lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika Wolnowar


Wolnowar
2023-02-13 21:55:30
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:6)
Prostactwo doznawane podczas oglądania cudów przyrody. Cóż za wypowiedź kompletnego idioty. Na ten moment 71 plusów nie licząc tych, które równoważyły minusy. To zadziwiające, jak wielu jest na tej stronie ignorantów nie potrafiących się nawet zachwycić cudami przyrody.

Wolnowar
2023-02-13 22:27:36
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
W tym cytacie nie ma słowa o niemożności wyjaśnienia. Jest mowa o umysłowym prostactwie, lęku, zachwycie na widok cudów przyrody. I ten a nie inny cytat jest treścią mema, przez twórcę opatrzony jedynie komentarzem "trudno się nie zgodzić". W tej wersji trudno się zgodzić, jeśli komuś pozostały jeszcze jakieś samodzielne procesy myślowe, chociaż w resztkowej formie.

Wolnowar
2023-02-14 16:03:03
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
Prostacy, nałogowi klamcy i odmóżdżeni ignoranci stanowią i zawsze stanowili trzon antyteizmu. Najlepszym tego przykładem jest główny nurt wiocha.pl. W tym zawsze stanowili idealną kopię kółek różańcowych, tylko fanatyczne paplanie w innym zakresie fal.

Wolnowar
2023-02-14 16:32:04
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
"Postulował ustanowienie kultu Ludzkości, Postępu i Ładu, którego kapłani mieliby monopol na nauczanie i medycynę oraz sprawowaliby cenzurę; ustrój miałby być dyktatorski, a urzędy – dziedziczne." I to właśnie jest ten mędrzec przed którym tu się slinicie, ameby.

Wolnowar
2023-02-14 16:33:42
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
"Według niego religia stanowi połączenie autorytetu i norm moralnych, które kierują człowieka na drogę posłuszeństwa, przez co uważał ją za doskonałe narzędzie dyscyplinowania społeczeństwa".

Wolnowar
2023-02-15 08:05:04
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Typowa ucieczka przed oczywistymi faktami.

Wolnowar
2023-02-15 09:54:22
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Pokaż mi gdzie promuję tu cokolwiek związanego z religią. Slinicie się przed z dupy wyjętym cytatem z Conte'a okazując się zbyt głupi, by sprawdzić, jakie naprawdę reprezentował poglądy. I nawet po podaniu tego na tacy nie jesteś w stanie niczego zrozumieć, rzucasz tylko fanatycznym jadem identyfikującym cię jako odmianę moherowego beretu z szarą tkanką zrytą równie głęboko tylko w innym miejscu. Stanowisz żywy dowód tego co wcześniej napisałem.

Wolnowar
2023-02-16 12:54:18
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
I to jest promocja religii? Uważam, że antyteisci zazwyczaj się nie różnią od słuchaczy Radia Maryja. Ten sam zamknięty umysł, fanatyzm, zaściankowość, prymitywizm, tylko ukształtowane na innych poglądach. Na wiosze znam dwie osoby, które mają coś naprawdę do powiedzenia. Reszta to taki sam bezmyślny plankton do automatycznego plusowania i minusowania jak fanatycy kościelni. A Comte poskutkował dyktaturę i kult.

Wolnowar
2023-02-16 13:36:21
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Gruzawik, uważam ateizm za pogląd, antyteizm za kwintesencję agresywnego prymitywizmu, jak powyżej napisałem. Za wciskanie prostych rozwiązań prostym ludziom, którzy uwierzyli, że chwycili nieistniejącego boga za nogi. I gdyby byli poddani innemu praniu mózgu, wieszali by psy nie na wierze tylko "żydach i pedałach". Typowy przykład powyżej. Religia to połączenie autorytetu i norm moralnych, wiedzie ku posłuszeństwu. Tyle że mar_mir nadal nie zauważył, że ma to u niego wydźwięk pozytywny. Bo sam Comte postuluje kapłanów i kult. Ale wszyscy plusuja, bo w memie jest coś przeciw religii. A wyprany

Wolnowar
2023-02-16 13:45:51
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
mózg odbiera tylko ten jeden bodziec. Nie próbuj mnie też szufladkowac. Nie pasuje do niczego, co sobie gdzieś tam wymyśliłeś. A w tym wątku nawet nie wspominam o czymkolwiek związanym z religią poza tym, o czym pisze sam Comte. Generalnie uważam, że to, iż przez lata produkujecie w kilka osób tę antyteistyczną propagandę i jedyny efekt to zgromadzenie w tym miejscu tylu fanatycznych ameb, to Wasza Wielka Porażka nic lepsza niż wychowywanie przez tysiąc lat Polaków przez kościół...

Wolnowar
2023-02-16 13:51:41
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Zachwytów nad cudami przyrody też mi nie brakuje, a chociaż dowód mam od dawna, nie zamierzam przestać ich pomnażać. Więc dziękuję za rady. Nikomu też nigdy nie narzucam, by patrzył na nie przez pryzmat moich poglądów. Co najwyżej mogę do tego zapraszać. A to całkowite przeciwieństwo tego, co robią tutaj antyteisci.

Wolnowar
2023-02-16 14:31:05
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
I jeszcze jedno, już ostatnie. Nie odmawiam nikomu zachwytów bez religii. Krytykuję mocno i bez ogródek obrzydzanie zachwytów, bo właśnie te zachwyty stanowią moim zdaniem istocie człowieczeństwa. Wół się cudem przyrody nie zachwyca. Mar_mir też już nie. Jeśli zobaczę tu religijne memy uderzające w człowieczeństwo też będę w nie bił.

Wolnowar
2023-02-16 14:36:54
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
I może jakiś dr teologii powie, że bez pełnego znawstwa, ale wcale nie trzeba spędzić życia na badaniu tego czy innego kultu czy hipotezy, by uznać, że jest zbyt wybrakowane, by z nim resztę życia wiązać. Tym bardziej, że każdy ma po jednym.

Wolnowar
2023-02-16 14:45:36
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Gruzawik, nikomu nie bronię ateizmu. Nikomu nie bronię wiary. Popieram tych, których wiara wiedzie ku dobrym rzeczom, na które może by się nie zdobyli, gdyby nie pewność, że podoba się to Stwórcy. Popieram tych, których sceptycyzm wiedzie ku odkryciom, na które może by się nie zdobyli, gdyby nie dążenie do poznania niezależnie od tego co mówią inni. Nie cierpię zakłamania, zawłaszczania, odbierania innym tego, co należne. Ani u fanatyków religijnych, ani u fanatyków antyteistycznych. Cały czas reprezentuję ten właśnie pogląd. Niezależnie od tego, w co sam wierzę.

Wolnowar
2023-02-16 15:08:06
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nie mam nic przeciwko pogaduszkom o paleontologii, TE itp. Rozumiem, że w nich chcesz się sprawdzić i pokazać, bo czujesz się mocny. Ja mogę być słaby, nie boli mnie to. Jenfak, Gruzawik, życie większości ludzi, to nie scenariusz nudy przeplatanej kolejną książką z rodzaju samolubnego genu, dla gimnastyki umysłowej chociażby. Dla ludzi gimnastyką jest życie. Możliwe, że masz inaczej.

Wolnowar
2023-02-16 15:11:29
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Dlatego nie mam zbyt wiele czasu na niekończące się serpentyny argumentów wrzucanych na strony wiochy. "Jeżeli gatunki powstały z innych gatunków przez nieznaczne, stopniowane zmiany, dlaczego nie widzimy wszędzie mnóstwa form przejściowych? Dlaczego cała natura nie stanowi chaosu form, lecz gatunki są, jak widzimy, dokładnie określone?" Darwin nie był głupim człowiekiem, moim skromnym zdaniem. Poszedł dalej niż widział. A to już wiara. Czy słuszna, inna rzecz.

Wolnowar
2023-02-16 15:28:03
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Lekceważenie faktów? Właśnie jeden z nich podałem. Z ust samego Darwina. Zła skrzywiona religia usprawiedliwia zło, które chce czynić pod pozorami dobra. Dokładnie tak samo, jak źli skrzywieni ludzie nauki wykorzystujący katedrę do fałszerstw mających im przynieść sławę i profity.

Wolnowar
2023-02-16 15:59:06
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Jego dalsze odpowiedzi na te pytania nic nie wyjaśniają. Wyginięcie. Przy jednoczesnym założeniu, że ewolucja nigdy się kończy. Wbrew faktom, wbrew rozumowi. Czysta wiara i chciejstwo.

Wolnowar
2023-02-16 16:02:13
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

Wolnowar
2023-02-16 16:04:52
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Minutę przed Tobą napisałem o odpowiedzi. Musisz czytać jak chcesz prowadzić dyskusję. Na tym to polega ;)

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.