lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika Azazello_1


Azazello_1
2019-04-15 20:21:55
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Kiedyś grecy wierzyli w Zeusa a wikingowie w Odyna. Dzisiaj nikt sobie tym głowy nie zawraca - dlaczego? Nikt poważny dziś nie powie, że Odyn jest prawdziwy. A czym rożni się od innych Bóstw obecnie czczonych? Skąd pewność że to własnie ten konkretny jest tym prawdziwym. Wikingowie zabijali żeby się przypodobać Odynowi, bo tak ich uczono od małego, czy w rozumieniu dzisiejszego chrześcijaństwa są potępieni? Różnica miedzy nami polega tylko na tym, że jesteś ateistą wobec 4199 religii a ja wobec jednej więcej. Chrześcijan jest ok 2,2 mld, ludzi jakieś 8 mld. Czyli 80% jest potępionych?

Azazello_1
2019-04-15 20:28:26
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Wszyscy ludzie rodzą się wolni. Nikt nie rodzi się Polakiem czy Niemcem, chrześcijaninem czy muzułmaninem. Rodzimy się jako niewierzący, ale nie ateistami w ogólnym tego słowa rozumieniu, a małe dziecko nawet nie wie że taka idea została wymyślona. Dopiero pod wpływem środowiska dzieci zaczynają mówić w danym języku, wyznawać religię rodziców i zachowywać się tak jak w danym środowisku należy. Dlatego własnie religii nie powinno być w szkołach, bo to jest wmawianie małym dzieciom określonego myślenia, które później trudno wyplenić.

Azazello_1
2019-04-15 20:32:11
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
A sfera duchowa? Nie twierdzę wcale, że jej nie ma. Ale nie musi być ona utożsamiana z siłami wyższymi. Sfera duchowa może się karmić miłością, przyjaźnią, sztuką, kulturą, sportem, rywalizacją, muzyką, książkami. Nauka nie potrafi czegoś wyjaśnić? Bo albo ma za mało danych (np. uzdrowienia), albo metoda poznawcza jest zbyt mało rozwinięta lub niedostępna (chusta z montecośtam której nie można dotykać), albo ktoś po prostu kłamie (np. stygmaty) :)

Azazello_1
2019-04-15 22:20:40
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Popełniasz bardzo częsty błąd wierzących, którzy tak na prawdę nie rozumieją, że można tak po prostu być niewierzącym i koniecznie trzeba coś wierzyć nawet w brak. Ja nie wierzę w brak Boga, tak jak moim hobby nie jest nie granie w tenisa. Jego obecność nie została nigdy udowodniona, tak jak milionów innych rzeczy na świcie, smoków, wróżek, elfów etc. Niewierzyć a wierzyć w brak to są kompletnie dwie różne rzeczy.

Azazello_1
2019-04-15 22:24:34
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Idee ateizmu są znacznie starsze niż chrześcijaństwo, gwoli ścisłości katolicyzm to nie religia, a jedynie odłam chrześcijaństwa powstały ok II-III w, zdefiniowany po 692 roku (synod trullański). Wiem że chrześcijaństwo wywodzi się z judaizmu, dlatego w obliczeniach podałem dodatkowo judaizm. Powtarzasz jak mantrę "czym jest człowiek wobec chrześcijaństwa" to ja odpowiadam "czym jest chrześcijaństwo wobec historii człowieka i ziemi". Dlaczego Bóg nie stworzył człowieka od razu i bawił się we wspomniane przez Ciebie dinozaury?

Azazello_1
2019-04-15 22:28:07
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
No ale do brzegu. Podałem ci na tacy przyczyny czemu mam problem z kościołem. Wspomnieni naukowcy wierzą, bo tak zostali wychowani i zostało im to wpojone od dziecka. Tego bardzo bardzo trudno się pozbyć. Tak jak z narodowością. Jeśli urodziłeś się w danym kraju i od dziecka byłem uczony patriotyzmu, to nawet po 20 latach życia na obczyźnie nadal będziesz myślał o ojczyźnie. Dla mnie jako ateisty (podkreślam dla mnie) religia jest kłamstwem i nie chcę aby dzieciom było ono wmawiane, a nawet żeby miały z tym kontakt, a o to właśnie chodzi w nauce religii w szkołach, o zdobycie umysłów dzieci.

Azazello_1
2019-04-15 22:30:06
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Sorry, ale z tymi zjawiskami paranormalnymi to znowu ty odjechałeś. O urojeniach nie ma co dyskutować, od tego są specjalni lekarze. Dlatego tej części nie będę komentował.

Azazello_1
2019-04-15 22:46:03
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Co do przykazań to 4,5,7 są okej, chociaż co do 5 czy to nie kościół nawoływał do zabijania niewiernych np podczas wypraw krzyżowych? A co z zabijaniem wroga w trakcie wojny o ojczyznę?. 6 jest bez sensu, 8 - oj tutaj to każdy katolik łamie (zwłaszcza ci najbardziej zagorzali z pis - ty sam mówiłeś o jakichś mokrych snach Rabieja czy Biedronia), 9 i 10 tak samo bez sensu jak 6.

Azazello_1
2019-04-16 13:48:23
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
"Nie cudzołóż" oraz "Nie pożądaj żony bliźniego swego ani żadnej rzeczy która jego jest" nie zgadzam się z chrześcijańską interpretacją tych zapisów, a do tego uważam że jest w sprzeczności z ludzką naturą. Jeśli komuś pasuje monogamia to jego sprawa, a jeśli komuś pasuje poligamia to też jego sprawa, "Homo sum, humani nihil a me alienum puto". Co do fałszywego świadectwa, to niestety jest to ludzka cecha, ludzie lubią umniejszać innym. Polityków dałem jako przykład, bo klęczą ciągle w kościołach a potem to co mówią jest straszne, ale zostawmy politykę zgadzam się

Azazello_1
2019-04-16 13:51:39
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Problem naszych opinii i tego że nigdy pewnie nie uda nam się zgodzić polega na tym, że ty mówisz że ateizm jest "ideologią" nabytą w wyniku odejścia od wiary, braku odnalezienia Boga, czy różnych życiowych przeżyć. Ja natomiast uważam, że wiara jest nabyta, a ateizm naturalny. Przy czym ateizm jako taki podzielił bym na dwie kategorie pierwotny i wtórny (sam to wymyśliłem więc nie znajdziesz tego w sieci). Ateizm pierwotny występuje u dzieci lub ludzi którzy wychowali się bez wiedzy o istnieniu religii. Ateizm wtórny to odrzucenie wiary którą została nam wcześniej wpojona.

Azazello_1
2019-04-16 13:55:56
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Co do zjawisk paranormalnych, to dla mnie wynikają one ze zbyt małej wiedzy pozwalających na prawdziwe zrozumienie ich fenomenu. Mam sąsiada którego córka była chora, lekarze nie wiedzą do końca na co i nagle ozdrowiała, bez żadnej konkretnej przyczyny. Dla rodziców był to objaw istnienia Boga. Dla mnie natomiast jako że człowiek jest bardzo skomplikowanym organizmem jest to po prostu problem ze znalezieniem przyczyny przez lekarza. Może był to zator który sam się odetkał, może jakiś tętniak który się wchłonął, a może coś połknęła i się nie przyznała.

Azazello_1
2019-04-16 14:02:52
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Jako dzieciak bardzo się interesowałem zjawiskami paranormlanymi (archiwum x, czynnik psi), miałem dużo książek na ten temat i dużo czytałem. Z tego co pamiętam, to wszystkie te historie były bardzo tajemnicze, wokół nich budowane było całe napięcie a same historie były przedstawiane tak żeby zainteresować czytelnika. Na świecie są setki tysięcy ludzi (zwłaszcza w USA) którzy twierdzą że porwało ich ufo. Czy tak rzeczywiście było? Raczej obca cywilizacja mogąca przedostać się na zmienię nie porywała wieśniaczka z Alabamy żeby mu coś wkładać w tylną cześć ciała.

Azazello_1
2019-04-16 14:08:15
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Jeżeli są jakieś siły nadprzyrodzone, demony, anioły, duchy etc. które są w stanie przeniknąć do naszego świata, do dlaczego zajmują się takimi pierdołami? Potężny demon opanowuje ciało 6 latki i każe jej lewitować - po jaką cholerę ja się pytam :). Podam ci przykład myślenia mojej cioci która jest głęboko wierząca. W czasie wojny jej koleżanka uratowała się z getta Warszawskiego. Dla mojej cioci to cud i potwierdzenie że Bóg istnieje i jest dobry. A ja się pytam, co z pozostałymi 200.000 ludzi którzy nie przeżyli? Czy za mało się modlili?

Azazello_1
2019-04-17 07:29:26
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nie znam osób które wychowały się w ateistycznej rodzinie a zaczęły wierzyć i nie wiem co nimi kierowało. Ale pamiętaj, wszystkie religie dają tą samą obietnicę: Życie po śmierci. To bardzo mocna obietnica, każdy by chciał żeby jego życie nie było akie krótkie. Dlatego własnie dużo osób się nawraca, jakby tobie ktoś powiedział, że jak będziesz chodził przez 5 lat tylko w czerwonych koszulkach to dostaniesz 1 mln dolarów to byś chodził. A po pewnym czasie byś się do tego przyzwyczaił. Taka prawda możesz myśleć co chcesz, ale ludzie po prostu boją się śmierci.

Azazello_1
2019-04-17 07:32:30
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Jak poczytasz trochę o historii kościoła to dowiesz się, że kk nie ma wiele wspólnego z naukami rzekomego Chrystusa i być może Ci którzy chodzą co niedzielę do kościoła będą potępieni bo czczą coś zupełnie innego. Co do moich wartości moralnych to nie zrozumiałeś co napisałem, ale to nie pierwszy raz, nie będę drugi raz tłumaczył, a moje życie i moja żona to na pewno nie Twoja sprawa także tego, bez takich wycieczek.

Azazello_1
2019-04-17 07:34:49
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Ateizm pierwotny jest naturalny cech człowieka i nic nie zmieni mojego zdania, człowiek wierzy bo wiara została mu przedstawiona. Ludzie którzy nie posiadają naukowej wiedzy zawsze będą sobie dopowiadać. Kiedyś wierzono że Zeus ciska piorunami, dzisiaj już nie. Kiedyś wierzono że Posejdon sprowadza sztormy, dzisiaj już nie. Łatwo jest dopowiedzieć sobie, że jak czegoś nie wiemy to jest to siła wyższa. Za 50 lat poznamy zagadkę powstania życia i będzie po temacie.

Azazello_1
2019-04-17 07:39:26
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Ostatnio oglądałem sondę uliczną gdzie pytano ludzi o ateizm. Pani spytała młodego człowieka (ok 26 lat) z dziewczyną o ateizm. Chłopak odpowiedział, że on kompletnie nie rozumie jak ludzie mogą nie wierzyć, przecież istnienie Boga widać na każdym kroku, chociaż by to że jest dzień i noc to zasługa Boga. Hmmm ja dotychczas myślałem że to wynika z faktu rotacji Ziemi wokół własnej osi. Ale skoro takie rzeczy ludzie potrafią przypisywać boskiej mocy, no to o czym my rozmawiamy. Chociaż ty mi zaraz powiesz że to Bóg stworzył prawa astronomiczne wiec chłopak miał rację.

Azazello_1
2019-04-18 10:52:30
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Dobra chyba czas pogadać o konkretach a nie o indywidualnych odczuciach. Fakt, że społeczność naukowa nie posiada jeszcze kompletnego zrozumienia jakiegoś zjawiska nie znaczy, że teistyczne „wyjaśnienie” posiada jakąkolwiek wartość. Nawet jeśli istnieje jakieś zagadnienie, na temat którego nauka być może nigdy nie będzie mogła się wypowiadać, zrozumienie tego czegoś może już na zawsze pozostać poza naszym zasięgiem a super-naturalne czy metafizyczne spekulacje nie będą z automatu poprawne. Niepewność jest najbardziej uzasadnionym stanowiskiem w takim przypadku.

Azazello_1
2019-04-18 10:55:04
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Isaac Newton, jeden z największych naukowców w historii, nie tylko był niezwykle religijny, lecz również wierzył w alchemiczną transmutację. Alchemia jednakże jest zupełnie błędna biorąc pod uwagę nasze współczesne rozumienie chemii, atomów i nukleosyntezy. Fakt, że inteligentna osoba wierzy w jakieś nieracjonalne rzeczy jest po prostu dowodem, że nasze mózgi są w stanie dzielić wierzenia i przekonania na sekcje i separować je od siebie, zazwyczaj by utrzymać nas w stanie „błogiej nieświadomości” i za wszelką cenę unikać uczucia dysonansu poznawczego.

Azazello_1
2019-04-18 10:57:03
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nigdy nie zostało zademonstrowane, że cuda istnieją. Ich istnienie powodowałoby problemy logiczne z punktu widzenia wiary w boga, który rzekomo potrafi widzieć przyszłość i stworzył Wszechświat z zestawem predefiniowanych praw. Nawet jeśli cud mógłby być zademonstrowany, nie implikowało by to natychmiast i bezpośrednio istnienia boga, a tym bardziej istnienia któregokolwiek konkretnego, jako, że działanie nieznanych naturalnych procesów lub czynników mogły by być ciągle brane pod uwagę.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0