lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika damian.szefo


damian.szefo
2014-11-24 11:39:44
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:6)
Powinno być raczej PIS NADCIĄGA. Kaczyński ma ciągoty do rządów autorytarnych. Z podziwem wypowiada się o Orbanie, marzy mu się drugi przewrót majowy. Właściwie wystarczyło by wkleić zdjęcie z ich przemarszów z pochodniami, niczym NSDAP.

damian.szefo
2014-11-24 12:58:17
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Mintor zgadzam się w 100%. Przewrót majowy zawsze budził dyskusje nad temat jego zasadności. nie zmienia to faktu że był zmianą władzy w sposób niedemokratyczny. Uważam Piłsudskiego za jednego z największych Polaków, wielkiego męża stanu ale przewrót majowy nie był chlubną kartą w jego wspaniałym życiorysie. Najwyraźniej ludzie zapomnieli jak Pis chciał zamykać lekarzy w kamasze albo zagłuszali telefony strajkujących pielęgniarek, szaleństwach agenta Tomka. Złodziejstwo było za Pisu, jest za Po i będzie dalej. To ich ściganie korupcji było niczym polowanie na czarownice.

damian.szefo
2014-11-24 07:01:06
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
To przy następnych wyborach niech głosy liczą sami pisowcy - na pewno będzie sprawiedliwie i uczciwie. Proponuje na szefa PKW Macierewicza, zastępca Fotyga i Błaszczak. Oczywiście do składu trzeba jeszcze dopisać trzech wycieczkowiczów do Madrytu, żeby chłopaki bez roboty nie zostali.

damian.szefo
2014-11-21 18:46:49
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Facet jest sędzią więc prawo skończył.

damian.szefo
2014-11-21 12:00:41
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Więcej liści to leci tylko z drzew i to dużych

damian.szefo
2014-11-21 11:58:59
Pokaż absurd
Ocena: -10(glosow:32)
Czytając te wszystkie narzekania na rzekomo sfałszowane wybory, że Polski nie ma od kiedy weszła do UE, nawoływanie do rewolucji zastanawiam się co wy ludzie bierzecie że tak wam wali na głowę. Przyszło nam żyć w najbezpieczniejszych czasach zapewne w całej historii Polski, gdzie ludzie są wolni i ta wolność wyrażają choćby pisząc te głupoty. Jesteście ludzie oderwani od rzeczywistości, nie macie pojęcia o własnej historii. Nie jest to eldorado ani druga Irlandia ale nie dramatyzujmy

damian.szefo
2014-11-21 13:13:53
Pokaż absurd
Ocena: -6(glosow:16)
Wzorcowy leming.... a to ciekawe. m1clay19 proponuję zacząć brać leki na paranoję, zapoznać się z historią własnego kraju, podstawami politologi i gospodarki.

damian.szefo
2014-11-21 14:41:09
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:8)
To wymieńcie mi okres w najnowszej, ba w całej historii Najjaśniejszej RP gdzie było lepiej? Bardzo się ciesze owca że cię ubawiłem ale teraz błyśnij wiedzą i powiedz kiedy to byliśmy bardziej bezpieczniejsi, bardziej wolni i równie majętni. Wy naprawdę myślicie że ten czy inny rząd zapewni wam dobrobyt a wy nawet nie ruszycie dupy z domu? A jak słyszę teksty "Mozni tego swiata juz planuja" to aż się chce wypisać skierowanie do psychiatryka. Ogarniają was teorie spiskowe na miarę historii o UFO. Polska ma 18 armię świata, przed nami w Europie są Niemcy, Francja, Włochy i oczywiście R

damian.szefo
2014-11-21 14:47:28
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:6)
jest najgorzej. "Polska bez majątku"? To jesteście za prywatyzacja czy za systemem rodem z komuny? Jakoś w innych krajach państwo nie jest własnością wszystkiego. Zobaczcie jak jest w USA. Proszę o konkrety a nie o bełkot ludzi ogarniętych spiskową teorią dziejów lub leczących swoje niepowodzenia życiowe wpierając wszystkim że jest źle.

damian.szefo
2014-11-21 15:34:32
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:7)
Zapewniam cię że jestem z ziemi i twardo po niej stąpam. Nie wszystkie gminy są zadłużone to po pierwsze. Po drugie jeżeli nawet są to dlatego że realizowały projekty unijne np. w infrastrukturę. Ale czy to źle że powstają drogi oczyszczalnie itd. Czy według ciebie rozbudowa infrastruktury jest bezsensowna. Gmina w której mieszkam za unijne pieniądze wybudowała, drogi, kanalizację, kolektory słoneczne ki wiele innych i nie jest zadłużona. To w jakim współczesnym kraju przedsiębiorstwa są własnością rodzimych firm? Ty myślisz standardami z innej epoki. Przecież pieniądze z prywatyzacji umozliwi

damian.szefo
2014-11-21 15:42:27
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
nam przejście z gospodarki komunistycznej do kapitalistycznej. Jakbyś chciałbyś to zdobić inaczej marzycielu? Dug nasyego kraju wznosi okoo 57% PKB gdyie đrednia unijan wznosi 86% a krajów strefy euro 92%. We Włoszech, Grecji, Irlandii, Portug

damian.szefo
2014-11-21 15:46:37
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Belgi przekracza 100% PKB. A że tak spytam jakie masz cudowne recepty na szybkie wzbogacenie całego społeczeństwa, nawet ty co potrafią tylko narzekać, dla takich Kiepskich, których są setki tysięcy?

damian.szefo
2014-11-21 18:30:04
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:4)
Buchan w 100% się zgadzam. Ciesze się że pośród tego bełkotu ktoś wypowiada się rozsądnie i rzeczowo. Mam dokładnie takie same doświadczenia i sytuację.

damian.szefo
2014-11-21 18:34:27
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
A do reszty doczekam się kiedy w historii RP były bezpieczniej i wolniej?

damian.szefo
2014-11-21 21:17:55
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Oczywiście po części masz rację ale to była cena za bezkrwawą rewolucję. Wolałbyś żeby polskie ulice spłynęły krwią? Nasz transformacja nie była idealna, nie uniknęliśmy błędów przy prywatyzacji, nie rozliczyliśmy zbrodni komunistycznych. Spójrz realnie na sprawę i ogarnij ogrom zmian jakie zaszły w bardzo krótkim czasie. Jak na 25 lat wolności to uważam że wiele udało się zrobić. Uważasz że można było więcej? Ok, masz prawo do takiej oceny ale wymień kraj pokomunistyczny k

damian.szefo
2014-11-21 21:27:01
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
który zrobił to lepiej a ludziom życie jak w eldorado. Łatwo jest mówi o 25 latach rządów złodziei ale to banał nic nie wnoszący do dyskusji. Skoro uważasz że u nas wszystko jest droższe niż w Niemczech to zapewne jeździsz na zakupy do Berlina a nie do Biedronki. Ja mimo wszystko jeżdżę do Biedronki. To że jakiś produkt jest tańszy akurat w Berlińskim Lidlu niż Polskim to o niczym nie świadczy. Naprawdę nie rozumiesz znaczenia wolności? To że tu piszemy to m.in. jej przejaw. Byłbyś szczęśliwy gdyby wszystko w Polsce było w Polskich rękach? Też bym wolał żeby więcej firm było z rodzimym kapita

damian.szefo
2014-11-21 21:32:52
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Nie uważam za dramat współczesnego świata zrobienia zakupów w Biedronce czy Tesco a nie w sklepiku u Pani Jadzi. Kupuję tu i tu. Dla twojej wiedzy nie jestem bogaczem, nie zarabiam nawet średniej krajowej. Ciekawe swoją drogą myślenie, skoro nie narzekam to muszę by bogaczem albo z grupy trzymającej władzę. Może jestem po prostu mniej roszczeniowy i bardziej cierpliwy. Narzekanie to nasza choroba narodowa. Amerykanin mieszkający w przyczepie, zapytany how are you? I'm fine. Polak zawsze narzeka.

damian.szefo
2014-11-21 21:38:18
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Nie słyszałem żeby ktoś brał kredyt na adidasy. Może zamiast do baku wyślij znajomych do psychologa. Skoro ludzi stać na wczasy i na nowe komórki to chyba nie jest taka bieda. My w ogóle mamy inne postrzeganie biedy. Kiedyś gdy nie było co do garnka włoży a dzieci chodziły na zmianę do szkoły bo w domu była jedna para butów to była bieda. Teraz gdy nie masz na nową komórę, adidasy, wczasy, drogi samochód to jesteś biedny. Ogarnij się. Zdobili park, zdobią i drogi. U mnie zrobili drogi a nie zrobili parku ale też byś pewnie narzekał bo w parku syf. Maruda!

damian.szefo
2014-11-23 12:41:01
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Art. 127 KK § 1. Kto, mając na celu pozbawienie niepodległości, oderwanie części obszaru lub zmianę przemocą konstytucyjnego ustroju Rzeczypospolitej Polskiej, podejmuje w porozumieniu z innymi osobami działalność zmierzającą bezpośrednio do urzeczywistnienia tego celu, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 10, karze 25 lat pozbawienia wolności albo karze dożywotniego pozbawienia wolności. § 2. Kto czyni przygotowania do popełnienia przestępstwa określonego w § 1, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3.

damian.szefo
2014-11-24 06:58:12
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
luka ty naprawdę myślisz że 20 milionów jest przeciwko? Przyjmując nawet chorą wizję sfałszowania wyborów i przyjmując sondażowe wyniki to nadal pis nie jest w stanie samodzielnie rządzić a dotychczasowa koalicja ma miażdżąca przewagę. Krótko mówiąc ludzie nie chcą zmian. Może za dobrze pamiętają rządy pisu. Więc skąd u ciebie 20 milionów marzycielu? Jeszcze żadna rewolucja nie przyniosła nic dobrego!

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.