lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika michalng


michalng
2015-11-16 12:06:25
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
A powoływaniae się na 39 rok zeby ustalić kto jest sojusznikiem to chyba za bardzo nie przemyślałeś?W39 roku Francja wypowiedziała wojnę Niemcom a Ruscy napadli na nas 17 września.

michalng
2015-11-16 01:20:41
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Po atakach we Francji całkiem możliwa jest teraz lądowa operacja NATO w Syrii. Wiazało by sie to prawdopodobnie za 'zmianą' rzadu w Syrii (Usunięciem popieranego prze z Rosję Asada).

michalng
2015-11-15 12:13:23
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
Brednie. Prezydent Duda wysłał depesze kondolencyjna do Putina.Podobnie zrobili to wszyscy cywilizowani przywódcy. To jej treść: "W imieniu Narodu Polskiego oraz własnym, chciałbym przekazać na ręce Pana Prezydenta wyrazy najgłębszego współczucia rodzinom oraz bliskim ofiar tej tragedii. Pragnę zapewnić, że w tych bolesnych chwilach łączymy się w myślach i modlitwie z tymi, którzy cierpią po stracie bliskich im osób "

michalng
2015-11-16 01:03:38
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
A nie o publicznym ronieniu łez ? Czy oficjalna depesza naszego prezydenta takim ronieniem łez nie jest ? Nie wiem co się dzieje na "portalach społecznościowych" i w jaki sposób się tam gimbusy bawią. Natomiast Francja jest naszym sojusznikiem, sojusznikiem którego zaatakowano, Rosja naszym sojusznikiem nie jest a przyczyny katastrofy nad Synajem nie sa jeszcze znane.

michalng
2015-11-16 12:02:16
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Daruj sobie osobiste wycieczki bo one raczej swiadczą o tym co sam masz w mózgu. Francja jest naszym sojusznikiem. Razem jesteśmy w Souszu Pólnocnoatlantyckim. To ty napisałeś ze Rosja jest naszym wrogiem, nie ja. Ja napisałem tylko ze nie jest naszym sojusznikiem.

michalng
2015-11-15 12:19:11
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
A ilu 'ciapatych' zginęło w tych zamachach ? Terroryści najczęściej mordują jak leci, zresztą ISIS zamordowało ponad 100 tyś rożnego rodzaju ciapanych w Syrii i Iraku.

michalng
2015-11-15 10:15:58
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:5)
W Polsce to raczej ci się nie uda, ale zawsze możesz zostać bezrobotnym nielegalnym imigrantem bez dokumentów gdzieś u naszych sąsiadów.

michalng
2015-11-15 09:25:34
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:5)
A nie widzisz innego charakteru tych ataków ? Z jednej strony mamy katastrofę lotniczą która prawdopodobnie jest wynikiem zamach terrorystycznego. A z drugiej uderzenie terrorystów na niewinnych ludzi w centrum miasta. Strzały i mordowanie na ulicach. Nie widzisz różnicy ? Jak w 2002 roku terroryści zajęli moskiewski teatr na Dubrowce solidaryzował się z Rosjanami cały świat. A jak ruscy zestrzeliwali malezyjskiego Boeinga to nikt nie zmieniał sobie zdjęcia na takie z flagą malezyjską.

michalng
2015-11-15 00:35:57
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Oczywiście. Tylko ze Sobieski osiedlał muzułmanów (Tatarów) na ziemiach Polskich. Sprowadził do Polski kilkanaście tyś muzułmanów ;-) Kruszyniany czy Bohoniki własnie wtedy powstały. Za jego panowania powstało tez najwięcej meczetów na ziemiach polskich. Dzięki jego namowom sejm w 1673 przyznał Lipkom wiele przywilejów. Prowadził szereg działań żeby przeciągnąć tatarów na Polska stronę w konflikcie z Turcją. W 1677 sejm zrównał tatarskich Murzów w przywilejach ze Szlachtą.W czasie gdy Sobieski walczył pod Wiedniem z jego rozkazu Tatarzy łupili i palili Węgry (które były sojusznikiem Turków)

michalng
2015-11-15 09:15:16
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Oczywiście. Większość potomków nie wyznaje już nawet islamu. Tatarskich (Lipkowskich) przodków miał nawet Henryk Sienkiewicz a także amerykański aktor Charles Bronson. ;-) A zasługi naszych muslimów dla Polski są naprawdę duże. Walczyli we wszystkich wojnach które toczyła Polska, Uczestniczyli z nami w powstaniach. Nie mniej jak by nie patrzeć to Sobieski prowadził dialog z islamem, jak chyba żaden inny z naszych Królów.

michalng
2015-11-14 14:34:20
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
Piramidalna bzdura napisana przez gimbusa który ściągał na teście szóstoklasisty ;-) Ta mapa pochodzi z przed I wojny światowej ;-) i jest "po francusku" ;-)

michalng
2015-11-13 14:53:53
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:23)
Raczej nie. Nieudacznicy którzy za to odpowiadają własnie wrócili do władzy. Będą znowu publiczne pieniądze takim Sawickim dawać dalej dziedzictwa knocić i dalej będziemy musieli przez nich odszkodowania wypłacać.

michalng
2015-11-13 18:32:27
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Dobra rada. dziękuje ;-) Niestety nie dziś, jutro z rana za kółko siadam. Może w sobotę coś się uda. ;-)

michalng
2015-11-13 11:01:57
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:7)
Pani Sawicka akurat Kamińskiego powinna lubić. Przez jego nieudolność unikneła kary więzienia. Sąd uznał ze dowody w sprawie są nieważne ze względu na nieprawne działania CBA i pomimo tego ze przyjęła łapówkę uniewinnił ją.

michalng
2015-11-13 14:50:31
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:5)
Nie. Złodzieja po prostu trzeba złapać. Skutecznie złapać i wsadzić. Nie wystarczy zwołać konferencji prasowej i krzyczeć ze ktoś jest złodziejem.

michalng
2015-11-13 21:01:27
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Nagrania były wyraźne ale nie zostały uznane za dowód bo cała akcja 'wręczenia' była nielegalna. 'Służby' nie mogą zdobywać dowodów w sposób nielegalny.

michalng
2015-11-13 09:32:16
Pokaż absurd
Ocena: 7(glosow:13)
Jacy islamiści? To był chrzescijanin. I nikt debili do walki nie bedzie powoływał. Be siedzieć w wiezieniach, jak na bandytów przystało.

michalng
2015-11-13 07:00:31
Pokaż absurd
Ocena: 11(glosow:33)
We trzech, 'po pijaku' skopac jednego. Bezbronnego. 'Prawdziwe' bohaterstwo.

michalng
2015-11-13 09:42:14
Pokaż absurd
Ocena: 16(glosow:40)
To takie same 'bohaterstwo'. Czy w kilku zlac jednego bezbronnego gościa, czy zgwałcić bezbronną kobiete. Do podobnie 'bohaterskich czynów zaliczyć można jeszcze pobićie dziecka albo wyrwanie torebki staruszce. Wymaga to takiej samej 'odwagi' i 'męstwa'

michalng
2015-11-13 10:52:50
Pokaż absurd
Ocena: 6(glosow:8)
Nie. Bestialstwo i bandytyzm nie mają zadnego usprawiedliwienia. A zrzucanie winy na ofiary nie ma zadnego sensu. I nie ma zadnej 'spirali nienawiści'. Imigranci czy Syryjczycy nie nienawidzą Polaków. Nie napadają ich, nie biją, nie wyzywają na uicach. Nienawiość jest tylko 'w nas'. Zadne działania nie upowazniają do pobicia niewinnego i bezbronnego człowieka na ulicy, podobnie jak zadne nie usprawiedliwiają gwałtu.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.