Komentarze użytkownika michalng

Łowca
michalng
2015-11-16 12:02:16
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Daruj sobie osobiste wycieczki bo one raczej swiadczą o tym co sam masz w mózgu. Francja jest naszym sojusznikiem. Razem jesteśmy w Souszu Pólnocnoatlantyckim. To ty napisałeś ze Rosja jest naszym wrogiem, nie ja. Ja napisałem tylko ze nie jest naszym sojusznikiem.

Łowca
michalng
2015-11-15 12:19:11
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
A ilu 'ciapatych' zginęło w tych zamachach ? Terroryści najczęściej mordują jak leci, zresztą ISIS zamordowało ponad 100 tyś rożnego rodzaju ciapanych w Syrii i Iraku.

Łowca
michalng
2015-11-15 10:15:58
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:5)
W Polsce to raczej ci się nie uda, ale zawsze możesz zostać bezrobotnym nielegalnym imigrantem bez dokumentów gdzieś u naszych sąsiadów.

Łowca
michalng
2015-11-15 09:25:34
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:5)
A nie widzisz innego charakteru tych ataków ? Z jednej strony mamy katastrofę lotniczą która prawdopodobnie jest wynikiem zamach terrorystycznego. A z drugiej uderzenie terrorystów na niewinnych ludzi w centrum miasta. Strzały i mordowanie na ulicach. Nie widzisz różnicy ? Jak w 2002 roku terroryści zajęli moskiewski teatr na Dubrowce solidaryzował się z Rosjanami cały świat. A jak ruscy zestrzeliwali malezyjskiego Boeinga to nikt nie zmieniał sobie zdjęcia na takie z flagą malezyjską.

Łowca
michalng
2015-11-15 00:35:57
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Oczywiście. Tylko ze Sobieski osiedlał muzułmanów (Tatarów) na ziemiach Polskich. Sprowadził do Polski kilkanaście tyś muzułmanów ;-) Kruszyniany czy Bohoniki własnie wtedy powstały. Za jego panowania powstało tez najwięcej meczetów na ziemiach polskich. Dzięki jego namowom sejm w 1673 przyznał Lipkom wiele przywilejów. Prowadził szereg działań żeby przeciągnąć tatarów na Polska stronę w konflikcie z Turcją. W 1677 sejm zrównał tatarskich Murzów w przywilejach ze Szlachtą.W czasie gdy Sobieski walczył pod Wiedniem z jego rozkazu Tatarzy łupili i palili Węgry (które były sojusznikiem Turków)

Łowca
michalng
2015-11-15 09:15:16
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Oczywiście. Większość potomków nie wyznaje już nawet islamu. Tatarskich (Lipkowskich) przodków miał nawet Henryk Sienkiewicz a także amerykański aktor Charles Bronson. ;-) A zasługi naszych muslimów dla Polski są naprawdę duże. Walczyli we wszystkich wojnach które toczyła Polska, Uczestniczyli z nami w powstaniach. Nie mniej jak by nie patrzeć to Sobieski prowadził dialog z islamem, jak chyba żaden inny z naszych Królów.

Łowca
michalng
2015-11-14 14:34:20
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:4)
Piramidalna bzdura napisana przez gimbusa który ściągał na teście szóstoklasisty ;-) Ta mapa pochodzi z przed I wojny światowej ;-) i jest "po francusku" ;-)

Łowca
michalng
2015-11-13 14:53:53
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:23)
Raczej nie. Nieudacznicy którzy za to odpowiadają własnie wrócili do władzy. Będą znowu publiczne pieniądze takim Sawickim dawać dalej dziedzictwa knocić i dalej będziemy musieli przez nich odszkodowania wypłacać.

Łowca
michalng
2015-11-13 18:32:27
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Dobra rada. dziękuje ;-) Niestety nie dziś, jutro z rana za kółko siadam. Może w sobotę coś się uda. ;-)

Łowca
michalng
2015-11-13 11:01:57
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:7)
Pani Sawicka akurat Kamińskiego powinna lubić. Przez jego nieudolność unikneła kary więzienia. Sąd uznał ze dowody w sprawie są nieważne ze względu na nieprawne działania CBA i pomimo tego ze przyjęła łapówkę uniewinnił ją.

Łowca
michalng
2015-11-13 14:50:31
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:5)
Nie. Złodzieja po prostu trzeba złapać. Skutecznie złapać i wsadzić. Nie wystarczy zwołać konferencji prasowej i krzyczeć ze ktoś jest złodziejem.

Łowca
michalng
2015-11-13 21:01:27
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Nagrania były wyraźne ale nie zostały uznane za dowód bo cała akcja 'wręczenia' była nielegalna. 'Służby' nie mogą zdobywać dowodów w sposób nielegalny.

Łowca
michalng
2015-11-13 09:32:16
Pokaż absurdOcena: 7(glosow:13)
Jacy islamiści? To był chrzescijanin. I nikt debili do walki nie bedzie powoływał. Be siedzieć w wiezieniach, jak na bandytów przystało.

Łowca
michalng
2015-11-13 07:00:31
Pokaż absurdOcena: 11(glosow:33)
We trzech, 'po pijaku' skopac jednego. Bezbronnego. 'Prawdziwe' bohaterstwo.

Łowca
michalng
2015-11-13 09:42:14
Pokaż absurdOcena: 16(glosow:40)
To takie same 'bohaterstwo'. Czy w kilku zlac jednego bezbronnego gościa, czy zgwałcić bezbronną kobiete. Do podobnie 'bohaterskich czynów zaliczyć można jeszcze pobićie dziecka albo wyrwanie torebki staruszce. Wymaga to takiej samej 'odwagi' i 'męstwa'

Łowca
michalng
2015-11-13 10:52:50
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:8)
Nie. Bestialstwo i bandytyzm nie mają zadnego usprawiedliwienia. A zrzucanie winy na ofiary nie ma zadnego sensu. I nie ma zadnej 'spirali nienawiści'. Imigranci czy Syryjczycy nie nienawidzą Polaków. Nie napadają ich, nie biją, nie wyzywają na uicach. Nienawiość jest tylko 'w nas'. Zadne działania nie upowazniają do pobicia niewinnego i bezbronnego człowieka na ulicy, podobnie jak zadne nie usprawiedliwiają gwałtu.

Łowca
michalng
2015-11-12 20:40:48
Pokaż absurdOcena: -14(glosow:24)
Ta. I dlatego ze dba o twoje bezpieczeństwo dogaduje się z Ruskimi. Sabotuje unijne projekty energetyczne i wspólna politykę energetyczną i pożycza kasę od Putina

Łowca
michalng
2015-11-12 12:49:20
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Nikt nie 'obrabia Polski' To nasi narodowcy zaprosili gości z 'Forza Nuova'. To ze to są neofaszysci to powszechnie wiadomo. Jawnie odwołują się do ideologii Mussoliniego.

Łowca
michalng
2015-11-12 09:55:30
Pokaż absurdOcena: -5(glosow:7)
W tym wypadku nie 'partia' tylko 'prezes'. I nie ma w tym nic złego. Za Tuska rząd składał Tusk. Tylko ze akurat przed wyborami obiecywano ze za MON odpowiedzialny będzie Gowin. Po prostu oszukano wyborców.

Łowca
michalng
2015-11-12 09:45:24
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Sadam czy Kadafii to były stare wygi. Natomiast Baszszar al-Asad to był 'małolat' który miał przejąc rządy po ojcu. uzyskując władze w 2000 roku miał zaaledwie 34 lata (zmieniono konstytucje zeby osoba tak młoda mogła zostac prezydentem) Zwalanie winy na sytułacje w Syrii tylko na 'zachód' to nieporozumienie. Arabska wiosna to nie jedynie efekt 'działań' zachodu. Dotkneła nie tylko reżimy 'antyzachodnie' ale też 'prozachodnie/proamerykańskie' jak choćby Mubaraka w Egipcie. Protesty na fali 'arabskiej wiosny' wybuchały spontanicznie.
<< Pierwsza
< Poprzednia
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
Następna >
Ostatnia >>

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.