lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Psioczycie na wieś ale każdemu marzy się domek na wsi
poczekalnia
Dodano: 14.07.2020, 09:04:06   przez: Gordon72
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 6  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Koles86
2020-07-14 11:14:20
Ocena: 15(glosow:17)-+
Szanuję wieś i uwielbiam. Tylko to się odnosi do dwóch różnych pojęć. Wieś to miejsce,a wieśniak to osoba o mentalności i inteligencji barana. I nie należy tego utożsamiać z pojęciem wieś i osób ja zamieszkujących bo jest tam mnóstwo fantastycznych i mądrych ludzi. Ale też i całe rzesze szarej masy

qmarq
2020-07-14 21:35:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
wieśniak to stan umysłu, a nie adres

jakub1975wawa
2020-07-14 19:11:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
Małorolny chłop który orze 2 konikami sam się nie wyżywi a co dopiero miasto. To cyrk rodem z epoki średniowiecza a nie nowoczesne rolnictwo które karmi miasto

nettai
2020-07-14 18:30:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Co by nie powiedzieć to słoma im z butów zawsze będzie wystawała.

camovi
2020-07-14 17:45:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co innego mieszkać na wsi, co innego BYĆ WIEŚNIAKIEM!

vacarius
2020-07-14 15:54:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja Miastowy nie mogę na wieś bo nie mogę se kupić od razu kilku hektarów bo PIS mi zabronił. A wy wsioki możecie do miasta. Czemu nie jedziecie do miasta skoro wam tak źle na wsi? Mi własnie wpadło trochę kasy chętnie bym od was gospodarę odkupił i też se pożył nic nie robiąc z dotacji unijnych. A wy przecież nie chcieliście do unii to czemu dotacje unijne bierzecie????

Gordon72
2020-07-14 19:47:34
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ubiegaj się o specjalne zezwolenie,Wystarczy udowodnić, że będzie się dobrym rolnikiem i zobowiązać się do zamieszkania przez przynajmniej pięć lat na terenie gminy, na której planowany jest zakup gruntu. Ziemię tę oczywiście trzeba też uprawiać i nie można jej sprzedać przez dziesięć lat. Więc vacarius wszystko przed tobą i życzę ci owocnych plonów :)

starszypanzkotem
2020-07-14 21:05:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gordon takie bajki dzieciom opowiadaj, musiałby być księdzem albo kolesiem z KASTY pisowskiej!!!

robert0625
2020-07-14 15:34:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Każdy wieśniak tak gada.

gsk08_15
2020-07-14 12:28:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko pytanie, kto ich tego nauczył?"

Koles86
2020-07-14 11:14:20
Ocena: 15(glosow:17)-+
Szanuję wieś i uwielbiam. Tylko to się odnosi do dwóch różnych pojęć. Wieś to miejsce,a wieśniak to osoba o mentalności i inteligencji barana. I nie należy tego utożsamiać z pojęciem wieś i osób ja zamieszkujących bo jest tam mnóstwo fantastycznych i mądrych ludzi. Ale też i całe rzesze szarej masy

caleanka
2020-07-14 13:10:25
Ocena: 2(glosow:10)-+
Na polskiej wsi nie ma miejsca dla indywidualistow...o wszystkim postanawia pleban, to najwyzsza wladza na wsi.

starszypanzkotem
2020-07-14 14:00:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
caleanka nie pisz głupot, do mnie pleban nie pokazuje się nawet ,,po kolędzie" czyt po kasę odkąd poszczułem go psami!!! Koles lepiej tego sie ująć nie da.

nissin
2020-07-14 16:29:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ten kto sie preciwstawi plebanowi, zostanie napientnowany z ambony i spoleczenstwo wiejski sie od nigo odwoci. Tak wyglada zycie wiesniakow PiSu i sekty kosciola na polskiej wsi.

beeveer
2020-07-14 11:08:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
a dotacje i sprzęt z nieba wam spadają, bo pis je wymodlił

caleanka
2020-07-14 10:34:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
Dzieki PiSowi i sekcie kosciola, ostatni stali sie pierwszymi i uwierzyli w wielkosc wlasnej glupoty...

solarius10
2020-07-14 13:40:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie zgadzam się, po tych wyborach ostatni dalej są ostatnimi :P

caleanka
2020-07-14 13:48:50
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ale PiS i sekta kosciola, dala im swiadomosc dumy z wlasnej glupoty...dlatego czuja sie teraz pierwszymi, poczytaj glupie komentarze wiesniakow PiSu i Konfederacji na wiocha.

caleanka
2020-07-14 13:51:46
Ocena: -2(glosow:6)-+
PS. - @gordon to nacjonalista wiejski i zwolennik ONR.

Gordon72
2020-07-14 19:51:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
caleanka dla mnie ONR powinien być zdelegalizowany ale ty oczywiście wiesz lepiej niż ja jakie mam poglądy na politykę .

MTeresaJP
2020-07-14 10:33:21
Ocena: 5(glosow:7)-+
„Niektórzy rolnicy przyznają, że wypożyczają na przykład swoje traktory do odśnieżania firmom, które wygrały na takie usługi gminne przetargi. Albo dzierżawią swoje działki. Najczęściej to nierejestrowane działalności. Najwięcej takich rolników jest na południu i wschodzie. Tam tak naprawdę nie ma rolnictwa, tylko łąki, do których rolnicy mają dopłaty. W polskim rolnictwie 20 proc. największych gospodarstw produkuje aż 80 proc. żywności. Czyli z 1,3 mln rolników biorących dotacje, na rynek produkuje 300 tys. A milion rolników jest tak naprawdę beneficjentem dopłat jako renty socjalnej.&#

MTeresaJP
2020-07-14 10:34:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
I tyle Gordon twojej „prawdy” ...

asmodeusz_1
2020-07-14 11:06:58
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zgadza się. Znam również realia Polskiej wsi z pierwszej ręki i jest to 100% prawda. Większość ludzi ciągnie wszystkie możliwe zapomogi i pożyczki. Biorą jedną pożyczkę, żeby spłacić drugą ale ważne jest, żeby mieć lepszy traktor od sąsiada. Wtedy to jest k*rwa klasa. Ch*j z tym, że ich mikrogospodarstwo nic tak naprawdę nie produkuje, a faktycznie rynek zaspokajają wielkie, nowoczesne i dobrze zarządzane gospodarstwa.

Gordon72
2020-07-14 10:32:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
ataret - stare 30 i 60tki to nie zacofanie a praktyczne maszyny które przy pomocy paru kluczy naprawisz na polu, nowe maszyny jak nie wezwiesz dobrego serwisanta lub elektronika za cholerę ci nie ruszą. Do tego amerykańskie maszyny mają zabezpieczenia na sterownikach że sam nie wymienisz zamiennika bo jeszcze trzeba go przeprogramować a 30 średnio rozgarnięty chłop sam sobie naprawi. Wiec tutaj to nie zacofanie a praktyczność decyduje że więcej jest starych maszyn na polu .

gruzawik
2020-07-14 21:13:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli to wieś sobie bez miasta nie poradzi z nowoczesną maszyną...

blukutakus
2020-07-14 10:13:24
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gordon72
2020-07-14 10:07:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
hamman - ,,Można równie dobrze być światowcem ze wsi i wieśniakiem z miasta." Podsumowałeś to lepiej nic ta cała nasza dyskusja.

caleanka
2020-07-14 10:30:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
Z tym ze wiejski "swiat" jest bardzo maly a horyzonty wiesniaka ograniczone, co nie przeszkadza wiesniakom "wiedziec najlepiej".

antypisior82
2020-07-14 10:03:02
Ocena: 4(glosow:8)-+
A teraz wieś przyczyniła się do upadku polski ot taki fenomen...

blukutakus
2020-07-14 10:01:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

starszypanzkotem
2020-07-14 21:18:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chyba dla tego socjalu do rolnictwa przystąpilismy do UE?

martin987
2020-07-14 09:56:58
Ocena: 1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gordon72
2020-07-14 10:04:50
Ocena: -3(glosow:7)-+
Za to ty zajadałbyś się gładzią gipsową z swojej ściany ;)

plemiona1234
2020-07-14 09:50:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
Gordon72 czy ty naprawdę myślisz , że tak wygląda Polska wieś ja na twoim zdjęciu?

Gordon72
2020-07-14 10:03:15
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nie wszędzie wjedziesz ciągnikiem, koń czasami też się przydaje a nawet jak nie to córki mają radochę .

plemiona1234
2020-07-14 22:10:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
mieszkam na wsi a od dobrych 20 lat nie widziałem konia w zaprzęgu wykorzystywanego do pracy na roli , rozrywka i rekreacja tak ale nic poza tym, nawet konia z miejsca na miejsce rolnicy na przyczepach wożą .....

caleanka
2020-07-14 09:37:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
"Ponad 95 % mieszkańców wsi utrzymuje się z pracy w niewielkich gospodarstwach rolnych. Ograniczona dostępność do nowoczesnych technologii teleinformatycznych, brak możliwości rozwoju zainteresowań oraz nabywania nowych umiejętności i ograniczona dostępność do kultury sprawia, że mieszkańcy tego obszaru wykazują niską aktywność społeczną, nie są zintegrowani oraz znajdują się w grupie zagrożonej wykluczeniem społecznym." - gmina-nowe-miasto.pl

Gordon72
2020-07-14 09:47:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
caleanka wykazują małą aktywność społeczną ? tylko to oni zadecydowali kogo wybraliśmy na prezydenta. Nie znają się na technologii ? chodź odpal mój ciągnik lub obsłuż deszczownice albo siewnik gdzie jest więcej elektroniki niż w niejednym samochodzie. Jestem wykluczony ? fakt tu masz racje ale to zrobiłem świadomie. Nie muszę już brać udziału w wyścigu szczurów. Jestem sobie sam kierownikiem i robotnikiem każdy sukces lub błąd zawdzięczam sobie i jestem z tego powodu szczęśliwy .

ataret
2020-07-14 10:12:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gordon - ilu ma ciągniki z taką technologią? Ja na wsiach widuję stare 30 i 60tki a tak technologii brak. Ten sprzęt co masz kupiłeś z dotacji bo ciągnik średniej klasy to minimum 150k bez opcji dodatkowych. Więc nie pajacuj, a ludzie ze wsi to ludzie ze wsi i tego nie zmienisz. Tych co znam i co mają gospodarstwa doinwestowane głosują na koalicję bo wiedzą skąd mają hajs. Tylko chłopki małorolne których jest 95% na wsiach głosuje na pis bo myślą że to pis ze swojej kasy daje ;)

Bekaj
2020-07-14 09:36:37
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dla mnie wieśniak, to nie rolnik. To podła kreatura, która niszczy kraj, jak każdy PiSdzielec i jego pobratymcy wraz z wiejskim elektoratem.

Gordon72
2020-07-14 10:00:43
Ocena: 2(glosow:8)-+
definicją wieśniaka to jesteś ty , bo w krótkim zdaniu trzy razy zdążyłeś kogoś obrazić. Jeździcie po Podlasiu a większość was zna te rejony tylko z programów z discovery ale ja ich będę bronił bo kiedyś jeden z nich uratował mi moją dupę. Ukradziono mi kiedyś portfel z cała zawartością nie miałem za co wrócić do domu i wtedy facet z Podlasia który żył z lepienia naczyń z gliny i którego znałem tylko parę godzin pożyczył mi pieniądze na paliwo (200 zł) i uwierzył mi na słowo że mu je odeślę. Nie odesłałem, osobiście odwiozłem i od tej pory rzadko bo rzadko ale się odwiedzamy wzajemnie.

antypisior82
2020-07-14 10:27:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MTeresaJP
2020-07-14 11:52:17
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ty się Gordon z Dudą i Morawieckim widziałeś? Oni też takie bajki snują ....

caleanka
2020-07-14 09:33:24
Ocena: -1(glosow:7)-+
"Polska wieś przede wszystkim się dezagraryzuje. Już tylko 10 proc. jej mieszkańców utrzymuje się z rolnictwa. Ten proces ma swoje odbicie w strukturze asortymentowej i zmianach w ofercie produktowej naszych sklepów obsługujących tamtejszych klientów. Mogłoby się wydawać, że mieszkańcy wsi mają własne warzywa, w tym ziemniaki i marchewkę, owoce, mięso, jaja czy mleko. Okazuje się jednak, że to się zmienia. Obecnie mieszkańcy terenów wiejskich zaopatrują się w tego typu produkty głównie w sklepach, a produkcja własna jest coraz mniejsza." - wiadomoscihandlowe.pl

net.f
2020-07-14 09:18:46
Ocena: 2(glosow:18)-+
Pochodzę ze wsi, do dzis jestem tam zameldowany. I wstydzę się za tych kołtunów. Co z tego ze umieją czytać, jak nic nie czytają. Głosująca na dudę wieś niczego nie produkuje. Gdyby nie dotacje i babcine renty i 500+ głodowaliby. Mleka nie uzyskuja od krowy, tylko z Biedronki. Debile są niereformowalni.

ataret
2020-07-14 09:22:48
Ocena: 3(glosow:11)-+
Jestem w takiej samej sytuacji ... też mieszkam na wsi i jest dramat z ludźmi - pusto w głowach. Co do produkcji rolnej to sprzedają do miast zazwyczaj duzi rolnicy a oni są za EU bo wiedzą skąd jest kasa na ich ciągniki. Po za tym miasto kupuje w marketach produkty rolne sprowadzane z zagranicy także miasto bez wsi przeżyje ale wieś bez miasta nie bardzo bo nie będzie hajsu na social i dopłat z EU :)

starszypanzkotem
2020-07-14 21:14:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hahahaha co za bzdury, rząd jest po to by dbać o polskiego obywatela, wyjdziemy z UE zamkniemy granicę na żywność obcego pochodzenia i będziesz gryzł ten swój plastykowy parapet w tym swoim mieście :)

vacarius
2020-07-14 09:11:55
Ocena: 0(glosow:8)-+
A gdzie byłaby wieś gdyby nie miasta. To my płacimy dotacje na was. To my wymyślaliśmy prąd silniki spalinowe dzięki czemu z kosami nie musicie latać po polach. I żony do pługa zaprzęgać.

Gordon72
2020-07-14 09:39:41
Ocena: 2(glosow:10)-+
Wystarczył wirus i już w sklepach nagle wymiotło pułki, płacz że nie ma za co żyć, że wszystko pozamykane i trzeba siedzieć w domu. Ja warzywa mam swoje mięso kupię lub wymienię u sąsiada, żona chleb piecze sama już od dłuższego czasu. Maseczkę i płynów dezynfekujących używam tylko jak ruszam do miasta. vacarius żony do pługa nie muszą zaprzęgać bo ma ciągnik który jest pewnie więcej warty niż autko jakim się poruszasz. prąd powiadasz, niech tylko go ci wyłączą a zobaczysz jak wygląda czarna dupa. Nie zatankujesz , nie zapłacisz kartą , nie zrobisz zakupów itd.

plemiona1234
2020-07-14 09:48:02
Ocena: 5(glosow:5)-+
vac ale tak mówiąc wiesz , że kołtun z ciebie wychodzi - nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego , że miasto i wieś to organizmy symbiotyczne i bez siebie nie mogą na dłuższą metę funkcjonować, pomijając już fakt, że mentalnie niczym nie różni się miejski "lumpenproletariat" od wiochmena którego celem jest butelka w ręku .........PS. tak na marginesie prądu nikt nie wymyślił to jest zjawisko fizyczne

hamman
2020-07-14 10:03:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
plemniona dobrze gada. Można równie dobrze być światowcem ze wsi i wieśniakiem z miasta.

luc2233
2020-07-14 10:17:28
Ocena: -3(glosow:9)-+
Vacus przypomnij sobie jak dzięki kochanej unii i limitom mleka zabrakło masła a ceny poszybowały...wtedy taki "wiochmen" był cacy prawda??co za obłuda

rb84
2020-07-14 11:29:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
@Gordon72 nic nie wymiotło. Raz nie kupiłem tego makaronu co chciałem więc wziąłem inny. Ludzie wpadli w panikę i kupowali jak poj.. Sąsiad nakupił suchego żarcia za 4tyś złotych. Jak mu mówiłem, że to bzdura to twierdził, że będzie problem z dostawami. Plus tego taki, że zawiózł to żarcie do przytułku dla bezdomnych. Odnośnie prądu to na pewno ty zatankujesz i zapłacisz kartą. Nowy Tesla nam się tu objawił.

MTeresaJP
2020-07-14 12:01:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
@luc dzięki limitom z unii? LSD wciągasz? Kwoty mleczne zniesiono w 2015, masło podrożało w 2017 ... i ile pamiętam dużo mówiło się o spekulacji np. - "Kilka światowych firm wykupiło dużo produktu z rynku, by spowodować jego pozorny brak i teraz stopniowo wypuszczają go do sklepów – mówił w ubiegłym roku na łamach „Gazety Pomorskiej” Mariusz Falgowski, prezes Kujawskiej Spółdzielni Mleczarskiej we Włocławku." ...

luc2233
2020-07-14 13:01:14
Ocena: -3(glosow:7)-+
Mteresa to już nie wina 500+ jak niedawno się twierdziło??? hahahaha, co do kwot mlecznych, tak twierdzę i nie tylko ja, że miało do dość duże znaczenie jeśli chodzi o wzrost cen masła

MTeresaJP
2020-07-14 15:09:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
@luc no twierdzisz, i tym gorzej dla faktów, nie?

starszypanzkotem
2020-07-14 21:22:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
luc a te kwoty mleczne i limity nie są po to by mleko w zagranicznych marketach szybciej schodziło? To samo z tytoniem dlaczeo przez pięć lat dostaję po 25 tys tylko za to że nie uprawiam już tytoniu???

luc2233
2020-07-14 21:40:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
mteresa...taaa... dla twoich faktów tej samej rzetelności że to była wina 500+
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Były PIS-owski prezes urzędu ochrony danych osobowych
  •  Kolorowe Jarmarki
  •  Jakie to jest polskie
  •  Rozdwojenie jaźni.
Zobacz jak zareagowali kierowcy. Wielka klasa!
główna
Dodano: 13.06.2018, 02:56:46   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 629Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0