lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 14.01.2019, 18:24:23   przez: m_a_c_i_e_k_85
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 288  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
irekpszk
2019-01-14 20:59:24
Ocena: 11(glosow:23)-+
I tu, w pełni się z nim zgadzam.

d_j_siwy
2019-01-17 00:31:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
JK jedyny oszołom którego w pełni popieram.

Stachu47
2019-01-16 19:53:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Stachu47
2019-01-16 19:52:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
ACZKOLWIEK NIECHĘTNIE, BO KORWIN - MIKKE TO NIE KOLO Z MOJEJ BAJKI, ALE W TYM PRZYPADKU ZGADZAM SIĘ 10/10

Jaham
2019-01-16 00:03:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
MACIEK, SZMATĄ JESTEŚ...

m_a_c_i_e_k_85
2019-01-16 00:43:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
No proszę, a na ulicy to i dzień dobry i rękę poda...

anubisgd
2019-01-15 20:41:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kutaskozla
2019-01-15 22:18:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak ty umrzesz to nikomu nie będzie szkoda

MrJopo
2019-01-15 19:11:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
A nie boi się Pan Korwin, że władza się może zmienić i trzeba będzie samemu głowę pod topór położyć. Wyprowadzić karę śmierci jest łatwo, ale czy nie przyjdą czasy że władza może z tego zacząć korzystać ? Ci którzy tę karę znieśli, pamiętali ilu szlachetnych Polaków umarło w ten sposób.

m_a_c_i_e_k_85
2019-01-16 00:41:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mają policję uzbrojoną i wojsko, nie muszą wprowadzać KS.

Sealtiel
2019-01-15 17:56:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psykopunkz69
2019-01-15 18:11:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mimo szczerych chęci nie mogę zrozumieć po co to napisałeś. Korwin w ogóle nie jest populistą, skąd ci to przyszło do głowy? Nie wiem. Myślę, że poprostu nie znasz znaczenia pewnych słów, albo celowo je przekręcasz, ale to zdaje się normalne u neomarksistow. Lubicie wyzywać wszystkich wokół od populistów, faszystów itd. ale zapytani i definicje gubicie się. Nie lubisz Korwina, spoko, ale nie gadaj przy tym głupot.

Sealtiel
2019-01-15 18:37:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sealtiel
2019-01-15 18:39:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2019-01-15 22:32:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozumiem Sealtiel, że w przypadku Stefana W. miałbyś wątpliwości co do sprawcy morderstwa? KS tylko przy 100% dowodach. Kropka

psykopunkz69
2019-01-15 22:47:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Populizm- popieranie lub lansowanie idei, zdarzeń, głównie politycznych i ekonomicznych zgodnych z oczekiwaniami większości społeczeństwa w celu uzyskania poparcia i zdobycia wpływów lub władzy. Źródło PWN. Czy Korwin głosi coś co popiera większość? Raczej nie. O KS mówi od dawna, czego także większość nie popiera. A więc czy jest to populizm?

Sealtiel
2019-01-15 23:13:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2019-01-16 00:05:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po pierwsze w sprawie komendy nie były 100% dowody i w normalnym kraju nie zostałby skazany na KS. Po drugie są sytuacje , w których za zabicie drugiego człowieka nie ma KS- np. w obronie własnej czy w wypadku. Z kodeksu karnego wyrzucono pojęcie mordu a to właśnie mord czyli świadome i zaplanowane zabicie drugiego człowieka powinno być karane śmiercią. I tak jak Korwin napisał, jest KS za mord, chłop o tym wie i mimo to morduje to znaczy, że zgadza się na wyrok.

psykopunkz69
2019-01-16 07:08:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
No niby Korwin wie, że wszyscy tego chcą, ale jakoś nikt nie chce tego wprowadzić w życie i dalej głosują na prawdziwych populistów jak np. Tusk czy teraz PiS. On nie jest populistą, bo gdyby nim był to najprawdopodobniej już by rządził. Interpretujesz to słowo jak na neomarksiste przystało, na swój wygodny sposób.

Sealtiel
2019-01-16 17:14:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sealtiel
2019-01-16 17:22:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psykopunkz69
2019-01-16 21:03:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie na tym polega populizm. Definicja przeze mnie podana jest dość okrojona. Porównujesz narodowego socjalistę jakim był hitler do Korwina kapitalisty, konserwatywnego liberała. Skąd ty wiesz jak będzie wyglądać jego świat. Czy podróżujesz w czasie. On ma dowody empiryczne na słuszność swoich postulatów.

Sealtiel
2019-01-16 23:22:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sealtiel
2019-01-16 23:24:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2019-01-17 01:02:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co to za chore pytanie za ile zabiłbyś człowieka? Jedyne sytuacje, w których człowiek nie mógłby obawiać się KS to zabicie w obronie własnej-rodziny, w wypadku lub gdy wpadnie w szał i pod jego wpływem zabije. Zaplanowane i świadome morderstwo powinno podlegać KS. Próbujesz podważać KS emocjami związanymi z osobą P. Komendy, to ja w takim razie zapytam się Ciebie co powiedziałbyś rodzicom dzieci zamordowanych w brutalny spsób przez Trynkiewicza czy setek tysiącom innych ofiar pomordowanych z zimną krwią?

Sealtiel
2019-01-17 07:20:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psykopunkz69
2019-01-17 08:28:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chyba raczej niewiele wiesz o Korwinie. On nie głosi pustych sloganów. Gdy mówi o obniżce podatków to nie argumentuje tego tym, że ludzie na to zasługują tylko przytacza liczby, mówi o krzywej Laffera. Hitler mówił o potędze, a tonął w długach. Był populistą, głosił puste slogany. 20 lecie międzywojenne to rządy sanacji, socjalistów.

m_a_c_i_e_k_85
2019-01-17 09:39:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ty masz człowieku problemy z czytaniem ze zrozumieniem. A takim zapewnieniem, że ten zwyrodnialec już nikogo więcej nie zamorduje jest KS. Jakie człowieku dożywocie? 25 lat to max co dostają. A nawet gdyby dożywocie miał odsiedzieć i zabije w tym czasie współwięźnia to co mu wtedy dasz, drugie do żywocie?

saviola1
2019-01-15 17:34:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
I dlatego właśnie mimo że jestem. Chrześcijaninem popieram JKM. Trudno nie przyznać mu racji prawda? Może polska obudzi się w końcu i właściwie wybierze podczas wyborów. Chociaż ludzi myślących samodzielnie w tym kraju ciągle jest zbyt mało to nam nadzieję że coraz więcej głos małych będzie znaczyl bo pamiętajcie wyborcy PiSu stara ciemna masa która nie myśli samodzielnie a kierowana przez radio i tv rydzyka odchodzi z tego świata z każdym rokiem kalendarzowym

m_a_c_i_e_k_85
2019-01-17 16:59:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie ma nic sprzecznego między karą śmierci a Chrześcijaństwem.

zwierzak250477
2019-01-15 16:31:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Brak kary śmierci to największy błąd naszej cywilizacji, to totalne zezwierzęcenie, upodlenie i brak jakiejkolwiek moralności :( O braku sprawiedliwości wobec praworządnego społeczeństwa nie wspomnę nawet.

dosiasamosia
2019-01-15 17:50:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Facet ewidentnie zrobił to na oczach milionów widzów, należy się taka kara. Ale jest jedno ale...wiele osób jest skazywanych na dożywocie jedynie na podstawie poszlak ich też utylizować? Coś mi się tak skojarzyło czarownice też palono na stosach, czy były winne? kij ma dwa końce.

zwierzak250477
2019-01-15 18:05:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie skazuje się ludzi na karę śmierci na podstawie poszlak. KS powinna być wymierzana w sytuacjach takich ta, czy podobnych, np sprawa Breivika, gdzie wina winnego jest niezaprzeczalna.

dosiasamosia
2019-01-15 18:32:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za komuny tak było, chyba za dużo książek historycznych czytałam, Breivika sama bym na stosie spaliła.

robak123123
2019-01-15 16:08:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

slashxxl
2019-01-15 14:18:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Teraz będziemy utrzymywać dziada z naszych podatków w pierdlu ...... zutylizować natychmiast

tomic1
2019-01-15 13:35:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przestępca popełniając czyn zabroniony liczy na to, że nie zostanie złapany i uniknie odpowiedzialności. Wymiar kary nie odstrasza go od popełnienia zbrodni, tylko bardziej przykłada się do tego by pozostać niewykrytym (zacieranie śladów, usuwanie świadków). Niestety prawo nie jest w stanie zawsze zapewnić wykrycia sprawcy bez wprowadzenia rozwiązań kontrolnych, na które żadne społeczeństwo się nie zgodzi w obawie o wolność. Jestem przeciwny karze śmierci, czy torturom, ale otwarty na dyskusje, czy ograniczenie wolności to jedyna dopuszczalna kara w cywilizowanym świecie.

m_a_c_i_e_k_85
2019-01-15 15:17:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeżeli morderca wie, że za morderstwo jest KS i to robi to zgadza się na to by wykonać na nim KS. Część przestępców na pewno boi się tego.

cavefalcon
2019-01-15 13:00:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

faflun55
2019-01-15 13:12:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
w kwestii KS w 100% zgadzam się z JKM

DNO.PL
2019-01-15 12:22:36
Ocena: -6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Endrju211
2019-01-15 12:51:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Można wiele powiedzieć o Korwinie ale na pewno nie to że jest imbecylem.

DNO.PL
2019-01-15 13:05:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

faflun55
2019-01-15 13:16:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie obrażaj w wulgarny sposób innym, bo w tym momencie sam siejesz ziarno nienawiści, w wielu sprawach nie zgadzam się z JKM, ale to nie powód do obelg, można polemizować z czyimiś poglądami czy przekonaniami ale w sposób merytoryczny używając argumentów, każda inna próba zdezawuowania adwersarza powinna skutkować przerwaniem takiego jałowego i chamskiego dyskursu.

psx85
2019-01-15 12:16:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
Trzeba być konkretnie zacofanym lub niedorozwiniętym, aby być przekonanym, że w krajach gdzie obowiązuje kara śmierci popełnia się mniej morderstw. Wystarczy to sprawdzić, aby zrozumieć, że powyższe zdanie to zdanie kompletnego idioty.

faflun55
2019-01-15 13:21:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
JKM nie cytuję w swojej wypowiedzi żadnych statystyk, ba, nawet nie twierdzi, że KS wpływa na zmniejszenie liczby przestepstw, w tej kwestii zdania są podzielone, są prowadzone różne badania , jedne wskazują na pewną korelację, inne przeciwnie, ale nie o tym chciałem pisać. JKM wskazuję tylko na sprawiedliwy charakter kary głównej i na jej niepodważalną skuteczność w ochronie społeczeństwa przed jednostką, która już popełniła zbrodnię. Nie ma tam ani jednego zdania o jej prewencyjnym charakterze. Sugerowałbym bardziej uważne czytanie i wnikliwą analizę tekstu zanim się coś napisze. Niestety zd

psx85
2019-01-15 14:41:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
faflun55 - Twoje teorie dalej pozostają teoriami. Śmierć za śmierć niczego nie zmienia. Ta słuszna „Cywilizacja” o której wspomina JKM nie może mieć nic wspólnego z dokonywaniem mordów czy to z premedytacją czy za karę. Skoro typ był świadomy że resztę życia spędzi w miejscu za które zabił to tym bardziej dokonałby zabójstwa, gdyby groziła mu kara śmierci.

zwierzak250477
2019-01-15 16:34:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Trzeba być konkretnie zacofanym lub niedorozwiniętym, aby być przekonanym, że za bestialskie morderstwo z premedytacją należy się inna kara niż kara śmierci.

m_a_c_i_e_k_85
2019-01-16 09:35:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zwierzak no oczywiste, że dla mordercy należy się darmowe łóżko, śniadanie, obiad, kolacja, spacerki, TV, playstation i darmowy lekarz.

Hukiju
2019-01-15 12:01:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jarecki500
2019-01-15 11:56:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
uwaga!!! moderator niepochlebne opinie usuwa!!! prawda w oczy kole!!!

jurek1102
2019-01-15 16:36:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tylko opinie idiotów.

cavefalcon
2019-01-15 10:46:42
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grabcan
2019-01-15 11:39:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

humbek
2019-01-15 10:19:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jestem przeciwny kary śmierci. Za co przestępcę tak wynagradzać... lepiej dla nich zorganizować obóz kącentracyjny i niech kują kamienie miedzianym dłutem dożywotnio w kamieniołomie za miskę ryżu tyla

humbek
2019-01-15 10:22:30
Ocena: -6(glosow:8)-+
A co do adamowicza to gołym okiem widać, że to taktyczna ściema. Pan Adamowicz jest już pewnie na karaibach

cavefalcon
2019-01-15 10:47:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Zbowidowiec
2019-01-15 10:16:37
Ocena: 4(glosow:6)-+
Mnie najbardziej śmieszy rozróżnienie na zarzut zabójstwa i usiłowania zabójstwa. Gdyby Adamowicz przeżył to miałby Stefan W. przedstawiony zarzut 'usiłowania zabójstwa'?! Przez to że nieudacznie wykonał zamach miałby mieć mniejszą karę?! Liczy się stosunek psychiczny sprawcy do czynu. To jest morderca tak czy siak.

cavefalcon
2019-01-15 10:49:10
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Zbowidowiec
2019-01-15 11:09:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
To jest zupełnie co innego. Wtedy się powołuje biegłego i ocenia czy jechał jak wariat, w jakim stanie samochód. I odpowiednio dobiera karę do winy. A tutaj mamy gościa który z zamiarem zabicia przyszedł na WOŚP. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Coś takiego jak "usiłowanie zabójstwa" to absurd.

cavefalcon
2019-01-15 13:02:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

irekpszk
2019-01-14 20:59:24
Ocena: 11(glosow:23)-+
I tu, w pełni się z nim zgadzam.

podlas2
2019-01-14 20:21:19
Ocena: -5(glosow:9)-+
W sieci można znaleźć co JK-M pisał o Breiviku. Nie było ani słowa o karze śmierci...

m_a_c_i_e_k_85
2019-01-14 20:44:37
Ocena: 2(glosow:8)-+
Słaby jesteś w słuchaniu i czytaniu ze zrozumieniem. Kiedy wypowiadał nazwisko Breivik rozmowa toczyła się na temat kary śmierci.

koreperytor12
2019-01-14 18:32:11
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Bolesna prawda
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:43:20   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 31Skomentuj (37) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0