Komentarze użytkownika gruzawik

Łowca
gruzawik
2021-06-26 10:29:26
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
odstraszać ma, czy jak?

Łowca
gruzawik
2021-06-26 10:32:30
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
przykre to jest, kiedy trzeba uchwałą potwierdzać prawa do czegoś, co jest faktem biologicznym. że g.no to pwinno kogo obchodzić, co baba ma we własnej pipie. własnie dlatego, że z biologii wynika, że CO, a nie KOGO, jak niektórzy próbują wmawiać.

Łowca
gruzawik
2021-06-26 11:10:08
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
cieszy mnie ta uwaga: świadczy o żałosnej bezsilności merytorycznej :)

Łowca
gruzawik
2021-06-25 22:59:28
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
to koszulka z dzieckiem. nie wiadmo dlaczego z pępowiną, w tym wieku...

Łowca
gruzawik
2021-06-25 22:47:34
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
racja, nieładnie ludzką tkankę do gałęzi tak... chlorofil uwłacza? czy że gatunek inny? czy faza rozwoju? bo embrion z naukowego punktu widzenia, np. medycyny, jest organizmem, ale nie osobą ludzką. jak zwłoki pod respiratorem. z tych samych powodów. a w materii mieszanego materiału genetysznego lepsza by była szyszka :)

Łowca
gruzawik
2021-06-25 22:45:51
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:4)
racja, nieładnie ludzką tkankę do gałęzi tak... chlorofil uwłacza? czy że gatunek inny? czy faza rozwoju? bo embrion z naukowego punktu widzenia, np. medycyny, jest organizmem, ale nie osobą ludzką. jak zwłoki pod respiratorem. z tych samych powodów.

Łowca
gruzawik
2021-06-25 23:11:30
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:6)
i w odróżnieniu od kobiety ciężarnej. nauka nic nie mówi, jaka wartość jest większa: swoboda wyboru niebycia w ciąży, skoro z etycznego punktu widzenia nic się nie dzieje, bo jeszcze nikogo nie ma więcej, czy wolimy żeby możliwie każde zapłodnienie kończyło się porodem. ja nie wiem po co czasami, ale może ktoś wie? to nie kwestia nauki, tylko umowy społecznej, jako wyniku zważenia, czy wyżej stawiamy zarodek, czy dorosłą osobę. odróżniania jajka od kury. myk z poszanowaniem nie odpali, bo antyaborcyjne jatki zupełnie skale przeorały.

Łowca
gruzawik
2021-06-25 23:39:58
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:5)
ale rozumiesz, że jak się rozwinie, to sie rozwinie, a jak nie to nie? że fakty albo zaszły, albo nie? dość szybko nerwy widzę puszczają, a kolegów sobie gdzie indziej poszukaj.

Łowca
gruzawik
2021-06-25 23:46:51
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
rozumiesz też, że słowa w nauce mają znaczenie, aby precyzyjnie oddawać zjawiska o których mowa? skąd motylka wziąłeś? bo ja przywiezłem argumenty, gdzie zwalić? a ty co masz? motylka? kreta? ładne... :) ale dlaczego porównujesz do gałęzi i embrionu? rozumiesz, że skoro rozwój organizmu zostanie przerwany, to równie dobrze nie rozwinie się i symfonia Bethowena. byty nieistniejące tak mają: są identyczne. nie istnieją. jak fakty, które nie zaszły.

Łowca
gruzawik
2021-06-25 23:57:03
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
w naukę się nie wierzy, tulko sie ma zaufanie. to trochę co innego, zaufanie wymaga podstaw weryfikowalnych. toteż warto się nimi zapoznać. polecam polemikę z najbliższą radą etyki Uniwerku Medycznego. co ja tam wiem? a co Ty wiesz, że się za lepiej poinformowanego od fachowców masz? wierzysz w naukę? ładne, jak motylek :) czy masz równy problem z odłączaniem od respiratora zwłok, co już zycie, rodzinę, wspomnienia miały? czy też każesz truchło pompować, bo wszak toto zywe... widzisz, papcio się wzbraniał, nawet:)

Łowca
gruzawik
2021-06-26 00:06:21
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
nie uważałbyś tak, bo nie byłaby to obraza, a uwłaczać nie byłoby czemu.swoją drogą, ciekawi tacy "niewerzący", prócz nauki, swoiście pojętej: z pominięciem zasad logiki, chonologii, związków, za to powtarzający kościółkowe (no bo czyje inne?) brednie, tym razem unikając specyficznego żargonu. jednak jak nazwać embrionem, to od razu wiadomo, że czegoś solidnie brakuje. terminologia ma sens.

Łowca
gruzawik
2021-06-26 00:36:00
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
za trudne widocznie... ale wiesz, że owa rada wydając opinie opiera się na faktach biologicznych właśnie? biologia w przypadku człowieka w praktyce to medycyna właśnie. ową bilogiczność poprawiająca. porównanie UM do KUL wystarczająco ilustruje kompetencje, szczególnie, że moi rodzice zyją. ale co tam chronologia, zaszłe i niezaszłe fakty... chciałeś być smieszny? troche nawet wyszło, ale też i trochę inaczej niż w zamiarze, jakby. błaznowaniem faktu EEG płodowego nie przeskoczysz. jakbyś faktów był ciekaw, to zleconego do niemego krzyku, i ukrytego, do czasu. fakt ukrywania kompromituje.

Łowca
gruzawik
2021-06-26 10:39:25
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
sw2sw: skojarz 2 fakty: to co nazywasz sobą, Twoja jaźń, osobowość, istota tego, kim jesteś, wymaga zorganizowanej pracy nowomózgowia, manifestującej się falami w zapisie EEG. a teraz 2gi: płód owych fal nie manifestuje. obserwacja ta jest zgodna z innymi obserwacjami faktów biologicznych, i nic dziwnego: mózg uruchomiony jest potwornie drogi, po to się w spiączke farmakologiczna wprowadza, zeby szanse zwiększyć, bez obciążenia. kto zamiast rosnąć na takie zbędne fanaberie wydaje, ten kończy gorzej, niż konkurencja. czekam na inne fakty z Twojej strony, prócz spodziewanych.

Łowca
gruzawik
2021-06-26 11:02:16
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
lubisz fakty, to masz jeszcze trochę: w trakcie porodu kości czaszki zachodzą na siebie dachówkowato, co powoduje zaburzenia krążenia mózgowego. tego się nie da przezyć z mózgiem metabolizującym na poziomie właściwym dla czynnego, dlatego śpiączki farmakologiczne. ucz się, ucz. mozesz mi wymienić dowolny organ w embrionie, nawet płodzie, uruchomiony poniżej minimum? jakbyś ontogenezy liznął, to ona jest do budowy, a nie działania. nawet po porodzie zdarzają się śmierci łóżeczkowe, tacy wysmyczeni naświat przychodzimy. odbierz kiedy poród, to zobaczysz ów moment uruchomienia. kaskadę.

Łowca
gruzawik
2021-06-27 22:43:36
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

Łowca
gruzawik
2021-06-27 22:50:23
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
etap nie oznacza gotowości jakiejkolwiek. starość to nie rozwój. człowiek może być i kopalny, chodzi o osobę ludzką, jak to ładnie wytyczne anestezjologii polskiej ujmują :) tyle biologia. zwłoki to też człowiek, tyle że na innym etapie.

Łowca
gruzawik
2021-06-27 22:54:36
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
że w tak krótkiej wypowiedzi, pominąwszy próby inwektyw, udało ci się tyle bredni zawrzeć, to jestem pod wrażeniem. człowiek. no i co? przed zyciem osobniczym, tak jak po śmierci nowomózgowia. nawet oddychac może, jak się dowiesz, gdzie się ośrodek oddechowy znajduje, to zrozumiesz, dlaczego. mozna żyć bez nogi, nerki zastąpić, ale bez działającego mózgu tylko niektórym udaje się chodzić...

Łowca
gruzawik
2021-06-28 01:14:36
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
następny błąd logiczny: skoro etapy, następczo występujące, to nie mogą być dokładnie tym samym, bobyś ich nie rozróżniał. taki bełkot może w nowym systemie oświaty, czarnkowym, i premiuje, ale za moich czasów był niedopuszczalny.

Łowca
gruzawik
2021-06-27 18:27:58
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
taki zabieg nazywa sie dwójmysleniem.

Łowca
gruzawik
2021-06-24 21:01:39
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
ależ jest kalendarz szczepień obowiązkowych, dla dzieci i młodzieży. potem do wykonywania niektórych prac. to żaden problem: do komunikacji publicznej z certyfikatem, albo z buta proszę, i żaden przymus. choc podejrzewam, ze jakby sprzedawać wódę i fajki z certyfikatem jedynie, to skuteczniej by wyszło.
<< Pierwsza
< Poprzednia
451
452
453
454
455
456
457
458
459
460
Następna >
Ostatnia >>

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.