Komentarze użytkownika homo_sapiens

Łowca
homo_sapiens
2015-12-18 22:23:53
Pokaż absurdOcena: -4(glosow:10)
A największym z tych "ubeków" był Lech Kaczyński, którego też internowano... A nie, czekaj! Wszyscy wówczas internowani, którzy dziś są w PiS-ie ubekami wyjątkowo nie byli. Tak z definicji.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-18 22:36:34
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:6)
Przecież wiesz, że fakty nie mają znaczenia dla tych ludzi.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-18 23:00:36
Pokaż absurdOcena: -4(glosow:6)
@BOBY - Ja ci bardzo chętnie będę płacił z podatków na mieszkanie, tylko "first things first" - najpierw zostań sędzią Trybunału Konstytucyjnego.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 22:58:49
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:10)
@panikracy - Takich elokwentnych osobników jest tu pełno. Ich intelektualna zdolność argumentacji i prowadzenia dyskusji ogranicza się do obrzucenia przeciwnika bluzgami i inwektywami. I z jakiegoś dziwnego powodu są to zazwyczaj osoby o skrajnie prawicowych poglądach (to stwierdzam z własnego doświadczenia i obserwacji). Choć oczywiście zdarzają się wyjątki, jak ten tutaj.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 19:35:23
Pokaż absurdOcena: -8(glosow:10)
Wskaż mi jakieś źródła wypowiedzi feministek, że "wszyscy mężczyźni to świnie".

Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 20:04:25
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:5)
@lemmingz - Nie sposób teraz stwierdzić, czy to autentyczny fanatyzm czy trolling. Obie wersje są tak samo prawdopodobne. Ale mnie zastanawia ten cudzysłów. Czy ktoś wie, skąd ten cytat?

Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 00:24:21
Pokaż absurdOcena: 5(glosow:9)
Program dotyczy nie tylko wymienionych grup, ale również m.in. czarnych czy po prostu mężczyzn (widać kobiety dominują w brytyjskiej edukacji). Jest ostro krytykowany za promowanie pozamerytorycznych "atutów" przy zatrudnianiu nauczycieli (coś jak dodatkowe punkty na egzaminach wstępnych za pochodzenie robotniczo-chłopskie w PRL-u). Być może cały ten program wynika z jakiegoś poczucia winy rządzących? W końcu jeszcze długo po II w.św. w Wielkiej Brytanii homoseksualizm był karany więzieniem (vide: śmierć Alana Turinga - jednego z ojców informatyki i bohatera II w.św.).

Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 23:55:31
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:10)
A myślisz Organistus, że wszyscy mają wolne w święta? Powiedz to tym, którzy pracują w trybie zmianowym. Ja nie mam nic przeciwko pracy w święta, pod oczywistym warunkiem, że ilość dni wolnych w roku pozostałaby taka sama, jak u obchodzących święta. Inaczej byłaby to dyskryminacja z powodów religijnych.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 23:38:37
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:18)
@gajcy - Przestań wciskać ludziom, że w czerwcu było to samo. Nie było! Idiotyczna ustawa PO została poddana ocenie TK i ten szybko rozprawił się z tym Twoim "zamachem". To nie przegłosowanie ustawy z niekonstytucyjnym artykułem jest zamachem, bo od tego jest TK, żeby takie próby neutralizować. Zamachem jest to, że gdy PiS-owi nie podoba się Trybunał, to podejmuje niezgodne z prawem działania (według prawie całego środowiska prawniczego w Polsce), by go zdyskredytować i sparaliżować. Zamachem jest to, że władza wykonawcza uzurpuje sobie kompetencje władzy sądowniczej.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 09:25:23
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:5)
@merfi - Tylko że, krynico mądrości, TK nie zajmuje się ustawami "z urzędu" po ich uchwaleniu przez sejm, tylko od chwili ich zaskarżenia. Znamienne, że prezydent Duda nie zaskarżył tej ustawy, jako "strażnik Konstytucji", a PiS zaskarżył, po czym natychmiast wycofał skargę. Może już lepiej nie wypowiadaj się w tematach, które cię przerastają. Bluzgi i inwektywy wychodzą ci znacznie lepiej. Zostań przy tym.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 23:43:40
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
@wordeck - "Zawsze myślałem, że w demokracji od rządzenia jest parlament" - to źle myślałeś. W demokracji od rządzenia jest rząd lub prezydent (zależnie od ustroju). Parlament jest od uchwalania prawa.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 09:38:01
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
@wordeck - "rząd jest od wykonywania tego, co uchwali parlament" - każdy obywatel i instytucja w państwie ma obowiązek wykonywać i respektować prawo uchwalone przez parlament w zakresie, w jakim go dotyczy. "Bez zgody parlamentu nie może nic" - bzdura, skąd Ci to do głowy przyszło? "Stawianie nad parlamentem jakiegokolwiek trybunału jest patologią" - właśnie stwierdziłeś, że wszystkie lub prawie wszystkie zachodnie demokracje to "patologie", bo w cywilizowanych państwach to standard. A wiesz, gdzie tak nie jest? W Rosji i tzw. republikach bananowych.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 14:08:57
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:7)
"Bo się tego już czytać nie da" - a kto Ci każe to czytać? Na oko widać, na jaki temat jest absurd, a jak nie widać, to po kolorze czcionki kategorii wiochy można poznać.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 14:39:31
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Nie ogłoszą. "Królo-caro-kanclerzem wszechświata" zrobi kogoś wiernego i uległego, a sam będzie sterował z tylnego siedzenia.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 13:04:06
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:6)
@polak30 - Jak widać, wielu rzeczy nie rozumiesz. Nie przejmuj się, niektórzy już tak mają.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 15:23:43
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:5)
@corvus - Nie wiedziałem, że nobla dostaje się za "rozumienie". Zawsze myślałem, że za wyjątkowe osiągnięcia. Dzięki za sprostowanie.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 13:01:24
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Zgadzam się, że tak jest obecnie, choć nie wiem, czy "zawsze" tak było. Aż tak mocny z historii prawa nie jestem.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 12:58:12
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Jak to "wszyscy"??? A to mało zakonników jest dzisiaj w Polsce?

Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 14:46:53
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:6)
Nie zgadzam się! Ty twierdzisz, że katolik, który dowiedział się o nauce, przestaje być katolikiem, a ja twierdzę, że nie przestaje, tylko (w zależności od tego, w którym wieku żyje): pali naukowców na stosie, zakazuje nauki lub ogłasza, że naukowcy to żydzi, masoni, lewacy, geje i cykliści.

Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 14:36:59
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:4)
@qurqurqor - Tylko formalnie nie są. Z wypowiedzi polityków i zwolenników partii Prawie jak Sprawiedliwość już od dawna wynika, że dla nich to synonimy.
<< Pierwsza
< Poprzednia
627
628
629
630
631
632
633
634
635
636
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.