lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Buahahaha Buahahaha
główna
Dodano: 20.11.2023, 13:14:08   przez: PisowcyToDebile
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 72  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bartosz52266
2023-11-20 15:42:36
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ksiądz z chomikiem w dupie.

Marmur87
2023-11-24 16:46:47
Ocena: -4(glosow:6)-+
Brzmi jak wyjątkowo lewicowo- postępowa mieszanka. W końcu zoofilię już gdzieniegdzie na zachodzie można uprawiać legalnie, a pedofile zakładają partie, np. w Holandii. Tylko czekać, aż kolejne zboczenia staną się "orientacją" i dostaną swój pasek na tęczowej szmacie.

darek286
2023-11-24 22:26:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
W Polsce działa organizacja pedofili i to nawet legalnie za przyzwoleniem ich guru z Watykanu oraz pisbandy.

Blinky
2023-11-24 14:37:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Palestynczyk

PisowcyToDebile
2023-11-21 10:02:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
Archu parchu pisowski debilu kwicz pisowska świnio kwicz tylko to ci zostało

Igor60506
2023-11-21 22:58:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
To wyborca konfy.

Igor60506
2023-11-21 06:53:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ArchEnemy
2023-11-20 22:45:28
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Igor60506
2023-11-21 06:56:45
Ocena: -3(glosow:5)-+
W Wielkiej Brytanii oburzenie wzbudził raport w sprawie pedofilii w jednym tylko niewielkim angielskim mieście Rotherham koło Sheffield. Przez 16 lat działały tam zorganizowane pakistańskie gangi, systematycznie wykorzystujące seksualnie 1400 nieletnich angielskich dziewcząt z rozbitych rodzin, domów dziecka i ubogich środowisk. - Dziennik.pl. I co? To nie prawda?

PisowcyToDebile
2023-11-21 11:07:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Idź się dalej modlić katolu po podstawówce. Nic więcej nie potrafisz.

gruzawik
2023-11-21 12:41:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
No cos Ty, on fizyke studiowal, az mu przeszkadza, ze nadajniki beda gesciej. Prawa odwrotnych kwadratow nie przyjmuje do wiadomosci, P we wzorze to dla niego pole, a jak rosnie mianownik to mu wynik dzielenia tez urosl... w kwantowej obserwacja to dla niego musi byc galkami ocznymi, jak sie odwraca to swiat znika w chmurze kwantow, gdy nikt nie patrzy.

caleanka
2023-11-20 16:25:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie tylko Pisowcy...jak widac!

Bartosz52266
2023-11-20 15:42:36
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ksiądz z chomikiem w dupie.

PisowcyToDebile
2023-11-20 13:49:08
Ocena: -5(glosow:13)-+
Lewactwo kontratakuje

zoltarxx
2023-11-20 15:47:45
Ocena: 2(glosow:10)-+
Co ma wspólnego lewactwo z prawdą ? Mam wielu znajomych, muzułmanów (w tym kilku w Polsce), wyobraź sobie, że to NORMALNI ludzie którzy żyją, myślą, kochają tak samo jak niemuzułmanie. Takimi wstawkami wspierasz pisiactwo i ich retorykę "wroga wszędzie tam, gdzie nie my", to nie pierwszy Twój "wyskok" @PTD, dlatego zastanów się po której stronie jesteś, albo przestań pić. Z całym szacunkiem kolego, ale myślę, że w naszym kraju byłoby: Jak się nazywa połączenie pedała z pedofilem ? Ksiądz.

gruzawik
2023-11-21 00:35:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Blizsza cialu koszula, a podobnych kwiatkow i w biblii pelno, takze w nt, i byly rowniez stosowane. Jednak nikt nie pisze, ze kazdy katolik to morderca i gwalciciel. A jesli juz, to z automatu jest kwalifikowany jako idiota. Wynika to czesciowo z tego, ze wspolczesni wierzacy sa produktem wspolczesnych czasow, i czesci swoich pism swietych juz tak ochoczo nie akceptuja, tworczo je sobie odtlumaczajac na dzisiejsze.

ArchEnemy
2023-11-21 02:10:32
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Igor60506
2023-11-21 07:07:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
A co? Gruzawaik nie napisał prawdy? Ti proszę wybitny "znafco" bibli: 8 Mam dwie córki, które jeszcze nie żyły z mężczyzną, pozwólcie, że je wyprowadzę do was; postąpicie z nimi, jak się wam podoba, bylebyście tym ludziom niczego nie czynili, bo przecież są oni pod moim dachem!»3 - to jak Lot chciał wydać tłumowi swoje nieletnie córki, bo chcieli zgwałcić aniołów.

Igor60506
2023-11-21 07:09:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
«Ojciec nasz wprawdzie już stary, ale nie ma w tej okolicy mężczyzny, który by przyszedł do nas na sposób wszystkim właściwy. 32 Chodź więc, upoimy ojca naszego winem i położymy się z nim, a tak będziemy miały potomstwo z ojca naszego». 33 Upoiły więc swego ojca winem tej samej nocy; wtedy starsza poszła i położyła się przy ojcu swoim, on zaś nawet nie wiedział ani kiedy się kładła, ani kiedy wstała. 34 Nazajutrz rzekła starsza do młodszej: «Oto ostatniej nocy ja spałam z ojcem; upójmy go winem także tej nocy i idź ty, i śpij z nim, abyśmy obie miały potomstwo z ojca naszego

Igor60506
2023-11-21 07:31:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
35 Upoiły więc i tej nocy ojca swego winem i poszła młodsza i położyła się przy nim; a on nawet nie wiedział, kiedy się kładła i kiedy wstała. 36 I tak obie córki Lota stały się brzemienne za sprawą swego ojca. 37 Starsza, urodziwszy potem syna, dała mu imię Moab. Ten był praojcem dzisiejszych Moabitów. 38 Młodsza również urodziła syna i nazwała go Ben-Ammi. Ten zaś stał się praojcem dzisiejszych Ammonitów. - pomijając inne rzeczy, to tu mamy "piękny" przykład kazirodztwa, kto to pisał?

Igor60506
2023-11-21 07:37:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
58 Wyrzucili go poza miasto i kamienowali, a świadkowie złożyli swe szaty u stóp młodzieńca, zwanego Szawłem. - Złożyli swego szaty u stóp młodzieńca, to znaczy rozebrali się. Czy tylko mi to zachacza o pedofilię? No i czy skoro się rozebrali, to, czy pidnjecało ich, że kamienowali kogoś? Zwalili do tego widoku?

ArchEnemy
2023-11-21 08:03:41
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PisowcyToDebile
2023-11-21 10:01:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zoltar masz rację z sytuacją w Polsce. Nie ma czego negować.

gruzawik
2023-11-21 10:42:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty przrczytales, i ci demon z weza wyszedl a dni na Neptunie. Nie tylko opisuje, ale i zaleca, chocby ksiega powtorzonego prawa. Tylko bez bredni, ze to dla Zydow, bo dekalog tez. A chrzescijanie ochoczo jako badyl suchy w ogien wrzucali i miecz przynosili. Takie zwyczaje wprowadzono biblia, przedtem wcale tak nie bylo, ani w Rzymie, ani u Slowian. Ucz sie.

gruzawik
2023-11-21 12:29:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciebie kazirodztwo nie szokuje? Klepanie po d.pach 11tolatkow tez nie, jak pisales. To wplyw biblii? Czy ktos dzis ma ksiege umarlych z czasow faraonow za podrecznik zycia? W tym problem, ze wciaz niektore zalecenia ksiag powstalych przed wiekamo niektorzy probuja w zycie wcielac, majac za opis prawdy objawionej. W charakterze zabytku literatury nie ma problemu.

gruzawik
2023-11-21 12:36:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ksiegi objawione albo sa prawdziwe, albo jest to keks, z ktorego rodzynki sobie wydlubujemy, jak nam nie smakuja (to taka przenosnia przrciez, od razu widac, bo musi byc, zeby ksiega byla wciaz prawdziwa). Takze twoje czytanie biblii sprowadza sie do operowania lyzeczka. Waz wsrod zwierzat ale demon, dni to nie dni, a kamienowanie zalecano kiedys, obecnie wyszlo z mody, wiec to nie nam zalecane. Palenie tez. Juz nie. Inni, dawniej, co innego wyczytali i palili, dlaczego?

gruzawik
2023-11-21 12:54:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mozesz mi przypomniec rzymski lub slowianski obyczaj palenia kobiet? Wlasnie rzecz w spowodowanym przez ludzi czytajacych ponoc biblie zdziczeniu obyczajow, na wieki. W wywodzonym z biblii przez jej uwazniejszych od ciebie czy mnie czytelnikow czlekowstrecie, degradujacym kobiety do sprzetu, a kmiecia do raba.

ArchEnemy
2023-11-21 19:34:05
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Igor60506
2023-11-21 19:36:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Podniecało

Igor60506
2023-11-21 19:44:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Odpowiem za gruzawika: Ludzie oczekują, że ze słowo boga obowiązuje zawsze, bóg, nie ważne jaki, jeśli by istniał, to powinien zstąpić z nieba czy innego olimpu i wytłumaczyć im, że np. takie kazirodztwa, to coś nienormalnego. Uważasz, że pedofilia to coś normalnego?

ArchEnemy
2023-11-21 20:00:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Igor60506
2023-11-21 20:11:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale dalej w bibli nie ma potępienia, dla czynu którego dopuściły się córki Lota.

gruzawik
2023-11-21 20:25:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wlasnie mimowolnie przyznales, ze sie biblia zdezaktualizowala, od czasow faraonow.

gruzawik
2023-11-21 20:27:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
A kazirodztwo byloby konieczne chocby po potopie. A nie widac, zeby gdzies wyjatek pan superowy zrobil i zezwolil...

ArchEnemy
2023-11-21 21:17:03
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-21 21:20:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jesli jezyk polski nie jest twoim pierwszym, to sam musisz byc debilem patentowanym, zeby moj oceniac. Skup sie na instrukcji obslugi mopa na razie. Czy Noe przestal byc tez sprawiwdliwy z familia, skoro musial, czy wolno mu bylo to, za co innych potopil?

ArchEnemy
2023-11-21 21:21:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-21 22:14:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przyglup to cie w kapuscie robil, i mu nie wyszlo. Czyli przedtem bylo wolno? Zakres wystepkow ustalony przez pana superowwgo jest zmienny? Ty sie wypowiadasz o wezy wsrid zwiwrzat wymie ionym, ze demon. To ze szkoly czy z ministrantury wyniesiona zdolnosc halucynacji?

ArchEnemy
2023-11-21 22:51:43
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-21 23:24:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czyli nie ma sie czym przejmowac, bedzie update, i moze 11to latli bedziesz mogl po tylkach klepac. Spiesze sie, jesli przerasta to twoje mozliwosci intelekrualne(j3sli... i intelekrualne, ale sie zapedzilem), to wroc do instrukcji mopa, powtarzam. Skoro sie zmienia, to pan superowy jest zmienny, czy tylko interpretacja jego slow sie wygina smialo? Kami3nowac juz nie kaze? To moze by napisal cos.

ArchEnemy
2023-11-21 23:45:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ArchEnemy
2023-11-21 23:48:04
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-22 00:33:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nadal kamienowanko za zdrade? Noemu wolno, a potem juz nie?

ArchEnemy
2023-11-22 00:38:34
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-22 00:42:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ty nie rozumiesz, co sam piszesz, nic nowego w sumie... piszesz, ze zakaz kazirodztwa wprowadzono pozniej niz casus Noego. Czyli nastapila zmiana.

gruzawik
2023-11-22 01:20:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Skoro nastapila zmiana to pan superowy robi za tresera etapami doskonalacego swe dzielo? Albo nie wie wszystkiego, albo niepptrzebnie sie zlosci, bo to z wlasnego partactwa taki miot nieudany, nie ma co sie na bezwinnych swych dzielach wyladowywac gniewnie. Dosc to glupie, jakbym skrzynie biegow kijem okladal, bo zle zdystansowalem pierscienie i tylko chrupie, zamiast klikac.

guru2
2023-11-22 07:48:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
A takich rzeczy, w bibli jest jeszcze więcej.

ArchEnemy
2023-11-22 08:16:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-22 14:05:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znaczy, najpierw Mojzesz prawodawca, a potem Noe i potop? Intrygujace: czyzby przrdtem ludzie praw nie mieli i boskich pouczen, ze nie bylo co lamac, zeby potopem udoskonalac? Nb. potop bezobjawowy, a Zydow w Egipcie ni slychu, ni dychu. Takze ja uwazam, ze jednorozec poradzilby sobie z krasnoludem. Wartosc rozwazan faktow anegdotywnych jes wlasnie taka.

gruzawik
2023-11-22 14:33:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty nie mozesz byc bardziej smieszny: najpierw M potem N, istnieje juz w ogole jakis Egipt, potop splukuje ziemie z Hetytami i fauna wlacznie, i cyk, co zajelo miliony lat w kilka tysiecy odrasta i lady zapelnia. Magicznym proszkiem pan superowy posypywal?

ArchEnemy
2023-11-22 19:37:47
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-22 20:31:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
W tym momencie dyskutujesz w wlasnymi bredniami. To dlaczego w ogole corki mialy ojca spoic, skoro tak spoczko bylo, i co w tym niezwyklego, zeby wspominac?

ArchEnemy
2023-11-22 20:50:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-22 21:37:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeden i drugi chyba przed M, takze to bez znaczenia, kazirodztwo i tak. Przynajmniej wiadomo, dlaczego tak bredzisz, sadzac po projekcji. Matka wie ze cpiesz? Wycie sponiewieranego trolla najpiekniejsza muzyka:)

ArchEnemy
2023-11-22 22:27:14
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-22 23:01:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czyli za jakie wystepki potop, skoro za bardzo prawa nie bylo? Skoro tez prawo soboe pan zmienia, to widac noe bardzo ono doskonale, z czego i prawodawca taki sobie: rizwijajacy sie razem z wyobrazeniami o nom. Czyli wyobrazony. Jak sie nie obrocisz, duda z tylu. Twoje knajackie odzywki jedynie ilustruja niemoc intelektualna, nic wiecej. Moze na zakrystii to dzialalo, ale miedzy ludzmi przyzwoitymi robisz za buraka i durnia. Sam sie poniewierasz, ja tylko troche pomagam:)

ArchEnemy
2023-11-22 23:10:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-22 23:30:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak zwykle niemoc merytoryczna pokrywasz buractwem. I tak nie potrafisz wskazac, gdzie cos jest napisane, juz to widzialem: ani teraz, ani przedtem. Udajesz, ze wiesz, ale nie powiesz, krolewno. Cos twierdzisz, i jedynie bluzgasz, sadzac ze to jakies wrazenie zrobi, procz rozbawienia. Ze nie rozumiesz co pisze, to znaczy, ze efekt osiagam: aby troche od instrukcji mopa odbiec, i sie gubisz, jak pijane dziecko we mgle:)

ArchEnemy
2023-11-23 00:50:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-23 01:07:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
To twoja ulubiona lektura, ty sie masz za znawce, ja zadaje pytania. Jesli nie przywykles wykazywac swoich rachi inaczej niz knajactwem, to nie dziw sie, ze wychodzisz na pajaca. Cos twierdzisz, sam sie z tego smiejesz, potem udajesz, ze to kto inny. Za co potopil, skoro prawodawstwo pozniejszej daty? Kto winien, ze dzielo jakies nie takie?

ArchEnemy
2023-11-24 01:01:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-24 01:34:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziecko, ja to przeczytalem dawniej pewno, niz o tobie wroble cwierkaly, ty sie tu za znawce podajesz, to dalejze, popisz sie i wyprowadz mnie ciemnego z bledu. Jakos nie chcesz. Pewno nie mozesz, ciekawe, dlaczego? Bo weze wsrod demonow w biblii dostrzegasz? Jakies wspomnienie wszechswiata w stwarzaniu, gdy wody w mrokach dusznych juz sa?

gruzawik
2023-11-24 01:40:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wracac do tak paskudnej lektury nie zamierzam, moze czasami, jak sie w szczegoly chcesz wdac, ale nie zamierzam szukac np dlaczego pan wypalac i topic przestal, bo to twoja teza. Zalosne wycieczki osobiste na poziomie trzepaka lub budki z piwem jedynie twoja nedze powiekszaja, dokladajac chamstwo do glupoty. Gratuluje.

gruzawik
2023-11-24 01:43:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
To cos w tym dziwnego, ze jesli powolujesz sie na tekst, to go cytujesz, a nie zadasz, zeby wszyscy teraz kartkowali, bo ty cos twierdzisz? Gdzie ty ta fizyke studiowac mogles? W Timbuktu u szamana? To moze twoj pleban mial takie obyczaje, ale wsrod ludzi cywilizowanych to wyglada inaczej, wiesz? No to juz wiesz, nie dziekuj. Matki-ojca nie bylo, pojdz, potworze, ja cie uczyc kaze... :)

gruzawik
2023-11-24 01:50:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przytaczasz fragmenty, bo cos twierdzisz, a nie bo ktos czytal albo nie, pojales? Inaczej nie zalezy ci na dotarciu do faktow, tylko na ataku personalnym. Bez kompleksu nizszosci i urojen na swoj wlasny temat tego zachowania nie da sie wytlumaczyc. Skoro masz racje, to coz prostszego niz zacytowac i polozyc trupem przeciwnika?

ArchEnemy
2023-11-25 20:30:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-25 22:22:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
To ty weza demonem mianujesz i stwarzanie wszechswiata widzisz.

ArchEnemy
2023-11-25 23:33:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-11-26 14:21:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
A dlaczego do tory sie odwolywales? Dziury w mozgu? Sam sobie poszukaj, tak twoja metoda. Juz wielokrotnie ci twoje btednia znajdowalem, gdy sie ich wypierales, i cos pomoglo? Twoje rozumowanie przebiegalo zwyklym torem: nie moze byc waz, bo weze nie gadaja, wiec nalezy znalezc wersje bez weza gdzies indziej.

ArchEnemy
2023-11-26 15:04:09
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

guru2
2023-11-26 22:32:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gruzawik
2023-11-27 01:45:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zbuntowany aniol to nie demon? Aha. Ten Samael to wsrod zwierzat powinien byc szukany? Wersje z innej ksiazki przytaczasz i tak, zeby waz mogl mowic, choc miedzy zwierzem wymieniany w rozwazanej.

guru2
2023-11-27 11:07:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja widziałem jak napisałeś, że demon.

guru2
2023-11-27 11:10:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
To
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Trump mówi, że Polacy kochają Dudę, a ten ,,skromnie'' przytakuje?
  •  Jakie to jest polskie
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
Koleś na Brudstocku tarza się w śmieciach, na które wszyscy leją.
główna
Dodano: 08.08.2018, 13:05:05   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (74) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0