lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 06.06.2012, 18:21:15   przez: przesmieszne
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 13  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Terfice
2012-06-06 22:28:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
kręcą ale nie takie jak Ty:)

Terfice
2012-06-06 19:49:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
ale musisz przyznać że żarty z Jezusa i krzyża są nie smaczne , przynajmniej dla normalnego katolika

szatano999
2012-06-06 19:55:52
Ocena: -1(glosow:11)-+
Wisi Jezus na krzyżu przychodzi jego matka i pyta....-Coś ty taki przybity dzisiaj synu???....- A bo matko plany....mi się pokrzyżowały...

Terfice
2012-06-06 19:58:05
Ocena: 2(glosow:6)-+
no i co myślisz że mnie sprowokujesz to sie mylisz , twój wpis świadczy tylko o tobie jaką osobą jesteś :]

Terfice
2012-06-06 20:00:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
no i co tym wpisem udowodniłeś? że umiesz sie zachować jak prostak też bym tak potrafił ale jakoś mnie to nie kręci...

przesmieszne
2012-06-06 22:00:23
Ocena: -1(glosow:5)-+
@Terfice pozwolisz że zapytam, co Cię kręci? płeć odmienna może?

Terfice
2012-06-06 22:05:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
na pewno nie ty :]

superbohater
2012-06-06 22:10:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
@szatano999 tego nie znałem ;)

Terfice
2012-06-06 22:13:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
superbohater i co masz kisiel w majtach???

przesmieszne
2012-06-06 22:19:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
@Terfice kobiety Cie nie kręcą?

superbohater
2012-06-06 22:19:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Terfice jak bym był taką piz*ą jak ty to bym miał.

Terfice
2012-06-06 22:28:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
kręcą ale nie takie jak Ty:)

Terfice
2012-06-06 22:30:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Tayend
2012-06-06 22:34:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
prześmieszne to zbyt wysokie progi dla Ciebie, prawda Terfice ? A teraz do łóżka, spać ! Sioo !

Terfice
2012-06-06 22:39:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
no prawda , ale takim nie przegada , bo myśli że jeśli ona mnie nie kreci to jak inne kobiety mogą to sie nazywa pycha:D

przesmieszne
2012-06-06 22:47:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
@Tayend dzieci pozwalają mi siedzieć w necie po 22 i może zbyt wysokie progi dla mnie ale spróbować zawsze można

szatano999
2012-06-06 23:41:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
superbohater...nie mogłeś znać bo to samoróbka...he he

Terfice
2012-06-07 13:41:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Tayend
2012-06-07 19:22:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prześmieszne, Twoje progi są zbyt wysokie dla tamtego tam i to on ma iść spać :D Ciebie loffciam < 3

Terfice
2012-06-09 10:20:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tayend , ona ma 55 lat tak przynajmniej w profilu napisała , nie da Ci... więc się nie podlizuj , musze się z twoim panem skontaktować a tym czasem pujdziesz ty do budy !!!??? sio piesku

ster000
2012-06-06 19:02:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
z tym kółkiem na końcu krzyża to pojechał po bandzie... leń, kombinator:)

Terfice
2012-06-06 18:27:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
nie widze celu wstawiania tego na wiochę bo nie wiadomo czy on go niesie w jakimś konkretnym celu czy to akt wandalizmu???

Tescosatan
2012-06-06 18:28:18
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nie, myślę że to po prostu LSD. Babciu, nie bierz tego gówna.

przesmieszne
2012-06-06 18:30:05
Ocena: -4(glosow:6)-+
@Tescosatan! @Terfice też ma swój krzyż

Tescosatan
2012-06-06 18:32:41
Ocena: -2(glosow:8)-+
Mam nadzieję, że bardziej radosny niż ten widoczny na zdjęciu. Bo nie ma nic gorszego niż zły trip, kiedy jakiś krzyż się napatoczy pod rękę.

Terfice
2012-06-06 18:36:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
no moim krzyżem jest egzystowanie na tym samym świecie z takimi osobami jak wy... , a poza tym co wam do wiary czyjejś czy wam ktoś mówi że musicie wierzyć chyba nie , jedynie ktoś reaguje na obrażanie swoich wartości nie wiem czy wy macie jakieś, ale czy fajnie byłoby gdybym sie z nich śmiał...

Tescosatan
2012-06-06 18:48:46
Ocena: -2(glosow:10)-+
Naprawdę nie rozumiem, o co ten bulwers. Obrażaj do woli, takie Twoje prawo. Tyle że nie sądzę, żebym ja Cię obraziła.

superbohater
2012-06-06 18:54:36
Ocena: -3(glosow:7)-+
"no moim krzyżem jest egzystowanie na tym samym świecie z takimi osobami jak wy..." Typowy obrońca krzyża...

przesmieszne
2012-06-06 18:55:41
Ocena: -5(glosow:7)-+
@Terfice kto i kiedy pisał tutaj o wierze?

Terfice
2012-06-06 18:59:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
superbohater a powiedz mi czy jakbym zaczął coś na temat twojej matki puścił byś to mimo uszu , a poza tym ja to robie kulturalnie i nie łącz mnie z zwolennikami rydzyka bo mimo iż jestem wierzący to uważam że psuje on katolikom dobre imię i przez takich jak on sie stereotypy i antykatolicyzm szerzy

Terfice
2012-06-06 19:01:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
tescosatan , może i mam prawo do obrażania tak samo ty , lecz mi na takie zachowanie kultura osobista nie pozwala , która nie powinna być obca ani katolikom ani ateistom czy innym ludziom

Terfice
2012-06-06 19:03:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
tescosatan "Nie, myślę że to po prostu LSD. Babciu, nie bierz tego gówna." no porównanie krzyża do lsd i dopisek nie bierz tego gówna nie był przejawem jakiegoś miłej wypowiedzi ...

ster000
2012-06-06 19:05:27
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tescosatan jak to kwas to faktycznie orka dla psychy w tych klimatach...

superbohater
2012-06-06 19:12:59
Ocena: -3(glosow:7)-+
Terfice obrażasz moje koleżanki więc moje zachowanie może być tylko i wyłącznie negatywne. Wiara to jedno a kościół to drugie. Tworzenie wyimaginowanego świata dla ludzi wierzących tylko po to aby na tym zarobić to nie jest wiara lecz czyste sk*rwysyństwo...

Terfice
2012-06-06 19:18:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
superbohater "obrońca uciśnionych" tylko czy ja w jakiś chamski sposób kogoś obraziłem??? , tylko że jakiekolwiek składki na kościół nie sa obowiązkowe i za to nie wyrzucą nikogo z kościoła nie chcesz to nie płacisz a ofiary są dobrowolne.

Terfice
2012-06-06 19:21:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
powiedz mi superbohaterze czy czujesz sie jakoś dowartościowany przez to że wylewasz swoje pretensje iż zło całego świata jest przez KK? bo z całym szacunkiem do Ciebie takie zachowanie wydaje mi sie żenujące ...

superbohater
2012-06-06 19:22:37
Ocena: -4(glosow:6)-+
Terfice widać mało jeszcze miałeś do czynienia z naszym wspaniałym kościołem katolickim...

Terfice
2012-06-06 19:25:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
no ok nie mówię że KK jest idealny , bo wszędzie się jakieś mendy trafią ale czy to powód żeby to uogólniać na wszystkich???

Tescosatan
2012-06-06 19:31:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
Terfice, moja ciotka jest misjonarką, żartuję sobie z nią podobnie, a ją to bawi, więc mi odpowiada w ten sam sposób. Poznałam za jej pośrednictwem kilku księży, z niektórymi się witam słowami "Jak leci, na snickersy coś jeszcze bierze?" Na co oni mówią coś w stylu "Tak, chyba kucyki&

superbohater
2012-06-06 19:31:33
Ocena: -4(glosow:6)-+
Mojego zdania nie zmienisz i dalsza dyskusja mija się z celem.

Tescosatan
2012-06-06 19:32:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Terfice
2012-06-06 19:34:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
sorki tescosatan ale mnie nie śmieszą takie żarty , a co do obrażania to nie obraziłem Cię chyba przynajmniej nie miałem zamiaru

Terfice
2012-06-06 19:36:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
a ten Twój żart nie był o księżach tylko o krzyżu który jest znakiem rel katolickiej , więc jeśli byś żartowała z krzyża lub Jezusa to by ci księża chyba nie zrozumieli takiego poczucia humoru ...

Terfice
2012-06-06 19:39:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
no i popatrz jaki masz tok rozumowania czyli przez to że jestem wierzący nie mogę być porządnym człowiekiem , a gdybym nie był wierzącym to byłbym super, czyli twierdzisz że każdy katolik to zło ????

superbohater
2012-06-06 19:40:31
Ocena: -4(glosow:6)-+
Dalsza konwersacja może zostać przekształcona w kiepski scenariusz do serialu dla TVP więc oficjalnie zamykam gorzkie żale...

Tescosatan
2012-06-06 19:42:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
Eeee...? Przepraszam, ale naprawdę nie jestem w stanie ogarnąć tego toku rozumowania. Jest tam sporo luk pomiędzy punktem wyjścia a wnioskiem. Skąd nagle stwierdzenie, że prawdziwy katolik to zło? Poza tym, jeśli mamy być dokładni, w tym akurat przypadku mówiłam o zachowaniach, a nie symbolach.

Terfice
2012-06-06 19:43:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
no jeśli nie masz nic wartościowego do powiedzenia i nie umiesz obronić swoich pogladów to rzeczywiście to nie ma sensu a z tymi gorzkimi żalami to sie wiąże chyba jakaś ironia ...

Tescosatan
2012-06-06 19:45:52
Ocena: -4(glosow:6)-+
Równie dobrze mogłaby tam nieść różowego wieloryba i komentarze też by pasowały. Poza tym nie odniosłam wcale wrażenia, że mnie obrażasz. Po prostu nie sądzę, żebym ja obraziła Ciebie. A o Jezusie i symbolach też mi się zdarza, też z tym samym skutkiem. Sama się raz zdziwiłam i zapytałam jednego z

Terfice
2012-06-06 19:46:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
tescosatan no tak odebrałem patrząc na wypowiedzi superbohatera , a co do Ciebie to przepraszam źle odczytałem to co napisałaś...

Tescosatan
2012-06-06 19:49:14
Ocena: -4(glosow:4)-+
nich, dlaczego się nie obraża. Stwierdził, że potrafiłby się obronić przed kimś, kto nie wie o czym mówi, to po pierwsze. Po drugie, że to właśnie brak dystansu zabija tę religię. I po trzecie, jak by to świadczyło o jego posłudze i podejściu do religii, gdyby zwykły żarcik był dla niego obraźliwy?

Tescosatan
2012-06-06 19:52:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
No to fajnie. Jeśli już miałabym ochotę kogokolwiek obrażać, to na pewno nie za wiarę, tylko za jakiś upór i zacietrzewienie. Zdecydowanie przyjemniej jest rozstać się w zgodzie.

Terfice
2012-06-06 19:52:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
żarty o księżach rozumiem i itp , ale o Bogu jeśli by takie żarty nie były dla nas rażące to byśmy nie byli wierzący , bo jesli wierzę w Boga i uważam go za istotę doskonałą którą czczę to powiedz mi jaki sens miała by wiara w niego gdybym akceptował takie zarty??

Terfice
2012-06-06 19:56:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
dam Ci tylko taki przykład , gdybyś tak zażartowała z jakimś islamistą czy on by taki żart zaakceptował ??? chodzi mi o to że w swoim środowisku każdy może robić co chce ale publicznie takie zachowanie nie jest w porządku ...

Tescosatan
2012-06-08 04:55:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Terfice, nie mam intencji obrażania Ciebie, zwłaszcza że staram się nigdy nie obrażać ludzi, którzy myślą inaczej, wbrew temu co niektórzy mogliby sądzić. Tym bardziej że widzę, że Ciebie to naprawdę głęboko dotyka. Ale myślę, że po prostu zbyt emocjonalnie do tego podszedłeś. Nikt nie jest tu Twoim

Tescosatan
2012-06-08 04:58:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
wrogiem, wszyscy bronią tu tak naprawdę tego samego, co Ty - prawa do wolnej wypowiedzi. A przynajmniej ja to tak odebrałam. Twoje prawo do własnych poglądów, do tego, że nie musisz się z nimi kryć, wstydzić ich, bierze się z tego samego, z czego możliwość do używania tego typu żartów.

Tescosatan
2012-06-08 05:02:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jeżeli możliwe byłoby zakazanie tego, zapewne kilka osób by się ucieszyło, w końcu nikt nie nabijałby się z ich wiary. Tylko że jeżeli raz by doszło do czegoś takiego, na pewno by się to powtórzyło. W sytuacji, w której zmienią się rządzący, oni z kolei mogliby stwierdzić, że nie podoba im się Twoja

Tescosatan
2012-06-08 05:04:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
wiara i zabronić Ci wierzyć w to, co uważasz za słuszne. To, że ktoś od czasu do czasu powie jakiś żarcik na temat Twoich przekonań to jest druga strona tego samego, co sprawia, że możesz je swobodnie kultywować. Albo to akceptujesz, albo sam będziesz mógł się obawiać o swoją wolność. Tak to niestet

Tescosatan
2012-06-08 05:06:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
wygląda. Pytasz w co wierzy człowiek, który nie wierzy w Boga. Nie wiem jak w przypadku innych, ale według mnie sądzę że wierzy w siebie, we własne możliwości, w swoją rodzinę, bliskich, we własny rozwój - dlatego, żeby być lepszym dla tych, na których nam zależy. A do tego potrzebna jest ta wolność

Tescosatan
2012-06-08 05:09:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
o której wspominam. Stąd też ta wymiana zdań. To dlatego, jak sądzę, Twoi rozmówcy nie zgadzają się z Tobą, chcą mieć ostatnie zdanie - bo kiedy ktoś im mówi, że nie powinni sobie żartować z czego zechcą, czują że ta wolność jest zagrożona. Że najpierw mówi tak ktoś w komentarzach, a jeśli nie zarea

Tescosatan
2012-06-08 05:12:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
zareagują, ktoś może powtórzyć to np. w sejmie, inni mu przyklasną i uchwalą ustawę, która zamknie im usta. Tak naprawdę robią to samo, co Ty - bronią tego, co dla nich ważne. I nie wspominaj o wyznawcach islamu, bo nie dość że oni nie pozwoliliby Ci na Twoją wiarę, to jeszcze Twoje życie byłoby zag

Tescosatan
2012-06-08 05:14:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
zagrożone, gdybyś się nie poddał i praktykował w tajemnicy. Trochę nie w porządku jest, że o nich wspominasz. Tutaj co najwyżej przeczytasz kilka żarcików, kogoś poniesie i obrazi Cię osobiści - ale tylko tyle. Tymczasem masz przykład co się dzieje, kiedy ktoś, tak jak oni, sądzi że ich wiara jest

Tescosatan
2012-06-08 05:17:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
jedyna, prawdziwa, że nie można z niej żartować ani jej podważać. Z tego właśnie powodu giną dziś tysiące niewinnych ludzi na całym świecie. Niezależnie od tego, w co wierzę, wolę słyszeć głupie żarty, nawet obraźliwe słowa, niż przyjąć, że ci którzy myślą inaczej mają siedzieć cicho. Mnie z kolei

Tescosatan
2012-06-08 05:20:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
słów nie brakuje, więc potrafię się obronić, odpowiedzieć tym samym. Ale na pewno nigdy w życiu bym się nie zgodziła, żeby ktoś przy mnie powstrzymywał się od takich żartów. Jeśli ktoś wierzy, na pewno nie bierze się to znikąd. Jeżeli nie wierzy, jest dokładnie tak samo, stoją za tym jakieś

Tescosatan
2012-06-08 05:22:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
doświadczenia życiowe, przemyślenia, obserwacje. Każdy powinien mieć prawo do wyrażania tego w taki sposób, w jaki uzna za słuszne, nie wliczając w to aktów przemocy. Poza tym, jeżeli nie uznasz tego za atak, proszę żebyś przemyślał to co sama kiedyś usłyszałam od jednego ze znajomych księży.

Tescosatan
2012-06-08 05:25:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jest przeciwnikiem prawnego karania za jakąkolwiek obrazę uczuć religijnych. Powiedział podczas rozmowy na ten temat, że ludzie wierzący, którzy myślą że ktoś obraża Jezusa albo Boga kilkoma słowami albo jakąkolwiek twórczością powinien zastanowić się, czy tak naprawdę broni Boga, czy siebie.

Tescosatan
2012-06-08 05:28:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Bo jeśli wierzysz w Boga, uważasz go za istotę doskonałą. Czy istota doskonała czułaby się dotknięta słowami człowieka? Jezus cierpiał na krzyżu - czy po tym, jak go do niego przybili, po chłoście przedtem, skoro to zniósł, to czy ktoś mógłby sądzić, że dotknie go zdjęcie z nagą kobietą na krzyżu?

Tescosatan
2012-06-08 05:31:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czy wreszcie człowiek wierzący, znając historię męczenników, którzy cierpieli nieraz nadludzkie katusze, może się poczuć dotknięty, że ktoś nie szanuje tego, w co wierzy? Stwierdził też, że każdy, zarówno wierzący jak i niewierzący, powinien bronić tej wolności. Bo dopóki jest, nikt nie zostanie

Tescosatan
2012-06-08 05:34:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
przybity do krzyża ani poćwiartowany za to, że głosi własne poglądy.

Terfice
2012-06-09 10:27:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
tak tescosatan tylko że taki brak reakcji jest swego rodzaju zgodą ... to tak jakby nie reagować na przemoc umywam ręce ale nie reaguje i to co się dzieje to po części będzie moja wina. Niewiem jak Ty ale dla mnie to obraza mnie i moich wartości i bede na to reagował czy to się komuś podoba czy nie

Tescosatan
2012-06-10 02:32:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale o tym właśnie pisałam. Podoba mi się, że reagujesz, bo to znaczy, że wiesz, że masz do tego prawo. Z kolei ja mogę reagować, kiedy ktoś mi sugeruje, że mam czcić te same świętości co on. Też mam dokładnie to samo prawo. Do tego nic nie mam. Byle tylko rozmowa o wartościach nie przerodziła się w

Tescosatan
2012-06-10 02:35:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
jakieś próby obrażenia rozmówcy. Bo tu nie chodzi o konkretnego rozmówcę, tylko o wiarę, z którą ktoś się nie zgadza. Autor tego zdjęcia nie chciał obrazić Ciebie, bo nawet nie zdawał sobie sprawy, że istniejesz, nie zna Cię. Z kolei Ty możesz wyrazić swój sprzeciw, byle tylko nie brać tego osobiści

Tescosatan
2012-06-10 02:37:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zgadzam się, że Twój brak reakcji byłby w pewien sposób zaakceptowaniem tego, co Ci nie odpowiada. Ale z kolei nasz brak reakcji byłby tym samym. To jest jedynie zaakcentowanie swojej postawy, ale nie są to bynajmniej próby urażenia konkretnej osoby, na przykład Ciebie.

Terfice
2012-06-10 11:14:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
tescosatan tylko że ja i nikt inny nie każe Ci wierzyć, wystarczy jak przestaniecie pisać o religii , a to nie jest zmuszanie do zmiany poglądów ... i wy nie reagujecie tylko zaczynacie , jeszcze nie widziałem takiego komenta który by zawierał atak na ateistów i żeby on nie był odp na koment o rel

turandot
2012-06-06 18:24:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
Oby tylko na Krakowskim Przedmieściu go nie ustawił.

szatano999
2012-06-06 18:23:05
Ocena: -3(glosow:9)-+
i teraz już wiadomo!!!....-Gdzie jest krzyż??!!!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak było ...
  •  Stop skazańcom i zesłańcom!!!
  •  Dokładnie tak.
  •  To brzmi logicznie
Krótka kompilacja o tym, że tramwaj jest większy i cięższy.
główna
Dodano: 24.05.2018, 18:57:49   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 279Skomentuj (53) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0