lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika damian.szefo


damian.szefo
2019-04-12 22:48:38
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
To od poczatku. Jaki wplyw na biede Afryki ma religia katolicka? Pomijam fakt ze nie w kazdym kraju jes w wiekszosci. Czy w innych częściach swiata bieda nie występuje? Nie ma zadnego zwiazku religii z bogactwem kraju. Jezeli masz na to dowody to bardzo proszę. Poki co to powtarzasz frazesy bez pokrycia. Podalem ci przyklady bogatych krajów gdzie jest bogato. Podalem ci przyklady biednych laickich krajów gdzie jest bieda. A ty dalej swoje. Konkrety!

damian.szefo
2019-04-12 22:54:56
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Problemem Afryki nie jest religia tylko bieda i choroby przenoszone droga pluciowa. Kazdy ci powie ze jedynym sposobem na walke z tym jest wstrzemięźliwość sekaualna. Pigulki i spirale nie pomoga, nawet prezerwatywa bywa zawodna. Nie ma to nic wspolnego z religia. Prosze o konkrety a nie frazesy. Inaczej to jak rozmowa z antyszczepionkowcem.

damian.szefo
2019-04-13 09:28:42
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Konkrety sa takie ze kosciol nie nakazuja parzyć sie jak kroliki, nie zakazuje sexu dla sexu. Jest przeciwny niektorym firmom antykoncepcji. Proponuje w zamian metode kalrndarzykowa czyli sex bez ograniczen w dni nieplodne jezeli nie chcesz miec dziecka. Poczytaj o kampaniach przeciwko aids ba calym swiecie i tam zawsze zaleca sie prezerwatywy, wstrzemięźliwość czyli ograniczenie sie do stalego partnera. Nie ma w tym nic nienormalnego.

damian.szefo
2019-04-13 09:33:29
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Krotko mowiac nie ma zakazu antykoncepcji tylko tych form ktore kosciol uwaza za niewlasciwe. Prawda jest taka ze zarowno w RP jak i afryce kazdy stosuje antykoncepcje wedle swojego sumienia. Tlumacz czarnemu ludowi zeby dalej bzykali sie na lewo i prawo a zlikwidujesz glod w Afryce. Bieda Afryki wynika z wielu czynnikow ale nie z religi. Kiedy Kościół wypowiedzial sie przecie szczepieniom?

damian.szefo
2019-04-13 09:38:26
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Twoj ateizm jest wojujacym czyli tobie przeszkadza ze ktos wierzy? Tylko po co? Mi nie przeszkadza ze ty nie wierzysz. Nie nawracam cie, nie krytykuje. Kto zatrlem jest mniej tolerancyjny? Chrzescijanie czerpia calymi garsciami z nauki. Nauka a wiara to dwie rozne kwestie.

damian.szefo
2019-04-13 11:15:43
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Tak na marginesie chrzescijan w Afryce jest troche ponad 40%, ogolnej populacji. Dla ciebie i tak jest winne biedzie tego kontynentu.

damian.szefo
2019-04-13 12:50:05
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Chrzescijanstwo to nie przestarzała idea tylko uniwersalny system wartosci. Skad wiesz ze te obecne idee nie okaza sie slepym zaulkiem. Przeciez na przestrzeni wiekow juz tak bywalo. Nie popieram zwiazkow kosciola z polityka od zawsze. Czy to zjawisko nowe? Czy za SLD kosciol mial sie zle? Wina leży po stronie polityków ktorzy dla wladzy beda ukladac sie z kazdym. Istota wplywu kosciola na zycie przecietnego kowalskiego, ktory uwazam za nie duzy, wywodzi sie z istoty demokracji. Demokracja to rzadu wiekszosci a poki co katolikow jest wiekszosc.

damian.szefo
2019-04-13 12:55:08
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Zatem czy katolicka wiekszosc ma promowac dewiacje? To absurd. Zapewniam cie ze gdy ateisci beda w wiekszosci spelni sie mokry srn Biedronia i Rabija. Co do religi w szkolach uwazam ze powinna tam byc ale ksieza nie powinni dostac za to zadnych pieniedzy, to powinno byc w ramach ich misji. Do dyskusji pozostaje kwestia katechetow. Masz zal o koscioly na rogach ulic i wizyty duszpasterskie? Budowe tych kosciolow nie dales zlotowki, nie placisz na ich utrzymanie, ksiedza nie przyjmujesz - w czym problem?

damian.szefo
2019-04-13 12:59:00
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Dla ciebie kosciol to tylko budynek, jak kazdy inny. Co do zjawiska pedofili jestem za tym zeby wypalic zjawisko goracym zelazem. Ksiadz powinien byc natychmiast wydalony ze stanu duchownego i osadzony. Gdyby bylo do mozliwe pod wzgledem prawnym powinien dostac wyrok dwukrotnie wiekszy z bezwzglednym wiezieniem. Szczytem marzen bylaby fizyczna kastracja. Co ciekawe jakos nie mowi sie glosno o zjawisku

damian.szefo
2019-04-13 13:09:13
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Homoseksualizmu wsrod ksiezy. Ksiadz pedal powinien byc tak samo wywalony ze stanu kapłańskiego. W jaki sposob nauka dziala? Czy zawsze jest nomylna? Czy nazisci mordujac nie podpierali sie nauka? Czy wszystkie teorie naukowe sprzed 50 100 lat sa aktualne? Przywileje naleza sie pewnym grupom i sa przyznawane z roznych powodow? Z jakich powodow mieli by uzyskac je ateisci? Ja nie mam nic przeciwko zeby opodatkować kosciol ale w tym sensie ze przychod od wiernych powinien byc opodatkowany. Placisz za pofrzeb - co jest absurdem - paragon. Co innego gdyby ktos sobie wymyslil ze od jutra kosciol ma

damian.szefo
2019-04-13 20:52:38
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Czy ja gdziekolwiek postawilem taki znak rownosci. To bylo odniesienie do tego ze aktualnie najbardziej aktywny w walce z kosciolem jest Biedroń. Pare lat temu wspomnialbym Palikota ale w katolickim kraju przepadl w niebyt. Podobnie bedzie z Biedroniem ale to juz inny temat. Takze daruj sobie klapki na oczach, blednie interpretujesz to co nie napisalem :)

damian.szefo
2019-04-13 21:00:54
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Czy jest sens sprzeczac sie ktora religia jest starsza? Czy to sie tobie to podoba czy nie nasze zycie to chwila na tle historii chrześcijaństwa. Wyjezdzasz o wierze w narodziny w stajence a czy ja atakuje twoja niewiare, pustke? Po co ci to? Wyjedzasz mi z homofobem? Zaraz bede jeszcze antysemita i rasista :) Bardzo wielu uczonych, wybitne umysly byli wierzacy. Jakos im wiara nie klocila im sie z nauka.

damian.szefo
2019-04-13 21:07:15
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Czy by mi przeszkadzaly swiatynie lgbt? Geje napewno by sie w niej by sie nie modlili :) Przeciez w mediach jest ich tyle ze mozna by odnies wrazenie ze jest ich 25% populacji. Powiem ci tak jak pewien filozof. Wiara sie oplaca bo gdy Boga nie ma nic nie stracisz, ale jak jest to masz przerabane. Mysle ze twoj umysl jest zamkniety na pewne zjawiska ktore nie da sie wyjasnic tzw. nauka. Nie sa zwiazane z wiara tylko z tym ze nasz swiat ma tez wymiar duchowy i w tym zgadzają sie wszystkie religie.

damian.szefo
2019-04-15 21:09:37
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Masz racje - w byciu dobrym ateista nie ma nic zlego. Dobry ateista mohlby podpisac sie pod zdecydowana wiekszoscia zasad moralnych katolikow, pod przykazaniami. Tylko czy dobry ateista powinien zwalczac kosciol? Co mu do tego? Czy powinien szydzic z czyjejs wiary, skoro katolik nie szydzi z jego niewiary? Czy to jeszcze ateizm czy ateizm wojujacy, nawracajacy? Bawisz sie w misjonarza ateizmu?

damian.szefo
2019-04-15 21:18:02
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Czy jako ateista nie podpiszesz sie pod przykazaniami od 4 do 10? A co istnienia swiata to nie rozpedzaj sie tak daleko do do dinozaurow dolecisz :) mysle ze czlowiek pierwotny skupial sie na polowaniach a nie kontemplacji istnienia. Katolicyz wywodzi sie z judaizmu, to tak jakby ci to umknęło. Ja nigdy bie twierdzilem ze religia katolicka jest od zawsze. Jej czas wyznacza kalendarz ktory wisi ci na scianie.

damian.szefo
2019-04-15 21:25:44
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Podkreśliłem tylko ile znacza idee ateizmu wzgledem religii. A ty sie nakreciles na liczenie. Ciesze sie jednak ze przypomniales sobie nieco matme :) Nie jestem teologiem i nie wiem czy bedziesz potepiony jak reszta ludzkosci. Szczerze? Wisi mi to. Mysle ze swiadomosc przecietnego katolika jest "nieco" wyzsza niz wikinga a my dalej wierzymy. Religia nie jest tylko dla ludzi prostych. Bardzo wielu naukowcow, ludzi swiatlych wierzy.

damian.szefo
2019-04-15 21:28:34
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Z calym szacunkiem ale madrzejszych ode mnie i ciebie razem wzietych. Nie daje ci to do myslenia. Widzisz to jest tez tak ze obaj wierzymy, ja ze Bog jest a ty ze go nie ma i obaj nie mamy na to namacalnych dowodow. Za chwile w twojej glowie powstanie "bulwers" - jak to ja wierzacy :)

damian.szefo
2019-04-15 21:34:51
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Wybacz ale z ta duchownoscia poplynoles. Jak sie nie da czegos wyjasnoc to ... Wyjasnij, nie zaprzeczaj. Zrozumialbym wuele tlumaczen ale nie takie. Z jakis powodow niektorzy ludzie zostaja na tym swiecie po swojej smierci. Za bardziej logoczne przyjmuje tlumaczenia ze jestesmu energia ktora cos tu trzyma, naukowe kwestie wymiarów itp ale nie twoje tlumaczenia. Nie doznales zjawisk paranormalnych to tego nie rozumiesz, gdy bys z nimi obcowal umysl by ci sie otworzyl. I nie oznaczaloby to nawrocenia na wiare. Nasz swiat nie jest tak prosty jak wierza ateisci i nie dokonca taki jak twierdza ksie

damian.szefo
2019-04-16 08:57:59
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nasze wychowanie ma duze znaczenie w naszym zyciu ale to jacy jestesmy zalezy od nas samych. Nie jest prawda ze religie i patriotyzm wysysamy z mlekiem matki. Gdyby tak bylo bardzo wielu z wiochowiczow ktorzy wyjechali na zachod nie plulo by na ojczyzne i rodakow. Podobnie ktos wychowany w wierze nigdy nie stalby sie ateista. Wierzacy staje sie ateista z kilku powodow. M.in dkatego ze nie otrzymal pomocy boskieh wtedy kiedy na nia liczyl albo stracil kogos bliskiego.

damian.szefo
2019-04-16 09:06:16
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Jednym z kolejnych powodow jest kwestoonowanie wszystkich zalozen wiary. Kazdy zastanawia sie nad ostota wiary ale nie kazdy ja traci. Wydawac by sie moglo ze ludzie inteligentni nie powinni wierzyc a wierza. To nie kwestia wychowania tylko duchowosci. Jak juz wspomnialem nie jestem teologiem i nie wiem czemu najpierw byly dinozaury :) Mysle ze wiele zapisow z Bibli zostalo przez wieki modyfikowanych, czy to pod potrzeby kosciola czy po to zeby wspolczesnym ludziom bylo latwiej to zrozumiec

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.