię w te miejsca? Biedny, zje.bany, narcystyczny, fałszywy, wiecznie naćpany prostaczku...

owcazogorkowca
2014-10-29 12:16:45
Ocena: 4(glosow:10)-+
I widzisz Kupo, użyłem tylko i wyłącznie Twoich własnych słów i argumentów a jakże idealnie pasują do ciebie i twojego towarzystwa wzajemnej adoracji...

GanGstaRR
2014-10-29 13:26:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
eeee... ale wiesz, że on tobie nie odpisze??

zbigniewboniek
2014-10-29 14:52:48
Ocena: -1(glosow:5)-+
GanGstaRR- ale co z tego? Jakie to ma znaczenie? Wystarczy że przeczyta tekst owcy i się zapulta wciągając kolejna krechę. Może dzięki temu szybciej kojfnie?

GanGstaRR
2014-10-31 09:15:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Taaa, juz na pewno nie ma co robic, tylko czytac czyjes wypociny na wiosce. Dzieki za minusy imbecyle...

cconrad
2014-10-29 12:03:51
Ocena: -3(glosow:17)-+
Brawo!!!!!!! To cala prawda o dobrej bozi i kosciele BRAWO!!!!!!!!!!!!!

zbigniewboniek
2014-10-29 12:31:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gimbaza?

krist6
2014-10-29 12:03:00
Ocena: 7(glosow:17)-+
Kolejny kretyn byle co byle bylo glosno a na łożu smierci poprosi o spowiedz jak jaruzel

bingo73
2014-10-29 12:01:15
Ocena: 1(glosow:13)-+
typowy snobistyczny typ bez jakiegokolwiek szacunku nawet w obliczu tragedii. Gdyby miał choć trochę rozumku, tak, jak np. Kubuś Puchatek, zdałby sobie sprawę, że Bóg dał jej najpiękniejsze chwile życia, dał jej życia na tyle, by urodziła trójkę dzieci, że dała im życie, Bóg dał też jej pożegnać się z rodziną i dziećmi (choć nie wiem, czynie lepsza jest nagła śmierć ...), dał jej się spełnić w życiu prywatnym i zawodowym. Tylko bezlitosny egoista może nie docenić piękna dania życia swoim dzieciom ...

GanGstaRR
2014-10-29 13:33:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pi@przysz tak bo masz już 41 lat i dalej żyjesz i możliwe, że pożyjesz, ona nie. Chciałbyś by ci zabrano te 6 lat różnicy i wsadzono do piachu? W dzisiejszych czasach tempo jakie zostało nałożone na nasze życie codzienne, sprawia, że 35 lat idzie jak z bicza strzelił. Poza tym każdy czuje się spełniony w różny sposób, więc nie pi@rdol smutów, że powinna się cieszyć bo urodziła trójkę bachorów - chciała to miała, co nie znaczy, że to był jej szczyt szczytów i powinna konać z uśmiechem na twarzy. Typowy zdebilniały katol...

owcazogorkowca
2014-10-29 14:34:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
Gdybyś prostaczku przeczytał ostatnie słowa Przybylskiej może dowiedziałbyś się co było dla niej największym skarbem w życiu... Rozumiem że Pani Przybylska też dla ciebie była zdebilniała skoro z takim zapałem obrażasz ją i jej rodzinę "zdebilniałych katoli"? Dla mnie jesteś jakimś prymitywnym zakompleksionym i zagubionym we własnym ptasim rozumku cieciem, a wystarczyły dwie twoje wyjątkowo prostackie wypowiedzi... Współczuje twoim bliskim (o ile rozumiesz w ogóle pojęcie bliskości czy miłości).

GanGstaRR
2014-10-31 09:25:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ja wspolczuje twoim bliskim (o ile ich masz) bo z takimi zdebilnialymi katolami to normalny czlowiek nie wytrzymuje na dluzsza mete. Nie obrazilem nigdzie jej ty chory przyglupie, ale stwierdzenie twojego idiotycznego kolegi, ze juz sobie pozyla, urodzila, wiec nic nie szkodzi, ze umarla jest chore. I w tej chwili, zycze ci abys zdechl bo twoje ambicje zyciowe juz sie dawno wyczerpaly. Jestes typowym debilem piszacym np do Wojewodzkiego z mysla, ze ci odpisze - no typowy cymbal, smialbym ci sie w ryj jakbym mogl. I wez sobie zmien tego wilka w avatarze na owce z mocherem na lbie bo jestes

GanGstaRR
2014-10-31 09:30:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
zwykla cienka qt@siną zyciowa, twoim spelnieniem jest jeczenie na wiosce bo w rzeczywistości to sie boisz pierdnac :-) Juz cie przejrzalem na wylot... a teraz jazda 3 zdrowaski zamiast pi@rd@lic swoje pseudo smuty!

lemingjager
2014-11-02 21:21:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dj_gabriell
2014-10-29 11:56:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
zarzekal sie ateizmem a tu mowi o Bogu ?

pensulina
2014-10-29 11:55:44
Ocena: 7(glosow:13)-+
Dobre sobie. Wojewódzki jest opiniotwórcą? Największy egoista nowożytnej Polski mówi, że Bóg jest egoistą? Hipokryta! Świat należy do celebrytów. Każdy z nich robi wszystko aby ich blask był jaśniejszy od waszego Boga. Może Wojewódzki jest bogiem? Dla mnie taki śmiertelnik jak KW jest tylko wyrobem mas dzisiejszych czasów. Jest niczym Ken. Nie jest w stanie nawet obrazić Boga. Bóg dawno przestał patrzyć na niego i stąd jego żal. Bóg - dla wszystkich religii jest jeden. Pomimo, że nazywamy Go różnie. A Wojewódzkich są miliony. Jakość czy ilość?

sebols
2014-10-29 11:55:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie o śmierci Przybylskiej tylko stosunku kościoła do wiernych i zmarłych. Ja akurat popieram te słowa bo lepiej wkładać w siebie, kształtowanie siebie i dbać o swoją rodzinę niż marnować czas na kościół i dyrdymały i pazerność czarnych oszustów i złodziei.

wahoo1
2014-10-29 11:50:14
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie zapomnijcie, że wszytskie gwiazdy TV nie wierza w Bogą tylko materializm. Rak jest to choroba materialistów...

Andy1313
2014-10-29 12:02:37
Ocena: -1(glosow:9)-+
Masz racje wahoo1 - bóg jest tylko dla biednych i głupich, bo tylko oni go potrzebują.

zbigniewboniek
2014-10-29 14:58:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Chyba nie rozumiesz podstaw wiary przygłupie:) Bóg jest dla wierzących, czy to biednych czy bogatych. Po prostu dla wszystkich. Bogaci natomiast stają się aroganccy, pyszni i zadufani w sobie przez co często odrzucają Boga uznając że pieniądz go zastąpi. To takie proste że aż boli, najwyraźniej jednak dla Ciebie zbyt trudne do zrozumienia.

k73k73
2014-10-29 11:36:22
Ocena: -2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Fleuri
2014-10-29 11:33:23
Ocena: 2(glosow:16)-+
Widać Kubuś na uroczystości pogrzebowej spodziewał się wywodów na temat pedofilii i przekrętów, a może marudzenia, że to bóg ją zabił? Jakim trzeba być prostakiem, żeby komentować takie chwile? Ale lans na trumnie jest najlepszy, dlatego tylu go ogląda i lubi.

Paolcia2486
2014-10-29 11:18:09
Ocena: 6(glosow:18)-+
Czy naprawdę takie ważne dla was musi być to, kto to powiedział i przy jakiej okazji? Nie ważne, że to Wojewódzki i jego pobudki, ważna jest wypowiedź i to ona powinna być (lub nie) krytykowana. Jakiś czas temu byłam na pogrzebie i doszłam do takich samych wniosków. W momencie kiedy rodzina płacze po śmierci ukochanej osoby ksiądz większy nacisk kładzie na opowiadanie o tym jaki Bóg jest miłosierny. Natomiast największym szokiem było dla mnie- zbieranie na tacę!!!- podczas ceremonii pogrzebowej, za którą rodzina i tak już płaci.

bystry_kaziu
2014-10-29 11:11:31
Ocena: 4(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

seba_wolin
2014-10-29 10:58:53
Ocena: -5(glosow:25)-+
O jakiej śmierci Przybylskiej, puknąć się w dekiel proszę!!! czytanie ze zrozumieniem się kłania!!! Do zrozumienia tego co Kuba chce powiedzieć, trzeba być po pierwsze inteligentnym, a po drugie trzeba mieć OTWARTY umysł, nieograniczony przez katolickie ideologie zaszczepione u podstaw swojego życia. Nie masz ani jednego, ani drugiego, sorrrryyy.... nie mamy o czym rozmawiać, bo ile bym nie tłumaczył i tak nie pojmiesz :D

bystry_kaziu
2014-10-29 14:14:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ukratkiem
2014-10-29 10:49:16
Ocena: -13(glosow:19)-+
Akurat to Bóg jesli istnieje i stworzył ten świat może sobie robić z tym światem co chce. I to tylko Bóg jest nadzieją na sprawiedliwość.

nil72
2014-10-29 10:39:10
Ocena: 1(glosow:25)-+
Jak nic przechodzi kryzys wieku średniego i zawodzi jak baba podczas menopauzy

moskalito
2014-10-29 10:21:37
Ocena: 53(glosow:109)-+
Ja go nie lubę, nawet nie oglądam jego programów.. ale odnośnie grzechów księży to się z nim zgadzam..

grzelaktomasz
2014-10-29 09:25:29
Ocena: 8(glosow:22)-+
mocne ale niestety prawdziwe nie jest tajemnicą że kościół katolicki jest próżny

kubek4a7
2014-10-29 08:44:24
Ocena: 1(glosow:21)-+
Wojewódzki, Lis, Olejnik, Kuźniar, itp. itd. wszyscy widzą w nas motłoch oglądalności sami mają ego w kosmosie i myślą ze wiedzą wszystko, a motłoch niech trzyma mordę w kubeł i podąża za panami.

murinforte
2014-10-28 22:21:21
Ocena: 10(glosow:30)-+
Może bóg chciał żeby on to powiedział? :D

Untraceable
2014-10-28 21:19:35
Ocena: -1(glosow:39)-+
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
2014-10-28 21:10:27
Ocena: 13(glosow:25)-+
W przypadku takich jak on zawsze powstaje pytanie: zrobił to bo tak uważa czy raczej, żeby podsycić gasnące płomyki jego popularności w celebryckim świecie???

Maciek256
2014-10-28 21:04:41
Ocena: 6(glosow:24)-+
nie jestem jego fanem,ale też go nie hejtuje,bardzo dobrze powiedział.

admin1944
2014-10-28 20:34:52
Ocena: 0(glosow:34)-+
PAN WOJEWODZKI MA 150 % RACJI !!!. TE WATYKANSKIE WIERSZYKI SA TAK GLUPIE I BEZ ZADNEGO SENSU, ZE OD DAWNA NIE SLUCHAM BO MUSIALBYM CALY CZAS MIEC ZACISNIETE PIESCI !!. TEGO TYLKO MOGA SLUCHAC I BRONIC BEZMYSLNE BEZMOZGI !!!.

artemil
2014-10-28 20:42:37
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

artemil
2014-10-28 20:54:11
Ocena: 7(glosow:21)-+
Właśnie takie bezmyślne bez mózgi jak ty oglądają wojewódzkiego

Husarz164
2014-10-28 20:21:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tak to już jest alkoholik wytyka innemu alkoholikowi. Bogacz wypomina innemu bogaczowi. Ale ja nie będę cię oceniał ja nie jestem sędzią.

menzoberranzan
2014-10-28 18:33:52
Ocena: -8(glosow:24)-+
mysle, ze ten koles to ciemniak, nie czytal ewangelii i wypowiada sie zupelnie nie majac pojecia o czym mowi...

admin1944
2014-10-28 20:39:43
Ocena: -7(glosow:17)-+
OSZOLOMIONY CIEMNIAK WATYKANSKI TO TY JESTES BO PEWNIE CZYTASZ BAJKI , MITY HOROSKOPY I ZABOBONY BEZ POKRYCIA Z DZISIEJSZA RZECZYWISTOSCIA - JEGO INTELIGENCJA I MADROSC DALEJ SIEGA !!

Andy1313
2014-10-29 12:20:39
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ani ty, ani księża nie czytają biblii. A jeżeli już to nic z niej nie rozumieją. Bo jakby choć troche rozumieli to wiedzieliby, że to co głosi KK nijak do niej nie przystaje. Jest to religia sprzeczna i totalnie nagięta tylko na to aby strzyc z kasiory nierozgarnięte owieczki. A szczerze mówiąc BARANY !!!

owcazogorkowca
2014-10-29 14:39:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
Andy - oczywiście ty przeczytałeś biblię skoro jesteś tutaj autorytetem i wiesz jak się mają zależności między kościołem a biblią i ewangeliami? :)) Cholera, to chyba trzeba pozamykać uniwersytety na całym świecie i wydziały teologiczne, głąbie od łopaty, skoro wyjaśniłeś nam wszystkim tajemnice wiary jednym zdaniem? :)) Jakiej zawodówki nie udało ci sie ukończyć, powiesz nam ciemniakom?

masztalsenior
2014-10-28 16:56:48
Ocena: -1(glosow:15)-+
mocno i dosadnie-cały Kuba

elconecho
2014-10-28 15:11:34
Ocena: -6(glosow:28)-+
A kim niby jest ten Wojewódzki? Zwykły pozer, który uważa, że przeczytanie "Boga urojonego" czyni z niego wielki autorytet w dziedzinie religii i wiary... Jak dla mnie sam ateizm powinien wiązać sie z triumfem inteligencji nad ciemnogrodem i zabobonami, a nie wykrzykiwanie populistycznych sloganów po pogrzebie - bo tak akurat mi się chce... Takim gadaniem to Wojewódzki tylko zaszkodzi wolno postępującej laicyzacji społeczeństwa...

CountPerun
2014-10-28 16:47:25
Ocena: 4(glosow:20)-+
Miałeś się wypowiedzieć na temat wywodu Wojewódzkiego, a nie wyciągać swe opinie na jego temat. Podoba się czy nie, trudno się nie zgodzić z którymkolwiek zdaniem, które tu upubliczniono. Instytucja kościoła katolickiego i obłuda są nierozerwalne.

elconecho
2014-10-28 17:06:25
Ocena: -2(glosow:6)-+
CountPerun. Ależ to jest wypowiedź na temat słów jak i płaskiego światopoglądu KW. Każdy głupi potrafi nawiązać do niechlubnej działalności pazernych księży i instytucji kościoła - ale tak jak w społeczeństwie, tak i w kościele są ludzie uczciwi i ci których priorytety są całkiem inne. Tak naprawdę nie kościół, nie księża, a sama wiara stanowi największe niebezpieczeństwo. Ale najpierw trzeba nauczyć się rozróżniać poszczególne składowe…

CountPerun
2014-10-28 19:29:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Może i każdy głupi to potrafi. Tyle, że w tym kraju większość zachowuje swe myśli dla siebie. Nieliczni je przedstawiają opinii publicznej. Takowe uznawane są co najmniej za kontrowersyjne. Co z tego, że wielu może myśleć tak jak "pyszałek Wojewódzki"? Bo większość woli milczeć, tak wypada... Gdzie jest problem, tam warto dyskutować. Jak jest głośno, znaczy że cię słyszą.

kawalrafala
2014-10-28 22:51:31
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JeannYine
2014-10-28 14:58:39
Ocena: -3(glosow:9)-+
wezcie juz z ta ania- meczy mnie juz ten temat. byla nie ma... next! q~!

prusi
2014-10-28 13:33:58
Ocena: 1(glosow:9)-+
Skoro wierzysz w nic to do niczego miej pretensje. Czy ktoś Tobie karze w coś wierzyć? Wiec czemu karzesz komuś nie wierzyć w nic :)

St3v3n
2014-10-28 13:29:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie zauważyłem, aby ta wypowiedź dotyczyła śmierci Przybylskiej. Raczej bardziej uroczystości pogrzebowej

zaldbag
2014-10-28 13:13:12
Ocena: -3(glosow:13)-+
Na ślubach jest to samo 10% czasu o młodej parze, a reszta to samo pieprzenie o tym jaki bóg jest wspaniały i jak mocno w niego wierzymy...

AleDom
2014-10-28 14:45:34
Ocena: 0(glosow:10)-+
A jest jakiś obowiązek brania ślubu kościelnego? Jeżeli nie to można po prostu pójść do USC i nie słuchać niczego o Bogu.

Suzzi86
2014-10-28 13:00:36
Ocena: 0(glosow:20)-+
kto temu idiocie w ogóle dał głos?

artemil
2014-10-28 21:00:53
Ocena: 4(glosow:6)-+
popieram, wojewódzki to idiota i pajac

AleDom
2014-10-28 12:52:57
Ocena: -4(glosow:16)-+
Nic. Zwykły pajac, który chce żeby się o nim mówiło. Jak spora część tzw. "celebrytów".

gajcy
2014-10-28 12:26:53
Ocena: -4(glosow:18)-+
Nic dobrze nie powiedział , trzeba znac istotę ideologia ktora sie krytykuje , jak sie nie ma wiedzy ( nie trzeba byc wierzącym ) na temat to to wychodzi sie na idiotę.

bartek_st
2014-10-28 12:21:22
Ocena: -4(glosow:18)-+
Przypierdolił jak Polska Niemcom i ma 100% racji.

gajcy
2014-10-28 12:16:01
Ocena: -7(glosow:21)-+
Ogolnie to akurat ten czlowiek obraził panią Przybylską bo wychodzi na to ze kobieta wierzyła w Boga i należała do instytucji ktora pan wojewódzki uważa za idiotyczną, czylipani Przybylską była iddiotka..to po pierwsze, po drugie facet wypowiedział sie o rzeczach o których nie ma zielonego pojęcia, co pokazuje ze w sumie to on jest idiota bo mozna byc niewierzącym ale trzeba sie choc troche interesować na temat na ktory sie wypowiada.ten facet wlasciwie tylko o seksie mowi wiec jego ograniczeni umysłowe widac w jego programach.

mlw1488
2014-10-28 11:56:39
Ocena: 4(glosow:20)-+
Tak, pięknie powiedział. Śmierć (wg niego) bliskiej osoby to powód, by krytykować niezwiązane z tym instytucje? Z szacunku mógłby na jakiś czas zamknąć ryj, a nie prawić te banały.

neo_82
2014-10-28 11:43:54
Ocena: 3(glosow:13)-+
Bardzo dobrze powiedział

szyderca1980
2014-10-28 11:38:25
Ocena: -5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-10-28 11:33:40
Ocena: -2(glosow:16)-+
No i nie ma racji?

gajcy
2014-10-28 12:23:50
Ocena: -2(glosow:20)-+
Wiesz Jurku ze nie ma, bo nie pojmuje istoty sprawy. Moim zdaniem ten facet jest jednym z niewielu ktorzy dla popularność zrobią z siebie szmatę, i opluja wszystko i wszystkich. To przeciez on chciał gwałcić ciezko pracujące Ukrainki. Duzo byl jego debilnych wypowiedzi. Jako czlowiek lewicy nie bierz jego jako przykład moralny . Obnizasz poziom wlasnej ideologi i formacji. Wczesniej byl przykład tego naukowca na wózku . I na takich ludziach powinieneś budować swoja filozofię. Wojewodzki to karierowicz.

jurek1102
2014-10-28 21:22:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
gajcuś a kto powiedział że normalne jest gwałcenie własnej żony? Czy ja dobrze pamiętam że to był ten lewak Korwin? Że miał dużo debilnych wypowiedzi to w pełni się zgodze.

Hokku
2014-10-30 01:09:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
jurek jeśli tylko tyle zrozumiałeś z tej wypowiedzi Korwina to współczuję. To dokładnie jak ja bym teraz twierdził, że napisałeś "normalne jest gwałcenie własnej żony". Jest to prawda, ale chyba nie taki sens był Twojej wypowiedzi prawda?

acer326
2014-10-28 11:22:08
Ocena: -4(glosow:10)-+
Aż trudno uwierzyć,że to jego słowa
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jakie to jest polskie
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
Zdjęcia ma pewnie piękne i fejm na mieście również zapewniony.
główna
Dodano: 25.07.2018, 22:25:54   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0