lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika damian.szefo


damian.szefo
2015-02-25 08:09:45
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Oczywiście że świat się zmienia ale patrząc w przyszłość nie należy zapominać o przeszłości. Z tym przejściem na Harvard to nie dokładnie tak było bo prawdopodobnie on już tam pracował :) Homoseksualizm jest stary jak świat i dotyczy wszystkie grypy społeczne także naukowców. Badania takie prowadzili osoby homoseksualne i przede wszystkim im sympatyzujące, przykład wspomnianego Dr Robert Spitze, który później działał aktywnie za równouprawnieniem, przypadek? Nie wszystkie zmiany które zachodzą we współczesnym świecie są dobre i nie znaczy że wszystkiemu musimy przyklaskiwać.

damian.szefo
2015-02-25 08:14:18
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Ja nie kwestionuję odczuć homoseksualistów ale nie zmienia faktu że uważam za szczyt głupoty przyznawania im prawa na równi z małżeństwami, adopcją włącznie. Niech sobie żyją jak chcą ale skoro nie mogą spełnić funkcji rodziny to prawa się im po prostu nie należąc. W tym jest sukces tego tzw. lobby, w bardzo krótkim czasie udało im się zmienić podejście do tematu, od choroby i przestępstwa, do pełnej akceptacji, wręcz ekscytacji. Jakbyś nie zauważył to nigdy nie wciskałem retoryki kościelnej to mi jej nie przypinać. Czemu każdy "nawrócony" pedał to kłamca a każdy konsekwentny jest pr

damian.szefo
2015-02-25 08:20:59
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Czy sam nie zakłamujesz żeczywistości? Żyjemy w czasach gdzie przyznanie się do pedałowania jest po prostu modne. Praw nie mają w bogatych krajach ale tylko islamskich bo inne nie przychodzą mi do głowy. Nie mają praw nie w krajach gdzie wiara trzyma się mocno tylko ROZSĄDEK, jak np. Japonia. Osobiście uważa i mam do tego prawo że jest to tęczowa zaraza, narzucania innym swojego światopogląd i wieczne domagania się nie tolerancji a akceptacji ich dewianci. Bardzo wielu zwykłych homoseksualistów jest przeciwnych tej nachalnej retoryce i kolejnym żądaniom.

damian.szefo
2015-02-25 08:22:56
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
To temat rzeka a dzieląca nas różnica poglądów jest nie do pogodzenia. Jak już pisałem, łączy nas wiara, ale wiara w to że homoseksualizm jest czymś normalnym, podobnie jak przyznanie mu pełni praw.

damian.szefo
2015-02-26 09:12:12
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Prymitywni? A może po prostu normalni i rozsądni. Uleganie chorym trendom i modom nie uważam za prymitywizm. Kiedyś na zachodzie strasznie modne było palenie na stosach czarownic, przepędzanie innowierców, żydów. Poleska wtedy nie uległa tej modzie i mam nadzieję że nie ulegnie tej obecnej. Zapamiętaj sobie raz na zawsze że rodzina to tylko i wyłącznie związek kobiety i mężczyzny którzy posiadają dzieci. Jeżeli jest związek bezdzietny to małżeństwo a nie rodzina. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn matka lub ojciec wychowują samotnie dziecko to jest to rodzina niepełna. Jeżeli wskutek śmierci wych

damian.szefo
2015-02-26 09:19:10
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
wychowywane są przez starsze rodzeństwo to jest to rodzina zastępcza. Gdy facet bije babę to rodzina patologiczna. Stawanie na równi dwóch pedałów z rodziną jest zwyrodnieniem a nie nowoczesnym myśleniem. Jak dwóch pedałów albo lesbijek chce mieć dzieci niech je sobie zrobią ale bez pomocy płci przeciwnej. Gdyby Bóg lub po prosty ewolucja chciała żeby dwóch pedałów mogło mieć dzieci to pewnie by tak było. Rodzina spełnia bardzo ważną funkcję dla państwa, stanowi o jego przedłożeniu i dlatego należy mu się specjalne prawa i przywileje. Dwóch pedałów to może co najwyżej psa wychowywać.

damian.szefo
2015-02-26 09:25:29
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
A skąd ta pewność że ci naukowcy nie byli pedałami? Znasz ich wszystkich i wiesz co robią pod kołderką? Jest mnóstwo osób homoseksualnych którzy wprost wypowiadają się że są przeciwni tej kampanii prowadzonej w kierunku pełnego równouprawnia, w tym adopcji dzieci. Naprawdę uważasz że przekonasz mnie tymi frazesami które słychać w mediach od wielu lat? Nie zauważasz że pewne braże zostały opanowane przez pedałów a każdy hetero jest tam niemalże dyskryminowani? Weźmy np. świat mody, przecież zdecydowana większość to pedały.

damian.szefo
2015-02-26 10:41:21
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Mam do ciebie nowoczesny, postępowy człowieku czy faktycznie masz tyle lat ile podałeś i czy masz dzieci. Pytam bo bardzo wielu ludzi starało się mnie zdyskredytować tekstami w stylu dzieciaku. I gdy pisałem że jestem strasz albo mamy m.w. tyle samo lat to twierdzili że nie podali prawdy odnośnie wieku. Są zresztą osoby długowieczne bo podają 115 lat :) Nie jest moim zamiarem jakiekolwiek dyskredytowanie cię bo uważam że zdolność logicznego myślenia nie zależy od wieku. Mam też pytanie kolejne czy masz dzieci?

damian.szefo
2015-02-26 10:45:04
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
A tak z innej beczki czy jesteś za tym żeby innym zboczeniom przyznać prawo do adopcji dzieci? A jeżeli nie to dlaczego? Czemu te inne mają być dyskryminowane, bo dyskryminacja to chyba słowo klucz. Dlaczego odmawiać zoofilowi prawo do adopcji, przecież może być wspaniałym ojcem czy matką. Jak wszyscy równi to wszyscy a nie tylko wolność i prawa dla pedałów.

damian.szefo
2015-02-20 10:01:41
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
Jestem niemile zaskoczony twoim miłym zaskoczeniem. Ja od prawie 10 lat mam konto, przelewy, zlecenia, wypłaty z wszystkich bankomatów za darmo a konto jest podstawowe. Nazwy banku nie podam aby nie być posądzony o reklamę :)

damian.szefo
2015-02-19 11:24:24
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Dokładnie tak. Nic dodać nic ująć.

damian.szefo
2015-02-20 10:17:58
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Chyba postkomunistyczny? Nie no przecież komuna była wspaniała , tylko zdradzieccy imperialiści zrzucili nam stonkę a później obalili kwitnącą gospodarkę centralnie sterowaną. To porównanie przypomina to z marketów gdzie tzw. koszyk zakupów robi się pod siebie. Gdyby tak było czemu tak dużo Niemców przyjeżdża na zakupy do Polski a tak mało Polaków jeździ na zakupy do Niemiec.

damian.szefo
2015-02-18 09:05:04
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:7)
Władek pięknie wygląda. Polscy miłośnicy Putina byliby zrozpaczeni.

damian.szefo
2015-02-19 10:50:02
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Proponuję skontaktować się z psychiatrą i zapoznać się z polską gramatyką, ortografią i pisownią ruski trollu

damian.szefo
2015-02-18 09:14:17
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:6)
powiedział bezrobotny lub pracujący na czarno

damian.szefo
2015-02-19 10:55:42
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Mr. Spook muszę cię rozczarować nie jestem szefem warzywniaka. Każdy kto pracuje na podstawie umowy o prace lub tzw. śmieciowi płaci Zus. Krótko mówiąc robisz na czarno i to jest w interesie twojego szefa a nie twoim. Jeżeli płacisz zdrowotne to musisz płacić pozostałe składki. Nigdzie nie jest tak że pensja jest równa późniejszej emeryturze. Pisanie "żeby nie zdechli" o swoich rodzicach świadczy on tym jaki z ciebie człowiek i naprawdę nie chce pisać jaki. Informatyk a nie ma pojęcia co to jest w ogóle system ubezpieczeń społecznych, żenada!!!!!!!!!!!!!!!!

damian.szefo
2015-02-19 10:59:12
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Misiek zgadzam się nie płaciła by zdecydowana większość bo większość żyję chwilą i 95& nie odłożyła by nic albo niewystarczającą kwotę żeby żyć na emeryturze. Ta grupa myślicieli byłaby na tyle liczna że poparłaby partię która przyznałaby im emerytury. To nie wiara w socjalizm tylko rozsądek. Nie rozumiesz co to jest zus i jakie ma zadania. Co z tymi którzy nie są zdolni do pracy lub taką zdolność utracili w np. około 30 roku życia. Przecież oni nie zdążyli odłożyć na emeryturę. To wasze bicie piany jest po prostu oderwane od rzeczywistości.

damian.szefo
2015-02-20 10:24:17
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Misiek ten system upadnie tylko w jednym jedynym przypadku - gdy upadnie państwo polskie. Państwo nawet gdyby miało dokładać kilka razy więcej niż dokłada, dokładać będzie. ZUS jest tylko i wyłącznie przekaźnikiem pieniędzy które otrzymuje z naszych składek i rozdziela je na emerytów, rencistów itd. Gdy bilans się nie domyka, państwo dokłada. Im mniej ludzi pracuje a więcej pobiera świadczenia bilans jest jeszcze gorszy. Mówisz że dostają śmieszne pieniądze ale dostają. W twoim utopijnym systemie nic by nie dostali i co zęby w stół? Jeżeli ktoś zarabiał najniższa krajową i pracował parę lat o

damian.szefo
2015-02-20 10:29:02
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
oczywiście dostanie śmieszną rentę. Jeżeli ktoś zarabiał, powiedzmy dobrze, i pracował dość długo ma sporą rentę - tak to działa. Moja mama miała małe zarobki i niewiele lat pracy to ma grosze, ale jej koleżanka która pracowała dłużej i zarabiała więcej ma rentę około 3000 zł więc nie uważam że to są grosze albo śmieszne pieniądze. Tak na prawdę zasadniczo zgadzam się z twoimi zarzutami ale trochę demonizujesz jedno i drugie. Faktycznie nasz system to system ukształtowany na Bismarcka z takimi założeniami jak piałeś. Problem w tym że trzeba tą tendencję odwrócić gdyż grozi ona nie tylko proble

damian.szefo
2015-02-20 10:34:23
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
problemami ZUSU ale całego państwa, zagraża to jego ciągłości. Wyjścia mądrego z tej sytuacji nie ma poza naiwnym myśleniem że wszystko co prywatne jest lepsze a ludzie są na tyle świadomi i mądrzy że sami się zabezpieczą. W kraju w którym społeczeństwo jest niesamowicie roszczeniowe socjalnie myślisz że można powiedzieć - dzisiaj każdy myśli o sobie? Powiem ci a co z tymi co utrzymują się ze składek obecnie pracujących, twoimi dziadkami i rodzicami? W tym leży utopijność tej myśli z pograniczy teorii ekonomi i szaleństwa. Wszystko co prywatne jest lepsze? Powiem ci tak - praktycznie się zgadz

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.