Komentarze użytkownika gruzawik

Łowca
gruzawik
2018-08-09 08:49:01
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
VWagenem:) na policzku.

Łowca
gruzawik
2018-08-08 18:27:02
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:4)
ja się mocno karen nie dziwię: rodzina tego małego rozwalając państwo krzywdzi dzieci wielu pracujących Polaków. co innego życzenia na wiosce, co innego realne wpędzanie kraju w kłopoty.

Łowca
gruzawik
2018-08-09 09:08:59
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
jakbym mu dziecko przejechał po pijaku? pewnie by mógł.

Łowca
gruzawik
2018-08-09 09:14:47
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
zgadza się, ty pier..sz. bo takie życzenia w mediach, to zwykłe pier..enie, a rajcowanie się tym, gdy kraj się stacza, to już zakrawa na pier..nie o pier..niu. biednemu gówniakowi się co stanie od takiego złorzeczenia leszcza z internetu, aż kolki dostanie pewno. takie są konsekwencje twoich zachowań: może być, że cię będą do 3go pokolenia wyklinać, jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz, ty i twoi, bo tak działa społeczeństwo. czy to dobrze, czy źle, taka jest natura, że za szkody spowodowane...odpowiadają... a takiej gangreny jak wuj to dawno nie było.

Łowca
gruzawik
2018-08-09 09:17:05
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
podobny, powiadasz? biedne dziecko...

Łowca
gruzawik
2018-08-08 18:28:17
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:3)
a do rzeczy? coś nie pasi?

Łowca
gruzawik
2018-08-08 10:14:53
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
militaryzm a militaria to jednak co innego...

Łowca
gruzawik
2018-08-08 10:43:56
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
a po co? militaryzm jest tematem, sprawy dotyczące wojskowości(militaria), jak zakupy uzbrojenia, organizacja, plany obronne lepsze bądź gorsze zarządzanie tym biznesem to nie militaryzm jak zauważyłeś, yntelygencie...

Łowca
gruzawik
2018-08-08 10:59:43
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
militaryzm: ideologia podporządkowująca życie kraju przygotowaniom wojennym i uznająca prymat władzy wojskowej. ideologia. jak się podejmuje decyzje z przyczyn ideologicznych, a nie racjonalnych, to się wyrzuca pieniądze w błoto na OT czy graty. ale w trąbkę dąć można, i to najważniejsze:)

Łowca
gruzawik
2018-08-08 11:06:15
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
słownik języka polskiego polecam.

Łowca
gruzawik
2018-08-08 11:11:12
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
to rozwój ideologii, nie rzeczywisty. mititaryzm to ideologia, a militaria to dziedzina całkiem realna.

Łowca
gruzawik
2018-08-08 11:12:31
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
sjp podaje takie znaczenia jakich używam, nie wiem, z czego ty korzystasz...

Łowca
gruzawik
2018-08-08 11:19:54
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
no przecież będą 2 okręty? OT po lasach biega. oni twierdzą, że to rozwój przecież. ze głupio? no to co, przecież decyzje ideologiczne takie bywają. nie odróżniasz rozwoju ideologii od rozwoju wojska? zeby faktycznie rozwijać militaria, a nie militaryzm, to trzeba mieć pieniądze:)

Łowca
gruzawik
2018-08-08 11:27:24
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
sjp podaje 2 znaczenia militaryzmu, udajesz, że nie wiesz które mam na myśli, celowo używając innego. dla militariów podaje raptem jedno, a tobie się udało skompromitować nie znajdując go, tylko podając opis sklepu w galerii:)

Łowca
gruzawik
2018-08-08 11:49:16
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
teraz zapewne rozumiesz, dlaczego wolę podręczniki fachowców, jak sjp, od viki z internetu... rozwijać ideologię, czego usiłujesz nie zrozumieć, z niejakim powodzeniem nawet, można w ogóle niczego nie kupując, prócz ładnych mundurków. po raz nie wiem który: mowa o ideologii. dotarło tym razem? rozwój wojska wcale za tym iść nie musi. para w gwizdek. ideologie tak mają...

Łowca
gruzawik
2018-08-08 12:09:43
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
niby śmiech, ale poczekaj... zaczyna się od gębowania, a kończy stertami trupów. adolek też zaczynał skromnie, bo raz, że kryzys, a 2 że traktaty, ale jak podrósł to pokazał, że realnie też można.

Łowca
gruzawik
2018-08-08 12:52:27
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:3)
nie, to się nie uda raczej w najbliższej perspektywie, są za ciency na takie coś. ale nic dobrego z tego też nie wyniknie. będzie bieda, syf i beznadzieja. ja to już widziałem, w dzieciństwie. adolek się rozpruł na dużą skalę, ci jednak zawsze mogą uprzyjemnić życie na małą skale, tworząc kraj, w którym nie da się żyć.

Łowca
gruzawik
2018-08-08 12:55:56
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
ideologia świetnie się ma stosując działania pozorne:) nie chodzi o reagowanie na faktyczne zgrożenie militarne, tylko o propagandę, a do tej starczą 2 przechodzone krypy. także żadnych militariów realnie rozwijać nie trzeba, a z nierozumnych decyzji wychodzi raczej zwijanie, do militarystycznej propagandy będzie pokropek i orkiestra, i gitarra.

Łowca
gruzawik
2018-08-08 10:48:04
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
zapewne masz rację, że mogą spokojnie sobie nie fałszować, jak posmarują jeszcze trochę patolę i kler, to może nie będzie trzeba. szczególnie, że nie głosujesz, byle chlebuś w kątku móc przeżuwać. tymczasem chlebuś się skończy, a syf będzie jeszcze gorszy, bo zawsze takie są konsekwencje takich systemów.

Łowca
gruzawik
2018-08-08 03:27:21
Pokaż absurdOcena: -6(glosow:8)
właśnie mam takie samo wrażenie...
<< Pierwsza
< Poprzednia
811
812
813
814
815
816
817
818
819
820
Następna >
Ostatnia >>

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.