lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika rogslaw


rogslaw
2020-10-26 15:57:37
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
@psycho. Odpowiadam. Ma to ogromne znaczenie. Po Pani "celebrytka" nie zadała pytania "co by Pan powiedział kobiecie, która ma w brzuchu dziecko z zespołem downa" - których to przypadków wg danych MZ jest najwięcej tylko akurat BEZ MÓZGU. Dlaczego akurat z taką chorobą? Logika by podpowiadała użyć "najczęstszego" przypadku do takich rozważań...

rogslaw
2020-10-26 17:03:40
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
@psychol. Jak Cię nie obchodzi to po co tutaj komentujesz. Chyba potrafisz przeczytać co jest napisane na wstawionym obrazku? Najpierw napisz mi ile jest takich przypadków bo może nie być ŻADNEGO! Niestety pecha mają również rodzice i dzieci cierpiące na rzadkie choroby-ciągle brak programu leczenia takich przypadków. Celebryci nic o tym nie mówią. Co powiedzą dzieci i rodzice cierpiące na inne choroby, nie leczone w Polsce i nie refundowane przez NFZ, którzy żebrzą o pieniądze od ludzi na leczenie za granicą. Ty i inni pełomatoły nie myślicie o taki dzieciach. Chcecie za to inne zabijać

rogslaw
2020-10-26 17:12:59
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
suchy. Przestań. Przestań. Nie można być chyba takim KRETYNEM żeby nie wbić sobie w google i nie poszukać na "w miarę wiarygodnych stronach". Daj spokój. To też wszyscy (oprócz Ciebie) wiedzą. Nikt temu nie zaprzecza. Zwolennicy aborcji też temu nie zaprzeczają (jeszcze raz -oprócz ciebie). Dlatego Ci pisałem że jesteś NAJGŁUPSZY ze wszystkich! Zapytaj się kogokolwiek. Serio. Tylko Ty jeden tego nie wiesz. To wiedza powszechna wynikająca z kwalifikacji przez lekarzy. Nie polityka czy kogokolwiek innego. Te dane są w papierach medycznych GŁĄBIE!

rogslaw
2020-10-26 17:41:30
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
A co powiesz matce, która po urodzeniu dowie się że dziecko ma chorobę genetyczną lub inne schorzenie i że umrze albo będzie bez kontaktu. Może takie urodzone dziecko też zabić (a sorry to nie brzmi dobrze - napiszmy eutanazji eugenicznej). Czym się rożni zabicie dziecka nienarodzonego od już narodzonego? A że jedno nazwiemy PŁODEM żeby nie mieć wyrzutów sumienia? To może te urodzone np do czasu usamodzielnienia nazwijmy tez jakoś np NOWOPŁÓD. Brzmi całkiem całkiem

rogslaw
2020-10-26 19:28:44
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
@Ojcze. Zgadzam się że Państwo w niewystarczający sposób zajmuje się chorymi zarówno dziećmi jak i dorosłymi. Jest w tej kwestii wiele do zrobienia ale czy wg Ciebie to wystarczający powód żeby chore dzieci zabijać bo jak tak to zabijajmy też dorosłych chorych bo tymi państwo też nie zajmuje się tak jak powinno. Też jestem zdania żeby tylko "mocno" chorych zabijać skoro ZD to "mocna" choroba. A jeżeli chodzi o gwałty to statystycznie jest to 1 przypadek na rok. @suchy. Ludzką rzeczą jest czegoś nie wiedzieć. Ale tylko KRETYNI jak poznają fakty nie zmieniają zdania. Dzisiaj dowiedziałeś się że

rogslaw
2020-10-26 19:37:04
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
@psychol. Odpowiadam na Twoje pytanie co bym powiedział matce której dziecko ma ciężka wadę. Powiedziałbym to samo co matce ktora rodzi martwe dziecko, to samo co matce której dziecko rodzi się rośliną, której dziecko w czasie życia ciężko i nieuleczalnie ginie, to samo której dziecko wpada do studni czy pod koła ciągnika którego dziadek kieruje. Co mam powiedzieć. Nie wiem dlaczego jedne dzieci są chore już w okresie płodowym, inne rodzą się martwe, a jeszcze inne chorują po urodzeniu. Nie wiem co można powiedzieć i dlaczego tak jest ze jedne dzieci są zdrowe, ładne i mądre, a inne tylko mądr

rogslaw
2020-10-26 20:01:08
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Każde życie jest tak samo ważne i nie mnie oceniać które ważniejsze. Kobieta ma prawo ratować swoje życie i zdrowie. Natomiast nie widzę różnicy między zabiciem płodu czyli nienarodzonego dziecka bo jest śmiertelnie chore z zabiciem już narodzonego z tego samego powodu. A odnośnie wcześniejszego komentarza powiedz mi co musisz zrobić aby zarodek czy płód stał się dzieckiem narodzonym. Wiem że nie wiesz wiec ci powiem. Nic nie musisz (już żyje i rośnie). Wystarczy że nie zabijesz!

rogslaw
2020-10-26 20:18:55
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Suchy ty naprawdę jesteś GŁUPI. Myślisz że jak ktoś nazwie fazę życia człowieka PŁODEM to automatycznie nie jest dzieckiem. To tak jakby ktoś powiedział że noworodek to nie dziecko. A sytuacja jest prosta i jednoznaczna i bezsporna. Jak nie zabijesz płodu to urodzi się dziecko. A jak chcesz rozmawiać na tak niskim poziomie to napisz od razu że dziecko które ma nowotwór też bardzo cierpi. I nie jesteś psychopatą żeby skazywac je na tak potworny okropny ból szczególnie w przypadku jak medycyna jest bezsilna. Trzeba więc humanitarnie zabić takiego noworodka (dzieckiem jest dopiero po tym okresie)

rogslaw
2020-10-26 20:45:22
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Suchy. Nie czytasz ze zrozumieniem. Nigdzie dziecka nie porównuję z nowotworem. Piszesz ze tylko psychopata pozwala na cierpienie (okropny ból) jak to nazwałeś więc lepiej być takim dobrym Samarytaninem jak ty i je zabić. Więc dałem Ci przykład że narodzone dziecko może mieć np nowotwór i też mieć "okropny ból" więc tylko psychopata pozwala takiemu dziecku żyć i cierpieć. No chłopie to żadne czary mary. To życie zwykle. Wyobraź sobie płód którego nie zabijasz i czekasz. I patrz bez niczyjej ingerencji z zewnątrz chodzi mówi i śpiewa. To życie nie czary mary. Żadnych zaklęć, sama magia życia. W

rogslaw
2020-10-26 20:48:45
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
WYSTARCZY NIE ZABIĆ! @PSYCJOL też uważam że nikogo nie wolno skazywac na cierpienie. Każdy kto cierpi powinien zostać humanitarnie zabity. Nie można nikogo skazywac na to żeby patrzył jak jego matka, ojciec, brat czy siostra cierpi. A już w przypadku dzieci to szczególnie. Cierpi ból/medycyna nie ma ratunku. Zabić. Niech nie cierpi bo tylko psychopata może patrzeć jak dziecko czy ktokolwiek nawet pies cierpi.

rogslaw
2020-10-26 21:55:15
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Zgadzam się z tobą. Też jestem za tym aby dzieci z niuleczalnym złośliwym nowotworem zabijać bo one i tak nie przeżyją a jak przeżyją to w bólu. Wyłącz tvn. Zacznij samodzielnie myśleć!

rogslaw
2020-10-24 09:35:29
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:4)
A podobno Nowak jakieś miliony trzymał po szafach? Mały krętacz znowu podobno dom w dobrej lokalizacji kupował na słupa. A dwóch miedzianych chłopaków (ojciec i syn) wiedzieli że bursztyn i złoto to jest LIPA. Ale nie powiedzieli nikomu... Drugi Sławek wywalił prezesa NFZ bo nie podpisał umowy z tymi co trzeba.

rogslaw
2020-10-23 21:36:44
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
Czyli rozumiem że np samotnej wdowie z dwójką małych dzieci by się nic nie należało bo nie pracuje bo nie ma z kim zostawić dzieci albo woli sama je wychowywać. Tak?

rogslaw
2020-10-24 16:34:49
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Zamiast pisać jakbyś był kretynem czy nie lepiej odpowiedzieć na pytania wprost. Nie nie należy się jej kasa bo nie pracuje. Jak chce 500+ to niech idzie do PRACY!

rogslaw
2020-10-24 19:46:02
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Czyli chcesz napisać w ustawie żeby anonim o nicku rogslaw nie dostał? Przecież to głupie. Albo piszesz o rodzicach pijakach którym się nie chce pracować a co jeżeli tylko jedno z nich piję a drugie nie pracuje bo zajmuje się dziećmi i domem. Albo oboje nie pracują ale są abstynentami. Zastanów się kto jest głupi bo na tym obrazku jest napisane "tylko dla pracujących". Więc jeżeli samotna matka nie pracuje to jest niepracujaca kumasz. Za trudne. A teraz wysil umysł i zapodaj jak mógłby brzec taki zapis w ustawie. No do dzieła

rogslaw
2020-10-24 20:43:09
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Jejciu. Jaka z ciebie żółć wyłazi. Pewnie odreagowujesz życiowe porażki. Co firma kiepsko przedzie, a żona udziela się koledze z pracy?

rogslaw
2020-10-25 08:44:51
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Suchy pomyśl chłopie. Najpierw twierdziłeś że PRZEKUPILI mnie 500+,teraz że jestem stary i samotny. Przecież to się kupy nie trzyma. Jak stary samotny dziad może żyć z socjalu. No jak? Odpowiadaj.

rogslaw
2020-10-23 15:10:43
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:11)
A mnie się wydaje że ta Pani to zwykły PEŁOMATOŁ. Bo sprawa epidemii wszystkich obchodzi jednakowo niezależnie od preferencji politycznych bo większość ludzi się obawia albo o swoje życie albo o życie bliskich. Sprawa Giertych chyba nikogo nie obchodzi oprócz pełomatołów bo większość ludzi odróżnia politykę od przestępstw i przestępców których trzeba ścigać. A 500+ biorą wszyscy nie tylko głosujący na PIS (chyba że ktoś zna kogoś kto sam z siebie zrezygnował?) i to też jest jakiś element stabilizacji finansowej dla tych do sytuacja odpija się na dochodach.

rogslaw
2020-10-23 18:29:55
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:5)
Suchy potwierdzasz tylko swoją pozycję jako najgłupszą osobę z jaką rozmawiałem. Dzisiaj muszę dorzucić jeszcze że jesteś ZAKOMPLEKSIONYM I ŻAŁOSNY. Suchy ja wiem że jesteś piękna młodą ponętną blondynką z naturalnymi piersiami i wszystkie dziewczyny co skusiły się na silikony to są k. Wy i sprawiedliwość je dosięgnie ale pamiętaj że to jest INTERNET i dopóki nie pokażesz swojego "ryja" i nie przedstawisz się z imienia i nazwiska to jesteś zwykłym przegrywam życiowym a chwalenie się swoim heroizmem jest tak ŻAŁOSNE jak bardzo Ty jesteś GŁUPI.

rogslaw
2020-10-23 18:47:31
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Suchy ty naprawdę jesteś najgłupszą osobą. Ja się nie chwalę (w przeciwieństwie do ciebie) że jestem ponętną blondynką i pomagam trendowatym w Afryce więc pozostanę anonimowy. Jesteś taki głupi że nie da się z tobą na żadnym poziomie rozmawiać. Zapamiętaj sobie jakie mam o tobie zdanie bo zamierzam popracować nad sobą i nie obrażać juz nawet takich KRETYNOW jak ty.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0