Komentarze użytkownika gruzawik

Łowca
gruzawik
2020-10-26 00:48:51
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
baty, damianku, razem z żoną dostałeś, że nowe konto zakładasz?

Łowca
gruzawik
2020-10-26 10:56:51
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
dziecko to dziecko, a płód to płód. jesli ich nie odróżniasz, to konto ci usunięto za imbecylizm. jeśli z tego wynikają jakieś poglądy, to trudno, ale nikt się nimi nie będzie przejmował.

Łowca
gruzawik
2020-10-26 19:38:08
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
mylisz EEG z EKG i moją wiedzę medyczną chcesz oceniać? nie ja, tylko WHO nie widzi przeciwwskazań natury etycznej, podobnie jak dowolna uniwersytecka rada etyki, ja za nimi jedynie. jeśli ktoś ma się za mądrzejszego od nich, to na jakiej podstawie?. odłączanie zwłok od respiratora to takie samo zabijanie jak aborcja, i jakoś się nie czepiasz. no i wolno zabić, jak twierdzisz, jeśli pochodzenie nielegalne. a mnie "Mendele" nazywasz...

Łowca
gruzawik
2020-10-26 22:38:45
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
"upadła zasłona wiedzy"... czasem śmierć jest najlepszym rozwiązaniem i wyjściem. kazdy medyk po paru latach pracy to wie, chyba że ma łeb zlasowany jakąś propagandą, ale nawet wtedy gdyby chodziło o niego/nią, to by twierdził, że to "sytuacja wyjątkowa". ile dzieci z zespołem Downa adoptowaliście?

Łowca
gruzawik
2020-10-27 02:16:32
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
żebyś paskudność swego poglądu w końcu ujrzał, spróbuję Twoim językiem: w czym mniej ludzkie jest nienarodzone dziecko zgwałconej nastolatki od takiego upragnionego, że je można zabić? kryterium legalności pochodzenia i zdrowia to właśnie rampa obozowa, panie MenGele: albo wszystkie, albo żadne. tertium non datur. a na długo dostałeś bananka za niewydolność umysłową niepozwalającą odpowiedzieć na powyższe pytanie?

Łowca
gruzawik
2020-10-25 20:02:43
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
z biologii wynika, że zakaz jakikolwiek ma podłoże jedynie kulturowe. albo płody są święte wszystkie, albo żaden. jesli wszystkie, to zgroza, bo zgwałcone 13latki muszą rodzić, a nichby i potworki. jesli żaden, to wg stanowiska medycyny nic się nie dzieje, bo życie biologiczne to jedno, a osobnicze, warunkowane zorganizowaną pracą mózgu, to drugie. dopóki zaś osobnicze się nie rozpocznie to i nie ma podmiotu innego niż ciężarna. 2 ciała, ale pacjent jeden. także całkowity liberalizm też ujdzie, choć oczywiście ustępstwa dot. terminu mają sens.

Łowca
gruzawik
2020-10-26 00:58:16
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
bronią władzy a nie prawa.

Łowca
gruzawik
2020-10-25 11:39:34
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:6)
nie, to mielicja tak robi.

Łowca
gruzawik
2020-10-25 19:27:02
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

Łowca
gruzawik
2020-10-25 19:30:37
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
żeby było zabawniej, to tak nadobrą sprawę nie wiadomo, jak ona brzmiała. dzisiejszy jej tekst jest kompilacją tradycji, przekazów z trzeciej ręki i pobożnych życzeń:)

Łowca
gruzawik
2020-10-25 11:29:49
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
co za amator, o ile ja pamiętam, to klątwę rzuca się inaczej: oby robiąc, chodząc, siedząc, jedząc w domu i na dworze od czubka głowy górnej po palce stopy nożnej członka zdrowego nie miał itd. anatema sunt!

Łowca
gruzawik
2020-10-25 20:06:02
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
zamiast urodzić, żeby zmarło po niewyobrażalnych cierpieniach? takiego noworodka skazywać na kilka chwil męki, i niczego innego ma nie zaznać? jesteś potworem. lecz się.

Łowca
gruzawik
2020-10-26 00:56:32
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
elkaesiak, patrzyłeś w lustro ostatnio?

Łowca
gruzawik
2020-10-25 01:55:11
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
a to byłby żart historii ponury, gdyby tak autor polityki otaczania się służalczymi miernotami skutki nieudolności dobranych według takiego klucza poniósł, i z racji beznadziei postaci wyznaczonych do przeciwdziałania pandemii padł ofiarą wirusa.

Łowca
gruzawik
2020-10-25 02:01:01
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
ale można z nich kpić, najlepiej z nutką sadyzmu, żeby się nie zorientowali, że z nich kpiny się uprawia:)

Łowca
gruzawik
2020-10-25 02:01:41
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
nie ma drewnianych kamieni, nie ma dzieci nienarodzonych. to propagandowa nowomowa, obliczona na rozjątrzenie emocji słowem "dziecko", jakich "płód" nie wzbudza. nikt dziecka nie zamierza zabijać. odrębne nazwy nie są odrębne bez powodu. te powody stanowią o różnicy zasadniczej między "analogicznymi" sytuacjami. weź się zapoznaj ze stanowiskiem nauki, a potem zreferuj mi stanowisko, no, właściwie jakich to specjalistów i od czego?

Łowca
gruzawik
2020-10-25 11:15:02
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
jakich dzieci? dzieciobójstwo jest wszędzie zakazane. jakby się nie urodził, to by go nie było. tobie by było przykro, jakbyś się nie urodził? odpowiedz mi na jedno tylko pytanie: chciałbyś się urodzić jak Maciek czy karłem? patrzysz z zazrością i podziwem, wiedząc, że nigdy nie będziesz taki jak oni, nigdy im nie dorównasz? rozważ jedną kwestię: zanim ciś powstanie, to tego nie ma, i stan oczekiwany nie jest stanem faktycznym. toteż zanim się ktoś urodzi nie można go zabić, bo jego jeszcze nie ma, jest przygotowywany na to organizm. bywa, wadliwy. szczęśliwie niezasiedlony jeszcze.

Łowca
gruzawik
2020-10-26 01:57:44
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
tak, wyskrobałbym, bo jakbym miał dostać takie życie to bym wolał być wyskrobanym zawczasu. jak krowie na rowie. zrozumiałeś? czy trzeba raczki-nóżki połamać, łomem łeb zdeformować, i wtedy spytać, czy nadal czarownie, czy zyciem się cieszysz, z jego pełni korzystasz i przy okazji masz majlepsze szanse na wypełnienie predykcji biologicznej, czyli progeniturę. tak, wolałbym ni urodzić się wcale, niż urodzić się ciężko zdeformowanym. to moje zdanie w miarę zdrowego człowieka. kalectwo oznacza cięzką biedę. mus ją powiększac?

Łowca
gruzawik
2020-10-25 02:57:01
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
czyżby? ja dzieci mam, i jestem oburzony. oczywiście, że jak się postarają to i bachora przypominają do złudzenia. masz na myśli kler? albo można skrobać na życzenie, bo nie ma problemu etycznego w tym, albo wcale, bez względu na stan prawny, legalność pochodzenia czy stan zdrowia. albo, wnrew faktom biologicznym uznajemy je za podlegające ochronie dzieci, albo nie. nie można zabić dziecka, bo z gwałtu, albo się popsuło gdzieś po drodze, prawda?

Łowca
gruzawik
2020-10-24 10:17:42
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
was nic nie obchodzi, byle patatajać na swoim jednorożcu czyims kosztem się dało... typowa cecha chama.
<< Pierwsza
< Poprzednia
582
583
584
585
586
587
588
589
590
591
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.