lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Trzeba Być Naprawde MEGA WIEŚNIAKIEM!
główna
Dodano: 01.11.2011, 07:47:24   przez: tomasz3e
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2792  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(204)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Tensor
2011-11-02 16:12:00
Ocena: 16(glosow:22)-+
Zdewastowali kiedyś grób mojego ojca parę lat temu w Zduńskiej Woli (zresztą prawie cały cmentarz), gdybym wiedział kto to był osobiście zaku*wiłbym.

skorpion1611
2012-01-29 00:10:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
może nie wieśniakiem ale PSYCHOLEM....pojeb****;/

bafikos5211
2011-12-14 23:42:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Piszą ludzie że to wieśniak, a to się wszystko w dużych miastach dzieje, a ja jestem ze wsi a nigdy nie zniżył bym się do buraka z miasta...a się wywyższają a własnie widać jakie to skur%$^@ oczywiście nie myślę tak o wszystkich.

grelu18
2011-11-09 23:48:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
tomasz3e to nie ludzie ze wsi tylko pojeby z miast.. Nudzi im się to trzeba coś roz*ebać, a ch*j tam czy mur czy znak czy grub ważne, żeby zniszczyć.. Z patologią trzeba walczyć. Oto młode pokolenie JP.

Anobiss
2017-08-11 13:22:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Grób - groby.

kakarotto87
2011-11-08 19:07:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
tomasz3e zastanów się co piszesz żeby nie (WIEŚNIAK) to ty baranie nie miał byś co jeść ludzie ze wsi mają więcej klasy i godności niż większość miastowych szkoda mi ciebie że uważasz ludzi ze wsi jako gorszych od miastowych (wątpię żebyś znalazł zdemolowany cmentarz na wsi a w miastach to

memeo
2012-01-27 21:52:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie. na wsi często ludzie są pobożniejsi (w dobrym sensie- nie mohery) i szanują groby zmarłych. :/

sangre666
2012-10-20 22:35:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jonas87reflect
2011-11-07 18:27:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
ludzka złośliwość nie ma granic

Tenktorytam
2011-11-07 08:01:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
masakra;/

schizmato
2011-11-06 20:46:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wieśniakiem tylko prawdziwym sku%$@%^@#...

monisiulka123
2011-11-06 12:49:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wgląda na to że nie opłaca się wyróżniać .... ;]

ursusxd
2011-11-05 21:12:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
ktoś po prostu wyszedł z grobu

stasiu1990r
2011-11-05 16:46:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zebym spotkał kogos takiego to bym odrazu go za*ebał na miejscu! ;/

Logart
2011-11-05 09:04:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
I czy ci złodzieje zasługują na godny pochówek?

kaza18
2011-11-04 22:56:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czy to przypadkiem nie Detektyw Rutkowski tam siedzi ??? ;p;p

lady-tasiemiec
2011-11-04 22:56:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
koszmar. Moja babcia nie ma wystawnego grobu a i tak co kilka lat znajdzie sie kretyn, który połamie krzyż, rozbije kamienny wazon, nie wspominając o kradzieżach kwiatów.

corrado86
2011-11-04 19:17:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
A widział ktoś lub zna uczciwego, pracującego legalnie cygana?? No właśnie... ja też nie hgahahahahah

stokrotna
2011-11-06 04:44:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
A w ogóle widziałeś Cygana?

kaczkahehehe
2011-11-04 19:03:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja go znam on jest z mojej miejscowości. Poza tym ten grób mu zdewastowali dlatego ze jest cyganem czy tam romem i oszukal duzo ludzi ! ale moim zdaniem t nie jest sposób żeby rozwiązac roblem.

tde1
2011-11-04 14:42:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
widac po kolorze skory tego typa że nie jest żadnym cyganem i romem tym bardziej ze pada na grobie nazwisko wiśniewski

Extremalna
2011-11-04 12:01:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Komu to potrzebne? komu przeszkadza? ciekawe jak byscie sie czuli wy niby Polacy jak by dla waszych krewnych ,bliskich ktos takie cos zrobil? byl by krzyk pretensje itd smierc nie wybiera tu kazdy jest rowny kazdego to czeka i jak to mowia w obliczu smierci kazdy sie jednoczy i wybacza

Samarka
2011-11-04 08:38:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uważam,że to nie powinno się znaleźć na Wiocha.pl.To jest smutne i to bardzo a nie śmieszne,a ta strona służy przecież rozrywce.

wojtachupakosc
2011-11-03 21:13:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
niszczenie grobow to patologia spoleczna. ktora nalezy tepic wszelkimi srodkami.

Lukas1990luk4
2011-11-03 18:30:39
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ta wieśniacka moda pomnikowa :) zróbcie sobie taki i się zakopcie tam żywcem :) 'kur*y' za życia po śmierci nie będą 'aniołami'.

LadySelenia
2011-11-03 17:22:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
To na serio jest chamskie, ciekawe co by powiedzieli jakby im do domu wejść i rozwalić wszytko. Tacy ludzie chyba urodzili się bez uczuć... i mózgu!

Boreko91
2011-11-03 15:44:21
Ocena: -6(glosow:12)-+
Szczyt wiochy to te cygańskie nagrobki, widocznie sobie nagrabili. A to, że 99% ludzi kradnących kwiaty z cmentarzy to cyganie to już nikogo nie bulwersuje? Zwykła zemsta na cygańskiej chołocie i tyle.

stokrotna
2011-11-03 17:49:21
Ocena: 5(glosow:9)-+
Bądź kozakiem wyraź swoje poglądy jakiemuś cyganowi. Yebani internetowi chłopcy pokazujący odwagę na necie ;> Wiocha? okej to ich kultura, tak lubią tak robią, a na zdjęciu widać że ktoś chciał poszukać czy w złocie nie pochowana... Zero szacunku dla zmarłych

vipbrooklyn
2011-11-04 13:57:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czlowieku jezeli ich stac na takie pomniki to stac ich tez na kwiaty nie musza nikomu krasc kwiatow z cmentarza to jest logiczne. A na tym zdjeciu widac ze ktos sie wlamywal probujac znalesc wartosciowe rzeczy ktore umieszczaja czesto Romowie "cyganie" w pomnikach.

Boreko91
2011-11-25 22:22:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
@stokrotna - dziewczyno nie raz już to robiłem, więc nie wyjeżdżaj mi z takimi tekstami. Myślisz ze mało takiej chołoty spotkałem? Dlaczego akurat zdarzało się tak, że jak miałem styczność z kieszonkowcem to był cyganem? Że jak ktoś sprzedawał pod cmentarzem wiązanki za pół ceny to był cyganem?

bejks
2011-11-03 12:48:34
Ocena: 5(glosow:7)-+
jakie znaczenie ma kolor skóry, nacja, czy oni cierpią, czują i kochają inaczej niż my???? Jakbym dopadła tych debili to przykułabym do grobowca i własnymi łapami naprawiaj do momentu aż uznam że wszystko jest o'k

chudy_thc
2011-11-03 15:05:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
ja bym tam pochowal ich obok :p

Schabi
2011-11-03 12:19:35
Ocena: 5(glosow:5)-+
szczerze współczuję rodzinom..

Renasia20
2011-11-03 11:57:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak można zrobić coś takiego...

catrin
2011-11-03 11:44:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
Idioci!!! Takiego jakbym naszła to na żywca bym zakopała!!! Niektórzy nie mają żadnych granic i nie reprezentują żadnych wartości....

oolik
2011-11-03 11:40:19
Ocena: -6(glosow:6)-+
A twój mozg ogranicza się do poziomu australopiteka

oolik
2011-11-03 11:42:35
Ocena: -8(glosow:8)-+
kuwa mialo to byc do waldekpower

pyska979
2011-11-03 11:37:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
masz stu procentową rację Magdaleno.zgadzam się z twoją definicją na ten temat.

Magdalenaqwerty
2011-11-03 11:28:24
Ocena: 8(glosow:8)-+
Co to za różnica jaka nacja. To jest czyjaś pamięć, czyjaś miłość i tęsknota. Niech każdy wierzy w co chce, ale to nie powód żeby niszczyć cudzą własność (ktoś za to zapłacił)w dodatku opatrzoną piętnem rozstania. To tylko pokazuje wyniki czyjegoś niedorozwoju.

kolorowanka1987
2011-11-03 11:09:23
Ocena: -11(glosow:11)-+
weź se lepiej strzel w łeb zamiast pieprzyć takie farmazony-niech Ciebie jebią Ty typowy wieśniaku. Zapewne mylisz Romów i Cyganów ze zwykłymi "rumunami". Zapamiętaj że to nie ta sama nacja! Pajac.

grelos
2011-11-03 09:31:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ciekawe czy niszcząc groby pomyśleli, że ktoś kiedyś zrobi z ich to samo... brak słów... trzeba użyć wszystkich sił by odnaleźć takich debili i osadzić ich wraz z pedofilami albo na Syberii... oby ich złapali.

pyska979
2011-11-03 09:31:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie stać go na wieńce, to kradnie. ten człowiek honoru nie ma. gdyby miał, to nie robiłby czegoś takiego.

mmmrrr
2011-11-03 09:20:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie wieśniakiem tylko psychopatą

misi2009
2011-11-03 08:16:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie ma znaczenia czy to groby Polaków, Rumunów, czy zmarłych z innych państw!! Przecież to jest nie ludzkie, jak można coś takiego zrobić...... Żenada....

Xilu
2011-11-03 08:09:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Najpierw poczytaj troche w wikipedii" Hmm, wikipedia? Pozdro!

s_angela
2011-11-03 07:03:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie ważne czyje to groby śmierć jest jedna i poszanowanie zwłok jest nalezy się każdemu

szulcik
2011-11-03 06:36:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Az zal mi patrzec na cos takiego.... A tym co tego dokonali uciac lby przy samej dupie.

ispitonyourgrave
2011-11-03 01:08:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
żal mi rodziny zmarłego.. przyjść zapalić znicz i zobaczyć rozkopany i zdewastowany grób..to musi być traumatyczne przeżycie ;( aż przykro patrzeć na to zdjęcie. takich ch*jów powinni zamykać na noc w kostnicy, może to nauczyłoby ich czegoś.

DMxD
2011-11-03 00:33:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
żal mi takich ludzi. debilizm ludzki :(

PurpurowyCesarz
2011-11-03 00:24:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie ważne czy Cyganie , Rumuni czy kto tam jeszcze ale jak można coś takiego zrobić ? trochę szacunku dla zmarłych, to zwykła głupota i kretyństwo...

langeman
2011-11-03 00:09:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
mają pałace mają takie pomniki ale nikt ich nie lubi bo to nieroby,złodzieje i brudasy.Ale dewastacji cmentarza nie popieram.

nurek_bagienny
2011-11-03 00:03:09
Ocena: -13(glosow:19)-+
w tym przypadku widać po nagrobkach że były to cygańskie (czytaj: rumuńskie) nagrobki więc ich dewastacja była w pełni uzasadniona.

MannGegenMann
2011-11-03 01:07:20
Ocena: 2(glosow:6)-+
Rumun nie rowna sie Cygan i na odwrot matole. Najpierw poczytaj troche w wikipedii i dopiero potem sie wypowiadaj. Twoj komentarz to dopiero wiocha.

tcqtcq
2011-11-02 23:50:02
Ocena: -8(glosow:16)-+
To nie dewastacja... ktoś po prostu zmartwychwstał! ;)

alexf12
2011-11-02 23:02:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie no ze teraz już nawet groby to lekka przesada!

bojowniczek
2011-11-02 22:50:39
Ocena: -3(glosow:9)-+
a pan siedzi i pali na cmentarzu dla mnie to też wiocha,szkoda ze jeszcze z browarem nie przyszedł

grubycwa
2011-11-02 22:25:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
aż człowiekowi robi się przykro... brak słów poprostu...

aapaulinaa
2011-11-02 22:22:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
kto takich ludzi wychował.. a raczej gdzie byli ich rodzice jak trzeba było to zrobić.. naprawdę przykro na to patrzeć.. przykro też, że mamy w kraju takie wywłoki, które popełniają takie przestępstwa

Guliwersc
2011-11-02 22:13:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
co za dzicz...

Kirk666
2011-11-02 21:48:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Publiczny lincz się należy!

rafal3006
2011-11-02 21:38:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szczecinek w zeszłym roku,o,ile wiem sprawcy nie złapano

nielichakuna
2011-11-02 21:27:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
ten gosc to bogdan trojanek z tegop cyganskiegop zespolu "terne roma " , szczecinek , to szczecinek miasto bogatych biednych i ubogich , tu romow jest najwiecej i zapewne ci co spusztoszyli te groby wiedzieli ze romowie chowaja swoich zmarlych bliskich z cennymi rzeczami .

hecok90
2011-11-02 21:26:30
Ocena: 7(glosow:9)-+
Nazywanie takich ludzi zwierzętami jest obrażaniem zwierząt...

Czarny2324
2011-11-02 21:09:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Brak słów ... Swoją drogą ciekawe gdzie gość kiepuje ?

grog
2011-11-02 21:09:21
Ocena: -1(glosow:11)-+
Dlatego po mojej smierci stara mnie ma spalic i wrzucic do morza, zadnych nagrobkow, pokropkow i z marmuru pomniokow. Nie bedzie placzu, ze krzyz urwali i kwiaty ukradli, a spokoj zakloca mi co najwyzej sledzie jak sie beda bzykaly za glosno...

granek_kapusta
2011-11-03 21:03:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
no pewno, a ja się będe potem kąpał w twoich prochach?

keraM90
2011-11-02 21:08:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nikt nie spodziewał się Cygańskiej Inkwizycji!

sarna
2011-11-02 20:59:48
Ocena: -7(glosow:9)-+
a może ktoś z martwych wstał

univ3rs3
2011-11-02 20:59:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
no fajnie zajecie zmarlym spokoj zaklocac, zero poszanowania a powiedzialabym jakiegokolwiek rozumowania...gdyby wlozyc tego kogos mozg do głowki od szpilki to powstalaby z pewnoscia grzechotka,,,;/ oo przepraszam,-najpierw trzeba posiadać takie cos jak mozg...:)zero poszanowania!!;/przykre:(

SweetJustynka
2011-11-02 20:49:44
Ocena: 4(glosow:8)-+
Skvrwysyny... Mojemu dziadkowi urwali krzyż z nagrobka... Zero poszanowania

tomasz3e
2011-11-02 20:48:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
"Czegoś podobnego jeszcze na szczecineckim cmentarzu nie zanotowano – ludzkie hieny zdemolowały w nocy z czwartku na piątek kilka romskich mogił, porozbijali tablice i płyty nagrobne, buszowali nawet w krypie wyciągając i bezczeszcząc zwłoki."

tomasz3e
2011-11-02 20:50:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
"Bogdan Trojanek wyznaczył nagrodę 5 tysięcy złotych za wskazanie sprawców profanacji lub informację pozwalającą ich odnaleźć."

czarodziejka11
2011-11-02 20:47:36
Ocena: 3(glosow:5)-+
...niestety to już nie jest tylko dewastacja to zakłocanie spokoju zmarłych i kradziez ;(

jontek44
2011-11-02 20:38:57
Ocena: -7(glosow:15)-+
zeby postawic taki pomnik to dopiero trzeba byc MEGA WIESNIAKIEM TZW, NOWO BOGACKA holota

kazikZ1959
2011-11-02 21:05:43
Ocena: 0(glosow:10)-+
Spełniasz wszystkie wymogi , aby nazywać Cię wieśniakiem .

grog
2011-11-02 21:15:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
faktycznie, troche przesadzony ten pomnik, brakuje oczka ze zlota rybka. Mozna okazywac milosc zmarlym, ale to tutaj to raczej okazywanie sporego konta rodzinie i znajomym wiec jontek trafil w sedno

IlluminaSilvere
2011-11-02 22:37:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
Pomnik może i bardzo wystawny,ale to nie upoważnia nikogo ażeby go niszczyć.Jeśli rodzinę było stać to taki wystawiła,proste.To tak jak z domem,każdy mieszka w takim na miarę swoich możliwości...

Maciejonek
2011-11-02 22:41:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
Takie pomniki tylko romowie stawiaja taka ich tradycja ;p na bogato

gusia18
2011-11-02 20:33:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co to kurde ma być wgll.. pogięło ich całkiem !! To już przesada !;/Żeby tak tym sprawcom tego tak samo ktoś zrobił jak umrą;//idioci ;/.

Ichigo098
2011-11-02 20:30:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kuźwa, teraz będzie nie na temat (albo tylko trochę).Demot naprawdę wielu ludzi poruszył.I dobrze, niech to nawet w telewizji pokażą i znajdą sprawców.Eh, ja bym takiego znarkotyzował, nalepił kartkę "śmierć wszystkim czarnuchom" i wrzucił do centrum Harlemu.Po 2 minutach gość byłby martwy.

tomasz3e
2011-11-02 20:36:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Było o tym w telewizji niecałe 2-3tyg temu. nie wiem czy dobrze kojarze sprawe ale złapali 3malolatów 14-16-16lat jak dobrze pamietam - ich wytlumaczeniem było... "Upiliśmy sie" ale moge sie mylić i moze nie byc to ta sprawa

piotrekg290796
2011-11-02 20:25:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
ja pie***le co za kretyni gość tyle kasy wydał na to żeby jego rodzice czy tak ktoś mieli ładne pomniki a tu jakieś dekle wpadną i mu wszystko rozpie**olą to na pewno były ważne osoby dla tego pana teraz widaś że jest załamany ... poje**ni ludzie to zrobili

tomasz3e
2011-11-02 20:28:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ci co to zrobili jak Kiedys wejda na wioche zobacza co ludzie o nich sadza...i pomysla 2 razy zanim powiedza komus co zrobili!

zioemko
2011-11-02 20:12:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zmarłym się spokoju nie zakłóca spokoju , zrozumie to chyba każdy katolik (chrześcijanin)

Sokolito
2011-11-02 20:11:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
pojeby kosmiczne i tyle szczyt debilizmu!!!

adamusgisz
2011-11-02 20:01:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie widzicie ze to sa cyganskie groby ktos po prostu jest nietolerancyjny. Cygan też czlowiek!!!!!!!!!!

piotrek7191
2011-11-02 20:01:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oni chyba nie wiedza ze sa caly czas oserwowani !!! Bog ich rozliczy za to !!!

TillMorning
2011-11-02 19:58:32
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie powinno się zakłócać spokoju zmarłym. Trzeba ich szanować ! -.-

szpeke2
2011-11-02 19:56:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
oj tam huligani wieśniacy po prostu szatanisci nie mam nic do nich bo sam jestem ale mozliwe zezdjęcie pochodzi po wypadku jak cos się stało nie wykluczajmy zadnych sytuacji

Ichigo098
2011-11-02 19:55:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
Cóż, jak już ktoś wspomniał, jest do grób jakiegoś Roma.A jak zwykle Polacy idą za ciosem i nasi wspaniali rodacy "zabawili" się.Takich ludzi powinno się topić po porodzie.Gdybym takiego dorwał, zrobiłbym mu z twarzą to, co zrobił z tymi grobami, a resztę porozrzucał dookoła.Eh, ręce opadają.

memeo
2011-11-02 19:54:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
hieny cmentarne. żeby zmarłych okradać...

emo_love5
2011-11-02 19:53:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
żal baranów i tyle!!

Estoque
2011-11-02 19:53:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Głupota ludzka nie zna granic... moim zdaniem wygląda to na celowa, zaplanowaną dewastacje, a nie kradzież wieńców, bo zobaczcie pomniki obok są całe a gdyby był to przypadek to by poleciały płyty pierwsze lepsze z brzegu np. bliżej płota lub alejki czy chodnika/ścieżki.

memeo
2011-11-02 19:56:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
no nagrobek wygląda na drogi. wiadomo, że to przyciąga złodziei.

KarolciaXxX
2011-11-02 20:10:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zdarzalo sie tak ze kradli bizuterie.... Wszystko ogolnie co da sie opchnac'

rosyjska
2011-11-02 19:53:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Fajny pomysł na upamiętnienie zmarłego. Płyta z malunkiem rewelacyjna !

ketchupTortex
2011-11-02 19:39:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie mega wiesniakiem jak ty to nazwales, to jest cos zupelnie gorszego

tomasz3e
2011-11-02 20:26:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie chiałem tego gorzej nazywac...też na tym portalu siedza dzieciaki, odemnie wulgarywmów sie nie naucza ( chodzi o opisy tytuły absurwód)

chrupiacywafel
2011-11-02 19:21:26
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja bym takiego gnoja do krypty na całą noc dał, bez świateł i z pootwieranymi grobami.:D

tomasz3e
2011-11-02 20:31:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
A ja Bym takiego na cąły tydzień zamknoł w grobowcu...miał by 7dłuuugich dni na przemyslenie swojego zachowania

KAMSONIK
2011-11-02 19:17:14
Ocena: 4(glosow:4)-+
GÓWNO ZAMIAST MÓZGU

lemmin
2011-11-02 19:16:24
Ocena: 6(glosow:6)-+
...a są to nie małe pieniądze.W tym roku stawialiśmy mojemu Tacie pomnik-koszt 10tys. Te na fotce o wiele więcej pewnie kosztowały.Współczuję tym rodzinom.

malutka31
2011-11-02 19:14:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
Hieny cmentarne!!!brak słów na to....

Slepecci
2011-11-02 19:04:01
Ocena: -7(glosow:9)-+
Mieszkańcy wyszli na spacer:)

Gantrop
2011-11-02 18:56:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
japrdl to jakas paranoja ze ludzie robia takie rzeczy -,-

Tommny
2011-11-02 18:42:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
smutne

FAL1
2011-11-02 18:38:20
Ocena: 6(glosow:6)-+
Za jaja i na latarnie !

anna1994
2011-11-02 18:37:06
Ocena: 5(glosow:5)-+
Debili się nie sadzi, sami się rodzą!

kozaq21
2011-11-02 18:14:48
Ocena: 10(glosow:10)-+
Wyrazy wspolczocia rodzinie... a tych gnoji wykastrowac i powiesic....

Helwek
2011-11-02 18:05:18
Ocena: -5(glosow:7)-+
Minus za wieśniaka można było tu użyć wielu innych określeń :/ a co do reszty to brak słów leczyć to już chyba się nie da po prosu żal mi takich ludzi

frulik17
2011-11-02 17:56:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zauważcie że te Hieny cmentarne (tak ich nazywano) wynieśli szczątki i kości zmarłych i po rozżucali w okolicach tego nagrobka ;/

Rudol
2011-11-02 17:54:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak widzę takie fotki, to jestem za przywróceniem publicznie wykonywanej kary np. ucięcia ręki

Jarewa
2011-11-02 17:39:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak ładnie tu mówcie:) Tylko jak to się ma z teraźniejszym i wcześniejszym stanem? Demolowanie grobów niemieckich za komuny? Po dziś dzień sami urzędnicy demolują bo chcą tam coś postawić i tak jest do dziś. Demolują zabytkowe cmentarze bo są nie fortunnym mieście.

tylkomy
2011-11-02 17:31:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
woow ale jaki ładny nagrobek, ta tablica, jeszcze takiej nie widziałam i pewnie nie zobaczę jak tak dalej będzie... u nas 2 lata temu zniszczyli połowę zabytkowego cmentarza...

aniusieek91
2011-11-02 17:29:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
co musi czuc osoba z rodziny,ktora przychodzi doglada sprzata, wydala ciezkie pieniadze na to,a jakies gowniane pomioty przyszlyt robie roz.... i poszly w piz.. mam nadzieje ze takie gowna pozdychaja w meczarniach i tyle

PoGizmc
2011-11-02 17:28:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
nie obrazajcie ludzi ze wsi... jestem z miasta nic do nich nie mam... ale za cos takiego powinno sie bardzo surowo karac!!!

mixja2
2011-11-02 17:50:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
WIESNIAK to stan umyslu nie pochodzenia.... zapamietaj sobie

DjGuru
2011-11-02 17:25:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
to trzeba być idiotą nie wieśniakiem ; /

pitus09
2011-11-02 17:22:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
A żeby osoby spoczywające w tych grobach zrobiły tym wandalon niezłe paranormal activity to nauczyliby się szacunku dla zmarłych

Budapest_Noir
2011-11-02 17:17:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
Obawiam się, że nawet określenie "mega wieśniak" to za mało. Trzeba być kompletnym dnem. Użyłabym nawet określenia na g., ale staram się go nie używać w stosunku do ludzi.

tomasz3e
2011-11-02 17:11:26
Ocena: 5(glosow:7)-+
A tak dla sprostowania człowieka nie określa sie po tym skad pochodzi (miasto-wies) lecz po tym jaka Ma KULTURE OSOBISTA!

tomasz3e
2011-11-02 17:08:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
KAROL1159 - Frajer Ciebie robil i jestes wpadka Analna! czytac nie Umiesz to trzeba bylo chodzic do szkoły a nie teraz chcesz zabłysnać! JASNO I WYRAZNIE NAPISAŁEM CO OZNACZA DLA MNIE SŁOWO MEGAWIESNIAK! ale co ja Ci bede Mowił sam lepiej wiesz!

Nuna
2011-11-02 17:05:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
to nie ludzie, to zwierzeta...żeby zmarlych okradać? :/

Adun
2011-11-02 16:57:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Agonist: Naprawdę mało mnie obchodzi z jakiej grupy etnicznej pochodzi rodzina, która postawiła te nagrobki. Jedyne co mnie obchodzi to to, że te koszmarne twory mogą mi się przyśnić :\

bomkles
2011-11-02 16:56:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
to juz nie jest wies tylko idiotyzm -.-

Agonist
2011-11-02 16:51:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
sory ,że post pod postem ale nie wytrzymuje piotrbigai widać ,że jesteś satanistą pewnie rodzina żałuje ,że cie w niej ma .

Agonist
2011-11-02 16:49:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Adun a ty myślisz ,że ludzi stać na nie wiadomo jakie nagrobki , nawet jeśli są to nagrobki cyganów to co z tego są takimi samymi ludźmi jak my ale widzę ,że ktoś tu cyganów nie lubi bo co kradną?? nie każdy cygan taki jest.

Adun
2011-11-02 16:46:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dawno takiej tandety nie widziałem! Kto stawia takie nagrobki???

kazikZ1959
2011-11-02 21:09:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Postaw sobie ładniejszy...

acha_ehe
2011-11-02 16:33:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
takie nagrobki mają chyba tylko cyganie,pewnie ktoś ich bardzo nie lubi

repek2
2011-11-02 16:46:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
cyganie to tacy sami ludzie jak my...

aniusieek91
2011-11-02 17:27:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie lubie brudasow ale cygan nie cygan grobow zmarlych sie nie niszczy nawet jakby byly przyozdabiane cekinami, kazdy stawia taki nagribek jak mu pasuje

lemmin
2011-11-02 19:21:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
dajcie spokój.O gustach sie nie dyskutuje.Każdemu podoba sie co innego.Jedni lubia prostote, drudzy kamienie i marmury, i jeszcze inni -krasnale w ogródkach.

sangre666
2011-11-02 16:28:46
Ocena: 4(glosow:4)-+
jedno słowo: LINCZ

mrozo3211
2011-11-02 16:26:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
była nagrada za znalezienie sprawców chyba 2 tys

mrozo3211
2011-11-02 16:25:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szczecinek groby trojanka ;D

lemmin
2011-11-02 19:30:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
magdzioszka...powiem tak: stać nie stać.Wiesz...mimo wszytsko drogie to jest.Patrzysz w sumnie zeby taniej gdzies pomnik zakupic, ale tez nie polecisz na chińszczyznę która pęka i kruszy sie. Dobry kamien jest drogi.I zakup pomnika to nie lada wyczyn i ostre pociągnięcie po portfelu.

magdzioszka
2011-11-02 16:25:07
Ocena: -7(glosow:9)-+
po tym co widać to stać ich rodzinę na odbudowę ;) no ale oczywiście mimo to wieśniaki z tych co beszczeszczą miejsce pochówku osoby zmarłej

AntyPink
2011-11-02 16:43:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
magdzioszka no i co z tego ze ich stać t nie oznacza ze ktoś ma niszczyć ich mienie

Tensor
2011-11-02 16:12:00
Ocena: 16(glosow:22)-+
Zdewastowali kiedyś grób mojego ojca parę lat temu w Zduńskiej Woli (zresztą prawie cały cmentarz), gdybym wiedział kto to był osobiście zaku*wiłbym.

piotrbigai
2011-11-02 16:21:45
Ocena: -30(glosow:32)-+
ojejku nie poplacz sie

lemmin
2011-11-02 19:35:16
Ocena: 4(glosow:8)-+
ooo Tensor.Jeden z nich Tobie chyba podskoczył w komentarzu...

hopek20o
2011-11-02 16:06:38
Ocena: 5(glosow:5)-+
Groby dewastują tchórze i margines , podobnym marginesem i chołotą bez szkoły są ludzie którzy fotografują się na tle grobów oraz na pogrzebach - to jest już nie wiocha , a dno

nyger21
2011-11-02 16:05:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
Rozpieprzone groby, gołe dupy, co to ma być? Ten portal traci swój sens, ja bym karał ludzi punktami karnymi za mierną manipulację w stylu "uważacie, że to gówno śmierdzi? łapy w górę!" lub wstawianie takich zdjęć jak te, wyjazd z takim syfem.

pokraka69
2011-11-02 16:11:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
No akurat ten obrazek to maksymalna wiocha i na ten portal się idealnie nadaje

Dodi19
2011-11-02 16:05:08
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ty się śmiej,że to wiocha. Cygany już po ciebie jadą.

Pragnienie
2011-11-02 16:04:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Z waszych wypowiedzi i tych kłótni wynika kto jaki poziom ze sobą reprezentuje żenada!!! kłócicie się o rzeczy mało istotne nie ważne kto skąd pochodzi tylko to co ma w głowie!!! i jak się zachowuje

nyger21
2011-11-02 16:03:33
Ocena: 4(glosow:6)-+
Wiocha.pl to nie obraza dla ludzi którzy pochodzą ze wsi, tylko dla stylu którymi niektórzy się kreują, przerabianie golfa na świecące elementy z gówno-giełdy, założenie dresów ze skórą czy sandałów ze skarpetkami. Tylko idiota nie jest w stanie rozróżnić tych dwóch rzeczy.

pokraka69
2011-11-02 16:15:51
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wiochą jest również twój nick jak dla mnie. Nie wiem co do końca miałeś na myśli ale rasizm to szczyt wiochy bo oznacza on nie moc przystosowania się do cywilizacji XXIw Średniowiecze się skończyło i czas zrozumieć, że czarny od białego niczym się nie różni intelektualnie.

sprai
2011-11-02 16:24:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
W prostszych słowach: "wieśniak" nie jest dzisiaj określeniem pochodzenia, ale typu mentalności. Jest dużo wieśniaków rodem z miasta. KPW?

Budapest_Noir
2011-11-02 17:18:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
@pokraka69 - to się nazywa nadinterpretacja...

Niepylak
2011-11-02 15:58:44
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wyszli z grobu, żeby wódki się napić a w już płaczecie co za wandale to zrobili.

Pragnienie
2011-11-02 15:53:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
CZEGO SYMBOLEM JEST DYNIA ZE ŚWIECZKĄ W ŚRODKU!!!! OPANUJCIE SIĘ

tomasz3e
2011-11-02 15:52:01
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tytuł nie jest nawiazaniem do LUDZI ZE WSI! ale pod portal Wiocha.pl

Pragnienie
2011-11-02 15:51:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Po co te Kłótnie nie ważne kto skąd pochodzi to nie ma znaczenia przeczytajcie moje komentarze ludzie mało wiedza!! poczytajcie w internecie popytajcie katechetów w szkołach dowiecie się dla kogo 31 paz jest bardzo ważnym dniem i kto niszczy te wszystkie nagrobki poczytajcie o halloween

kadirak
2011-11-02 15:45:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
a takich wandalów to powinni za jaja wieszać!!!

tomasz3e
2011-11-02 15:45:21
Ocena: 6(glosow:8)-+
O przepraszam Ciotka Kupiła Wieniec w Sobote i w ten sam dzień go na grobie Ojca pozostawiła,w niedziele rano juz nie bylo wieńca...to jak można nazwać inaczej taka osobe która kradnie?nie używajac przekleństw?A co do MegaWieśniaka-To jest podtekst do portalu "Wiocha.pl"Do ludzi ze Wsi nic Nie mam.

Tensor
2011-11-02 15:42:35
Ocena: 5(glosow:11)-+
Takich to żywcem zalać betonem

adasiek313
2011-11-02 15:39:14
Ocena: 5(glosow:5)-+
A co ma wisniak do zlodziejstwa.zastanow sie gosciu co piszesz. jak juz to co za debil i bezmózgowiec a nie wisniak.nie 1 ziomek z wsi jest bardziej kumaty niz mieszczuch.

Pragnienie
2011-11-02 15:38:48
Ocena: -6(glosow:8)-+
Nie ludzie z miasta... Jak myślicie kto to mógł zrobić. 1 Listopada jest świętem Zmarłych a dzień wcześniej swoje święto obchodzą wyznawcy Diabła Santanisci odprawiają swoje rytualne tzw "czarne msze" na cmentarzach niszczą nagrobki składają ofiary z zwierząt czasami nawet z ludzi to nie są Żarty.

tomasz3e
2011-11-02 15:36:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Mam nadzieje że chodz jeden z winowajców co zdewastował grób ujrzy to zdjecie na wiocha.pl - niech wie co o nim Ludzie sadza że Jest prawdziwym Wiochmenem i Burakiem...

asita887
2011-11-02 15:26:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wandale i tyle...

asita887
2011-11-02 15:26:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wandale i tyle...

SzydercaDziewic
2011-11-02 15:21:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Prosze nie obrazaj wiesniakow...

Ichigo098
2011-11-02 15:20:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co za idioci łażą po tym świecie.Nic tylko powietrze marnują.Co do jednego jestem pewien - śmierci i tego, że w Polsce głupota nigdy nie zniknie.

bobbbbb
2011-11-02 15:17:37
Ocena: -4(glosow:14)-+
to efekt ruchu palikota

pokraka69
2011-11-02 16:20:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sprowadzanie innego tematu niż polityka do polityki to wiocha

niunia898989
2011-11-02 15:12:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
To jest bardzo smutne... ktokolwiek kto nie był... zawsze należy się jakiś szacunek..

Trzykropki
2011-11-02 15:11:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
szkoda ładny grób :(

Simonek
2011-11-02 15:05:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Może i polacy lubią wszystko rozwalać ale gdybym spotkał tego kto to zrobił też by tam leżał

Peciopet
2011-11-02 14:52:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Strasznie smutne.

Zboczeniec666
2011-11-02 14:50:16
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ot efekt rządowej akcji antykościelnej.

Ewelinka1307
2011-11-02 14:47:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
To miało miejsce w Szczecinku i wyobraźcie sobie ze nie złapano sprawcy/ów ?? nikt nie dowiedzial sie co bylo przyczyną plotkA chodziła iż to byla zemsta na naszym szczecineckim zespole Romskim a głównie na jego wokalisćie.....

Maramut
2011-11-02 14:45:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
...

longcock
2011-11-02 14:27:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
pamietajcie ze zyjemy w polsce tutaj chamstwo i prostactwo to praktycznie styl zycia polowy spoleczenstwa

kirer2
2011-11-02 14:04:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
debilizm i tyle...szkod na pare tysiecy....

koles2289
2011-11-02 13:46:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Romskie czy nie Romskie...ten kto to zrobił napewno nie jest czlowiekiem...0 jakich kolwiek zasad moralnych, 0 wiochy... czysta głupota

Paradoxx91
2011-11-02 13:46:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
pewnie trup.

jaskar74
2011-11-02 13:40:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
zly komentarz !!! zlodziej ni musi otwierac grobowca zeby wieniec ukrasc !!!! cos musialo byc ze dostali sie do srodka !!!!

Lamka00
2011-11-02 13:14:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
jakbym zlapal takich to bym ich sam tam zakopal !!!

szybkiszyderca
2011-11-02 12:56:50
Ocena: 5(glosow:7)-+
groby są Romskie, oni często umieszczają portret na całym froncie, do ich grobów często się dary i kosztowności wrzuca, ale takie hieny co to robią powinno się na głównym rynku w dyby zakuć na cały dzień i oznakować żeby każdy wiedział co to za tym

skawalker
2011-11-02 12:54:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mega BYDLAKIEM ...

dzola19
2011-11-02 12:54:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
W głowie się nie mieści :(

berenice1989
2011-11-02 12:51:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
obrzydliwe... jak tam można?

tiksmiks
2011-11-02 12:44:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Romowie mają zwyczaj wkładania do grobów różnych podarków. Złodziej to złodziej i nie ważne gdzie i komu kradnie. Przykre

LOCO87
2011-11-02 12:36:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
morał z tej bajki jest prosty i zrozumiały.. im masz bardziej wypasiony nagrobek tym bardziej ci go zazdroszczą..

Kraksa
2011-11-02 12:23:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chorzy na maksa ;/

Lcaseidefensis
2011-11-02 12:09:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
ja pier... jak tak można? szacunek? każdy go chce a nikt nie umie go okazać, a jak babcia albo dziadek da 100zł to kochany wnuś, a potem wypije jeden z drugim jakiego mamrota, rozwala groby i naciąga ludzi na dodatkowe koszta, jakbym takie co widział wpie... na miejscu by był bez pytań

klaudusssia92
2011-11-02 11:55:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
brak slow.. jak tak mozna..?! zero szacunku dla zmarłych...

ziome-k
2011-11-02 11:54:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jedyne trafne foto na tej stronie.

ananana
2011-11-02 11:46:42
Ocena: 7(glosow:7)-+
takich to do tych grobów na żywca powinno się wrzucać i zostawić choć na godzinę!! Odechciałoby się takim ludziom od razu...

piotr671023
2011-11-02 11:44:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
romus123 zwroc uwage, ze na tych nagrobkach sa napisy w jezyku polskim. To nie jest w Rosji.

Robocock
2011-11-02 12:33:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
To by sie zgadzalo.Cyganie nosza wlasnie takie biale w szpic mokasynki jak koles na zdjeciu.Jezeli chodzi o groby to przykre..

drozdu88
2011-11-02 11:42:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Może i wieśniackie grobowce ale i tak nie zmienia to faktu że trzeba być popier...lonym żeby je demolować ... !

fusswohl75
2011-11-02 11:40:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
ehh..jak tak można :/ brak słów ..........

romus123
2011-11-01 09:56:21
Ocena: -5(glosow:9)-+
Oni nie niszcza grobow z checia dewastowania. Oni poprostu ogradaja zmarlych. W Rosji zazwyczaj sie chowa zmarlych z bizuteria i pieniedzmi

tomasz3e
2011-11-01 09:32:23
Ocena: 6(glosow:10)-+
Niedosć że Kradna Wiazanki to i jeszcze niszcza groby!!! Nogi z gupy powyrywać!zero szacunku dla zmarłych

tomasz3e
2011-11-01 09:31:21
Ocena: 2(glosow:8)-+
Opis został przeprawiony - Mowie Stop "łapka w Góre"

elektrownik
2011-11-01 09:27:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tak, to głupota ale podobnego kalibru jak to co jest na tych grobach, może nie długo będą na nich rozbierane fotki umieszczać...

Malinkaa07
2011-11-01 09:21:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie no to jakieś głupie żeby tak robic

wojtachupakosc
2011-11-01 08:42:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
niszczenie grobow to patologia spoleczna.

badgirl00
2011-11-01 08:25:35
Ocena: -7(glosow:11)-+
wstawie swoja stra i podpisze kto uwaza ze to jest nie moralne lapeczka w gore az po chmure

omen100
2011-11-02 11:36:51
Ocena: 2(glosow:8)-+
jest glowna;d i kto jest baran?:)

striker1488
2011-11-01 08:26:18
Ocena: -11(glosow:19)-+
popieram. wiochą jest umieszczanie zdjęć tego typu na jakimkolwiek portalu. niestety baranie głównej nie będzie.

jacekpas
2011-11-01 07:51:58
Ocena: -29(glosow:35)-+
Te groby to szczyt wiochy, nie namawiam do demolki ale po kilku minutach pracy młotem wyglądają moim zdaniem lepiej.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka refleksja po dzisiejszym marszu rolników ...
  •  Nie śmieszno, a straszno
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
Dodano: 31.08.2018, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 75Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0