lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika homo_sapiens


homo_sapiens
2015-04-25 20:29:47
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
@bartega - a co się tyczy wydajności pracy, to (dane: GUS) w 2010 r. wynosiła ona w Polsce 67% średniej unijnej, głównie ze względu na dużą liczbę godzin pracy spędzanych na zwolnieniach itp. Ale zarabiać Polacy by chcieli tak jak w Niemczech, albo jeszcze lepiej - jak w Luksemburgu.

homo_sapiens
2015-04-25 17:12:02
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:8)
Ponieważ przypadki angażowania się kleru po stronie jednej partii politycznej są w ostatnich latach bardzo częste (wcześniej Kościół też się angażował, ale bez faworyzowania konkretnej partii czy polityka), to niedopuszczalne jest dla mnie, by całe społeczeństwo współfinansowało tą instytucję z podatków. Jeśli dla nich jedyną "dobrą" partią jest PiS, to niech PiS finansuje np. pensje dla katechetów (po wyproszeniu ich ze szkół, z powrotem do przykościelnych sal katechetycznych).

homo_sapiens
2015-04-25 17:14:41
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:5)
Nie wiem, czy wiesz, ale ministrantami mogą być tylko chłopcy, więc taki przeciętny ksiądz z chłopcami na osobności styka się po prostu znacznie częściej.

homo_sapiens
2015-04-25 17:22:51
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Jakiego końca? Kościół może się skurczyć, ale raczej nie skończyć. Im więcej krytyki, tym mocniejsza taktyka obrony oblężonej twierdzy, co mobilizuje wiernych. Choćby jakieś odkrycie naukowe obaliło wszystkie dogmaty wiary, to wierni i tak będą wierzyć. Nawet, jeśli skończą się w Polsce powołania kapłańskie (na co się na razie nie zanosi), to zawsze będzie można księży importować z Chin.

homo_sapiens
2015-04-24 20:40:34
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:15)
Bzdura. Szef jakiejś instytucji w USA (choćby i policji federalnej) NIE JEST równorzędną stroną dla Prezydenta Polski. Od reagowania na takie zdarzenia są odpowiednie służby dyplomatyczne, które, jak wiadomo, zareagowały (można dyskutować, czy adekwatnie - według mnie za słabo). W efekcie szef FBI napisał list do ambasadora polskiego z przeprosinami (odczyt był publiczny więc przeprosiny też powinny być publiczne).

homo_sapiens
2015-04-25 17:27:45
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:8)
@kaziu - Czy jedyną Twoją reakcją w przypadku braku argumentów są prostackie insynuacje? Twoje retoryczne pytanie ma tylko jeden cel - zdyskredytować oponenta. Typowy erystyczny zabieg ludzi nieuczciwych, gdy nie mają nic mądrego do powiedzenia.

homo_sapiens
2015-04-24 20:16:23
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
A to ciekawe. Macica należy do kobiety, ale już serce lub mózg nie należą, gdyż katolik nie ma prawa odebrać sobie życia. Coś się chyba zamotali w swojej teorii...

homo_sapiens
2015-04-24 20:23:18
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Prawda. Ale jeśli już się mają wk..wiać, to właściwym adresatem pretensji powinny być wcześniejsze rządy ich krajów, które dopuściły do takiej sytuacji, nie potrafiąc przewidzieć skutków swoich działań. Oni mają już przekichane, ale inne państwa mogą przynajmniej nie powtarzać tych samych błędów (mniej boleśnie uczyć się na cudzych niż na swoich własnych).

homo_sapiens
2015-04-25 00:33:44
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
@M1CLAY19 - A niby gdzie mieli być, skoro nawet własnego państwa wtedy jeszcze nie mieli??? Może powinni byli wysłać delegację do Jałty? Siedzą sobie Stalin, Churchill i Roosevelt, decydują o podziale łupów w Europie, a tu puk, puk do drzwi: "Dzień dobry, my jesteśmy Żydzi i przyjechaliśmy na konferencję, bronić interesów Polski"...

homo_sapiens
2015-04-24 19:44:42
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
A teraz pytanie do wszystkich zachwycających się tą argumentacją (bardzo słuszną zresztą): czy tak samo patrzylibyście na imigrantów, gdyby to dotyczyło obcokrajowców pracujących w Polsce, a nie Polaków w UK?

homo_sapiens
2015-04-24 19:36:47
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:5)
Czy gimbusy myślą, że słowa "szogun" nikt w Polsce nie znał, zanim prezydent go nie wypowiedział?

homo_sapiens
2015-04-24 20:43:09
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Nie tylko RM widziało ten problem od dawna (artykuły o tym czytałem w prasie już w latach '90) i to nie z tego powodu oskarża się to medium o antysemityzm.

homo_sapiens
2015-04-24 20:45:24
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:4)
Naprawdę wierzysz w to, co piszesz? A ilu już pozamykano? Słyszałem o jednym skazanym bardzo słusznie i o wiele za późno.

homo_sapiens
2015-04-24 20:30:00
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:4)
Może byłyby takie przypadki, gdyby to Polacy byli narodem przeznaczonym do zagłady, a rzecz działaby się na terytorium państwa żydowskiego. Historia i geografia nie były w tym względzie symetryczne dla tych dwóch nacji.

homo_sapiens
2015-04-24 20:48:50
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
@BOBY - i co z tego, że wycenił? Myślisz, że w jaki sposób miałby to wyegzekwować od rządu niemieckiego, który reprezentuje przede wszystkim interesy swojego państwa?

homo_sapiens
2015-04-24 12:36:35
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Takie standardy panują w PSL. Poprzedni szef tej partii - Waldemar Pawlak -kilka lat temu dziwił się, czemu dziennikarze czepiają się nepotyzmu w PSL, przecież to "normalne", że załatwia się pracę rodzinie. Obawiam się, że mentalność chłopska nie jest w stanie zrozumieć, na czym polega problem. Pozostaje tylko karać. No, ale najpierw trzeba by zmienić prawo, bo kto ośmieli się podskoczyć wicepremierowi? Tylko premier, ale przecież nie zaryzykuje koalicji. Wiemy wszak, jak premier Kaczyński wyszedł na podobnym manewrze.

homo_sapiens
2015-04-24 12:15:18
Pokaż absurd
Ocena: -7(glosow:13)
Nie rozumiem, czemu pan Kolonko pod koniec swej wypowiedzi (w pozostałej części słusznej) czepia się napisu na tablicy w polskim Muzeum Holokaustu. W tekście, na temat zróżnicowanych postaw Polaków wobec tragedii Żydów, który przytoczył, są same fakty. Proporcje też są racjonalnie zachowane. Może pan Kolonko uważa, że wszyscy Polacy (albo choćby większość) z narażeniem życia swojego i rodzin ratowali Żydów? I może jeszcze Polska była jedynym krajem na świecie z Żydami ale bez antysemityzmu?

homo_sapiens
2015-04-24 12:19:59
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:5)
Oni nie ratowali "narodu" tylko życie konkretnych ludzi. A nie mieli ich w "doopie", bo mieli sumienie, odwagę i pewnie poważnie podchodzili do wyznawanych wartości chrześcijańskich. A co do wdzięczności, to - poza nielicznymi wyjątkami, bo były takie, owszem - mogli potem liczyć na wdzięczność tych, których uratowali. Poczytaj sobie trochę wspomnień, pooglądaj wywiadów, to się dowiesz.

homo_sapiens
2015-04-24 00:07:27
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:7)
@Bebok - Jak to nikt? To przecież Twój idol JKM (skądinąd bardzo inteligentny człowiek, którego sam kiedyś podziwiałem) deklarował wielką przyjaźń do Rosji i aprobatę zbójeckich działań Putina. I bynajmniej nie chodziło mu o "realpolitik" w kontaktach z Rosją, tylko właśnie o bezwarunkową przyjaźń. A skąd wiesz, że UE rozpadnie się jeszcze za życia (i władzy) Putina? Co to ma niby być: "za głupotę i krótką pamięć"? Może uważasz, że powinniśmy być im wdzięczni za "wyzwolenie" (czyli podbicie) i 45 lat narzuconego "najlepszego ustroju na świecie"?

homo_sapiens
2015-04-23 21:38:31
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:12)
Podałbym Ci kilka przykładów, ale skoro sam sobie odpowiadasz, że "nie ma takiego", to znaczy, że nie ma w ogóle sensu z Tobą dyskutować. Ty przecież i tak wiesz swoje.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.