lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zdarzenie drogowe, łąki Mrzezino trasa Kosakowo - Mrzezino.
główna
Dodano: 25.06.2015, 12:32:50   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 143  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(113)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kaluza16
2015-06-28 12:07:06
Ocena: 53(glosow:57)-+
Znając absurdy w naszym kochanym kraju to jedynym ukaranym w tym zdarzeniu będzie osoba która prowadziła pojazd w którym był rejestrator obrazu i wykonał manewr zawracania na podwójnej ciągłej i udostępnił filmik w internecie :-)

flinto
2015-06-30 15:48:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
To Audi to GSP31PF... Ciekawi mnie jak się to skończyło. Może ktoś wie?

wineczek
2015-06-30 13:40:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szkoda, że kierowcą Audi nie był "Farszawiak" tylko kto inny rej, GSP, proszę was -.-

Piter722
2015-06-30 10:26:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
A szlachcic na rowerze jedzie środkiem drogi.

radzi84
2015-07-02 22:54:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
A gdzie ma jechać? Po krzakach? Jedzie swoim pasem!

mouseonweed
2015-06-29 18:04:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2015-06-29 17:11:59
Ocena: -19(glosow:27)-+
Dlaczego wy szukacie diury w doopie. Gdyby pisda ze Skody umiala jezdzic nie bylo by sprawy .Wszystko w temacie. W chwili mijanki -dziewiata sekunda do jedenastej-Audi jest na swoim pasie. Inaczej- Gdyby kombajn jechal, jakies szerokie JCB czy John Deree tez by byla jego wina? SZmata ze Skody powinia jeszcze po ryju wylapac bo lecac do przeciwleglego rowu mogl jeszcze ludzi zabic. NIE UMIESZ KURVA JEZDZIC. NIE WPIERDALAJ SIE NA DROGE PUBLICZNA. Online sobie pojezdzij albo PKSem. Na nic nie mam takiej alergi jak na pisdy z cieplym prawkiem,umiejetnosciami z karuzeli i checia ustawiania zasad.

gizmo88
2015-06-29 21:43:18
Ocena: -4(glosow:4)-+
Prawda.

egon785
2016-11-23 23:42:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Jonny24
2015-06-29 16:14:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
A może miał wziąć rower na plecy i wskoczyć do najbliższego rowu? Co do kierowcy skody, gdy rowerzysta zawrócił było widać ze skodą przybrał trochę pobocza, nie miał wyjścia i musiał zjechać. Do tego samochody z naprzeciwka, stracił panowanie gdy kierowca audi był na połowie jego pasa. Sytuacja moim zdaniem i tak się dobrze potoczyła, gorzej jakby poszedł na czołowe.

adrian8924
2015-06-29 15:37:56
Ocena: -1(glosow:5)-+
inteligenci znający sie na przepisach o ruchu drogowym, skrajem jezdni rowerem jeździło się w latach 90-tych :D teraz może jechać środkiem pasa lub nawet dwa rowery obok siebie mogą zajmować cały pas, weszłto to w życie z tym prawem które mówi że w mieście rowerzysta może się poruszać chodnikiem jeśli nie ma wyznaczonej ścierzki :D

c_in_a
2015-06-29 16:00:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
To daj znać kiedy ten przepis wejdzie w życie a puki co poruszanie się w wózku dla dzieci nie czyni z ciebie znawce przepisów. Dla przypomnienia: w trzech warunkach wolno poruszać się po chodniku rowerem. Rowerzysta winien trzymać się prawej strony jezdni w przypadku gdy widzi że kierowca za nim zamierza go wyprzedzić. Dwa rowery obok siebie tylko w przypadku gdy nie utrudniają ruchu lub nie stanowią zagrożenia. Jak za kilka lat będziesz na tyle już dorosły że cię dopuszczą do zdawania egzaminów na prawo jazdy, zdasz sobie sprawę jakie to głupoty piszesz.

przemoo24
2015-06-29 14:17:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
Oglądając film można stwierdzić, że winę za te zdarzenie ponosi tylko kierowca audi. Dlaczego? Bo dokonywał manewru wyprzedzania na ciągłej, nie upewnił się czy nie doprowadzi do kolizji. Kodeks jasno mówi, że osoba wyprzedzająca musi się upewnić czy nie doprowadzi do zdarzenia i musi zachować szczególną odpowiedzialność. Rowerzysta ewentualnie zostanie ukarany mandatem za jazdę nie przy krawędzi jezdni, choć to też do końca nie jest pewne, kamera się chwiała, jest inna perspektywa niż jadąc rowerem. A co do kierowcy skody. Zajechana została mu droga i po prostu uciekał.

vert0
2015-06-29 09:00:38
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

k73k73
2015-06-29 11:24:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ElComendante88
2015-06-29 12:14:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak by nie było winny jest kierowca z Audi. Co do tego co piszę vert0 to ciekawe. Na pewno kierowcy pojazdów wolnobieżnych powinni w miarę możliwości ułatwić wyprzedzanie innym, np. zjechać trochę na pobocze. Facet ze Skody też jest trochę sobie winien. Albo jechał jak głupi albo ma niewielkie umiejętności lub niesprawny samochód. Słychać wyraźnie, że zaczął ostro hamować jak już minął się z Audi.

magus1972
2015-07-02 19:47:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Udostępnić? Poczytaj kodeks. Rowerzysta jest pełnoprawnym uczestnikiem ruchu. Przypuszczalnie w tym Audi siedział taki sam ignorant...

ogiolaf
2015-07-02 20:34:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
@ElComendante88 obejrzyj jeszcze raz ten filmik zaczął ostro hamować bo przed nim też był rowerzysta więc musiał jakoś zareagować aby nie skasować drugiego rowerzysty ;)

figi
2015-06-28 23:29:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
pojazd o numerze rejestracyjnym GSP31PF Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym posiadał w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym: polisa: TPP~28775872 dla pojazdu: AUDI A6 AVANT [C7] 11- zakład odpowiedzialny: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A. adres: Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa

mzurkowski
2015-06-28 22:08:28
Ocena: -8(glosow:12)-+
Pierwsze rowerzysta też przegina bo wali wężykiem po drugie Audi było nie na Warszawskich numerach tylko z tego co widać pod koniec to był kierowca z okolic gdzie zdarzenie miało miejsce więc koleś który tak się napina niech zluzuje i jeśli nie podoba mu się Warszawa niech nie przyjeżdża, nie będzie korków.A poza tym kierowcy bez wyobraźni tak kierowcy samochodów jak i rowerzysta który wyjeżdża prawie na środek jezdni.

hubertberger
2015-06-29 10:24:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co ty bredzisz?

k73k73
2015-06-29 11:26:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kawa1705
2015-06-28 20:34:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
kierowca BMW: widac ze kierowca ałdi, wiec cwel i dres...

cykot
2015-06-28 20:22:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

HenryKipper
2015-06-28 18:50:37
Ocena: 7(glosow:13)-+
sorry, ale zdaje sie, ze paru tutaj to jacys tępo-glusi... raz, ze droga stosunkowo waska, 2 rowerzysa, jesli to rowerzysta, jedzie raczej blisko krawedzi, no ale wg niektorych powinien w ogole po pobocuz jechac, albo lepiej w rowie. po 3 podwojna ciagla, zatem bezwgledny zakaz wyprzedzania, kierujacy wszstkimi 3 wyprzedzajacymi pojazdami zlamali przepisy. Rowerzysta jest pelnoprawnym urzytkownikiem drogi, a kierujacy powinni zachowac szczegolna osroznosc. a do wszystkiego jest zakret. zdrowy rozsadek, chocby jego odrobina podpowiada, ze nie wyprzedza sie przed zakretem!!!

klaus28
2015-06-28 21:59:11
Ocena: -5(glosow:7)-+
poucz się ortografii!pisze się -użytkownik

ucho103
2015-06-28 22:18:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie nawidzę rowerzystów ale masz rację

janosik1971
2015-06-28 18:00:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Fajny tekst. ma pan kamere- mam... ale w domu hehehe

M1CLAY19
2015-06-28 19:03:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ty masz jakis inny monitor? Kolarz przy pierwszych 2 ciagnie srodkiem . Potem schodzi na 2/3 do krawedzi co i tak jest zbyt wiele jak na rower na zakrecie przy liniach ciaglych.

M1CLAY19
2015-06-28 21:05:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zle podpiety komet. Sorrky. To mialo byc do pana z zezem- Henry Sleper.

M1CLAY19
2015-06-28 18:00:28
Ocena: -12(glosow:20)-+
Bedziecie minusaowac ale ja tu widze 2 winnych- oczywiscie tylko zdarzenia .Po 1 kolarz nadrywajacy widzac ze wyprzedzaja go samochody powinien ciagnac jak nabblizej prawej krawedzi jezdni chociazby z obawy o wlasne zycie. Pacjent ze Skody powinien zrezygnowac z prawa jazdy bo stanowi zadrozenie dla innych uczestnikow ruchu.Hamowanie nastepuje juz po minieciu z Audi ,ktore tu w niczym nie przeszkadzalo. Albo zapievdalal i nie mogl wyminac innego kolarza albo zrobil w gacie i przyheblowal po fakcie mijania Audicy. Rozumiem zeby zlapal pobocza i go pociagnelo ale palant poprostu depnal hebel.

martin987
2015-06-28 18:06:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2015-06-28 18:20:23
Ocena: -3(glosow:5)-+
Najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy rower to pojazd samochodowy.

M1CLAY19
2015-06-28 21:00:58
Ocena: -3(glosow:7)-+
Zobacz debilu jeden z drugim jak sie jezdzi/jak trzeba umiec zachowac sie na drodze-Obejrzyjcie ruski film jak komarkiem idzie na czolo Ladzie (film w popoludniowej wstawce z tego dnia). MOZNA POJECHAC DALEJ - MOZNA--TYLKO TRZEBA UMIEC. KIEROWCA ZE SKODY TO DEBIL I MORDERCA NAJBLIZSZEJ RODZINY. STOP MONGOLOM DROGOWYM. (gdybyscie nie zauwazyli to poszedl do przeciwnego rowu i tylko cud uratowal od czolowki)

Ingenue87
2015-06-28 21:36:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ty chyba nie do końca rozumiesz co tam się stało. Kierowca chcąc uniknąć czołówki z Audi odbił trochę w prawo, potem chciał wrócić na swój tor ruchu i stracił panowanie nad kierownicą, stąd hamowanie i lądowanie w rowie. To, że Skoda minęła się z Audi bezkolizyjnie nie znaczy że już w tym momencie było po wszystkim.

M1CLAY19
2015-06-28 21:56:46
Ocena: -5(glosow:11)-+
Ty chyba w doopie byles nie za kierownica.Jezeli kiedys kierowales to wiecej tego ni rob.Skoda hamuje albo by nie wjechac na kolarza-malo prawdopodobne-ALBO BO SLADEM ADI POSZLO KOLEJNE AUTO i nie miala miejsca....albo nie ma amorkow......... albo to zwykla pisda.Tyle wyjasnien jak do kierowcy.Obejrzyj film 3 x wiecej. Skoda zaczyna hamowac po minieciu Audi.Mozecie szukac setek wyjasnien tego wypadku ale Audi jest czyste

hubertberger
2015-06-29 10:37:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
To, że słychać piski nie znaczy, że on hamuje. Mogło go pobocze zarzucić i nawet nie musiał hamować, tylko szedł bokiem i opony w tym momencie też piszczą, tak ze to ty chyba w doopie byleś nie za kierownica.

M1CLAY19
2015-06-29 16:55:52
Ocena: -4(glosow:4)-+
W dalszym ciagu stwierdzam ze palant ze Skody to zlamany flus. Nawet jak pisk nie z hamowania tylko z driftu -pierwszego w jego zyciu- to jak on to zrobil majac swoj pas wolny? Widocznie nie potrafi pokonywac zakretow.Przestan mi tu dzieciaku baje zenic bo pobocze to mnie moze sciagnac zestawem 40 ton lub wiecej. Taka zaglowka jak ta Skodzinka wybierasz wszystko .......pod warunkiem ze kumasz jazde. Jezeli ty to tak oceniasz to bedzie lepiej jak takze ograniczysz jazde.

M1CLAY19
2015-06-29 17:27:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nawet jezeli zalapal na luku deko marginesu z tlucznia to w przednionapedowej Skodzinie dodaje sie gazu i ...........jedzie dalej. TYLKO KRETYN DUSI HEBEL.........ale zeby to zrozumiec trzeba jezdzic w realu a nie na gierkach. Z innej manki- lepiej stracic lustro niz wypasc z toru jazdy ........ale tyle mojego co sobie popisze i wylapie minusow.

Ingenue87
2015-06-29 18:49:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak można uważać, że Audi jest czyste? Wyjechał ze swojego pasa ruchu nie widząc czy coś jedzie z naprzeciwka. Stworzył ogromne zagrożenie przez swoją bezmyślność.

M1CLAY19
2015-06-29 20:16:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
A Skoda co zrobila? Wpadla do rowu przecinajac pas ruchu kierunku przeciwnego ,przecinajac linie ciagle bez zadnej kontroli "kierowcy". Jeszcze raz? Kto tu zrobil zagrozenie? Ty nie masz widziec to co ci wygodnie tylko to co jest nagrane przez sprawce zamieszania. Nie wiem czy czytales wszystkie posty ale podobna istnieje tam rownolegla sciezka dla kolarzy . Jezeli tak jest to nagrywajacy powinien dostac po ryju jako glowny powod zdarzebia.

Jonny24
2015-06-30 08:20:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
M1CLAY19, jakie tam mogło być ograniczenie prędkości? 90? 70?. Jeżeli jeździsz dużo to powinieneś wiedzieć jak samochód zachowuje sie przy takiej predkosci gdy dwoma kołami znajdzie sie na jezdni, a dwoma na miękkim podłożu. Kierowca Audi miał się trzymać swojego pasa ruchu, wjechał w połowie na przeciwległy pas ruchu czy zmusił kierowcę Skody do wykonania niebezpiecznego manewru. Ponad to kierowca Audi zdecydował się wyminąć rowerzystę na 3-ciego, bez upewnienia czy nie stworzy tym zagrożenia.

de_vall
2015-06-30 20:18:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
M1CLAY19 przestań pier^lić bo głupoty wygadujesz .... albo to Ty byłes kierowcą tego audi...

hubertberger
2015-06-30 21:00:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chłopcze, mam na pewno więcej kilometrów niż ty nakulane, wiec mnie tu od dzieciaków nie wyzywaj, bo pewnie sam masz smarki jeszcze przez mamę wycierane. Skąd się biorą takie tępaki?

gosc2009
2015-06-28 17:41:28
Ocena: -5(glosow:7)-+
...uczeszczana droge. Dla mnie glowna wina rowerzysty i wielka glupota audi, bo chwile mogl poczekac bo widzial zakret.

kurnachatawiocha
2015-06-28 20:37:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gościu opanuj się, bo walisz echem.

gosc2009
2015-06-28 17:40:21
Ocena: -9(glosow:11)-+
...uczeszczana droge. Dla mnie glowna wina rowerzysty i wielka glupota audi, bo chwile mogl poczekac bo widzial zakret.

gosc2009
2015-06-28 17:39:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
Smieszna sprawa, ale akurat tam mieszkam i ta trasa zwana lakami albo mostkami jadr min dwa razy dziennie do Gdyni. Bardzo czesto, przed remontem ludzie ladowali w rowach, a lokalne traktory mialy systematyczny zarobek. Dzis po remoncie drogi jest to wymarzony OS WRC. Droga pieknie sie uklada, a odblaskowe barierki zrywaja w nocy:) Wiec trasa jest szybka, ale dla tych co nie znaja bardzo podstepna, dlugie proste, a za chwile szykana:) Ale do rzeczy. Obok idzie piekna trasa rowerowa prowadzaca przez rezerwat Beka. Ale po co jechac trasa dla rowerow. Lepiej zawalac waska, w sezonie bardzo uczesz

gosc2009
2015-06-28 17:37:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Smieszna sprawa, ale akurat tam mieszkam i ta trasa zwana lakami albo mostkami jadr min dwa razy dziennie do Gdyni. Bardzo czesto, przed remontem ludzie ladowali w rowach, a lokalne traktory mialy systematyczny zarobek. Dzis po remoncie drogi jest to wymarzony OS WRC. Droga pieknie sie uklada, a odblaskowe barierki zrywaja w nocy:) Wiec trasa jest szybka, ale dla tych co nie znaja bardzo podstepna, dlugie proste, a za chwile szykana:) Ale do rzeczy. Obok idzie piekna trasa rowerowa prowadzaca przez rezerwat Beka. Ale po co jechac trasa dla rowerow. Lepiej zawalac waska, w sezonie bardzo uczesz

piotr_bzyk
2015-06-28 17:10:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
AUDI i wszystko jasne

mr_spock
2015-06-28 17:04:00
Ocena: 8(glosow:8)-+
Pomijając kwestie winy itd, to sam kutas rowery wiezie, a stwarza zagrożenie dla innego rowerzysty.

emerdeca
2015-06-28 16:24:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
GSP31PF i wszystko jasne

popek70
2015-06-28 16:09:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
a ten kamerzysta to chyba rowerem jechał tak go machało, zmienia to postać rzeczy przy tym wyprzedzaniu. Jeśli mam racje to cyklista przy krawędzi jezdni powinien jechać.

akon89
2015-06-29 06:29:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Idionto normalne,że buja bo skoro masz kamerke na kasku i pedałujesz to musi się ruszać. A po drugie słychać i widać,że wieje wiatr to jak ma się utrzymać przy samej krawędzi-a tak z paragrafu to jest napisane,że cyklista powinnien trzymać się jak najbliżej krawędzi,czyli dla niego to było najbliżej :)

general_smrut
2015-06-28 13:53:04
Ocena: -12(glosow:16)-+
Być morze rze w tym rowje bjedak guwno zobaczył i wjehał rzeby skąsónsować

saderwa
2015-06-28 14:48:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

darek1708
2015-06-29 05:28:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
kolejny palant typu kapitan zbuk i te inne inbecyle

geniuszczura
2015-06-28 13:51:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

punisherpl2
2015-06-28 15:30:48
Ocena: 0(glosow:6)-+
a ja miałem kiedyś podobną sprawę i nagranie było dowodem .. sprawca bez namysłu szybko został ukarany ! Nie pisz głupot !

Jarewa
2015-06-28 17:53:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
Prawo się zmieniło niedawno żaden materiał nielegalnie zdobyty nie może być dowodem w sprawie, tyczy się tez tych kamerek.

geniuszczura
2015-06-28 21:07:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tomek-kt
2015-06-28 13:22:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
GSP 31PF - Liczę, że zostanie ukarany za to. Takich idiotów należy eliminować z naszych dróg.

herod12
2015-06-28 14:46:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja też na to liczę. GSP 31PF to chyba nie "warszawiak".

dejwDawid
2015-06-28 12:35:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dejwDawid
2015-06-28 12:33:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kaluza16
2015-06-28 12:07:06
Ocena: 53(glosow:57)-+
Znając absurdy w naszym kochanym kraju to jedynym ukaranym w tym zdarzeniu będzie osoba która prowadziła pojazd w którym był rejestrator obrazu i wykonał manewr zawracania na podwójnej ciągłej i udostępnił filmik w internecie :-)

duck4uall
2015-06-28 11:45:05
Ocena: -22(glosow:38)-+
Ewidentna wina chuya co do rowu wpadł! nie umie jezdzic tylko zazdrosc ze inny ma audi!!

kurnachatawiocha
2015-06-28 20:34:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
tobie jednego nie można zazdrościć - rozumu.

Lisek85
2015-06-28 11:29:13
Ocena: 2(glosow:8)-+
prawda jest taka że wyprzedzać jednoślady na ciągłej można proszę spojrzeć w kodeks drogowy jest tylko jedno ale nie wolno wjeżdżać na przeciwny pas

asd1905
2015-06-28 13:05:21
Ocena: -5(glosow:11)-+
szkoda ze kretyni o tym nie wiedza po za tym wyraznie widac ze "krul" szosy rowerzysta jedzie srodkiem pasa ruchu gdzie ma obowiazek jechac przy prawej krawedzi, ja ostatnio wiedzialem kolesia ktory rowerem jechal lewym pasem wiec nic mnie nie zdziwi

miodzjo
2015-06-28 13:07:21
Ocena: 9(glosow:11)-+
Można pod warunkiem, że nie przekroczysz podwójnej ciągłej. Drugim warunkiem jest zachowanie 1m od jednośladu. Spełnienie tych warunków w tym miejscu jest niewykonalne.

panicz42
2015-06-28 11:21:02
Ocena: 0(glosow:10)-+
Zwróćcie uwagę na to że po minięciu się aut słychać pisk opon a czemu bo auto które wpadło do rowu nie chciało najechać rowerzysty jadącego przed nim, co widać na samym początku filmu który mija się z nagrywającym. Sądzę że poszkodowany sam się przyczynił do tego że znalazł się tam w rowie.

bartek1561
2015-06-28 11:27:34
Ocena: -4(glosow:16)-+
Dokladnie tak jak piszesz ja tak samo mysle ze koles spanikowal i nie wiedzial co zrobic bo audi sie zmiescilo spokojnie, jakby nie spanikowal to by mial caly samochod.

Troling1995s
2015-06-28 12:37:29
Ocena: 6(glosow:14)-+
A dla mnie jesteś debilem ! jest zakręt jest po 2ciagła linia i to nie jego wina !? takim jak ty powinno sie odbierac prawo jazdy ! poniewaz sam nie znasz przepisów jestes glupim kasztanem !

Troling1995s
2015-06-28 12:39:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Adamus_Papus
2015-06-28 11:18:24
Ocena: -8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

piotrbigaj
2015-06-28 11:12:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
GSP31PF - i na komende...

RuterFull
2015-06-28 11:00:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
ma ktoś więcej szczegółów... jak ta sprawa się zakończyła...

GanGstaRR
2015-06-28 10:56:38
Ocena: -7(glosow:9)-+
ma pan kamjere? Ale faaaajnieee, ku....

showtek2
2015-06-28 10:56:31
Ocena: -17(glosow:29)-+
haha co za leszcz w skodzie :D gowno udowodnia gosciowi z audi bo na filmie nie widac by cale auto bylo na tamtym pasie , a tylko lekko wystaje wiec moim zdaniem gosc ze skody gowno zrobi, nie umie jezdzic i ma pecha

fiorehencerbin
2015-06-28 11:01:10
Ocena: 9(glosow:15)-+
podwójna ciągła to nie murek i można ją sobie na zakręcie przekraczać co? Głupoty piszesz, facet w audi stworzył zagrożenie które doprowadziło do wypadku, więc twoje gadanie można o kant d..py rozbić :)

Slayer18
2015-06-28 11:16:49
Ocena: 6(glosow:12)-+
Showtek pierdolisz jak dzieciak, może i zabrakło mu zimnej krwi ale czasem wystarczy lekko zachamować i tak samo lecisz jak on a nie po to jest podwójna ciągła żeby taki pojeb wyjeżdzał na przeciwny pas ale takie cepy nawet do tego się nie dostosują.

Bebok_69
2015-06-28 11:17:49
Ocena: 3(glosow:9)-+
@showtek2 w tej sytuacji do uznania winy wystarczyło by baran audikiem choć jednym kołem jechał po liniach ciągłych, chyba przepisy ruchu drogowego są Ci obce. @fiorehencerbin na nagraniu nie widać tego by ktoś był ranny, doznał poważnego urazu lub zginął więc nie był to wypadek, a zwyczajne zdarzenie drogowe jak kolizja ;)

Slayer18
2015-06-28 12:23:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
Macie ból dupy i minusujecie? :D czasem sobie myślę że traktują ludzi jak debili, stawiają znaki pionowe i poziome(linie) jakby ludzie byli głupi i nie wiedzieli że nie powinno się np wyprzedzać na zakrętach czy zapieprzać po okolicach których się nie zna ale są takie przypadki jak ten tutaj które pokazują że faktycznie ludzi bez wyobraźni i zwyczajnie głupich nie brakuje a podobne osły bronią takiego zachowania bo tak samo postępują i narażają innych, sracie się że koleś spanikował ale jakby debil mu nie zabrał chociażby kawałka pasa to by całej akcji nie było

fiorehencerbin
2015-06-28 18:36:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bebok_69 Widziałeś kiedyś ludzi w szoku po "zdarzeniach drogowych" mają połamane kości nie wiedząc o tym, zdarza się że taki człowiek chodzi na złamanej nodze (przez krótki co prawda czas), ale dociera to do nich dopiero po kilku chwilach. Owszem może na filmiku widać, że nic im się nie stało i nie mam zamiaru kłócić się o terminologię, ale wystarczyłoby żeby koleś złamał palec co doprowadziłoby do tego iż przez 7 dni nie mógłby pracować i już jest to wypadkiem, ale co tam ja tam wiem, w końcu w internetach ludzie zawsze są mądrzejsi od wszystkich :)

Bebok_69
2015-06-29 22:00:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
@fiorehencerbin akurat znam taki przypadek i przy wielu wypadkach już byłem, głównie śmiertelnych. Z tego co pamiętam to nie niezdolność do wykonywania pracy kwalifikuje zdarzenie jako wypadek. Terminologia ma spore znaczenie i ludzie powinni to rozróżniać by wiedzieć jak należy wtedy postępować. Wiele osób nie ma bladego pojęcia o tym iż w przypadku kolizji wystarczy telefonem zrobić kilka fotek i udrożnić ruch podczas oczekiwania na policję gdy nie potrafią się dogadać.

Bebok_69
2015-06-29 22:09:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Podanie informacji o wypadku, a nie kolizji jest bardzo mylnym określeniem, gdyż przyjmujący takie zgłoszenie Oficer Dyżurny Policji natychmiast powiadamia inne służby ratownicze, które bez potrzeby udają się na miejsce domniemanego wypadku drogowego. A tak ku ścisłości to nawet jeśli na miejsce zdarzenia musiało przybyć pogotowie i opatrzyć kilka otarć nie zmienia kwalifikacji zdarzenia na "wypadek".

kolafantapepsi
2015-06-28 10:50:45
Ocena: 0(glosow:10)-+
Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym posiadał w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym: polisa: TPP~28775872 dla pojazdu: AUDI A6 AVANT [C7] 11- zakład odpowiedzialny: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A. adres: Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa

POYebacTUSKA
2015-06-28 10:50:33
Ocena: -3(glosow:11)-+
Oczywiście wina kierowcy Audi z tym ,że : 1 - rowerzysta co widac na filmie jedzie jak p.. zda , 2 - kierowca Skody chyba nie ogarnął ( chociaż nie wiadomo jak to wyglądało z jego perspektywy ) . Ponoc instnieje taki przepis w PoRD kierowany do rowerzystów ,że w momencie kiedy utrudniają ruch (podobnie jak w tej sytuacji gdzie niemożliwe jest wyprzedzenie bez przekroczenia linii podwójnej ciagłej ), rowerzysta ma obowiazek zjechać i przepuścić auta. Ale nie potwierdzam bo jeszcze sie nie zagłębiłem w ten temat .

Bebok_69
2015-06-28 11:35:28
Ocena: 10(glosow:12)-+
A na jakiej podstawie śmiesz twierdzić, że ten rowerzysta utrudniał ruch ? Na filmie widać jak byk, że jedzie przy prawej krawędzi i z racji tego, że była tam podwójna ciągła linia to wszyscy trzej kierowcy popełnili wykroczenie łamiąc zakaz wyprzedzania. Od kiedy zmieniono kwalifikację manewru z omijania rowerzystów na wyprzedzanie to taki rowerzysta może jechać środkiem pasa ruchu.

Slayer18
2015-06-28 12:27:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2015-06-28 20:28:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
Na podwójnej ciągłej można wyprzedzać jednoślady. Ale tylko debil wyprzedza na zakręcie, w dodatku przy ograniczonej widoczności. W drodze nad morze pełno jest takich idiotów, którzy śpieszą się na kolację w hotelu.

POYebacTUSKA
2015-06-28 22:42:52
Ocena: -4(glosow:4)-+
No własnie odpowiedziałes sobie sam na pytanie. Jeżeli by go nie wyprzedzili to by sie za nim ciągnęli i powstałby zapewne sznur samochodów ciagnacych się za rowerzystą .I mylisz się .Rowerzysta nie ma prawa jechać środkiem pasa ruchu .

kurnachatawiocha
2015-06-29 15:28:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jakby go wyprzedzali na prostej, to by nikt się nie ciągnął za rowerzystą, a tak korek na kilka godzin. Zadziałał też instynkt ogona. Jeden poszedł... to ja się doczepię i ten za mną też...

MARO997
2015-06-28 10:38:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
tira nie wyprzedzal wiec bez przesady ludki

punisherpl2
2015-06-28 10:27:05
Ocena: 17(glosow:25)-+
Ewidentna wina kierującego audi . Wyprzedzanie na zakręcie , na podwójnej ciągłej spowodowało że kierujący zmuszony został do ucieczki w kierunku rowu . Następnie ( tego już nie widzimy ale podejrzewam że) wpadł w poślizg i żeby z niego wyjść odbił w lewo w kierunku środka jezdni przez co go obróciło i wypadł z jezdni aż do rowu z lewej strony . Na szczęście widać tablice rejestracyjne całe - głupek z Sopotu .

impressa88
2015-06-28 12:06:34
Ocena: -10(glosow:12)-+
długo nad tym myślałeś? Może zatrudnij się do policji do dochodzeniówki skoro jesteś taki bystry.

Henry-Indianin
2015-06-25 19:57:06
Ocena: -12(glosow:16)-+
Jak to jest wina skody to ja od dziś nie pije piwa(u będzie ciężko) Idiota w skodzie i tyle w temacie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gizmo88
2015-06-25 21:15:25
Ocena: 11(glosow:15)-+
Ty to chyba już coś walnąłeś, bo nie kumam co napisałeś.:)

gizmo88
2015-06-25 19:02:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gizmo88
2015-06-25 18:59:46
Ocena: -13(glosow:19)-+
Dlaczego Skoda jest w rowie po lewej stronie obrócona o 180st.? Audi ledwo najechał na linię.

kuzyn_cosiek
2015-06-28 14:09:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
Najprawdopodobniej kierowca Skody w trakcie gwałtownego hamowania z obawy przed zderzeniem czołowym, odbił na prawo wjeżdżając na sypkie pobocze/trawę prawym przednim i tylnym kołem, przez co utraciły one przyczepność powodując poślizg, zakończony obrotem auta o 180' i lądowaniem w rowie po przeciwnej stronie.

gizmo88
2015-06-28 21:29:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Skodziarz spanikował i tyle.

gizmo88
2015-06-28 21:37:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciekawe czy miał nakrycie głowy? W Skodzie to obowiązkowe.

gonzo8711
2015-06-25 18:15:03
Ocena: 5(glosow:19)-+
nadal nie rozumiem manewru goscia ze skody... zabraklo tak zwanej "zimnej krwi" troche niepotrzebnie spanikowal:P

macko986
2015-06-25 16:11:02
Ocena: 9(glosow:13)-+
Powiem tak. Jak to jest w tym kraju że gdyby nie gostek z kamerką, chłopak nigdy by winnego przed sądem nie postawił.

gizmo88
2015-06-25 19:03:39
Ocena: 4(glosow:10)-+
I nie postawi.

bartek1561
2015-06-25 16:10:10
Ocena: -7(glosow:13)-+
moim zdaniem to ten kolo co wpadl do rowu zbyd mocno szarpnol kierowinica i hamulec :D bo audi w czasie mijania byla na swoim pasie

liseklisek6666
2015-06-26 20:04:54
Ocena: 12(glosow:14)-+
Przy wjeździe w kadr Audi było na pewno przednimi kołami na drugim pasie i akurat wracało na swój pas, tak więc kto wie jak szeroko mijał gość rowerzystę zanim wpadł w oko kamery. Poza tym na ciągłej się nie wyprzedza, a na pewno nie na zakręcie lub pod koniec wzniesienia, jak z przodu niewiele widać (a przynajmniej ja tak robię).

kuboll1
2015-06-25 14:38:50
Ocena: 5(glosow:9)-+
Gostek z audi straciłby tylko 10%zniżki na oc gdyby się zatrzymał,a tak to burak bedzie miał problem.

macko986
2015-06-25 16:12:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
chyba kolega ma cos ze wzrokiem bo ewidentnie widać że lewa strona jest za osią jezdni

GrzesiekACM
2015-06-25 17:15:33
Ocena: -5(glosow:7)-+
Kuboll - dokładnie tylko że to było na zakręcie i ten z Audi mógł nie widzieć że Skoda poszła w rów bo mu krzaki zasłoniły. Auta się nie dotknęły więc Audi pojechało dalej. Zobacz też jak daleko od zakrętu Skoda była w rowie blisko 100 metrów i jakieś 80 metrów od miejsca gdzie auta się minęły. Było sucho więc z tego wynika że Skoda wolno nie jechała.

kuboll1
2015-06-25 17:39:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kolegi zrobiłem z można milion kilometrów i gostek na pewno wiedział że coś złego mogło się stać.

kuboll1
2015-06-25 17:42:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
A dwa to ja tylko stwierdzam że konsekwencje takiego zdarzenia gdy ma się ubezpieczenie i nikomu nic się nie stało nie są znów takie wielkie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Słowo na niedzielę
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Absolutna
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0