Komentarze użytkownika homo_sapiens

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 21:16:42
Pokaż absurdOcena: -5(glosow:9)
A jaką wartość ma ktoś, kto nie znając ludzi, twierdzi, że są bez wartości?

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 21:58:25
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:5)
marian - w której części mojej powyższej wypowiedzi znajduje się jakiekolwiek stwierdzenie? Dalsza część twojego komentarza to już kompletny bełkot, który w ogóle nie odnosi się do tego, co wyżej napisałem.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 21:14:47
Pokaż absurdOcena: -5(glosow:11)
Jeśli na powyższych zdjęciach widzisz półnagich facetów w stringach, to pora iść do okulisty. A może po prostu strzeliłeś sobie takie zwykłe tendencyjne porównanie, które nie ma nic wspólnego z zamieszczoną wstawką?

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 21:53:36
Pokaż absurdOcena: -8(glosow:10)
siwy "nie-debilu" - w każdym kłamstwie, pomówieniu i manipulacji można doszukiwać się metafory. Nie zmienia to faktu, że to dalej jest kłamstwo, pomówienie czy manipulacja. Jeśli uważasz, że kontrmanifestanci protestowali przeciwko "bezczeszczeniu obrazu" to jesteś wyjątkowo naiwny. Albo głuchy, bo nie słyszałeś haseł, jakie skandowali. Ja znam więcej niż dwójkę narodowców i żadne z nich nie bierze udziału w jakichkolwiek marszach i kontrmarszach. I co z tego niby ma wynikać?

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 18:11:33
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Uwielbiam te hasła duchownych (nie tylko katolickich), że oto oni głoszą PRAWDĘ. Oczywiście mało kto z wiernych zadaje sobie pytanie, jak można przypisać logiczną wartość prawdy tezom, których nie da się udowodnić. Tak samo na katechezach w szkole wciska się dzieciom tezy i dogmaty religijne jako FAKTY, co jest ordynarną, nieuczciwą manipulacją, która służy jednemu - praniu mózgów od najmłodszych lat.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 23:40:01
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
martin - masz rację, że Wi-Fi (2.4 GHz / 5 GHz) pracuje w zakresie częstotliwości mikrofalowych (od kilkuset MHz do kilkuset GHz). W tym samym zakresie częstotliwości pracują także nadajniki i odbiorniki Bluetooth, kuchenki mikrofalowe, telefony bezprzewodowe, radary meteorologiczne, radiowa telewizja przemysłowa oraz wiele innych. Ale nie tylko częstotliwość jest istotna. Różnica jest w mocy sygnału i parametrach (kierunkowości) anten.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 17:33:04
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:18)
"Rożal nie zmusza nas żebyśmy wyglądali jak on", "pan Różalski nie zachęca by wszyscy robili tatuaże"... Osoby LGBT też nie zmuszają nas, byśmy wyglądali jak oni, ani nie zachęcają, by wszyscy przełączyli się na homo/bi-seksualizm (jakby to było możliwe), więc te wasze argumenty są warte tyle co zeszłoroczny śnieg.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 21:19:52
Pokaż absurdOcena: -4(glosow:6)
Sealtiel - a co to ma wspólnego z tym, co napisałem???

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 22:28:09
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Sealtiel - wykazałem absurdalność dwóch tez wygłoszonych przez pewne osoby, na co Ty odpowiadasz mi pytaniem o jakieś dwie zupełnie inne tezy. Super, tylko co ja mam do tego? No ale niech będzie, że się do tego ustosunkuję. Pan Różal nie ma powodu domagać się wprowadzenia edukacji tatuatorskiej, bo osoby z tatuażami nie są w Polsce obiektem ataku, tak jak osoby LGBT, które nie domagają się penalizacji obrzydzenia, tylko przemocy wobec nich.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-14 00:03:27
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Gdzie Ty tu widzisz atak na wytatuowanego? Sama wstawka nie zawiera żadnych wulgaryzmów ani nie pokazuje fizycznego ataku na tą osobę. A teraz porównaj to sobie z tym, jak były traktowane osoby LGBT w Białymstoku czy Płocku przez kontrmanifestantów. Nie jestem autorem wstawki, więc nie będę się wypowiadał w jego / jej imieniu. Co do Biedronia, nie znam tej wypowiedzi, więc nie mogę jej komentować. Biedroń nie jest z mojej bajki. Ma tak samo socjalistyczne poglądy, jak politycy PiS. Różni się tylko kwestiami obyczajowo-religijnymi.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 17:40:37
Pokaż absurdOcena: 8(glosow:12)
Masz rację, ale to nie upoważnia do łamania przepisów. Pójdziesz na miejski basen z motorówką, bo w okolicy nie ma lepszych akwenów wodnych?

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 17:25:25
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:8)
A Ty wiesz, kto to ci po lewej? Ja nie mam pojęcia i założę się, że Ty też nie.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 17:24:14
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:10)
Gratuluję genialnego porównania. Co z tego, że nie masz bladego pojęcia, co to za ludzie na 1. zdjęciu, czym się zajmują, czy i jak się udzielają społecznie itd. Przecież nikt nie będzie zwracał uwagi na takie szczegóły, prawda?

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 21:23:00
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:5)
Sealtiel - to teraz wytłumacz mi, na czym polega obsceniczność osób pokazanych na 1. zdjęciu. I w którym miejscu wmawiają Ci, że cokolwiek ma Cię obchodzić?

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 22:36:30
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Sealtiel - dla Ciebie obsceniczni są ludzie idący w marszu, dla mnie transparenty i koszulki z logo "zakaz pedałowania". De gustibus non disputandum est. Zgodzę się, że obsceniczne sceny pojawiają się na podobnych marszach za granicą. W Polsce na szczęście to rzadkość. A to "twierdzicie" to niby do kogo? Ja jestem w liczbie pojedynczej, nie mnogiej. Nie należę do żadnej grupy, partii czy organizacji. Wypowiadam się tylko i wyłącznie w swoim imieniu.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 23:53:56
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Możesz sobie to tak subiektywnie oceniać, ale co z tego? Dopóki nie robią nic niezgodnego z prawem, mogą sobie być DLA CIEBIE obsceniczni i narzucać się z tym. Tobie nie podobają się te marsze, mnie nie podobają się inne i nic z tym nie zrobimy. Jedni i drudzy mają do tego prawo, a jak je łamią, powinni za to odpowiadać. A po co urządzają parady? Nie wiem, bo ja ich nie urządzam, ale gdybym miał zgadywać, to do głowy przychodzą mi takie powody jak: zwrócenie uwagi POLITYKÓW na swoje postulaty i swoje środowisko, emocjonalne poczucie wspólnoty, towarzyska impreza itp.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 14:39:59
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Tak to jest, jak się wprowadza socjalizm - prawo chroni najemców kosztem właścicieli. Nie ma to nic wspólnego ze sprawiedliwością czy przyzwoitością, ale wyborcy mogliby nie wybaczyć, gdyby jakiś polityk zapowiedział odwrócenie tego trendu. Najemców jest więcej niż właścicieli, więc bardziej się liczą w wyborach. Do tego dochodzi element ideologiczny - najemcy są zazwyczaj mniej zamożni niż właściciele, więc lewica (zarówno bezbożna jak i pobożna) z automatu staje po ich stronie.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 14:27:02
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Po prostu prawacki raj.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-12 22:40:10
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:5)
Jeśli ci rodzice mają o swoich dzieciach LGBT (których orientacja seksualna została genetycznie przekazana właśnie przez rodziców) takie samo zdanie, jak kontrmanifestanci na marszach równości czy polscy biskupi, to trudno, żeby takich rodziców szanowali. Na szczęście nie wszyscy mają takich rodziców.

Łowca
homo_sapiens
2019-08-12 17:46:15
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:6)
W jaki sposób?
<< Pierwsza
< Poprzednia
576
577
578
579
580
581
582
583
584
585
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.